Προς το περιεχόμενο

Η Cosmote κι η Vodafone αυξάνουν κατά ένα ευρώ τον μήνα τα συμβόλαια σταθερής και κινητής τηλεφωνίας με πλάγιο τρόπο


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από dimitris_sal,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 201
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αν το γυρίσουμε σε έντυπο θα μπορούμε να το πληρώσουμε κανονικά πάλι μέσω app για να πάρουμε τα 3gb έτσι? Cosmote tv έχω μόνο αν δω πάνω από αυτά που πληρώνω και συμφώνησα θα τους βάλω να στέλνουν χαρτί με το έτσι θέλω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
On 08/09/2023 at 09:09, Dantε said:

Ναι με ενημερωσαν. Εκτος οτι βγαινει παλι πιο φθηνα, οπως ειπα πιο πολυ για το γαμωτο της υποθεσης το κανω. Ετσι και αλλιως σε κανα 6μηνο η χρονο θα ακολουθησουν και οι υπολοιποι στη καταργηση της εκπτωσης.

Στο adslgr σήμερα πρόσεξε ένας χρήστης ότι πήραν +1 ευρώ οι τιμές τιμοκαταλόγου στο site της Vodafone. 😛

https://www.adslgr.com/forum/threads/1248526-Vodafone-Eμπορική-διάθεση-ταχυτήτων-ως-1Gbps?p=7473851#post7473851

Άρα +1 ευρώ το μήνα +1.5 μετά το 12μηνο για τους νέους συνδρομητές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Thresh είπε

Στο adslgr σήμερα πρόσεξε ένας χρήστης ότι πήραν +1 ευρώ οι τιμές τιμοκαταλόγου στο site της Vodafone. 😛

https://www.adslgr.com/forum/threads/1248526-Vodafone-Eμπορική-διάθεση-ταχυτήτων-ως-1Gbps?p=7473851#post7473851

Άρα +1 ευρώ το μήνα +1.5 μετά το 12μηνο για τους νέους συνδρομητές.

Να ανεβαινουν τα υλικα, αλλα οχι και τα αυλα ρε γαμωτο χωρις βελτιωση στις υποδομες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 hours ago, SabotazNic said:

Να ανεβαινουν τα υλικα, αλλα οχι και τα αυλα ρε γαμωτο χωρις βελτιωση στις υποδομες. 

Αυτοί που δουλεύουν στα άυλα πρέπει να πάρουν υλικά για να ζήσουν όμως...

 

Οι υπηρεσίες δεν είναι σε καμία περίπτωση αποσυνδεδεμένες από τις οικονομικές συνθήκες που επικρατούν σε μία χώρα.

Επεξ/σία από user2163
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακουλουθησε και η Voda με καταργηση της εκπτωσης E-Bill σε νεους πελατες & σε ανανεωσεις. Κανονικα θελει να γυρισουμε ολοι μαζικα σε εντυπο παλι. Καταπτυστα καρτελ…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ερώτηση σε κατάστημα cosmote... Αν υπάρχει έξτρα χρέωση σε επιλογή έντυπου λογαριασμού..

Η απάντηση ήταν ότι δεν υπάρχει καμία χρέωση. Η διαφορά είναι ότι ο λογαριασμός θα γίνει διμηνιαίος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, user2163 είπε

Αυτοί που δουλεύουν στα άυλα πρέπει να πάρουν υλικά για να ζήσουν όμως...

Άρα από 1/10 της κοσμοτε θα λάβουν αύξηση μισθού? Της βοντα πήραν τώρα? 😉

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μπράβο παιδιά , δεν θέλω να είσαστε χαλαροί,πάμε γερά , μαστιγώστε τους , μην τους αφήνετε σε χλωρό κλαρί...

Spoiler

 

 

Επεξ/σία από tarantules
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, alexisnik19911 είπε

στην vodafone πως γινεται να το γυρισουμε παλι σε εντυπο?

Στην voda ειπαν ειναι για νεες συνδεσεις και ανανεωσεις συμβολαιων, συμφωνα με το call center. Ειδωμεν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά από σημερινή επίσκεψη σε κατάστημα cosmote και ενώ είχα κάνει την απενεργοποίηση του ebill μέσω της σχετικής εφαρμογής αλλά και στο τηλέφωνο που με πήραν την επομένη μέρα, στο σύστημά τους ΔΕΝ φαίνεται η απενεργοποίηση..... 

Όταν ζήτησα να την κάνει επιτόπου και να μου δώσει αντίγραφο - πιστοποίηση του αιτήματος, μου είπε η υπάλληλος να έρθω Δευτέρα που θα είναι η προϊσταμένη στο χώρο....

Το καλύτερο το άφησα για το τέλος. Μου είπε ότι για να γίνει η απενεργοποίηση, θα πρέπει να να αφαιρέσω και την εφαρμογή.... Και όταν την ρώτησα πως θα ενημερώνομαι για το υπόλοιπο, μου είπε να στέλνω SMS λες και ζούμε στο 1999 ξέρω γω... 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, camel555 είπε

Μετά από σημερινή επίσκεψη σε κατάστημα cosmote και ενώ είχα κάνει την απενεργοποίηση του ebill μέσω της σχετικής εφαρμογής αλλά και στο τηλέφωνο που με πήραν την επομένη μέρα, στο σύστημά τους ΔΕΝ φαίνεται η απενεργοποίηση..... 

Όταν ζήτησα να την κάνει επιτόπου και να μου δώσει αντίγραφο - πιστοποίηση του αιτήματος, μου είπε η υπάλληλος να έρθω Δευτέρα που θα είναι η προϊσταμένη στο χώρο....

Το καλύτερο το άφησα για το τέλος. Μου είπε ότι για να γίνει η απενεργοποίηση, θα πρέπει να να αφαιρέσω και την εφαρμογή.... Και όταν την ρώτησα πως θα ενημερώνομαι για το υπόλοιπο, μου είπε να στέλνω SMS λες και ζούμε στο 1999 ξέρω γω... 

 

Δεν παίζονται με τίποτα πραγματικά. Για μας το 1 ευρώ μπορεί να μην ειναι κατι για αυτούς ειναι εκατομμύρια. 

Το γυρνάμε όλοι έντυπο τελικά? 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...