giotis_77 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2023 Καλησπέρα παιδιά. Θέλω την βοήθεια σας. Έχω νούμερο what's up βάζω κάθε μήνα 12 ευρώ και έχω 1500 και 2.5 GB internet. Έχω μαζέψει μέχρι ώρας στον λογαριασμό what's up 19 ευρώ. Εάν δεν βάλω κάρτα και χρησιμοποιήσω το ήδη υπάρχον πόσο για την επόμενη ανανέωση θα χάσω τα GB που έχω μαζέψει μέχρι τώρα? Συγγνώμη για το σεντόνι. Δεν ξέρω εάν μετέφερα σωστά την απορία μου.
Kag1ante Δημοσ. 28 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2023 Τα GB δεν θα τα χασεις οσο βαζεις πακετο καθε μηνα (λεγεται rollover). Με τα 19€ βαζεις το πακετο που εβαζες και πριν και απλα δεν βαζεις καρτα για ενα μηνα
Επισκέπτης Δημοσ. 28 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2023 Η λήξη υπολοίπου επέρχεται στο δίμηνο. Σ' αυτό το διάστημα ενεργοποιείς κανονικά το πακέτο σου πριν τη λήξη, ώστε να διατηρήσεις ό,τι είχες και να προστεθούν τα νέα λεπτά ομιλίας, δεδομένα και sms.
giotis_77 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2023 Μέλος Δημοσ. 28 Αυγούστου 2023 3 ώρες πριν, Kag1ante είπε Τα GB δεν θα τα χασεις οσο βαζεις πακετο καθε μηνα (λεγεται rollover). Με τα 19€ βαζεις το πακετο που εβαζες και πριν και απλα δεν βαζεις καρτα για ενα μηνα Απλά παρατήρησα όταν έβαλα το πακέτο χωρίς να βάλω κάρτα ενεργοποίησα το πακέτο που βάζω κάθε μήνα και είδα ότι τα GB που είχα έληγαν αύριο βράδυ. Δεν μεταφέρθηκαν ένα μήνα μετά. Ενώ όταν βάζεις πόσο 12 ευρώ και άνω παίρνεις token gb και μόλις το ενεργοποιήσεις τα gb μεταφέρονται ένα μήνα μετά. Αυτό.
Λύση Επισκέπτης Δημοσ. 29 Αυγούστου 2023 Λύση Δημοσ. 29 Αυγούστου 2023 Το token απλά δίνει έξτρα παροχές, δεν έχει καμία επίπτωση στα του πακέτου σου. Οι παροχές του διαρκούν έναν μήνα (πλην των 4GB, που είναι για 7 ημέρες). Από εκεί και πέρα, επιλέγοντας να ενεργοποιήσεις το πακέτο σου λίγο πριν τη λήξη τού προηγούμενου, όλα παίρνουν καινούρια ημερομηνία λήξης. Δεν έχει να κάνει με το αν βάλεις ή όχι κάρτα. Μου φαίνεται περίεργο αυτό που λες - δεν το έχω δει ποτέ.
giotis_77 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2023 Μέλος Δημοσ. 29 Αυγούστου 2023 Εντάξει παιδιά. Σας ευχαριστώ για την πολύτιμη βοήθεια σας. Να είστε καλά.
vagosofron Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα, πήγα να ανανεώσω σήμερα το προνομιακό πακέτο της συζύγου ( το χρησιμοποιεί κάθε μήνα) και δεν μου δίνει την επιλογή να το διαλέξω. Έστειλα και Ζ9 στο 1330 και μου απάντησε οτι η υπηρεσία δεν είναι διαθέσιμη. Το δικό μου προνομιακό μπορώ να το επιλέξω κανονικά. Τι παίζει; Edit. Με κλήση στο 1330 ενεργοποιήθηκε. Επεξ/σία 4 Οκτωβρίου 2023 από vagosofron
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα