Anonymous Δημοσ. 22 Μαΐου 2001 Δημοσ. 22 Μαΐου 2001 Με τα βραβεία CRM Grand Prix για το καλύτερο Call Center και Multimedia Contact Center τιμήθηκε η Ericsson στα πλαίσια της ετήσιου διαγωνισμού CRM Grand Prix 2001 που διοργανώνεται από την εταιρεία Service 800 - Teleperformance. Η τελετή βράβευσης των καλύτερων μικρών και μεγάλων Call Centers και του καλύτερου Multimedia Contact Center πραγματοποιήθηκε στις 18 Μαΐου 2001, στο ξενοδοχείο Ledra Marriott παρουσία ανωτάτων στελεχών των εταιρειών που έλαβαν μέρος.<P>Ο διαγωνισμός, στον οποίο συμμετείχαν 25 εταιρείες, διήρκεσε από 27 Φεβρουαρίου έως 27 Μαρτίου 2001 και αφορούσε την ανάδειξη νικητών από δύο κατηγορίες Call Center ανάλογα με τον αριθμό των ατόμων που απασχολούν, καθώς και την ανάδειξη του καλύτερου Multimedia Contact Center της ελληνικής αγοράς, που συνδυάζει την εξυπηρέτηση πελατών μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας και e-mail.<P>Η αξιολόγηση των υποψηφίων εταιρειών βασίζεται σε μια σειρά συγκεκριμένων και αντικειμενικών κριτηρίων που θέτει η Teleperformance καταγράφοντας το αποτέλεσμα κάθε κλήσης και κάθε e-mail αντίστοιχα. Ο χρόνος απάντησης, η φιλική υποδοχή και η ευγένεια, η γνώση του προϊόντος η πρωτοβουλία για πώληση, το περιεχόμενο της απάντησης, τα συμπεράσματα από την επικοινωνία και η δημιουργία σχέσης με τον πελάτη αποτελούν κάποια από τα βασικά κριτήρια αξιολόγησης των τηλεφωνικών κλήσεων και της επικοινωνίας μέσω του διαδικτύου.<P>Η διπλή επιτυχία της Ericsson Hellas, που κερδίζει για δεύτερη συνεχή χρονιά την κορυφαία διάκριση στο διαγωνισμό CRM Grand Prix 2001, δεν είναι τυχαία. Η άρτια λειτουργία του Ericsson Multimedia Contact Center οφείλεται σε πολλές και διαφορετικές παραμέτρους, από την τεχνολογική υποδομή και οργάνωσή του έως και κυρίως το έμψυχο δυναμικό του. Ατομα πλήρως καταρτισμένα και εξειδικευμένα ανά κατηγορία προϊόντων -κινητά τηλέφωνα, dect, αξεσουάρ και προϊόντα δεδομένων- προσφέρουν έγκυρη, ολοκληρωμένη και άμεση πληροφόρηση, στοχεύοντας στην παροχή υπηρεσιών υψηλών προδιαγραφών.<P>Ο κ. Κωνσταντίνος Σταματόπουλος, Area Customer Services Manager, Greece & Balkans, Israel, Cyprus, εντόπισε τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του Ericsson Multimedia Contact Center στο χρόνο εξυπηρέτησης, στην ποιότητα των υπηρεσιών, στην πανελλαδική κάλυψη, στη φιλική και ανθρώπινη αντιμετώπιση των πελατών, αλλά και στην ανάπτυξη ομαδικού πνεύματος και κατέληξε: "Δεν επαναπαυόμαστε σε αυτό το βραβείο, αλλά στοχεύουμε στην καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του καταναλωτικού κοινού μέσα από τη συνεχή αναβάθμιση των υπηρεσιών μας".<P>
ladhm Δημοσ. 23 Μαΐου 2001 Δημοσ. 23 Μαΐου 2001 Ta a3ize aloste afta ta vravia i Ericsson..<BR>Ine i kaliteri os pros tin texniki ipostiri3i.<P>------------------<BR><FONT face="Comic Sans MS">D.K. and Fuck the U.S.A.</FONT f><BR><B>Misita ladhm</FONT c></B>
stamatoulis Δημοσ. 23 Μαΐου 2001 Δημοσ. 23 Μαΐου 2001 Tora plaka plaka, to kalitero service to exei i ericsson, se anti8esi me tis nokia <P>------------------<BR>Filika,<BR>Giannis<P><B>ΠΡΟΣΟΧΗ!!!</FONT c></B><BR><B>Πρόσεξε τι θα απαντήσεις!</B><BR><B>Οι μ*λ*κ*ες <u>επιστρέφονται!</u></B>
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.