Προς το περιεχόμενο

Η Cosmote κι η Vodafone αυξάνουν κατά ένα ευρώ τον μήνα τα συμβόλαια σταθερής και κινητής τηλεφωνίας με πλάγιο τρόπο


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από dimitris_sal,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, Dantε είπε

Με πηραν τηλεφωνο να με ρωτησουν αν ειχα προβλημα με τον ηλεκτρονικο λογαριασμο λεει.

Τους ειπα οτι ειναι λογω της καταργησης της εκπτωσης. Ειπε οτι απλα θα βγαινει διμηνιαιος.

 

Διμηνιαιος αλλα με επιβαρυνση 1+1=2€ ;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 201
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Dantε είπε

Ε ναι. Την οποια επιβαρυνση ετσι και αλλιως τη τρωμε.

Μισο Εγω τωρα πληρωνω πχ 25€ και τον αλλο μηνα θα παει 26€ αν κανω καταγγελια τη συμβαση και βαλω αυτο το συμβολαιο θα πληρωνω 23€ οχι 24€ σωστα;

SmartSelect_20230905-175323_Chrome.jpg.4a0a4e0360a119b27f227aa19dbbfc63.jpg

Επεξ/σία από Titos301
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Titos301 είπε

Μισο Εγω τωρα πληρωνω πχ 25€ και τον αλλο μηνα θα παει 26€ αν κανω καταγγελια τη συμβαση και βαλω αυτο το συμβολαιο θα πληρωνω 23€ οχι 24€ σωστα;

SmartSelect_20230905-175323_Chrome.jpg.4a0a4e0360a119b27f227aa19dbbfc63.jpg

Δε ξερω αν θα εχουν ανανεωσει τις τιμες με την επικειμενη αλλαγη. Λογικα ναι, αλλα θα λεγα να μιλησεις τηλεφωνικα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
35 minutes ago, Titos301 said:

και βαλω αυτο το συμβολαιο θα πληρωνω 23€ οχι 24€ σωστα;

Yeap.

Όλα τα συμβόλαια από τις 18 Ιουνίου και μετά, είναι χωρίς την έκπτωση του e-bill.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις με κάλεσαν απο 13888 να με ρωτήσουν γιατι επέλεξα την κατάργηση του ηλεκτρονικού λογαριασμού.
Τους είπα οτι το έκανα λόγω της κατάργησης της έκπτωσης που προσέφερε ο ηλεκτρονικός λογαριασμός και μου είπαν οτι πέρα απο το οτι πλέον θα είναι 2μηνιαίος κλπ (κόλπα για να μείνω στον ηλεκτρονικό) είπαν οτι αν επιλέξω έντυπο λογαριασμό και αφήσω στην εφαρμογή περασμένη την σύνδεση ενδέχεται (σε κάποιο update όπως είπε η κοπελιά) να τον ξαναγυρίσει σε ηλεκτρονικό.
Πολύ παπατζιλίκι μου φαίνεται οτι πουλάνε για να γλυτώσουν τα ταχυδρομικά έξοδα...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνέχεια

Σε ερώτηση μου στο facebook της cosmote μου είπαν οτι αυτό που μου είπαν απο το 13888 δεν ισχύει και οτι αν γυρίσω σε έντυπο λογαριασμό η διαχείριση της σύνδεσης μου θα συνεχίσει να γίνεται κανονικά μεσω της εφαρμογης καθώς και θα μπορώ να βλέπω τους αναλυτικούς μου λογαριασμούς απο εκεί.Και επίσης οτι θα συνεχίσω να λαμβάνω κανονικά sms ενημέρωσης(!).
Καλώ λοιπόν το 13888 και τους το αναφέρω.
Μου λένε λοιπόν οτι δεν ισχύει ουτε αυτο που μου είπαν απο το facebook ουτε αυτο που μου είχε πει η προηγούμενη κοπέλα απο το 13888
Οτι αυτο που ισχύει είναι οτι δε χρειάζεται να βγάλω την σύνδεση απο την εφαρμογή και θα μπορώ να την διαχειρίζομαι κανονικά την σύνδεση μου καθως και οτι θα συνεχίσω να λαμβάνω κανονικά sms αλλα ο έντυπος λογαριασμός που θα λαμβάνω θα είναι συνοπτικός και δεν θα υπάρχει αναλυτικός στην εφαρμογή. Και οτι αν χρειαστώ κάποια στιγμή αναλυτικό θα χρειαστεί να κάνω αίτημα (με χρέωση).

3 άτομα, 3 διαφορετικές απαντήσεις...

18 λεπτά πριν, camel555 είπε

Τελικά η χρέωση ισχύει και στον έντυπο; μόλις έκανα απενεργοποίηση του ebill από την εφαρμογή..

Η χρέωση λογικά είναι μόνο οταν λαμβάνουμε ηλεκτρονικό.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, dimitris_sal είπε

Συνέχεια

Σε ερώτηση μου στο facebook της cosmote μου είπαν οτι αυτό που μου είπαν απο το 13888 δεν ισχύει και οτι αν γυρίσω σε έντυπο λογαριασμό η διαχείριση της σύνδεσης μου θα συνεχίσει να γίνεται κανονικά μεσω της εφαρμογης καθώς και θα μπορώ να βλέπω τους αναλυτικούς μου λογαριασμούς απο εκεί.Και επίσης οτι θα συνεχίσω να λαμβάνω κανονικά sms ενημέρωσης(!).
Καλώ λοιπόν το 13888 και τους το αναφέρω.
Μου λένε λοιπόν οτι δεν ισχύει ουτε αυτο που μου είπαν απο το facebook ουτε αυτο που μου είχε πει η προηγούμενη κοπέλα απο το 13888
Οτι αυτο που ισχύει είναι οτι δε χρειάζεται να βγάλω την σύνδεση απο την εφαρμογή και θα μπορώ να την διαχειρίζομαι κανονικά την σύνδεση μου καθως και οτι θα συνεχίσω να λαμβάνω κανονικά sms αλλα ο έντυπος λογαριασμός που θα λαμβάνω θα είναι συνοπτικός και δεν θα υπάρχει αναλυτικός στην εφαρμογή. Και οτι αν χρειαστώ κάποια στιγμή αναλυτικό θα χρειαστεί να κάνω αίτημα (με χρέωση).

3 άτομα, 3 διαφορετικές απαντήσεις...

Η χρέωση λογικά είναι μόνο οταν λαμβάνουμε ηλεκτρονικό.

Αθάνατη κοσμοτε...

 

Matsios.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξαναστέλνω στο fb αναφέροντας τον διάλογο που είχα με το 13888 και μου απαντάνε το εξής

image.png.062ebcbcdcceb2c6e887124709b83239.png

 

Τουλάχιστον στο fb είναι σταθεροί στην άποψη τους.
Αύριο θα ξαναπάρω στο 13888.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπον, βρηκα το συμβολαιο που εστειλαν στο email:

image.png.0097fd1494f764a3d269fd7dfe5eacd9.pngimage.png.0d230f1dd09bda859a9fd2bbeaccb47e.png

Απο οτι καταλαβαινω, τουλαχιστον στην δικια μου περιπτωση δεν μπορουν να το καταργησουν, σωστα? Δεν θελω να κανω καταγγελια συμβασης, γιατι με βαση τους ορους δεν μπορουν να κανουν καμια απολυτως αλλαγη για να προβω στην καταγγελια.

@paredwse

Επισης τωρα επειδη εκνευριστικα, για αυτο μπορω να διεκδικησω καποια εκτπωση? Πιανω 42/50. η βοντα εδινε νομιζω 10% για <45

image.png.a14328c6624fdacaf2efb914ab3bf168.png

Επεξ/σία από SabotazNic
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
5 minutes ago, SabotazNic said:

Απο οτι καταλαβαινω, τουλαχιστον στην δικια μου περιπτωση δεν μπορουν να το καταργησουν, σωστα?

Το καταργούν σε όλους τους παλιούς και σου λένε ότι μπορείς να κάνεις καταγγελία και να φύγεις χωρίς ρήτρα αποχώρησης αν θες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Thresh είπε

Το καταργούν σε όλους τους παλιούς και σου λένε ότι μπορείς να κάνεις καταγγελία και να φύγεις χωρίς ρήτρα αποχώρησης αν θες.

Ναι αλλα δεν λεει καπου οτι η "Εταιρεια" μπορει ανα πασα στιγμη να αλλαξει τους ορους της προωθητικης προσφορας του ebill. Ισα ισα λεει το αντιθετο, οτι παρεχουν εκπτωση για οσο καιρο ειμαι στο προγραμμα με ενεργο συμβολαιο

Για το 2ο σκελος? (για την ταχυτητα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
1 minute ago, SabotazNic said:

Ναι αλλα δεν λεει καπου οτι η "Εταιρεια" μπορει ανα πασα στιγμη να αλλαξει τους ορους της προωθητικης προσφορας του ebill. Ισα ισα λεει το αντιθετο, οτι παρεχουν εκπτωση για οσο καιρο ειμαι στο προγραμμα με ενεργο συμβολαιο

To οποίο αθετούν και γι' αυτό σου λένε ότι μπορείς να φύγεις χωρίς ρήτρα. 😛

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...