Προς το περιεχόμενο

Επιλογές για 1500km/μήνα


hurin

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα παιδιά, πρόσφατα άλλαξα δουλειά και χρειάζομαι αμάξι για ~1500km/μήνα. Θα είναι κυρίως σε Αττική Οδό, πολύ λίγα σε συνθήκες πόλης.

Αυτή τη στιγμή έχω ένα Audi A4 1600cc του 1998 με 260.000km, το οποίο καίει ~8lt/100km και του συμπληρώνω λάδια κάθε 5.000km.

Όπως το βλέπω, έχω λίγες επιλογές.

- Του βάζω υγραέριο και όσο αντέξει

- Πετρελαιοκίνητο

- Hybrid

Τί λέτε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 139
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

12 λεπτά πριν, hurin είπε

Καλησπέρα παιδιά, πρόσφατα άλλαξα δουλειά και χρειάζομαι αμάξι για ~1500km/μήνα. Θα είναι κυρίως σε Αττική Οδό, πολύ λίγα σε συνθήκες πόλης.

Αυτή τη στιγμή έχω ένα Audi A4 1600cc του 1998 με 260.000km, το οποίο καίει ~8lt/100km και του συμπληρώνω λάδια κάθε 5.000km.

Όπως το βλέπω, έχω λίγες επιλογές.

- Του βάζω υγραέριο και όσο αντέξει

- Πετρελαιοκίνητο

- Hybrid

Τί λέτε;

Όσο να ναι θα αρχίσει να ζητάει καθαρά λόγω ηλικίας και χιλιομέτρων . Υγραέριο βάζεις με 800-850€ 

Για μενα δές Diesel αλλά απέφυγε τα εισαγωγής . Για τόν ίδιο λόγο δώθηκε Mazda 6 και αγοράστηκε Volvo V40D2 . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παρε ενα σκουτερ.

η βρες ενα αμαξι που να εχει δοκιμαστεί ηδη στο υγραεριο και να το φορεσεις με το που το αγοράσεις. οσο ακομα παιζει χαμηλα το υγραεριο...

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, hurin είπε

Για να βάλω υγραέριο στο υπάρχον, ούτε συζήτηση;

Θα διαλυθει πριν προλαβεις να του κανεις αποσβεση

ηδη διαλυεται

Εγω θα επαιρνα κατι με εργοστασιακο υγραεριο

Renault Η dacia.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, hurin είπε

Για να βάλω υγραέριο στο υπάρχον, ούτε συζήτηση;

Οπωσδήποτε μετρα συμπίεση κυλίνδρων και αλλαξε και πολλ/στες πριν μπει υγραέριο . Πόσο λάδι καίει στις 5000? Καπνίζει κιόλας ?

Σύστημα δε χρειάζεται κατι ακριβό , αλλά σωστη ρύθμιση . Θα καιει +10-15% απο οτι με βενζίνη απλώς κερδίζεις σε τιμη . Απλώς εαν δε ρυθμιστει σωστα θα εχεις θέματα .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 minutes ago, terry308 said:

Υπάρχει και η επιλογή του φυσικού αερίου εάν έχεις πρατήριο να σε βολεύει 

Θα μου εξαφανίσει όλο το πορτπαγκάζ

9 minutes ago, Ntinaras said:

Θα διαλυθει πριν προλαβεις να του κανεις αποσβεση

ηδη διαλυεται

Εγω θα επαιρνα κατι με εργοστασιακο υγραεριο

Renault Η dacia.

Για το Clio πετρέλαιο κοίταζα

7 minutes ago, meletis_m said:

Οπωσδήποτε μετρα συμπίεση κυλίνδρων και αλλαξε και πολλ/στες πριν μπει υγραέριο . Πόσο λάδι καίει στις 5000? Καπνίζει κιόλας ?

Σύστημα δε χρειάζεται κατι ακριβό , αλλά σωστη ρύθμιση . Θα καιει +10-15% απο οτι με βενζίνη απλώς κερδίζεις σε τιμη . Απλώς εαν δε ρυθμιστει σωστα θα εχεις θέματα .

Δεν καπνίζει, αλλά θέλει 1,5lt.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, hurin είπε

Για το Clio πετρέλαιο κοίταζα

Και αυτο να κανεις. Πουλα και αυτο οσο στεκεται ολοκληρο, και προχωρα σε ενα clio πετρελαιο 1500αρι.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρε ενα facelift w203, ή clk ,με αεριο,που ειναι σκυλια και δεν βγαζουν προβληματα με αυτό. Απο 2005-2007 μοντελο. Με τοσα λεφτα που δινεις,βρισκεις ανετότατα και με νορμαλ χλμ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, hurin είπε

Θα μου εξαφανίσει όλο το πορτπαγκάζ

Για το Clio πετρέλαιο κοίταζα

Δεν καπνίζει, αλλά θέλει 1,5lt.

Μη ασχολείσαι τότε . Δες κατι νεότερο εαν μπορείς και με εργοστασιακό υγραέριο.

Πρίν to Volvo V40D2 κοίταζα Clio , σαν κινητήρας αξιόπιστος αλλά μεγάλο ποσοστό leasing και εισαγωγης , και είχα ψάξει 3 μήνες .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ θα έβαζα και στην συζήτηση τον 1.2 TDI του γκρουπ... Τάφος μεν, δεν καίει (σχεδόν) τίποτα δε. Έχουμε και 1.5 110 hp της Ρενώ, σαφώς καλύτερο μοτέρ (+πιο άνετο σε Αττική/Εθνική με το 6ρι κιβώτιο), αλλά καίει ~1.5-2λτ/100 παραπάνω, σε πιο βαρύ σασί όμως (Ibiza 4-4.5/100 vs Kangoo επιβατικό 6-6.5/100).

Με γέμισμα σε συγκεκριμένα βενζινάδικα με "καλό" πετρέλαιο, δεν είχαμε κανένα θέμα (~150Κ στο Ρενώ, ~20Κ στο σεατάκι). Κόστος συντήρησης και στα 2 παραπλήσιο, σε εξειδικευμένα συνεργεία.

Hybrid για χιλιόμετρα σε ΑΟ/ΕΟ δεν ξέρω αν έχει νόημα, απλά θα κουβαλάς μοτέρ+μπαταρίες. Υγραέριο δεν αξίζει σε αυτό που έχεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επέλεξε την πιο φθηνή λύση, δηλαδή το δικό σου και όσο αντέξει. Ο λόγος, θα δώσεις λεφτά για ένα περιουσιακό στοιχείο και θα το φθείρεις για τη δουλειά σου (και όχι για τον εαυτό σου) που συνήθως δεν στο πληρώνει. Υβριδικό λογικά δεν συμφέρει για Αττική οδό (μικρό το όφελος), diesel & αέριο είναι νομίζω εντάξει.

 

  • Like 2
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...