Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
56 λεπτά πριν, madnifestah είπε

ναι αυτό.. γιατί  τα τέλη κυκλοφορίας στο ML320 λογικά θα ήταν στα ~1000 ευρό ενω το 2.0 xc40 σε βενζίνη έχει < 290 και σε πετρέλαιο  < 150

Είναι ανεξάρτητα τα τέλη κυκλοφορίας με το "φόρο πολυτελούς". Κι ένα ολοκαίνουργιο 2λιτρο να πάρεις που μπορεί να έχει και μηδενικά τέλη το 440άρι (ή όσο ανεβαίνει με τα κυβικά) είναι επιπλέον των όποιων τελών κυκλοφορίας.

Επεξ/σία από theopan
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, theopan said:

Είναι ανεξάρτητα τα τέλη κυκλοφορίας με το "φόρο πολυτελούς". Κι ένα ολοκαίνουργιο 2λιτρο να πάρεις που μπορεί να έχει και μηδενικά τέλη το 440άρι (ή όσο ανεβαίνει με τα κυβικά) είναι επιπλέον των όποιων τελών κυκλοφορίας.

δεν με κατάλαβες.. λεω πως αν θέλει εως 1800cc για να γλιτώσει τον φόρο πολυτελείας έχει καλός. αν σκέφτεται τα τελη κυκλοφορίας δεν έχει νόημα να πάει σε "μικρό" γιατί στην ουσία τα 2.000cc πληρώνουν τα ίδια τελη με τα 1500cc

Επεξ/σία από madnifestah
Δημοσ.

Δεδομένου ότι δεν κάνει πολλά χλμ δεν βλέπω το λόγο να πάει σε κάποιο plug in υβριδικό. Καθώς η απόσβεση στις βενζίνες θα είναι μικρή. Αν δεν τον ενδιαφέρουν οι πάρα πολλοί χώροι μια επιλογή κάτω από 30κ είναι το T-roc. Υπάρχουν στο car μεταχειρισμένα, 1,500cc αυτόματα με σχετικά λίγα χιλιόμετρα πολύ καλούς εξοπλισμούς! 
 

https://www.car.gr/used-cars/volkswagen/t_roc.html?activeq=t+roc&category=15218&engine_size-from=1500&engine_size-to=1500&from_suggester=1&fuel_type=1&gearbox_type=automatic&make=13696&model=19047&pg=1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...