Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα σε όλους,

Θα ήθελα να σας αναφέρω ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω: Στις 24/6 παρήγγειλα ένα aircondition από το Praktiker. Γύρω στις 20/7 μου έφερε η μεταφορική 2 κιβώτια με τις μονάδες. Τα παρέλαβα και από καθαρή ανοησία μου, δεν έλεγξα την κατάσταση των μονάδων. Αρχές Αυγούστου ήρθε το συνεργείο για την τοποθέτηση. Όταν έβγαλαν την εξωτερική μονάδα από το κιβώτιο είδαμε ότι ήταν άσχημα κτυπημένη. Δεν κάναμε την τοποθέτηση και έφυγαν. Την άλλη μέρα πήρα το Praktiker και συμφωνήσαμε να έρθουν να αντικαταστήσουν το ελλαττωματικό  aircondition με ένα καινούργιο. Γύρω στις 10 Αυγούστου μου ήρθε ένα μήνυμα ¨Το προϊόν σας παραδόθηκε στη μεταφορική". Από τότε δεν με έχουν πάρει κανένα τηλέφωνο. Μετά τις 16 Αυγούστου έχω πάρει 6 φορές την εξυπηρέτηση πελατών. Μού λένε ότι θα προωθήσουν το θέμα και δεν γίνεται τίποτα. Σαν να μιλάω σε τοίχο. Την τελευταία φορά (31/8) ζήτησα από την κυρία της εξυπηρέτησης πελατών να πει στον προϊστάμενο της να μου τηλεφωνήσει. Μέχρι τώρα τίποτα. Δεν ξέρω πλέον τι να κάνω. Να πάω στο συνήγορο του καταναλωτή; Κάπου αλλού; Έχετε κάτι να με συμβουλέψετε;

Δημοσ.
31 λεπτά πριν, fair_play είπε

Να πάω στο συνήγορο του καταναλωτή;

Πρωτα κανουμε μια καταγγελια, και μετα παιρνουμε τηλ. Το πολυ πολυ μεχρι να προχωρησει η καταγγελια, το θεμα να εχει ληξει. 

  • Like 1
Δημοσ.
38 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Πρωτα κανουμε μια καταγγελια, και μετα παιρνουμε τηλ. Το πολυ πολυ μεχρι να προχωρησει η καταγγελια, το θεμα να εχει ληξει. 

Εννοείς καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή;

Δημοσ.

Aφου το δεχτηκαν σημαινει θα στο αλλαξουν Εμενα εκαναν 1,5 μηνα να μου το παραδωσουν Εχουν ελλειψεις ξεπουλησανε με την ανακυκλωση συσκευων

Δημοσ.
3 ώρες πριν, xp-user είπε

Aφου το δεχτηκαν σημαινει θα στο αλλαξουν Εμενα εκαναν 1,5 μηνα να μου το παραδωσουν Εχουν ελλειψεις ξεπουλησανε με την ανακυκλωση συσκευων

Αν ισχύει αυτό μπορούν να μου το πουν. Τι νόημα έχει να μου λένε θα προωθήσουμε το αίτημα σας και τέτοιες σαχλαμάρες. Ας μου πουν απευθείας τι ακριβώς συμβαίνει.

Δημοσ.

Όλα καλά μέχρι το επόμενο καλοκαίρι θα έχεις κλιματισμό, λογικά.

Φυσικά και έπρεπε να έχεις κάνει καταγγελία γιατί όπως βλέπεις βρίσκουν και τα κάνουν, το πιο πιθανό είναι να μην υπάρχει στοκ στο συγκεκριμένο μοντέλο.

Σε παρόμοια περίπτωση με εξώδικο επιλύθηκε άμεσα.

Δημοσ.

Τηλεφωνο και ενημερωση οτι προχωρας σε καταγγελια στο συνηγορο και πως αν και απο εκει δεν προχωρησει αμεσα,θα μιλησουν με το δικηγορο σου.

Περιμενα επιστροφη χρηματων απο ΜΜ,απο ενα παιχνιδι,6 μηνες.

Μολις επεσε η απειλη,ολα προχωρησαν.
 

Δημοσ.

Βασικά το λάθος είναι που παραγγείλατε αιρ-κοντίσιον από το συγκεκριμένο κατάστημα. Πιθανόν ο λόγος θα ήταν η τιμή. Δυστυχώς θα έπρεπε να απευθυνθείτε σε κατάστημα ποιο εξειδικευμένα για τα συγκεκριμένα προϊόντα, και όχι σε καταστήματα που έχουν προσθέσει προϊόντα στην γκάμα τους για να κάνουν αρπαχτή !!!

  • Confused 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...