Προς το περιεχόμενο

Η Cosmote κι η Vodafone αυξάνουν κατά ένα ευρώ τον μήνα τα συμβόλαια σταθερής και κινητής τηλεφωνίας με πλάγιο τρόπο


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από dimitris_sal,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Διαδικασία απενεργοποίησης e-λογαριασμού της Cosmote ώστε να στέλνουν τον λογαριασμό μέσω ταχυδρομείου

  1. Είσοδος στο MyCosmote - Όποιος δεν έχει λογαριασμό στο MyCosmote, μπορεί να φτιάξει έναν δωρεάν στο https://my.cosmote.gr/
  2. Στο δεξί μέρος της οθόνης επιλέγουμε - Ο λογαριασμός μου
  3. Στο αριστερό μέρος της οθόνης επιλέγουμε - Διαχείριση του λογαριασμού
  4. Στη μέση της οθόνης απενεργοποιούμε την επιλογή - Ενεργοποίηση e-λογαριασμού

Προσοχή! Επειδή είχα κάνει και τη διαδικασία παλαιότερα, προσέξτε τα εξής.

  • Η απενεργοποίηση δεν γίνεται άμεσα. Χρειάζονται λίγα λεπτά μέχρι να την δεχθεί το σύστημα.
  • Μην κάνετε logout ή κλείσετε τη σελίδα της MyCosmote μέχρι να περάσουν τουλάχιστον 5 λεπτά!
  • Μετά τα 5 λεπτά κάντε ανανέωση και δείτε αν το κουμπί του e-λογαριασμού έχει γίνει γκρίζο

Την πρώτη φορά που είχα κάνει κατάργηση του e-λογαριασμού, έκανα το λάθος και έκανα αμέσως logout. Το αποτέλεσμα ήταν να μην πάρει το σύστημα την κατάργηση του e-λογαριασμού.

 

Προσωπικά ενεργοποίησα ήδη τον λογαριασμό να έρχεται στο σπίτι, όπως πριν.

Από τη στιγμή που θα χρεωθώ αυτό το 1 ευρώ, ας το χρεωθούν και αυτοί.

Επεξ/σία από M_i_k_e_
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 201
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

36 λεπτά πριν, M_i_k_e_ είπε

Διαδικασία απενεργοποίησης e-λογαριασμού της Cosmote ώστε να στέλνουν τον λογαριασμό μέσω ταχυδρομείου

  1. Είσοδος στο MyCosmote - Όποιος δεν έχει λογαριασμό στο MyCosmote, μπορεί να φτιάξει έναν δωρεάν στο https://my.cosmote.gr/
  2. Στο δεξί μέρος της οθόνης επιλέγουμε - Ο λογαριασμός μου
  3. Στο αριστερό μέρος της οθόνης επιλέγουμε - Διαχείριση του λογαριασμού
  4. Στη μέση της οθόνης απενεργοποιούμε την επιλογή - Ενεργοποίηση e-λογαριασμού

Προσοχή! Επειδή είχα κάνει και τη διαδικασία παλαιότερα, προσέξτε τα εξής.

  • Η απενεργοποίηση δεν γίνεται άμεσα. Χρειάζονται λίγα λεπτά μέχρι να την δεχθεί το σύστημα.
  • Μην κάνετε logout ή κλείσετε τη σελίδα της MyCosmote μέχρι να περάσουν τουλάχιστον 5 λεπτά!
  • Μετά τα 5 λεπτά κάντε ανανέωση και δείτε αν το κουμπί του e-λογαριασμού έχει γίνει γκρίζο

Την πρώτη φορά που είχα κάνει κατάργηση του e-λογαριασμού, έκανα το λάθος και έκανα αμέσως logout. Το αποτέλεσμα ήταν να μην πάρει το σύστημα την κατάργηση του e-λογαριασμού.

 

Προσωπικά ενεργοποίησα ήδη τον λογαριασμό να έρχεται στο σπίτι, όπως πριν.

Από τη στιγμή που θα χρεωθώ αυτό το 1 ευρώ, ας το χρεωθούν και αυτοί.

και γιατι να μην κανεις καταγγελια συμβασης και να παρεις καλυτερη τιμη για το πακετο που εχεις;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Titos301 είπε

και γιατι να μην κανεις καταγγελια συμβασης και να παρεις καλυτερη τιμη για το πακετο που εχεις;

Ακόμα και καταγγελία σύμβασης να κάνει κάποιος, τηλεφωνικά κανένας δεν θα του απενεργοποιήσει τον e-λογαριασμό.

Καλό είναι να υπάρχει ένας οδηγός για το πως γίνεται η κατάργηση του e-λογαριασμού, γιατί τηλεφωνικά άκρη δεν βγαίνει, είτε με καταγγελία σύμβασης είτε χωρίς

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, M_i_k_e_ είπε

Ακόμα και καταγγελία σύμβασης να κάνει κάποιος, τηλεφωνικά κανένας δεν θα του απενεργοποιήσει τον e-λογαριασμό.

Καλό είναι να υπάρχει ένας οδηγός για το πως γίνεται η κατάργηση του e-λογαριασμού, γιατί τηλεφωνικά άκρη δεν βγαίνει, είτε με καταγγελία σύμβασης είτε χωρίς

μα απο τη στιγμη που θα παρει νεο συμβολαιο η τιμη θα ειναι τελικη και με e-λογαριασμο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Titos301 είπε

και γιατι να μην κανεις καταγγελια συμβασης και να παρεις καλυτερη τιμη για το πακετο που εχεις;

Πώς ακριβώς κάνω την καταγγελία;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, talos_2002 είπε

Πώς ακριβώς κάνω την καταγγελία;

περιμενω να μ ερθει ο λογαριασμος με την αυξηση για να παω, λογικα σε καταστημα πας και λες θελω να κανω αιτηση καταγγελιας της συμβασης μου οπως εχω δικαιωμα αφου αυξηθηκε μονομερως απο τον οτε ο λογαριασμος και λογικα σε ενημερωνουν για τα περαιτερω απο εκει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορούμε να κάνουμε την καταγγελία σύμβασης και σε κατάστημα Γερμανός ή μόνο σε κατάστημα Cosmote;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω vodafone 10/100 και το συμβόλαιο μου λήγει σε 10 μήνες, μπορώ λόγω της επικείμενης αύξησης να κάνω απλά αίτηση φορητότητας σε άλλο πάροχο ή θα πρέπει να έρθει ο νέος λογαριασμός να κάνω καταγγελία σύμβασης και μετά να κάνω αίτηση φορητότητας. Ρωτάω γιατί η καταγελία σύμβασης ακυρώνει το συμβόλαιο και κατά συνέπεια και τη σύνδεση (αριθμό τηλεφώνου).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είδε κανείς τους νεους όρους χρήσης της εφαρμογής mycosmote?

Όροι χρήσης;

Αναφορά σε κείμενο

Οι Εφαρμογές παρέχουν στους Ταυτοποιημένους Χρήστες, σύμφωνα με τους όρους που περιγράφονται αναλυτικά στο παρόν, τη δυνατότητα:
α) να αποκτήσουν πρόσβαση στην υπηρεσία ηλεκτρονικού λογαριασμού (e-λογαριασμός), ενώ καταργείται αυτόματα η αποστολή έντυπου λογαριασμού,

Κοινώς αν θέλουμε έντυπο λογαριασμό μας αφαιρούν την δυνατότητα χρήσης της εφαρμογής!

Με πήραν τηλέφωνο απο το 13888 να μου το πουν και οτι αν εξακολουθώ να θέλω έντυπο λογαριασμό πρέπει να σταματήσω την χρήση της εφαρμογής.

Αν αρχίσω τωρα τα μπινελίκια θα κλείσει ολο το νήμα ή θα φαω μόνο εγω Ban;;

Συνέχεια...

διαβάζοντας καλύτερα τους ορους τελικά καταλήγω (και μου το επιβεβαίωσαν και απο το messenger της cosmote) οτι η χρηση της εφαρμογής δεν προυποθέτει την χρήση eλογαριασμού.

Απλά άλλαξαν την διατύπωση ωστε να μπερδεύει τον κόσμο και να τους αναγκάσει να κρατήσουν τον ηλεκτρονικό

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, dimitris_sal είπε

Είδε κανείς τους νεους όρους χρήσης της εφαρμογής mycosmote?

Όροι χρήσης;

Κοινώς αν θέλουμε έντυπο λογαριασμό μας αφαιρούν την δυνατότητα χρήσης της εφαρμογής!

Με πήραν τηλέφωνο απο το 13888 να μου το πουν και οτι αν εξακολουθώ να θέλω έντυπο λογαριασμό πρέπει να σταματήσω την χρήση της εφαρμογής.

Αν αρχίσω τωρα τα μπινελίκια θα κλείσει ολο το νήμα ή θα φαω μόνο εγω Ban;;

Συνέχεια...

διαβάζοντας καλύτερα τους ορους τελικά καταλήγω (και μου το επιβεβαίωσαν και απο το messenger της cosmote) οτι η χρηση της εφαρμογής δεν προυποθέτει την χρήση eλογαριασμού.

Απλά άλλαξαν την διατύπωση ωστε να μπερδεύει τον κόσμο και να τους αναγκάσει να κρατήσουν τον ηλεκτρονικό

Κανε καταγγελια συμβασης εκτος αν το πακετο π εχεις ειναι σε πολυ καλη τιμη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχως η αλλη επιλογη που εχω ειναι voda "εως 24" που στην πραξη, λογω οτι δινει απο ακ, ειναι 8-10!

Δεν με πειραζει το οτι δεν θα βλεπω τον λογαριασμο online, αλλα το οτι προσπαθουν με καθε "αθεμιτο" τροπο να σε κρατησουν στον ηλεκτρονικογια να γλυτωσουν τα εξοδα αποστολης.

Τελικα καταληξαμε στο οτι η εφαρμογη θα δουλευει για τις αλλες λειτουργιες (ελεγχος γραμμης κλπ) αλλα αν ανοιξω ηλεκτρονικο λογαριασμο (καποιο pdf) θα με γυρναει αυτοματα σε ηλεκτρονικο.

Δε γυρναω σε ηλεκτρονικο με τιποτα!Οσο εχουν κοψει την "εκπτωση" θα τους κανω να στελνουν εντυπο ακομα και αν ο ηλιος δυσει στην Ανατολη!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, dimitris_sal said:

Είδε κανείς τους νεους όρους χρήσης της εφαρμογής mycosmote?

Όροι χρήσης;

Κοινώς αν θέλουμε έντυπο λογαριασμό μας αφαιρούν την δυνατότητα χρήσης της εφαρμογής!

Με πήραν τηλέφωνο απο το 13888 να μου το πουν και οτι αν εξακολουθώ να θέλω έντυπο λογαριασμό πρέπει να σταματήσω την χρήση της εφαρμογής.

Αν αρχίσω τωρα τα μπινελίκια θα κλείσει ολο το νήμα ή θα φαω μόνο εγω Ban;;

Συνέχεια...

διαβάζοντας καλύτερα τους ορους τελικά καταλήγω (και μου το επιβεβαίωσαν και απο το messenger της cosmote) οτι η χρηση της εφαρμογής δεν προυποθέτει την χρήση eλογαριασμού.

Απλά άλλαξαν την διατύπωση ωστε να μπερδεύει τον κόσμο και να τους αναγκάσει να κρατήσουν τον ηλεκτρονικό

Η χρήση της εφαρμογής όντως δεν προϋποθέτει χρήση e-λογαριασμού. Η εφαρμογή, εκτός από το να έχεις πρόσβαση στον e-λογαριασμό, έχει κι άλλα πράγματα όπως κάτι deals κτλ(δεν τα χρησιμοποιώ και δεν τα ξέρω ακριβώς).

Αυτό που μου είπαν στο τηλ, κατόπιν αιτήματός μου για απενεργοποίηση, ήταν να αφαιρέσω τη σύνδεση μου από την εφαρμογή, όχι να αφαιρέσω την ίδια την εφαρμογή. Το ίδιο ισχύει και για το site.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μα αν αφαιρέσεις την σύνδεση δεν θα μπορείς να την διαχειριστείς κιόλας.

Η εφαρμογή πέρα απο τον eλογαριασμό παρεχει και αλλες λειτουργίες όπως διαχείριση της σύνδεσης,ενεργοποίηση remotely του wifi κλπ κλπ.

Σε εμένα,αρχικά, έλεγαν οτι έπρεπε να αφαιρέσω τελείως την σύνδεση αφαιρώντας μου ετσι το δικαίωμα των άλλων λειτουργιών.

Τελευταία επικοινωνία πριν λίγο, το παραδέχθηκαν οτι δε χρειάζεται να αφαιρέσω την σύνδεση και καταλήξαμε στο οτι αν ανοίξω pdf θα γυρίσει αυτόματα σε online και θα πρέπει να ξανακάνω αίτημα (οταν το αλλάζω απο την εφαρμογή αυτό κάνει) για να γυρίσει σε εντυπο.

Επεξ/σία από dimitris_sal
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ανάλυση κλήσεων που λέει στην Cosmote τι είναι;

Θα φαίνονται οι κλήσεις στον έντυπο αν επιλέξω πλήρη ανάλυση;

Θα επηρεαστεί η δυνατότητα να βλέπω ανάλυση κλήσεων από το my cosmote;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 hours ago, dimitris_sal said:

Μα αν αφαιρέσεις την σύνδεση δεν θα μπορείς να την διαχειριστείς κιόλας.

Η εφαρμογή πέρα απο τον eλογαριασμό παρεχει και αλλες λειτουργίες όπως διαχείριση της σύνδεσης,ενεργοποίηση remotely του wifi κλπ κλπ.

Σε εμένα,αρχικά, έλεγαν οτι έπρεπε να αφαιρέσω τελείως την σύνδεση αφαιρώντας μου ετσι το δικαίωμα των άλλων λειτουργιών.

Τελευταία επικοινωνία πριν λίγο, το παραδέχθηκαν οτι δε χρειάζεται να αφαιρέσω την σύνδεση και καταλήξαμε στο οτι αν ανοίξω pdf θα γυρίσει αυτόματα σε online και θα πρέπει να ξανακάνω αίτημα (οταν το αλλάζω απο την εφαρμογή αυτό κάνει) για να γυρίσει σε εντυπο.

Λογικά ισχύει αυτό που λες αλλά δεν το έψαξα περισσότερο γιατί έχω άλλο router πρωτεύον και πίσω του το speedport για το voip, οπότε δε γίνεται να διαχειριστώ το speedport μέσω της εφαρμογής συν ότι η πληρωμή μέσω rf στην τράπεζα έχει χρέωση 0,50€. Payzy επίσης δεν έχω για να πλήρωνα χωρίς καπέλο και να πάω να πληρώσω σε φυσικό σημείο δεν το κάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...