Προς το περιεχόμενο

Επιλογές για 1500km/μήνα


hurin

Προτεινόμενες αναρτήσεις

33 λεπτά πριν, hurin είπε

Θα μου εξαφανίσει όλο το πορτπαγκάζ

Για μεταχειρισμένο δίνεις έως 15.000€ δε απάντησες νωρίτερα;  

Δέν εννοώ για εγκατάσταση στο υπάρχον όχημα 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 139
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Άμα ο μόνος λόγος που σκέφτεσαι να αλλάξεις αμάξι είναι η οικονομία, τότε το πιο οικονομικό είναι να μείνεις με αυτό που έχεις.

Αλλιώς, κάνε μια καλή έρευνα αγοράς να δεις κατά πόσο σε συμφέρει. Αν το νέο όχημα καίει στην Αττική οδό 5,5 λίτρα πετρέλαιο στα 100χλμ όταν πηγαίνεις με 110 τότε γλυτώνεις 2,5 λίτρα σε σχέση με τα 8.

Κάνεις αναγωγή στον μήνα ή στον χρόνο και βλέπεις τι γλυτώνεις και πότε θα κάνεις απόσβεση

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, hurin είπε

Καλησπέρα παιδιά, πρόσφατα άλλαξα δουλειά και χρειάζομαι αμάξι για ~1500km/μήνα. Θα είναι κυρίως σε Αττική Οδό, πολύ λίγα σε συνθήκες πόλης.

Αυτή τη στιγμή έχω ένα Audi A4 1600cc του 1998 με 260.000km, το οποίο καίει ~8lt/100km και του συμπληρώνω λάδια κάθε 5.000km.

Όπως το βλέπω, έχω λίγες επιλογές.

- Του βάζω υγραέριο και όσο αντέξει

- Πετρελαιοκίνητο

- Hybrid

Τί λέτε;

Η πιο οικονομική λύση είναι οτι φτιάχνεις το ίδιο και βάζεις υγραέριο

Προϋπόθεση οτι θα γίνει και σωστή επισκευή και εγκατάσταση

Αλλιώς δες κανα ibiza cng (με φυσικό αέριο εργοστασιακό )

Για πιο οικονομικό παίζουν αρκετά punto cng αλλά 9 στα 10 είναι εισαγωγής και έχουν αδύναμο μοτέρ (αξιόπιστο)

Επεξ/σία από korakios
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν είναι σε καλή κατάσταση το δικό σου, το κάνεις υγραέριο. 1500ml λάδι στις 5.000χμ δεν είναι σοβαρό κόστος ούτε πρόκειται να ανέβει απότομα, εδώ καινούργιο και έκαιγε 500ml/5.000χμ. Ένα πιο καινούργιο όχημα δεν σημαίνει πάντα αναβάθμιση. Αν δώσεις ένα ΠΡΟΣΕΓΜΕΝΟ Α4 και πάρεις ένα (για παράδειγμα) citroen c1 δεκαετίας με υγραέριο σίγουρα δεν το λες αναβάθμιση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Diesel Diesel και πάλι Diesel. Ιδανικό για την χρήση που θα του κάνεις. Με τα λεφτά που διαθέτεις και λίγο ψάξιμο βρίσκεις ότι θέλεις. Θέλεις μικρό; κοιτάς σε Renault Clio με κινητήρα διαμάντι. Λίγο μεγαλύτερο; κάτι σε Opel Astra (αξιόπιστο επίσης). Υπάρχουν πολλές επιλογές.

Στο δικό σου δεν αξίζει να βάλεις λεφτά. Θα αρχίσει να ζητάει όλο και περισσότερα. 1.5 λίτρο λάδι σε 5000χλμ με βενζίνη και τόσα χλμ στην πλάτη του. Σκέψου ότι με το αέριο η λογική λέει ότι θα θέλει περισσότερο λάδι.

Ακόμα και στις μέρες μας με 15000€ βρίσκεις "σοβαρό" μεταχειρισμένο.

Επεξ/σία από liakinen
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, liakinen είπε

Σκέψου ότι με το αέριο η λογική λέει ότι θα θέλει ακόμα περισσότερο λάδι.

περίεργη λογική , είναι σα να θεωρείς σίγουρο οτι δε θα ρυθμιστεί σωστά

1 λεπτό πριν, liakinen είπε

Diesel Diesel και πάλι Diesel. Ιδανικό για την χρήση που θα του κάνεις.

απλά μένει Αθήνα και θα πρέπει να πάει σε euro6 για να είναι καλυμμένος για κάποια χρόνια

υγραέριο (ειδικά με φθηνά πρατήρια στην Αθήνα) & φυσικό αέριο (αρκεί να έχει 2 επιλογές πρατηρίων στη διαδρομή) , είναι οικονομικότερο σαν καύσιμο απο πετρέλαιο με τις ανεβασμένες τιμές

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@korakios

Με 15000€ σε Euro 6 φυσικά θα πάει.

Παραπάνω λάδι θα καίει εξαιτίας των αυξημένων θερμοκρασιών στον θάλαμο και επειδή είναι ταλαιπωρημένο μοτέρ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, liakinen είπε

Παραπάνω λάδι θα καίει εξαιτίας των αυξημένων θερμοκρασιών στον θάλαμο και επειδή είναι ταλαιπωρημένο μοτέρ.

ταλαιπωρημένο οκ , αυξημένες θερμοκρασίες δεν έχει το υγραέριο πάντως , μόνο αν είναι αρρύθμιστο (φτωχό μείγμα)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, liakinen είπε

@korakios

Με 15000€ σε Euro 6 φυσικά θα πάει.

Παραπάνω λάδι θα καίει εξαιτίας των αυξημένων θερμοκρασιών στον θάλαμο και επειδή είναι ταλαιπωρημένο μοτέρ.

Επειδή είχε μπει LPG σε Mazda 6 που ήδη κατανάλωνε λάδι από τον προηγούμενο κάτοχο , δε αυξήθηκε λόγω υγραερίου αλλά λόγω ελατηρίων και τσιμουχακια βαλβίδων όπως αποδείχθηκε αφού πουλήθηκε εις γνώση του επόμενου.

Υπ όψιν το υγραέριο είχε ρυθμιστεί απόλυτα σωστά και με wideband και στα κατοχή μου έκανε 110,000 με LPG και ήδη είχε 230,000

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, StamTheMan είπε

Οχημα του 98,δεν εχω να πω κατι αλλο.
Δε λεμε να βγουμε απο αυτο το τριπακι..

Ο κόσμος θεωρεί ακόμη ως τίμια επιλογή μεταχειρισμένα αυτοκίνητα του '04 (20ετίας). 

Ε τότε πήραμε το Euro πόσο παλιό να είναι;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, listerstorm είπε

Ο κόσμος θεωρεί ακόμη ως τίμια επιλογή μεταχειρισμένα αυτοκίνητα του '04 (20ετίας). 

Ε τότε πήραμε το Euro πόσο παλιό να είναι;

Με απλα μαθηματικα,πολυ παλιο :P

Εγω εχω του 11,ειναι αψογο,αλλα και αυτο για τα νορμαλ μυαλα θεωρειται παλιο.
Για το ελλαδισταν,εχει ανετα 15 χρονια ακομα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 hours ago, StamTheMan said:

Εγω εχω του 11,ειναι αψογο,αλλα και αυτο για τα νορμαλ μυαλα θεωρειται παλιο.
Για το ελλαδισταν,εχει ανετα 15 χρονια ακομα.

Που να δεις τους γηραιότερους, που αν το αμάξι δεν αρχίσει κυριολεκτικά να χάνει κομμάτια, τότε «πάει ακόμα». Ο πατέρας μου δεν αποχωρίζεται αμάξι άμα δε πιάσει 25+ χρόνια. Και τότε με μισή καρδιά. Ακόμα και αν είναι κατεστραμένο από κάθε άποψη, θα προτιμήσει να δώσει π.χ. 1.500€+ για να το "φτιάξει", αφού «τόσα λεφτά το πήραμε, γιατί να πεταχτεί». Κατοχικό σύνδρομο; Ίσως, δε ξέρω, αλλά δεν έχει «κάνει» κατοχή, αφού γεννήθηκε πιο μετά.
 

Spoiler

Το αστείο είναι ότι πριν πάρουμε το αγροτικό (2012) κάναμε τις αγροτικές εργασίες με μία μπαγκαζιέρα DIY από... σιδερά στη γειτονιά (απ' αυτούς που φτιάχνουν... κάγκελα). Ε τη μπαγκαζιέρα αυτή «λυπήθηκε» να την πετάξει διότι «καλή είναι», κι ας ήταν επικίδυνη στο δρόμο, κι ας ήταν πλέον και άχρηστη, οπότε την άφησε σ' ένα περιφραγμένο χωράφι «μη τυχόν τη χρειαστούμε». Ε λοιπόν 10+ χρόνια μετά, η μπαγκαζιέρα έχει διαλύσει από τις καιρικές συνθήκες και δεν υπάρχει και τρόπος να φύγει από εκεί... το χωράφι φυσικά δεν έχει ρεύμα ώστε να τη διαλύσω με τροχό, και εννοείται ότι δομικά δε μπορεί ν' αντέξει να ρυμουλκηθεί με αυτοκίνητο. Οπότε; Απλά περιμένουμε τη φύση να ολοκληρώσει τη δουλειά της, διαλύοντάς την αρκετά ώστε να μπορεί τελικά να φορτωθεί στην καρότσα σε κομμάτια!

:D

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Diesel αυτόματο. Έκανα 4500 χιλιόμετρα τις τελευταίες τρεις εβδομάδες και θα κάνω αλλά 2000 χιλιόμετρα τις επόμενες 7 ημέρες Golf 7 1.6 dti αυτόματο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...