Klausx Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 4 ώρες πριν, jimmy1966 είπε ειναι πως αν εχεις ενα βενζινοκίνητο σωστο και καλο αμαξι,δεν του βαζεις επουδενι αεριο γιατι το καταστρεφεις.Καποια στιγμη θα παρεις τον κινητηρα στο χερι!!!Εκτος αν εχεις κανενα χρεπι και κανεις και χιλιομετρα πολλα,παραπανω απο τον μεσο ορο ενος φυσιολογικου οδηγου,τοτε ναι. 53 λεπτά πριν, fabiawrc είπε jImmy τρομερα επιχειρηματα μπραβο.Αλλος ενας Ελληνουτζος επιστημονας. 33 λεπτά πριν, jimmy1966 είπε Ωπα ρε μεγαλε!!!Γνωριζομαστε και απο χθες;Σε ποιον νομιζεις οτι μιλας;Σε κανενα κολητο σου;Για χαλαρωσε σε παρακαλω!!Την αποψη μου και μονο εγραψα απο την πανω απο 10 χρονια εμπειρια μου με το αεριο.Αν δεν θες να λεμε τη γνωμη μας,φιμωσε μας αν μπορεις!!Αν δεν σου αρεσει η αποψη μου ,μην την σχολιαζεις.Τους χαραχτηρισμους στην κασιδα σου και μονο να τους κανεις ... 11 λεπτά πριν, jimmy1966 είπε Ενταξει μονο εσυ προσεχεις για να εχεις!!Μονο εσυ εχεις κανει σωστη εγκατασταση!!Μονο εσυ εχεις μοτερ που δεν παθαινουν τιποτα!!!Ολοι οι αλλοι περασαμε τα αερια στον μαναβη της γειτονιας μας!!Δεν εχω λογο να σε αμφισβητησω,και φυσικα δεν εχω κανενα λογο να μη συμφωνησω με αυτα που αναφερεις!!Απλα εγω επουδενι δεν θα εριχνα λεφτα να βαλω αεριο παλι σε αυτοκινητο μου!!Για πανω απο 10 χρονια φορουσα αεριο brc ,περασμενο απο σωστο εγκαταστατη,σωστα ρυθμισμενο ,κ.λ.π και δεν ειχα κανενα προβλημα!!Αλλα γνωριζω και αλλους 20 που εχουν συνεχως προβληματα!!Και πηραν τους κινητηρες στο χερι!!Στο δικο μου το αμαξι,που δεν ηταν σε καμια black list (ΠΕΖΩ 407 1800 κ.ε)δεν αντιμετώπισα κανενα θεμα,αλλα αν βαλεις στην εξισωση οτι το αμαξι ηταν σχεδον καινουριο οταν εβαλα αεριο,εσκασα κανενα 1300ρι στην τοποθετηση,συν στα 10 χρονια αλλαγη φιαλης και εξτρα ΚΤΕΟ κ.λ.π ,εχοντας κανει μονο καμια 80ρια χιλιαδες χλμ ,πιστευω πως ποτε μου δεν εκανα αποσβεση τα λεφτα μου και για αυτο δεν θα ξαναεβαζα αεριο,οπως εγραψα.Και γνωριζω πολλους με απειρα προβληματα εξαιτιας της μετατροπης σε αεριο που εκαναν!!Ναι ειναι μια οικονομικη λυση μονο για οσους εχουν χρεπια και κανουν πολλα χιλιομετρα.Οτι και να γραψεις δεν με πειθεις,φυσικα δεν περιμενω και εγω να σε πεισω,μιας και δεν με ενδιαφερει καθολου μα καθολου η αποψη σου και το αν σε πεισω!!Απλα μαθε οτι πριν χαραχτηριζεις τους αλλους,βαζε το ρημαδι το ακατοικητο να δουλεψει πριν!!!Γιατι αν το δουλευες λιγο το ρημαδι το ακατοικητο θα ζητουσες μια συγνωμη για το χαραχτηρισμο.Αλλα βλεπω οτι ουτε καν την στοιχειωδη ευγενεια δεν εχεις!! Ο καθένας έχει τις εμπειρίες του, ήταν λάθος επιλογή ξεκάθαρα να μπει αέριο σε αυτοκίνητο που σε 10 χρόνια έκανε μόνο 80,000 χλμ. Το συνεργείο γενικά και όχι μόνο του αερίου παίζει όχι μεγάλο αλλά τεράστιο ρόλο, φυσικά μαζί με την αμεσότητα του ιδιοκτήτη σε βασική συντήρηση. Και ρεκτιφιέ να κάνεις στον κινητήρα μετά από 100,000 χλμ πάλι κερδισμένος βγαίνεις. Αν και όσους ξέρω έχουν κάνει 300,000++ χλμ χωρίς θέματα. Προσωπικά για <10,000χλμ /έτος δεν θα έβαζα αέριο να μου κάνει σουρωτήρι ο κάθε εγκαταστάτης το αυτοκίνητο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 1 ώρα πριν, Klausx είπε Προσωπικά για <10,000χλμ /έτος δεν θα έβαζα αέριο να μου κάνει σουρωτήρι ο κάθε εγκαταστάτης το αυτοκίνητο. για >5000χλμ το θεωρώ μονόδρομο 😛 1 ώρα πριν, jimmy1966 είπε Στο δικο μου το αμαξι,που δεν ηταν σε καμια black list (ΠΕΖΩ 407 1800 κ.ε)δεν αντιμετώπισα κανενα θεμα,αλλα αν βαλεις στην εξισωση οτι το αμαξι ηταν σχεδον καινουριο οταν εβαλα αεριο,εσκασα κανενα 1300ρι στην τοποθετηση,συν στα 10 χρονια αλλαγη φιαλης και εξτρα ΚΤΕΟ κ.λ.π ,εχοντας κανει μονο καμια 80ρια χιλιαδες χλμ ,πιστευω πως ποτε μου δεν εκανα αποσβεση τα λεφτα μου δεν ξέρω τι καίει , στην τύχη βάζω 8 λίτρα μεικτή , βενζίνη 1.5€ και υγραέριο 0,8 , διαφορά (8*1,5-9*0,8)€/100χλμ δλδ ~5€/100χλμ άρα τα 4 χιλιάρικα (τουλάχιστον) τα γλύτωσες 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jimmy1966 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 8 ώρες πριν, korakios είπε για >5000χλμ το θεωρώ μονόδρομο 😛 δεν ξέρω τι καίει , στην τύχη βάζω 8 λίτρα μεικτή , βενζίνη 1.5€ και υγραέριο 0,8 , διαφορά (8*1,5-9*0,8)€/100χλμ δλδ ~5€/100χλμ άρα τα 4 χιλιάρικα (τουλάχιστον) τα γλύτωσες Αεριο εκαιγε στα 9 λιτρα,βενζινα στα 8 περιπου.Γενικα σε ολα μου τα αμαξια,εκανα και κανω λιγα χιλιομετρα.Οταν οδηγουσα το αεριο,υπολογιζα οτι μου εβγαινε καπου σαν το πετρελαιο,ισως λιγο χαμηλοτερα.Αν και δεν ειχα κανενα θεμα με τον κινητηρα,παντα ειχα την υπονοια για μια πιθανη βλαβη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Apokios Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου Για 1500χλμ/μήνα σκέψου και την πιθανότητα leasing ( προσωπικό ή επαγγελματικό ). Με 400€/μήνα βρίσκεις εύκολα κάποιο καλό diesel αυτοκίνητο ( με flex leasing ή κανονικά συμβόλαιο ) και τα χλμ σε καλύπτουν ( 20.000/χρόνο ή 1.666/μήνα ) Γλιτώνεις και service / ασφάλειες/ αλλαγή ελαστικών κτλ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Klausx Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 13 ώρες πριν, korakios είπε για >5000χλμ το θεωρώ μονόδρομο 😛 Είναι ανάλογα και πως τα κάνεις τα 5000 χλμ, π.χ. αν η εργασία σου είναι 4 χλμ + 4χλμ να γυρίσεις τα μισά θα τα κάνεις με βενζίνη μέχρι να ζεσταθεί. Επίσης αυτός που θα βάλει υγραέριο για 5000 χλμ θα αλλάζει λάδια κάθε 15,000 οπότε το έχει σαν αναλώσιμο το αμάξι. Στα 5,000 εγώ αλλάζω λάδια ασύμφορο βέβαια γιατί με αυτά τα χρήματα έκανα επισκευή αλλά 30 χρόνια/300,000χλμ χωρίς θέματα μου αρκεί. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα