Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παρακαλώ θα ήθελα πληροφόρηση απ' όποιον γνωρίζει για το αν ο διαχειριστής υποχρεούται στην ανάρτηση των αποδείξεων των εξόδων στον πίνακα ανακοινώσεων της πολυκατοικίας κάθε μήνα;

Διευκρινίζω ότι ο διαχειριστής, είναι ιδιοκτήτης διαμερίσματος πολυκατοικίας και όχι φυσικό ή νομικό πρόσωπο που παρέχει υπηρεσίες έκδοσης κοινοχρήστων.

Διαβάζοντας το Άρθρο 1 του ΦΕΚ 874 Β/8-4-2013, δεν κατάφερα να βγάλω σαφή εικόνα για το αν πρέπει ή όχι.

Αυτό που κατάλαβα είναι ότι η διάταξη αφορά τις επιχειρήσεις (ως φυσικά ή νομικά πρόσωπα) και όχι τους διαχειριστές-ιδιοκτήτες των πολυκατοικιών.

Ποιο είναι όμως το σωστό; Παρακαλώ τα φώτα σας.

 Παραθέτω το ΦΕΚ.

Αγορανομική Διάταξη 02/2013 - Α4 -333/2013 - ΦΕΚ 874/Β/11-4-2013 - ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ - ΑΓΟΡΑΝΟΜΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ (e-nomothesia.gr)

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

  • Super Moderators
Δημοσ.
37 minutes ago, prasinilas said:

Παρακαλώ θα ήθελα πληροφόρηση απ' όποιον γνωρίζει για το αν ο διαχειριστής υποχρεούται στην ανάρτηση των αποδείξεων των εξόδων στον πίνακα ανακοινώσεων της πολυκατοικίας κάθε μήνα;

Διευκρινίζω ότι ο διαχειριστής, είναι ιδιοκτήτης διαμερίσματος πολυκατοικίας και όχι φυσικό ή νομικό πρόσωπο που παρέχει υπηρεσίες έκδοσης κοινοχρήστων.

Διαβάζοντας το Άρθρο 1 του ΦΕΚ 874 Β/8-4-2013, δεν κατάφερα να βγάλω σαφή εικόνα για το αν πρέπει ή όχι.

Αυτό που κατάλαβα είναι ότι η διάταξη αφορά τις επιχειρήσεις (ως φυσικά ή νομικά πρόσωπα) και όχι τους διαχειριστές-ιδιοκτήτες των πολυκατοικιών.

Ποιο είναι όμως το σωστό; Παρακαλώ τα φώτα σας.

 Παραθέτω το ΦΕΚ.

Αγορανομική Διάταξη 02/2013 - Α4 -333/2013 - ΦΕΚ 874/Β/11-4-2013 - ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ - ΑΓΟΡΑΝΟΜΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ (e-nomothesia.gr)

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Ο διαχειριστής είναι, εν προκειμένω, φυσικό πρόσωπο. Είναι αδιάφορο αν πρόκειται για ιδιοκτήτη ιδιοκτησίας στην πολυκατοικία που διαχειρίζεται. 
Εννοείται ότι υποχρεούται στην ανάρτηση αντιγράφου της κάθε απόδειξης που αφορά κοινόχρηστη δαπάνη. Η διάταξη δεν περιορίζεται στις επιχειρήσεις αλλά σε ΚΑΘΕ πρόσωπο που ενεργεί ως διαχείριση πολυκατοικίας. 

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, vassar είπε

Και αν δεν τις βαζέι τί γίνεται;

πάλι δεν είσαι υποχρεωένος να πληρώσεις τις δαπάνες που σου αναλογούν;

Και πως ξερεις τι πρεπει να πληρωσεις;

  • Super Moderators
Δημοσ.
8 hours ago, vassar said:

Και αν δεν τις βαζέι τί γίνεται;

πάλι δεν είσαι υποχρεωένος να πληρώσεις τις δαπάνες που σου αναλογούν;

Εξώδικο στον διαχειριστή, επισημαίνοντας την εκ του νόμου υποχρέωση του και άρνηση καταβολής κοινόχρηστων δαπανών μέχρι να είναι σαφές ποιος πληρώνει και για ποιές δαπάνες. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν στο λέω με βεβαιότητα αλλά πρέπει να έχει αλλάξει αυτός ο νόμος και να είναι υποχρεωμένος να δείξει τις αποδείξεις, εάν του ζητηθούν, όταν παραδώσει την διαχείριση σε άλλον. Από την άλλη είναι υποχρεωμένος να αναρτά συγκεντρωτική κατάσταση κοινοχρήστων σε πίνακα ανακοινώσεων ή σε άλλο εμφανές για τους ενοικιαστές/ιδιοκτήτες σημείο.

Επεξ/σία από CyberCr33p
  • Like 1
Δημοσ.

Μην ξεχνάτε ότι τις περισσότερες φορές ο διαχείρισης είναι κάποιος ένοικος που τον χώνουν να κάνει τη διαχείριση και μάλιστα χωρίς να παίρνει φράγκο, αντίθετα από δικό τους λάθος μπορεί να βάλουν απ την τσέπη τους. Πριν αρχίσουν τα εξώδικα μήπως μερικές δαπάνες γίνονται μαύρα για να μειωθεί το κόστος; 

  • Like 1
Δημοσ.

Πηγαίνεις και τον ρωτάς αν θέλεις να μάθεις,π.χ ρε Στέλιο πόσο ήτανε το ρεύμα; Γιατί αν ο διαχειριστής ας πούμε το κάνει από την καλή του την καρδιά χωρίς να σας βάζει κάποια χρέωση για τον κόπο του συμφωνημένη τότε μπορεί να σου πει αν θέλεις να μάθεις πάρε τον λογαριασμό αγόρι μου,πάνε πλήρωσε το και έλα μετά να μαζέψεις τα λεφτά σού.

Είναι αρκετοί που αναλαμβάνουν τα κοινόχρηστα γιατί απλά οι υπόλοιποι είναι έλα μωρέ για να μπορείτε να ανάβετε καμία λάμπα και μετά προσπαθεί να μαζέψει τα λεφτά του!

Οπότε ανάλογα την περίπτωση

Μην λέτε αμέσως για εξώδικα και άλλες τέτοιες Παπ....ιες τόσο μισμιγκιδες  για απλά πράγματα να μην είστε!!

  • Like 6
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, bblov είπε

Πηγαίνεις και τον ρωτάς αν θέλεις να μάθεις,π.χ ρε Στέλιο πόσο ήτανε το ρεύμα; Γιατί αν ο διαχειριστής ας πούμε το κάνει από την καλή του την καρδιά χωρίς να σας βάζει κάποια χρέωση για τον κόπο του συμφωνημένη τότε μπορεί να σου πει αν θέλεις να μάθεις πάρε τον λογαριασμό αγόρι μου,πάνε πλήρωσε το και έλα μετά να μαζέψεις τα λεφτά σού.

Είναι αρκετοί που αναλαμβάνουν τα κοινόχρηστα γιατί απλά οι υπόλοιποι είναι έλα μωρέ για να μπορείτε να ανάβετε καμία λάμπα και μετά προσπαθεί να μαζέψει τα λεφτά του!

Οπότε ανάλογα την περίπτωση

Μην λέτε αμέσως για εξώδικα και άλλες τέτοιες Παπ....ιες τόσο μισμιγκιδες  για απλά πράγματα να μην είστε!!

Βέβαια από την άλλη τόσο κοινωνικός είσαι που θες να σου βαράνε τα κουδούνια για τέτοια πράγματα. Πάνε καρφίτσωσέ τα όλα σε ένα πίνακα να μην έχεις ερωτήσεις, αμφισβητήσεις κτλ. Ώρες ώρες μόνοι μας τα κάνουμε δύσκολα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και επειδή δεν έχουν όλοι οι διαχειριστές, scanner, περισευούμενα φύλλα--μελάνια, γνώσεις και όρεξη, στον πίνακα αναρτούν τις συγκεντρωτικές κοινόχρηστες δαπάνες ανά κατηγορία (ΔΕΗ, Νερό, θέρμανση, συνεργείο καθαρισμού, ασανσερ, διάφορα καθαρισμού, λάμπες κλπ), και αν κάποιος θέλει λεπτομέρειες, μπορεί να ρωτήσει και να ζητήσει να δει την όποια απόδειξη, χωρίς εξώδικα, απειλές, μαγκιές, δεν πληρώνω κλπ. Ο διαχειριστής οφείλει να τις συγκεντρώνει και να τις δείχνει.

ΑΝ δεν το κάνει, να το συζητήσουμε. Μην είστε επιθετικοί χωρίς λόγο και αιτία.

 

Αναφορά σε κείμενο

Πηγαίνεις και τον ρωτάς αν θέλεις να μάθεις,π.χ ρε Στέλιο πόσο ήτανε το ρεύμα; Γιατί αν ο διαχειριστής ας πούμε το κάνει από την καλή του την καρδιά χωρίς να σας βάζει κάποια χρέωση για τον κόπο του συμφωνημένη τότε μπορεί να σου πει αν θέλεις να μάθεις πάρε τον λογαριασμό αγόρι μου,πάνε πλήρωσε το και έλα μετά να μαζέψεις τα λεφτά σού.

Είναι αρκετοί που αναλαμβάνουν τα κοινόχρηστα γιατί απλά οι υπόλοιποι είναι έλα μωρέ για να μπορείτε να ανάβετε καμία λάμπα και μετά προσπαθεί να μαζέψει τα λεφτά του!

Οπότε ανάλογα την περίπτωση

Μην λέτε αμέσως για εξώδικα και άλλες τέτοιες Παπ....ιες τόσο μισμιγκιδες  για απλά πράγματα να μην είστε!!

Πολύ σωστά.

Επεξ/σία από iml
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
46 minutes ago, iml said:

Και επειδή δεν έχουν όλοι οι διαχειριστές, scanner, περισευούμενα φύλλα--μελάνια, γνώσεις και όρεξη, στον πίνακα αναρτούν τις συγκεντρωτικές κοινόχρηστες δαπάνες ανά κατηγορία (ΔΕΗ, Νερό, θέρμανση, συνεργείο καθαρισμού, ασανσερ, διάφορα καθαρισμού, λάμπες κλπ), και αν κάποιος θέλει λεπτομέρειες, μπορεί να ρωτήσει και να ζητήσει να δει την όποια απόδειξη, χωρίς εξώδικα, απειλές, μαγκιές, δεν πληρώνω κλπ. Ο διαχειριστής οφείλει να τις συγκεντρώνει και να τις δείχνει.

ΑΝ δεν το κάνει, να το συζητήσουμε. Μην είστε επιθετικοί χωρίς λόγο και αιτία.

Όχι, ο διαχειριστής δεν οφείλει απλά να τις συγκεντρώνει και να τις δείχνει, είναι υποχρεωμένος να αναρτά αντίγραφα στον πίνακα ανακοινώσεων.

Όσο για σκάνερ/φύλλα/μελάνια/γνώσεις όλα αυτά είναι αστείες δικαιολογίες, ας πηγαίνει στο βιβλιοπωλείο μια φορά το μήνα να βγάζει φωτοτυπίες τα παραστατικά. Ας βάζει και την απόδειξη του βιβλιοπωλείου στα κοινόχρηστα.

Δεν είναι επιθετικότητα όταν απαιτείς από τον άλλον να είναι συνεπής στις υποχρεώσεις του.

Επεξ/σία από Joshua21
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
50 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Όχι, ο διαχειριστής δεν οφείλει απλά να τις συγκεντρώνει και να τις δείχνει, είναι υποχρεωμένος να αναρτά αντίγραφα στον πίνακα ανακοινώσεων.

Όσο για σκάνερ/φύλλα/μελάνια/γνώσεις όλα αυτά είναι αστείες δικαιολογίες, ας πηγαίνει στο βιβλιοπωλείο μια φορά το μήνα να βγάζει φωτοτυπίες τα παραστατικά.

Δεν είναι επιθετικότητα όταν απαιτείς από τον άλλον να είναι συνεπής στις υποχρεώσεις του.

Και ο ενοικος σε ένα διαμέρισμα έχει υποχρεώσεις, όπως το πιο απλό "να πληρώνει στην ώρα του". Ξέρεις πολλούς να το κάνουν? Εγώ σε όσες οικοδομές έμεινα, όχι.

Αμαν πια η καραμέλα που αφορά μόνο τα δικαιώματά μας και τις υποχρεώσεις των άλλων.

Τα περί επιθετικότητας αφορούν τα μηνύματα προτροπής σε εξώδικο, μη πληρωμής κ.α.

Συμφωνώ περί αναρτήσεως των αποδείξεων, και εγώ το θέλω, αλλά εξήγησα στην πράξη τι μπορεί να γίνεται.

  • Και γιατί να μην προσφερθεί να  πηγαίνει ο ενδιαφερόμενος να βγάλει φωτοτυπίες τα παραστατικά ώστε να βοηθήσει την κατάσταση, αλλά και να δείξει εμπράκτως τι πρέπει να γίνεται?
  • Ακόμα καλύτερα, να ζητήσει να αναλάβει την διαχείριση, για να δει ότι ο διαχειριστής κάνει περισσότερα από το να βγάζει ένα λογαριασμό και να κόβει αποδείξεις (και αυτά ακόμη παίρνουν χρόνο). Και φυσικά να δείξει πως πρέπει να γίνεται.
  • Ή ας αναλάβει κάποια εταιρία διαχείρισης με το αζημίωτο, να τα κάνει όλα, να στέλνει και να επιτηρεί συνεργεία, να συγκεντρώνει τις αποδείξεις να τις αναρτά στον πίνακα και να μαζεύει τα χρήματα.

Ο διαχειριστής είναι ένα πόστο αγγαρείας, και αυτό για να μην ρημάξει η όποια οικοδομή, τόσο για αυτόν όσο και για τους άλλους. Ανεξάρτητα με το τι πιστεύουν μερικοί, δεν είναι υπηρέτης, και ούτε οι εταιρίες διαχείρισης ασχολούνται περισσότερο από έναν διαχειριστή που προσπαθεί και ενδιαφέρεται.

 

Προς κάθε ενδιαφερόμενο, να ζητήσει να δει τις αποδείξεις. Την επόμενη φορά το ίδιο, και να προτείνει στο διαχειριστή να τις βάλει στον πίνακα (μπορεί να προσφερθεί να βοηθήσει και ίδιος), για να μην ρωτάει κάθε φορά. Το "πρόβλημα" λύθηκε.

Επεξ/σία από iml
Δημοσ.
13 minutes ago, iml said:

Και ο ενοικος σε ένα διαμέρισμα έχει υποχρεώσεις, όπως το πιο απλό "να πληρώνει στην ώρα του". Ξέρεις πολλούς να το κάνουν? Εγώ σε όσες οικοδομές έμεινα, όχι.

Αμαν πια η καραμέλα που αφορά μόνο τα δικαιώματά μας και τις υποχρεώσεις των άλλων.

Τα περί επιθετικότητας αφορούν τα μηνύματα προτροπής σε εξώδικο, μη πληρωμής κ.α.

Συμφωνώ περί αναρτήσεως των αποδείξεων, και εγώ το θέλω, αλλά εξήγησα στην πράξη τι μπορεί να γίνεται.

  • Και γιατί να μην προσφερθεί να  πηγαίνει ο ενδιαφερόμενος να βγάλει φωτοτυπίες τα παραστατικά ώστε να βοηθήσει την κατάσταση, αλλά και να δείξει εμπράκτως τι πρέπει να γίνεται?
  • Ακόμα καλύτερα, να ζητήσει να αναλάβει την διαχείριση, για να δει ότι ο διαχειριστής κάνει περισσότερα από το να βγάζει ένα λογαριασμό και να κόβει αποδείξεις (και αυτά ακόμη παίρνουν χρόνο).
  • Ή ας αναλάβει κάποια εταιρία διαχείρισης με το αζημίωτο, να τα κάνει όλα, να συγκεντρώνει τις αποδείξεις και να τις αναρτά και στον πίνακα

Ο διαχειριστής είναι ένα πόστο αγγαρείας, και αυτό για να μην ρημάξει η όποια οικοδομή, τόσο για αυτόν όσο και για τους άλλους. Ανεξάρτητα με το τι πιστεύουν μερικοί, δεν είναι υπηρέτης, και ούτε οι εταιρίες διαχείρισης ασχολούνται περισσότερο από έναν διαχειριστή που προσπαθεί και ενδιαφέρεται.

Δεν σε καταλαβαίνω, το ότι κάποιοι ένοικοι είναι κακοπληρωτές (ναι υπάρχουν και τέτοιοι, και ναι είναι πολλοί, δεν αρνούμαι την πραγματικότητα) δεν αλλάζει τις υποχρεώσεις του εκδότη των κοινοχρήστων (και όχι απαραίτητα του διαχειριστή), αυτό είναι το μόνο σίγουρο.

Δημοσ.

Υποχρεωση του διαχειριστεί ειναι να προσκομίσει τις αποδείξεις οποτε του ζητηθουν.Το να τυπωνει και να θυροκολα δεν ειναι παντα ευκολο.Οποιος πισυευει οτι υπαρχει θεμα πριν πληρωσει ζηταει τις αποδειξεις.Εξωδικα μονο αν ο διαχειριστής αρνειτε να συνεργαστει αλλα οχι πριν γινει η αναλογη κουβεντα.Έλεος πια .......

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...