Προς το περιεχόμενο

Η Cosmote κι η Vodafone αυξάνουν κατά ένα ευρώ τον μήνα τα συμβόλαια σταθερής και κινητής τηλεφωνίας με πλάγιο τρόπο


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από dimitris_sal,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 201
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Είχα κάνει αίτημα για απενεργοποίηση την προηγούμενη βδομάδα(λίγα ποστ πίσω) και με πήραν την παρασκευή να μου πουν οτι πρέπει να αφαιρέσω τη σύνδεση μέσα από το app και το ίδιο να κάνω και στο site ώστε να μπορέσουν να ολοκληρώσουν το αίτημα. Τους είπα να μην ολοκληρώσουν τη διαδικασία ώστε να το σκεφτώ. Η αλήθεια είναι οτι αν αφαιρέσω τη σύνδεση απο το app και το site, θα πληρώνω αναγκαστικά μεσώ τράπεζας με RF και εκεί έχει χρέωση 0,50€ σε κάθε πληρωμή, οπότε και την έκπτωση δεν παίρνω πλέον και χρεώνομαι έξτρα. Παρόλα αυτά ξέρει κανείς αν όντως ισχύει αυτό, δλδ οτι πρέπει  να αφαιρέσω τη σύνδεσή μου για την ολοκλήρωση του αιτήματος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, alxnt είπε

Είχα κάνει αίτημα για απενεργοποίηση την προηγούμενη βδομάδα(λίγα ποστ πίσω) και με πήραν την παρασκευή να μου πουν οτι πρέπει να αφαιρέσω τη σύνδεση μέσα από το app και το ίδιο να κάνω και στο site ώστε να μπορέσουν να ολοκληρώσουν το αίτημα. Τους είπα να μην ολοκληρώσουν τη διαδικασία ώστε να το σκεφτώ. Η αλήθεια είναι οτι αν αφαιρέσω τη σύνδεση απο το app και το site, θα πληρώνω αναγκαστικά μεσώ τράπεζας με RF και εκεί έχει χρέωση 0,50€ σε κάθε πληρωμή, οπότε και την έκπτωση δεν παίρνω πλέον και χρεώνομαι έξτρα. Παρόλα αυτά ξέρει κανείς αν όντως ισχύει αυτό, δλδ οτι πρέπει  να αφαιρέσω τη σύνδεσή μου για την ολοκλήρωση του αιτήματος.

αν πληρωσεις το λογαριασμο μεσω payzy, παιζει να μην πληρωνεις κατι εξτρα, επειδη ανηκουν και τα 2 στον ομιλο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Titos301 είπε

αν πληρωσεις το λογαριασμο μεσω payzy, παιζει να μην πληρωνεις κατι εξτρα, επειδη ανηκουν και τα 2 στον ομιλο

Ναι δεν έχει προμήθεια πληρωμής για λογαριασμούς κοσμοτε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, alxnt είπε

Είχα κάνει αίτημα για απενεργοποίηση την προηγούμενη βδομάδα(λίγα ποστ πίσω) και με πήραν την παρασκευή να μου πουν οτι πρέπει να αφαιρέσω τη σύνδεση μέσα από το app και το ίδιο να κάνω και στο site ώστε να μπορέσουν να ολοκληρώσουν το αίτημα. Τους είπα να μην ολοκληρώσουν τη διαδικασία ώστε να το σκεφτώ. Η αλήθεια είναι οτι αν αφαιρέσω τη σύνδεση απο το app και το site, θα πληρώνω αναγκαστικά μεσώ τράπεζας με RF και εκεί έχει χρέωση 0,50€ σε κάθε πληρωμή, οπότε και την έκπτωση δεν παίρνω πλέον και χρεώνομαι έξτρα. Παρόλα αυτά ξέρει κανείς αν όντως ισχύει αυτό, δλδ οτι πρέπει  να αφαιρέσω τη σύνδεσή μου για την ολοκλήρωση του αιτήματος.

Σε εμένα δεν μου είπαν κάτι τέτοιο στην δεύτερη επικοινωνία μου, στην πρώτη μου είπαν να βγάλω την εφαρμογή και ότι κάθε φορά που θα μπαίνω και θα πατώ "ο λογαριασμός" (για να τον δω), θα ενεργοποιείται "αυτόματα" το ebill...

Πριν λίγες μέρες ήρθε το κλασσικό sms ότι εκδόθηκε ebill, οπότε πήρα 2η φορά τηλέφωνο. Τους ρώτησα μάλιστα (διότι την πρώτη φορά η τύπισσα δεν απενεργοποίησε το ebill, εξ΄ου και το sms αλλά μου το επιβεβαίωσε η 2η στο τηλέφωνο) εάν χρειάζεται να βγάλω την εφαρμογή (μου είπαν αρχικώς ότι θα πρέπει να αφαιρεθεί...), μου απάντησε όχι. Είπα να πληρώσω τον λογαριασμό μιας και είχε ήδη εκδοθεί όχι από την εφαρμογή, αλλά από την σελίδα τους (mycosmote κλπ). Αφού πλήρωσα, μου βγήκε παράθυρο για 3gb δώρο, τα οποία τους τα χάρισα μιας και κατάλαβα ότι αντιμετωπίζουν δυσκολίες αυτή την περίοδο...

Η χρέωση για πληρωμή με RF, σίγουρα ισχύει από το e-banking των τραπεζών. Μπορούμε να πληρώσουμε στην σελίδα της κοσμοτε με RF, χωρίς χρέωση ή πλέον οι τράπεζες έχουν βάλει στο μάτι όλες τις εταιρείες που διαχειρίζονται τα ασφαλή περιβάλλοντα πληρωμής με κάρτες, ώστε να τσεπώνουν την προμήθεια; Το έχει δοκιμάσει κάποιος;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, camel555 είπε

Αφού πλήρωσα, μου βγήκε παράθυρο για 3gb δώρο, τα οποία τους τα χάρισα μιας και κατάλαβα ότι αντιμετωπίζουν δυσκολίες αυτή την περίοδο...

😂 😂 😂 😂 😂 😂εκλαψα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
12 hours ago, tarantules said:

Εγώ πάντως δεν έχω δει ακόμα αύξηση της χρέωσης κατά 1€ στο λογαριασμό μου στη vodafone.

Από τις 22 Οκτωβρίου θα εφαρμοστεί.

Ανακοίνωση διακοπής παροχής έκπτωσης e-bill & τιμολογιακές αλλαγές - 22/09/2023 < Ανακοινώσεις | Vodafone

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 4/10/2023 στις 7:30 ΜΜ, manoslar είπε

Πήγα σήμερα σε κατάστημα cosmote στη Λάρισα και ζήτησα να κάνω την αζημιως καταγγελία της σύμβασης προκειμένου να κάνω φορητοτητα αριθμού. Η κοπέλα που με εξυπηρετούσε πήρε στα κεντρικά της cosmote και απάντησαν, επειδή δεν γνώριζαν προφανώς, ότι εντός τριών εργάσιμων ημερών θα επικοινωνήσουν μαζί μου και θα με ενημερώσουν αν μπορώ ή όχι να κάνω φορητοτητα γιατί θεωρούν ότι μόνο διακοπή τηλεφωνικής σύνδεσης μπορώ να κάνω με την καταγγελία .

Ήμαρτον που θα έλεγε κ ο Γεωργίου. 

Σε συνέχεια της προηγούμενης ανάρτησης που έκανα, επικοινώνησε η κοσμοτε μαζί μου και μου είπε ότι κ η φορητοτητα είναι αζημιως από τη στιγμή που την κάνεις εντός του προκαθορισμενου χρόνου. Απλά πας κ κάνεις αίτημα στην νέα εταιρεία. Κ επειδή έχει καταγραφεί κ η συνομιλία όταν έρθει η στιγμή για εκκαθάριση του λογαριασμού από την κοσμοτε δεν θα έχω κάποιο πρόβλημα.

Ευχαριστώ @mairylou14 για τις συμβουλές σου. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, manoslar είπε

Σε συνέχεια της προηγούμενης ανάρτησης που έκανα, επικοινώνησε η κοσμοτε μαζί μου και μου είπε ότι κ η φορητοτητα είναι αζημιως από τη στιγμή που την κάνεις εντός του προκαθορισμενου χρόνου. Απλά πας κ κάνεις αίτημα στην νέα εταιρεία. Κ επειδή έχει καταγραφεί κ η συνομιλία όταν έρθει η στιγμή για εκκαθάριση του λογαριασμού από την κοσμοτε δεν θα έχω κάποιο πρόβλημα.

Ευχαριστώ @mairylou14 για τις συμβουλές σου. 

 

Εγω σκεφτομαι να κανω καταγγελια της συμβασης και ή να παρω cosmote πακετο gigamax σε χαμηλοτερη τιμη απ οτι πληρωνω ή να παω καρτοκινητη για μερικα λεπτα και να παω σε cosmote καρτοσυμβολαιο στα 18€, λες να γινεται οπως το σκεφτομαι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Titos301 είπε

Εγω σκεφτομαι να κανω καταγγελια της συμβασης και ή να παρω cosmote πακετο gigamax σε χαμηλοτερη τιμη απ οτι πληρωνω ή να παω καρτοκινητη για μερικα λεπτα και να παω σε cosmote καρτοσυμβολαιο στα 18€, λες να γινεται οπως το σκεφτομαι;

Δεν ξέρω φίλε. Εγώ για σταθερό που ήθελα θα πάω σε nova fiber. Πιστεύω κ εύχομαι να μου βγει σε καλό η μετάβαση. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως για όποιον θέλει να αλλάξει πάροχο ή να πάει σε άλλο (φτηνότερο) πακέτο, η διακοπή της έκπτωσης e-bill είναι μία πολύ καλή ευκαιρία για καταγγελία σύμβασης !!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 09/10/2023 at 16:52, Titos301 said:

αν πληρωσεις το λογαριασμο μεσω payzy, παιζει να μην πληρωνεις κατι εξτρα, επειδη ανηκουν και τα 2 στον ομιλο

Το payzy προϋποθέτει αριθμό κινητού στην κοσμοτε; Επίσης έχει έξοδα συντήρησης;

 

On 09/10/2023 at 20:12, camel555 said:

Σε εμένα δεν μου είπαν κάτι τέτοιο στην δεύτερη επικοινωνία μου, στην πρώτη μου είπαν να βγάλω την εφαρμογή και ότι κάθε φορά που θα μπαίνω και θα πατώ "ο λογαριασμός" (για να τον δω), θα ενεργοποιείται "αυτόματα" το ebill...

Αν βγάλεις την εφαρμογή, χωρίς να έχεις πρώτα αφαιρέσει τη σύνδεση, είναι το ίδιο με τη μόνη διάφορα οτι αν την ξαναβάλεις θα κάνει αυτόματα retrieve τα στοιχεία και θα στο ενεργοποιήσει πάλι. Γι αυτό λένε να βγει η σύνδεση από την εφαρμογή και όχι σκέτη η εφαρμογή.

 

 

Για μένα μια η άλλη είναι να τη βγάλω αφού ο μόνος λόγος που την έχω είναι για τους λογαριασμούς του σταθερου. Δεν έχω άλλη σύνδεση μέσα στην εφαρμογή κι ούτε έχω καταλάβει να μου χρειάζεται σε κάτι άλλο.
Οπότε, αφού υπάρχει και χρέωση για την κίνηση της πληρωμής μέσω τράπεζας και ούτε θέλω να φύγω από την κοσμοτε με καταγγελία σύμβασης, δε βρίσκω το λόγο να το απενεργοποιήσω. Δυστυχώς γιατί θα ήθελα κι εγώ να μετρήσω μαζί με τους υπολοίπους ως μοχλός πίεσης.

Αν βέβαια μπορώ να κάνω καταγγελία μόνο και μόνο για τη μονομερή αθέτηση του υφιστάμενου συμβολαίου, το κάνω έτσι. Δεν ξέρω, όμως, αν έχει νόημα μιας και μέσα Δεκέμβρη λήγει και δεν ξέρω καν αν θα έχουν προλάβει να δουν την καταγγελία.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, alxnt είπε

Το payzy προϋποθέτει αριθμό κινητού στην κοσμοτε; Επίσης έχει έξοδα συντήρησης;

 

εννοεις για να φτιαξεις λογαριασμο στο payzy? αν ναι, οχι δεν απαιτει

δωρεαν ανοιγεις λογαριασμο απλα πρεπει να περασει απο το γνωστο πλεον φακελωμα...οπως και στις αλλες τραπεζες

δεν ειναι πολυ βολικη η εφαρμογη αλλα σε κατι τετοιο ειναι χρησιμη

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα πρίν λίγο μου είπα ότι πλέον ΔΕΝ θα μπορώ να πληρώνω το λογαριασμό μέσω app γιατί δεν θα φαίνεται χωρίς ebill και θα πρέπει να πηγαίνω σε κατάστημα για πληρωμή.

 

Τους είπα ότι για όλες αυτές τι αλλαγές θέλω επίσημο mail/επιστολή ενημέρωσης και τερμάτισα την συνομιλία.

 

Λίγη ώρα πριν μου έλεγε ότι δεν θα παίρνω τα 3GB μεσω του app αλλά μόνο 1 και αφού δεν άλλαξα γνώμη έφτασε να μου λέει ότι δεν θα φαίνεται το ποσό που τους χρωστάω στην επίσημα εφαρμογή ή στο site τους.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...