Προς το περιεχόμενο

Επιλογές για 1500km/μήνα


hurin

Προτεινόμενες αναρτήσεις

28 minutes ago, ChristosVl said:

Οι περισσοτεροι lovato βαζουν, δεν υπαρχει συστημα αεριου renault 

Και όχι μόνο αυτό, αλλά απ' ότι μου έχουν πει ΔΥΟ εγκαταστάτες, δεν είναι τόσο... «τέλεια» τα εργοστασιακά όσο θα θέλαμε. Έχουν βρει και διορθώσει αρκετές «πατάτες» και σε εργοστασιακά υγραέρια. Ο απλούστατος λόγος είναι ότι το κιτ μπαίνει μετά την κατασκευή του αυτοκινήτου, όπως θα έμπαινε αν το έβαζε εξωτερικός εγκαταστάτης. Δεν βγαίνει δηλαδή έτοιμο με το κιτ πάνω το αυτοκίνητο από τη γραμμή παραγωγής.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 139
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 minutes ago, ChristosVl said:

Αφου εχει ικανοποιητικο budget για αυτοκινητο τι νοημα εχει το leasing? υποτιθεται leasing κανει οποιος δεν εχει τα λεφτα.

 

leasing κάνει όποιος κάνει πολλά χιλιόμετρα για την δουλειά του και βαρέθηκε να μένει χωρίς αμάξι ή να το έχει στο συνεργείο όλη την ώρα.

 

Και εγώ πάντως στον TS , προτείνω την λύση του leasing.

Επεξ/σία από SilentVoice
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, SilentVoice είπε

leasing κάνει όποιος κάνει πολλά χιλιόμετρα για την δουλειά του και βαρέθηκε να μένει χωρίς αμάξι ή να το έχει στο συνεργείο όλη την ώρα.

 

Και εγώ πάντως στον TS , προτείνω την λύση του leasing.

εγω κάνω περισσοτερα και οταν τα εβαλα κατω δεν αξιζε το leasing για κανενα λογο. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
55 minutes ago, Haldol said:

Και όχι μόνο αυτό, αλλά απ' ότι μου έχουν πει ΔΥΟ εγκαταστάτες, δεν είναι τόσο... «τέλεια» τα εργοστασιακά όσο θα θέλαμε. Έχουν βρει και διορθώσει αρκετές «πατάτες» και σε εργοστασιακά υγραέρια. Ο απλούστατος λόγος είναι ότι το κιτ μπαίνει μετά την κατασκευή του αυτοκινήτου, όπως θα έμπαινε αν το έβαζε εξωτερικός εγκαταστάτης. Δεν βγαίνει δηλαδή έτοιμο με το κιτ πάνω το αυτοκίνητο από τη γραμμή παραγωγής.

Ναι αστα μια τρελα επικρατει οτι θελουν λενε οι αντιπροσωποι κατι φορες 

48 minutes ago, basilis_k6 said:

εγω κάνω περισσοτερα και οταν τα εβαλα κατω δεν αξιζε το leasing για κανενα λογο. 

ε ναι,σωστο σε βρισκω..ουτε καν αξιζει

50 minutes ago, SilentVoice said:

leasing κάνει όποιος κάνει πολλά χιλιόμετρα για την δουλειά του και βαρέθηκε να μένει χωρίς αμάξι ή να το έχει στο συνεργείο όλη την ώρα.

 

Και εγώ πάντως στον TS , προτείνω την λύση του leasing.

ας πουμε νοικιαζουμε ενα αμαξι για 2 χρονια με 500/μηνα δηλαδη 6000 το χρονο αρα στα 2 χρονια 12.000 ευρω.

αν εχουμε στην κατοχη μας 12χιλιαρικα γιατι να κανεις leasing και να πεταξεις τα λεφτα? τον 24ο μήνα με το leasing εισαι -12.000 ενω αν αγορασεις αμαξι εισαι με το αμαξι σου στην κατοχη σου κυριος, ε και το πουλας ας πουμε ενα 10ρικο και εισαι στα -2.000.

 

Επεξ/σία από ChristosVl
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
35 minutes ago, ChristosVl said:

ας πουμε νοικιαζουμε ενα αμαξι για 2 χρονια με 500/μηνα δηλαδη 6000 το χρονο αρα στα 2 χρονια 12.000 ευρω.

 

Ναι αν θες BMW X1

image.png.aa90061d04e059a7c0e9fcd7bd957e76.png

 

Μπορείς να νοικιάσεις και με 200 τον μήνα (4800 τα 2 χρόνια), για να κάνεις την δουλειά σου.

Υπολόγισε οτι σε 2 χρόνια θα έχεις κάνει όμως 30.000-40.000 , θα ήθελες και καινουργιο σετ ελαστικών , service , ασφάλεια, τέλη, κτέο. + εγγύηση οτι δεν θα μείνεις ουτε 1 ημέρα χωρίς αυτόκινητο, καθώς πάντα σου δίνουν αντικατάστασης.

 

Επεξ/σία από SilentVoice
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το εχω ψαξει και γω το θεμα τελευταια και κλίνω ολο και περισσοτερο προς το ντιζελ. Το μειον ειναι οτι θα πρεπει να αφιερωσεις ολο σου το μπατζετ για κατι αξιολογο. Τα θετικα ειναι οτι εισαι σχετικα ησυχος(φοβου τα κακα πρατηρια και τις μεγαλες βλαβεις),εχεις ενα καυσιμο,δεν μπλεκεις με μετατροπες κτλ.

 

Το θεμα εδω ειναι αν το αξιζει αυτη η δουλεια. Εγω λογικα θα εκανα ενα καλο σερβις και ισως μια μικρη επισκευη και θα εβαζα αεριο για να εχω αυτο το αμαξι σαν εργαλειο.

Αν οντως αξιζει αυτη η δουλεια,θα εβαζα μερικα χρηματα ακομα στην ακρη,αφου ειναι τοσο επικερδης για να παρω κατι ακομα καλυτερο μελλοντικα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, ChristosVl είπε

Εχει ΑΡΚΕΤΑ μεγαλυτερες θερμοκρασιες το αεριο...

ίδιες ακριβώς

2 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Εχει μεγαλυτερες θερμοκρασιες το αεριο, αλλα δεν εξαρταται απο το φτωχο η πλουσιο μιγμα.

όχι

___________

στο τέλος θα πετάξετε και καμιά ξερή/χλωρή καύση , αυτά το 2000 τα λέγανε , το πολύ μέχρι το 2010

τώρα αν υπάρχουν παπατζίδες μάστορες είναι άλλο θέμα

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, barman_ είπε

Το θεμα εδω ειναι αν το αξιζει αυτη η δουλεια. Εγω λογικα θα εκανα ενα καλο σερβις και ισως μια μικρη επισκευη και θα εβαζα αεριο για να εχω αυτο το αμαξι σαν εργαλειο.

Αέριο + μία "επισκευή" στο Audi σημαίνει περίπου 2000€. Πόσο θα πάει μέχρι να αρχίζει να βγάζει άλλες μικρές ή μεγάλες βλάβες ένα αμάξι του 98;

Στην ουσία θα αρχίζει να τρώει από το διαθέσιμο μπάτζετ των 13000€ (15000€- 2000€ της επισκευής). 

 DIESEL τώρα πριν ανέβουν και άλλο οι τιμές και αρχίζουν και λιγοστεύουν τα "σωστά" μεταχειρισμένα. 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, korakios είπε

ίδιες ακριβώς

όχι

___________

στο τέλος θα πετάξετε και καμιά ξερή/χλωρή καύση , αυτά το 2000 τα λέγανε , το πολύ μέχρι το 2010

τώρα αν υπάρχουν παπατζίδες μάστορες είναι άλλο θέμα

Δηλαδη αυτα που λενε εδω ειναι παπατζες?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι αποδεδειγμένο ότι οι παλιοί απλοί κινητήρες συμπεριφέρονται πιο σωστά στο υγραέριο και φυσικά έχουν πολύ μεγαλύτερο κέρδος αφού δεν χρειάζονται κατά τη λειτουργία ψεκασμό βενζίνης.Του 2005 το δικό μου απλό 16βάλβιδο κινητήρα 365.000 χιλιόμετρα τα 240.000 με υγραέριο που με έχει κυριολεκτικά σώσει , δεν το αλλάζω με τίποτε.

Δυστυχώς τα καλά χρόνια στην Ελλάδα που μπορούσες άνετα να δώσεις 15-20 κ και να πάρεις ένα καλό καινούργιο αυτοκίνητο και να μη ζοριστείς οικονομικά , πέρασαν και δύσκολα θα τα ξαναδούμε άρα βαδίζουμε στο δρόμο που μπορούμε και όχι στο δρόμο που μας αρέσει.

TS με το audi υπάρχει και η άλλη λύση, ψάχνεις βρίσκεις π.χ. ένα καλό παλιό υγιές corola με 5-6 κ δίνεις άλλα 800 για μετατροπή σε υγραέριο που φημίζονται από τα καλύτερα για μετατροπή,και δε ρισκάρεις να δώσεις 15.000 σε μεταχειρισμένο πετρελαιοκίνητο εισαγωγής που δεν ξέρεις τι θα σου βγάλεις το μοτεράκι του. Γουρούνι στο σακί είναι τα εισαγώμενα πετρελαιοκίνητα.😜

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με 15000€ βρίσκει Ελληνικής Αντιπροσωπείας πετρέλαιο και σε άριστη κατάσταση. Εξαρτάται μόνο τι κατηγορία αυτοκίνητο ψάχνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 5/9/2023 στις 5:22 ΜΜ, korakios είπε

ίδιες ακριβώς

όχι

___________

στο τέλος θα πετάξετε και καμιά ξερή/χλωρή καύση , αυτά το 2000 τα λέγανε , το πολύ μέχρι το 2010

τώρα αν υπάρχουν παπατζίδες μάστορες είναι άλλο θέμα

Για το φυσικό αέριο ξέρουμε τι γίνεται με τις θερμοκρασίες;

_________

In other news , προτείνετε σε κάποιον που κάνει 1500 km τον μήνα να κρατήσει αμάξι 25 χρονών γιατί "μια χαρά είναι" με ένα σέρβις και υγραέριο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 5/9/2023 στις 5:38 ΜΜ, SilentVoice είπε

Ναι αν θες BMW X1

image.png.aa90061d04e059a7c0e9fcd7bd957e76.png

 

Μπορείς να νοικιάσεις και με 200 τον μήνα (4800 τα 2 χρόνια), για να κάνεις την δουλειά σου.

Υπολόγισε οτι σε 2 χρόνια θα έχεις κάνει όμως 30.000-40.000 , θα ήθελες και καινουργιο σετ ελαστικών , service , ασφάλεια, τέλη, κτέο. + εγγύηση οτι δεν θα μείνεις ουτε 1 ημέρα χωρίς αυτόκινητο, καθώς πάντα σου δίνουν αντικατάστασης.

 

ενοικίαση με 160 € το μήνα (τόσο πάει ώστε να σου ρχεται 200 € μαζί με το ΦΠΑ) δεν νομίζω ότι παίζει στην αγορά

και αν παίζει, γιατί αυτοκίνητο μιλάμε;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, NT1G είπε

n other news , προτείνετε σε κάποιον που κάνει 1500 km τον μήνα να κρατήσει αμάξι 25 χρονών γιατί "μια χαρά είναι" με ένα σέρβις και υγραέριο;

αν δεν έχει θέμα το αμάξωμα και το μοτέρ κρατά γιατί όχι ? απλό σέρβις βέβαια δεν είναι αφού χάνει λάδια , αλλά αν φτιαχτεί σωστά γιατί να μη βγάλει χλμ ?

1 ώρα πριν, NT1G είπε

Για το φυσικό αέριο ξέρουμε τι γίνεται με τις θερμοκρασίες;

αν και κάτοχος δε γνωρίζω γιατί δεν είναι μετατροπή και δεν το έψαξα καθόλου (ήταν εργοστασιακό , Panda)

αλλά επειδή τα μοτέρ είναι ίδια με της βενζίνης (μόνο τα μπουζί αλλάζουν σε ιριδίου) , υποθέτω πως ίδιες είναι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, korakios είπε

αν δεν έχει θέμα το αμάξωμα και το μοτέρ κρατά γιατί όχι ? απλό σέρβις βέβαια δεν είναι αφού χάνει λάδια , αλλά αν φτιαχτεί σωστά γιατί να μη βγάλει χλμ ?

Γιατί θα βάλει περίπου 2000€ (αέριο + επισκευή) σε αυτοκίνητο 25 ετών. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...