Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
16 hours ago, Kthulhou said:

κ στο BIOS να μπεις, θα βρεις κάπου στα περί συστήματος το Service Tag

Service tag είναι κάτι αριθμοί και γράμματα..XQF

  • Like 1
  • Απαντ. 68
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Άκου να δεις τώρα τι έγινε...

Μπαίνω στο Dell support και γράφει ότι η εγγύηση μου έληξε στις  4 Αυγούστου..Που μέχρι προχθές έγραφε θα λήξει τον Δεκέμβρη.

Έχω βίντεο που δείχνει τον Δεκέμβρη και με την κοπέλα που μίλησα την Πέμπτη μου είπε ότι είναι στην εγγύηση η αλλαγή οθόνης.

Τι έγινε τώρα?

 

Δημοσ.

Λοιπόν μόλις έφυγε ο τεχνικός άλλαξε την οθόνη...Όλα καλά δείχνει..

Δεν ξέρω τι παίχτηκε με την εγγύηση αλλά σήμερα πάλι δείχνει μέχρι Δεκέμβριο.

Κάποια στιγμή λέω στον τεχνικό ελπίζω να μην χρειαστεί να έρθετε πάλι..και μου λέει αν χρειαστεί θα έρθουμε και 10 φορές..την dell την νοιάζει να μείνει ευχαριστημένος ο πελάτης.

Ελπιζω να μην  έχω αλλά θέματα.. λήγει και η εγγύηση.Θα πω πως και οι δύο τεχνικοί που ήρθαν σπίτι μου αλλά και στο τηλέφωνο η εξυπηρέτηση πελατών ήταν άψογοι.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επίσης ξέχασα να αναφέρω πως μετά την πρώτη επικοινωνία με την Dell μετά από 2-3 μέρες μου ήρθε email για αξιολόγηση.... Εννοείται έγραψα αρνητική και ότι δεν στέκει επειδή έχω low budget laptop να μην μπορώ να δω μια ταινία..(αυτά μου είπαν στο πρώτο τηλεφώνημα μου στην Dell).

Ίσως αυτή η αρνητική αξιολόγηση τους ταρακούνησε..

Επεξ/σία από daPro7
  • Confused 1
Δημοσ.

Αρνητική αξιολόγηση βάζουμε μόνο αν μένουμε δυσαρεστημένοι.

Εσύ πέρασες άμεσα σε αλλαγή μητρικής και οθόνης χωρίς πολλά πολλά σε λίγες μέρες δίχως να βγεις καν απο τη πόρτα του σπιτιού σου.

Το οτι χάλασε ένα προϊόν μπορεί να συμβεί σε όλες τις εταιρίες.

Η κριτική όμως πρέπει να βασίζεται στην εμπειρία μας.

Εσύ λοιπόν είχες μια ολοκληρωμένη εμπειρία σε όλα τα επίπεδα, και τα καλά και τα στραβά και βρέθηκες με νέο (σχεδόν) προϊόν με νέα μητρική και οθόνη.

Θα σε συμβούλευα να αλλάξεις τη κριτική γιατί είσαι τέρμα άδικος.

Δημοσ.

Όχι δεν κατάλαβες που έγραψα την αρνητική...στο πρώτο τηλεφώνημα που έκανα και μου είπε ότι το κρασαρισμα οφείλεται στο low budget laptop..

Μετά κάνω την αρνητική κριτική και μετά από 2 μέρες με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν μάλλον φταίει η μητρική και θα σας την αλλάξουμε..

Πάντως θα ψάξω να την αλλάξω την αρνητική..

Δημοσ.

καλώς.

απλά επειδή έχω περάσει και από τις 2 πλευρές της ιστορίας (τεχνικός, πελάτης) δε μου αρέσουν οι αδικίες εκατέρωθεν.

  • Like 1
Δημοσ.

Πιστεύω ότι αν δεν είχα κάνει αυτήν την αρνητική δεν θα με ξαναεπαιρ αν τηλέφωνο..

Πάντως η dell με κέρδισε και αποδω και πέρα θα την έχω σε προτίμηση..

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...