Joshua21 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2023 6 minutes ago, Klausx said: Το συγκεκριμένο ένας έμπειρος μηχανικός μπορούσε να καταλάβει ότι "έρχεται" Πως είσαι τόσο σίγουρος; Ο φίλος έγραψε παραπάνω ότι ο δείκτης θερμοκρασίας είχε φτάσει λίγο πριν το τέρμα και δεν έπεφτε.
lasithi12 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2023 Μέλος Δημοσ. 26 Αυγούστου 2023 (επεξεργασμένο) παιδια λογικα κατι εγινε και με τη θερμοκρασια δεν 7άριζε σχεδον ποτέ εκτος απο το προηγουμενο μηνα σε μικρες αποστάσεις, που μου βαρεσε 7/8 και το θεωρησα νορμαλ. αλλα το σημερινο τι να πω; γι αυτο γράφω και εδώ. ρε παιδια αν το θεωρειται σοβαρο claim οτι ο man έπρεπε να εχει αλλαξει κολάρα στα 50Κ ας το αναφεριε καποιος. εγω εχω κουραστει με τους συνεργιάδες αυθεντία που εν τέλη τους πληρωνεις και δεν κανουν τίποτα. δεν εχω προβλημα να φτιαχτει η να ειναι οκ η μηχανη αλλα ν αυπαρχει και ενα μέτρο στο τι κοιταει ο ανθρωπος. Επεξ/σία 26 Αυγούστου 2023 από lasithi12
Klausx Δημοσ. 26 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2023 6 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Πως είσαι τόσο σίγουρος; Ο φίλος έγραψε παραπάνω ότι ο δείκτης θερμοκρασίας είχε φτάσει λίγο πριν το τέρμα και δεν έπεφτε. 6-7 είναι οκ σε κίνηση για το συγκεκριμένο, εκεί δουλεύει. Αλλιώς θα πρέπει να δει το ψυγείο κτλ @lasithi12 4-5 δεν έχεις ενώ κινείτε το μηχανάκι;
lasithi12 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2023 Μέλος Δημοσ. 26 Αυγούστου 2023 1 minute ago, Klausx said: 6-7 είναι οκ σε κίνηση για το συγκεκριμένο, εκεί δουλεύει. Αλλιώς θα πρέπει να δει το ψυγείο κτλ @lasithi12 4-5 δεν έχεις ενώ κινείτε το μηχανάκι; 6 ειναι το σιγουρο του και στις ζεστε και στη κινηση πάει 7. απλά σημερα. εσκασε. τωρα αληθεια ξαναρωτάω έπρεπε ο μηχανικος να πρωβει σε αλλαγη των σωλήνων η μαλακιες κουβεντιάζουμε; το ρωτάω γιατι εγω παω το μηχανακι για σερβις και θελω να ειναι τέντα οχι μαλακιες. αρα οταν παω εκει τη δευτέρα θα γινει χαμός. αν ηταν για λλαγη τα hoses επρεπε να τα κανει. δεν ειναι θεμα το οικονομικο. ΑΛΛΑ Η ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ
greekfragma Δημοσ. 26 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2023 (επεξεργασμένο) 2 hours ago, lasithi12 said: εχω ξανα ξενερωσει τη ζωη μου. 5Κ μαξ εχω κανει με αυτο το μηχανάκι αυτη τη τριετία που το εχω και μόνο προβληματα. σήμερα μου σκίστηκε το κολάρο απο το φρεον στη μηχανη. εκανε ενα μπραφ και εσταξε ολο το φρέον. ειναι λογικο; δεν ξανα ειχα μηχανη με τοσα προβληματα. [U][B]μια η μπαταρια. μια τα πηνία. μια τα ηλεκτρολογικά. μια αλλαξαμε κλειδαριά μηχανης.[/B][/U] σε λιγο θα τη κανουμε και ολικο restoration στα 50Κ οπως πάμε και τωρα αυτο. [B][U]τελειως απογωητευμενος. τι να περιμενω σε κοστολόγιο; η μηχανη δεν εφτάσε καν 8/8 στο heat gauge της, ήταν στα 7/8 απόγευμα στη μεσωγείων αλλα το έβλεπα δεν έπεφτε. μέχρι που σε ενα φανάρι έσκασε. το βεντιλατέρ δουλευε κανονικά.[/U][/B] δεν εχω ιδεα απο μηχανικά. απο πατέρας μου ειπε συμβαινουν αυτά και δεν ειναι κάτι αλλα εγω δεν αντεχω αλλο. περισσότερο να σε ανησυχεί οτι η 1 σου εξαγωγή είναι καρβουνιασμένη σε σχέση με τις άλλες 2. τα πηνία χαλάνε από υψηλές θερμοκρασίες λαδιού και βρασμένα μοτέρ. το κολάρο που έσκασε είναι απλά το κερασάκι. 1ο χέρι το έχεις; αν όχι με πόσα χλμ το πήρες και πόσα έχεις τώρα στο οδόμετρο; Επεξ/σία 26 Αυγούστου 2023 από greekfragma
NikosKallithea Δημοσ. 27 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2023 Εκανε μπαμ και έφυγε το παραφλου😂 πούλα την και παρε Honda, Kawasaki κλπ γιαπωνέζικο δηλαδή
Dantε Δημοσ. 27 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2023 2 φιλους ρωτησα που εχουν 675 και μου ειπαν πως η ενδειξη θερμοκρασιας μενει καρφωμενη στη μεση (οπως ειναι και το λογικο δηλαδη). Αν εσενα τακτικα σου φτανει στο θεο ,τοτε απλα πετα το στο πλησιεστερο γκρεμο. ΥΓ. Και ναι ,κανονικα το συνεργειο θα επρεπε να εχει εντοπισει τετοια ζημια καθως υποτιθεται οτι κανουν και οπτικους ελεγχους στα σερβις. Φυσικα κανενας δε το εφαρμοζει. Σε αυτοκινητο ειχα σκισμενο κολαρο στο ιντερκουλερ και κανεις δε το πηρε χαμπαρι σε 2-3 σερβις που ειχα κανει. ΥΓ2. Τσεκαρε την αριστερη κολληση στο πλαισιο σου. Σπαει, γνωστο θεμα στα 675. Οπως και τα πηνια.
Ducatista Δημοσ. 27 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2023 Φιλαράκι συμπληρώνεις υγρά στο ψυγειο; αν λογικά κρατησε αέρα μέσα σου ανεβάζει θερμοκρασία και έσκασε
oreco5 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2023 Καλησπέρα Η μηχανή σού έχει τα χρόνια της Για αυτό θα σου πω τι κάνω στο δικό μου CBR1000 58.000km Αλλαγή υγρών κάθε δύο χρόνια (παραφλου, υγρά φρένων) Λάδια ,φίλτρο λαδιού , καθαρισμός και ψεκασμό στο φίλτρο αέρα,κάθε 5000 km Αλλαγή μπουζί στα χιλιόμετρα που λέει το βιβλίο service Στα 40000km άλλαξα κολάρα και άλλαξα τα σωληνάκια υψηλής των φρένων Μπαταρία είναι αναλώσιμη ,αν έχεις συναγερμό θα την αλλάζεις πιο συχνά Βάλε νέα κολάρα,,after market,να σου κάνουν ένα καθάρισμα στο ψυγείο και δες θερμοκρασίες Γενικά κάποιες εργασίες τις κάνω προληπτικά.Γινε μέλος σε φόρουμ που έχουν την μηχανή σαν κεντρικό στοιχείο,δες γενικά τι προβλήματα βγαίνουν
Joshua21 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2023 2 hours ago, Klausx said: 6-7 είναι οκ σε κίνηση για το συγκεκριμένο, εκεί δουλεύει. Αλλιώς θα πρέπει να δει το ψυγείο κτλ @lasithi12 4-5 δεν έχεις ενώ κινείτε το μηχανάκι; Δεν είμαι σίγουρος για το συγκεκριμένο αλλά γενικότερα το φυσιολογικό είναι ο δείκτης να είναι κάπου στη μέση. Το 7 είναι πολύ υψηλό, είναι ένα βήμα πριν το 8 που σημαίνει σβήστο τώρα.
lasithi12 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2023 Μέλος Δημοσ. 27 Αυγούστου 2023 1 hour ago, Joshua21 said: Δεν είμαι σίγουρος για το συγκεκριμένο αλλά γενικότερα το φυσιολογικό είναι ο δείκτης να είναι κάπου στη μέση. Το 7 είναι πολύ υψηλό, είναι ένα βήμα πριν το 8 που σημαίνει σβήστο τώρα. δεν ισχιει αυτο για τα συγκεκριμενα μηχανάκια.
SilentVoice Δημοσ. 27 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2023 10 hours ago, lasithi12 said: πατέρας μου ειπε συμβαινουν αυτά Μια ζωή μου έλεγε ο πατέρας μου, όχι μηχανάκι. Θα έχεις αυτοκίνητο. Αφού δεν σου έκαψε τα πόδια εν κινήσει, τυχερός είσαι. Αν έχεις συχνά προβλήματα με τόσα λίγα χλμ, άλλαξε μηχανή. Η επένδυσε σε αυτοκίνητο και πιο οικονομική μηχανή.
thanasisxask Δημοσ. 27 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2023 8 ώρες πριν, NikosKallithea είπε Εκανε μπαμ και έφυγε το παραφλου😂 πούλα την και παρε Honda, Kawasaki κλπ γιαπωνέζικο δηλαδή Όχι που δεν θα το έλεγε κάποιος... Στα γιαπωνέζικα δηλαδή δεν χαλάνε πηνία, TPS, αντλίες βενζίνης, ρουλεμαν τιμονιου κτλ κτλ.
Black Demis Δημοσ. 27 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2023 (επεξεργασμένο) αν το μηχανάκι κάθετε πολύ και κάνει και λίγα χιλομετρα ειναι λογική ζημιά ειδικα τωρα το καλοκαίρι στεγνά κολάρα σκάνε με το καλημερα καθώς μηχανάκι και αυτοκινιο δουλεύει στο τέρμα μονημα.. το πας στο συνεργειο άλλαξε και τα υπόλοιπα κολάρα άλλαξε και τα υπόλοιπα εξαρτήματα της ψύξης δλδ θερμοστάτη να γίνει ενα πλισημο του κυκλώματος και καλα χιλομετρα προφανώς να γινει και γενικός έλεγχος γιατι μπορει να εχει σκάσει απο υπερθέρμανση η οποια προήλθε παο χ ψ λογο εγω παντος στο μηχανακη μουθ παντα εχω την θερμοκρασια σε βαθμους ετσι φατσα φορα just in the case καθος παλια πολλα και διαφορα ειχα παθει με της προηγουμενες μηχανες Επεξ/σία 27 Αυγούστου 2023 από Black Demis
NikosKallithea Δημοσ. 27 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2023 1 ώρα πριν, thanasisxask είπε Όχι που δεν θα το έλεγε κάποιος... Στα γιαπωνέζικα δηλαδή δεν χαλάνε πηνία, TPS, αντλίες βενζίνης, ρουλεμαν τιμονιου κτλ κτλ. Σε μενα μοτοσυκλέτα πέρα της συντήρησης δεν εχει χαλάσει ποτέ Είμαι μάλλον πολύ τυχερός
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα