Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 hour ago, manolis940 said:

Και πάλι, τα καταστήματα κερδίζουν με τις πωλήσεις και όχι με τις προβολές. Το να βάζεις ένα προϊόν σε εξευτελιστική τιμή και μετά να λες συγνώμη δεν το έχω, δεν βγάζει λεφτά, ίσα ίσα σε βάζει μέσα. Θα καταλάβαινα το 4-30 μέρες όπου φέρνω το προϊόν απ' την Κίνα ( dropshipping ) και το μεταπουλάω εδώ. Πάλι όμως όλο αυτό δεν χαλάει το διάγραμμα τιμής. Σου δείχνει την κατώτατη τιμή που μπορεί να πουληθεί.

Φιλε μου, δεν προσπαθώ να σε πείσω για κάτι, απλά σου λέω τι συμβαίνει... Δεν μπορώ να μπω στο τρυπάκι του πως, και γιατί, και αν κάνουν καλά ή λάθος, απλά μένω στο τι γίνεται απτά!

τυχαία παραδείγματα... 

απλή αναζήτηση "ψυγειοκαταψύκτης", πρώτο αποτέλεσμα μετά τα sponsored και δες τα καταστήματα! Και ελπίζω να είναι αυτονόητο ότι ΔΕΝ τα έχουν στοκ, ΔΕΝ ξέρουν αν υπάρχουν καν (γιατί οι παραδόσεις δεν ειναι σε 30 μέρες), και ΔΕΝ θα σου κάνουν σε 30 μέρες "drop-shipping" από μια μαγική δική τους αποθήκη...

image.png.eaf0fbe5ba8eb6818ea74101edfea884.png

απλή αναζήτηση πλυντήριο... τα ίδια!

image.png.56a589a272af78809487dd5881471f3b.png

 

... και ναι η μισή πώληση είναι "να μπεις στο μαγαζί"! Αν βλέπεις έναν διαρκώς πάνω πάνω και φθηνό τον θεωρείς υποσυνείδητα ότι ειναι πραγματικό φθηνό κατάστημα!!! Με αντίστοιχη λογική το "20% ακριβότερο από ολους τους άλλους αλλα διαφημιζόμενο ως ότι έχει ΑΤΟΚΕΣ δόσεις, ή δώρο τον ΦΠΑ" εμπορικά πιάνει στον μέσω καταναλωτή που ουτε λιωνει σε αναζητησεις του τι είναι φθηνότερα που, ούτε τίποτα! Ετσι λοιπόν αν ενα μαγαζί το θεωρείς υποσυνείδητα "φθηνό" και αν "μπεις" μετά παίζει πολύ δυνατά να μην το ψάξεις στο αν ειναι πράγματι φθηνός (ή ο φθηνότερος) στο προιόν που πράγματι έχει, και το οποίο δεν κοιτουσες εξαρχής, αλλά μπαίνοντας το είδες... 

  • Απαντ. 79
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
38 λεπτά πριν, yositosi είπε

Φιλε μου, δεν προσπαθώ να σε πείσω για κάτι, απλά σου λέω τι συμβαίνει... Δεν μπορώ να μπω στο τρυπάκι του πως, και γιατί, και αν κάνουν καλά ή λάθος, απλά μένω στο τι γίνεται απτά!

τυχαία παραδείγματα... 

απλή αναζήτηση "ψυγειοκαταψύκτης", πρώτο αποτέλεσμα μετά τα sponsored και δες τα καταστήματα! Και ελπίζω να είναι αυτονόητο ότι ΔΕΝ τα έχουν στοκ, ΔΕΝ ξέρουν αν υπάρχουν καν (γιατί οι παραδόσεις δεν ειναι σε 30 μέρες), και ΔΕΝ θα σου κάνουν σε 30 μέρες "drop-shipping" από μια μαγική δική τους αποθήκη...

image.png.eaf0fbe5ba8eb6818ea74101edfea884.png

απλή αναζήτηση πλυντήριο... τα ίδια!

image.png.56a589a272af78809487dd5881471f3b.png

 

... και ναι η μισή πώληση είναι "να μπεις στο μαγαζί"! Αν βλέπεις έναν διαρκώς πάνω πάνω και φθηνό τον θεωρείς υποσυνείδητα ότι ειναι πραγματικό φθηνό κατάστημα!!! Με αντίστοιχη λογική το "20% ακριβότερο από ολους τους άλλους αλλα διαφημιζόμενο ως ότι έχει ΑΤΟΚΕΣ δόσεις, ή δώρο τον ΦΠΑ" εμπορικά πιάνει στον μέσω καταναλωτή που ουτε λιωνει σε αναζητησεις του τι είναι φθηνότερα που, ούτε τίποτα! Ετσι λοιπόν αν ενα μαγαζί το θεωρείς υποσυνείδητα "φθηνό" και αν "μπεις" μετά παίζει πολύ δυνατά να μην το ψάξεις στο αν ειναι πράγματι φθηνός (ή ο φθηνότερος) στο προιόν που πράγματι έχει, και το οποίο δεν κοιτουσες εξαρχής, αλλά μπαίνοντας το είδες... 

Θέλω να καταλάβω το σκεπτικό σου γιατί μπορεί να έχεις και δίκιο αλλά αυτή την στιγμή μοιάζει περισσότερο για υπόθεση παρά για εμπεριστατωμένη σκέψη.

Δεν έχω ασχοληθεί με τα τόσο μεγάλα αντικείμενα καθώς όντως αυτά δεν έρχονται έτσι απλά από κίνα όπως έρχεται μια θήκη κινητού ή μια RAM. Ωστόσο γιατί σου φαίνεται περίεργο να είναι κάπου σε αποθήκη στην Ευρώπη η οποία έχει πολύ χαμηλότερες τιμές από την αντίστοιχη στην Ελλάδα;

 

Αναφορά σε κείμενο

... και ναι η μισή πώληση είναι "να μπεις στο μαγαζί"!

Τύπου δεν έχουμε αυτό το κλιματιστικό αλλά έχουμε ένα παρόμοιο 50€ πάνω; Πιάνει όμως όλο αυτό στον κόσμο του Internet; Δεν είναι πιθανό να σε μαυρίσουν με αρνητικές κριτικές;
Νομίζω μπερδεύεται το ηλεκτρονικό με το φυσικό κατάστημα κάπως σε όλα τα παραπάνω. Φυσικά έχουν ομοιότητες αλλά έχουν και διαφορές.

Ο καταναλωτής του ηλεκτρονικού για παράδειγμα όπως ενυπόθηκε παραπάνω έχει εύκολη πρόσβαση στην αναζήτηση, τιμές, κριτικές, παρόμοια προϊόντα, κάτι που για τον πελάτη του φυσικού καταστήματος, δεν είναι εύκολα προσβάσιμο. Ακόμη και σε ένα εμπορικό κέντρο να είσαι, αν δεν ξέρεις να χρησιμοποιείς τις online αγορές, η πληροφορία δεν είναι ένα κλικ μακρυά.

Για ένα καταναλωτή που ας πούμε έχει την υπομονή 30 μέρες να περιμένει τον ψυγειοκαταψύκτη του, δεν του είναι κάτι απλά να πάει στον επόμενο φθηνό που συνήθως έχει διαφορά μερικά cents και να σου γράψει και μια κριτική για λανθασμένες διαθεσιμότητες. Όπως επίσης ένας πιο έμπειρος καταναλωτής θα μπει πρώτα σε αυτές τις περιπτώσεις να δει κριτικές πριν πατήσει παραγγελία.

Spoiler


Αναφορά σε κείμενο

Με αντίστοιχη λογική το "20% ακριβότερο από ολους τους άλλους αλλα διαφημιζόμενο ως ότι έχει ΑΤΟΚΕΣ δόσεις, ή δώρο τον ΦΠΑ" εμπορικά πιάνει στον μέσω καταναλωτή που ουτε λιωνει σε αναζητησεις του τι είναι φθηνότερα που, ούτε τίποτα!

Αυτός είναι άλλος τύπου καταναλωτής και δεν είναι απαραίτητα ο μέσος. Θεωρώ ότι δεν έχει να κάνει με το παραπάνω.

 

Δημοσ.
23 hours ago, manolis940 said:

Θέλω να καταλάβω το σκεπτικό σου γιατί μπορεί να έχεις και δίκιο αλλά αυτή την στιγμή μοιάζει περισσότερο για υπόθεση παρά για εμπεριστατωμένη σκέψη.

Δεν έχω ασχοληθεί με τα τόσο μεγάλα αντικείμενα καθώς όντως αυτά δεν έρχονται έτσι απλά από κίνα όπως έρχεται μια θήκη κινητού ή μια RAM. Ωστόσο γιατί σου φαίνεται περίεργο να είναι κάπου σε αποθήκη στην Ευρώπη η οποία έχει πολύ χαμηλότερες τιμές από την αντίστοιχη στην Ελλάδα;

Μια θήκη κινητού όταν πωλείται από κατάστημα Ελλάδα καταλήγει να μπαίνουν 2~3 markup απο πάνω. Εναλλακτικά κάποιος θα κάνει εισαγωγή απευθείας από Κίνα και θα πουλήσει. Μιλάμε για δουλειά ψίχουλα... Αντίστοιχα φυσικά θα πας και θα δεις καταστήματα σε εμπορικά κέντρα να πουλάνε τις ίδιες θήκες, καταστήματα σε χώρους πολύ υψηλού ενοικίου και τα οποία υπάρχουν εδώ και χρόνια. Τις θήκες αυτές τις πουλάνε σε τιμή υπερδιπλάσια από αυτήν που θα βρεις αγοράζοντας απευθείας από τον Κινεζούλη μέσω αλιμπαμπά, μπανγκγκουντ, γκανγκμπανγκ και λοιπά που ο μέσος Ελληνας ούτε για πλακα δεν ξέρει ή θα ασχοληθεί! 

Για προιόντα IT μικρού όγκου οκ, παίζουν πολλά σενάρια. Ο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ θα το πάρει από επίσημο δίκτυο για να έχει εγγυήσεις και support, ο "πιτσιρικάς" μπορεί να αρχίσει να ψάχνει αποθήκες ιντερνετομάγαζα κλπ στοχεύοντας αποκλειστικά στην τιμή. Συνήθως πάντως κάποιο μικρό νόημα υπάρχει σε προιόντα που είναι από στοκ (υπάρχουν εταιρείες στο εξωτερικό που ασχολούνται με το να μαζεύουν στοκ, μεγάλες ποσότητες, αγορά cash, και μετά πουλάνε μαζικά σε διαφόρους στοχεύοντας στο κέρδος μέσω του όγκου/τζίρου και όχι του unit margin).

ΒΕΒΑΙΑ, το κόστος μεταφοράς είναι υψηλό (ένα φορτηγό από Ευρώπη κοστίζει από €2000 ως και €3000+++ ανάλογα με τη χώρα φόρτωσης. Αντίστοιχα τα κόστη των κούριερ είναι ακόμα περισσότερο δυσθεώρητα. Επομένως όταν μιλάμε για συσκευές που είναι σε μέγεθος άνω του "κινητού ή το πολύ της παιχνιδομηχανής" πχ τότε τα πράγματα αρχίζουν να ζορίζουν!!! Γενικότερα αν ειναι να συγκρίνουμε μεταξύ Ευρωπαικών χωρών οι μεγαλύτερες διαφορες πλέον καθορίζονται από τις διαφορές φορολόγησης μεταξύ των χωρών (βασικά στις βόρειες χώρες οι εταιρείες γενικά πουλάνε με πολύ μεγαλύτερο περιθωριο κέρδους από ότι οι δικές μας)

Και επειδή φεύγουμε εκτός θέματος, η απάντηση μου είναι στο συσκεκριμένο θέμα που αφορά τις "καμπάνες" σε καταστήματα των οποίων η συντριπτική πλειοψηφία των πωλήσεων τεμαχιακά είναι πιο ογκώδεις οικιακές συσκευές (τηλεοράσεις, κλιματιστικά, οικιακές μικροσυσκευές, μεγάλες λευκές οικιακές συσκευές)

On 09/09/2023 at 13:23, manolis940 said:

 

  Hide contents

 

Αυτός είναι άλλος τύπου καταναλωτής και δεν είναι απαραίτητα ο μέσος. Θεωρώ ότι δεν έχει να κάνει με το παραπάνω.

λες εσύ! Ο κώτσος όμως έιναι η μισή αγορά σχεδόν σε απόλυτα μεγέθη πωλήσεων (δεν το λέω εγώ, η αγορά το λέει και ειναι κοινή αποδοχή). Ο Κώτσος ΔΕΝ πουλάει φθηνά γενικότερα!

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το θέμα μας είναι οι πλασματικές εκπτώσεις όπου παρουσιάζουν κάτι ως φθηνότερο ενώ ταυτόχρονα το διαθέτουν ακριβότερα από την αρχική του τιμή ( με την μέθοδο αύξησης τιμών σε είδη πριν την εκπτωτική περίοδο ώστε μετά να βάλουν την "εκπτωση" κλπ κλπ)

Σε αυτές τις περιπτώσεις πρόστιμα μέχρι να μην υπάρχει αύριο!

Επεξ/σία από Brainkill4r
  • 3 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

2.000.000 πρόστιμο σε κάποια «Dixon South – East Europe Ανώνυμη Εμπορική και Βιομηχανική Εταιρεία Ηλεκτρικών, Πληροφορικής, Τηλεπικοινωνιών και Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών»

Δεν ξέρω ποια εταιρία είναι (ή μήπως ξέρω?) 😄

Το πρόστιμο αφορά παράβαση του άρθρου 15, παρ. 2α του νόμου του ν. 4177/2013 (περί παραπλανητικών εκπτώσεων).

 



 

Επεξ/σία από Nabuko
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...