Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
6 minutes ago, Klausx said:

Το συγκεκριμένο ένας έμπειρος μηχανικός μπορούσε να καταλάβει ότι "έρχεται"

Πως είσαι τόσο σίγουρος; Ο φίλος έγραψε παραπάνω ότι ο δείκτης θερμοκρασίας είχε φτάσει λίγο πριν το τέρμα και δεν έπεφτε.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

παιδια λογικα κατι εγινε και με τη θερμοκρασια δεν 7άριζε σχεδον ποτέ εκτος απο το προηγουμενο μηνα σε μικρες αποστάσεις, που μου βαρεσε 7/8 και το θεωρησα νορμαλ. αλλα το σημερινο τι να πω; γι αυτο γράφω και εδώ.

 

ρε παιδια αν το θεωρειται σοβαρο claim οτι ο man έπρεπε να εχει αλλαξει κολάρα στα 50Κ ας το αναφεριε καποιος.

εγω εχω κουραστει με τους συνεργιάδες αυθεντία που εν τέλη τους πληρωνεις και δεν κανουν τίποτα.

δεν εχω προβλημα να φτιαχτει η να ειναι οκ η μηχανη αλλα ν αυπαρχει και ενα μέτρο στο τι κοιταει ο ανθρωπος.

Επεξ/σία από lasithi12
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Πως είσαι τόσο σίγουρος; Ο φίλος έγραψε παραπάνω ότι ο δείκτης θερμοκρασίας είχε φτάσει λίγο πριν το τέρμα και δεν έπεφτε.

6-7 είναι οκ σε κίνηση για το συγκεκριμένο, εκεί δουλεύει. Αλλιώς θα πρέπει να δει το ψυγείο κτλ 

@lasithi12 4-5 δεν έχεις ενώ κινείτε το μηχανάκι;

Δημοσ.
1 minute ago, Klausx said:

6-7 είναι οκ σε κίνηση για το συγκεκριμένο, εκεί δουλεύει. Αλλιώς θα πρέπει να δει το ψυγείο κτλ 

@lasithi12 4-5 δεν έχεις ενώ κινείτε το μηχανάκι;

6 ειναι το σιγουρο του και στις ζεστε και στη κινηση πάει 7.

απλά σημερα. εσκασε.

τωρα αληθεια ξαναρωτάω έπρεπε ο μηχανικος να πρωβει σε αλλαγη των σωλήνων η μαλακιες κουβεντιάζουμε;

το ρωτάω γιατι εγω παω το μηχανακι για σερβις και θελω να ειναι τέντα οχι μαλακιες.

αρα οταν παω εκει τη δευτέρα θα γινει χαμός. αν ηταν για λλαγη τα hoses επρεπε να τα κανει. δεν ειναι θεμα το οικονομικο.

ΑΛΛΑ Η ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, lasithi12 said:

εχω ξανα ξενερωσει τη ζωη μου.

5Κ μαξ εχω κανει με αυτο το μηχανάκι αυτη τη τριετία που το εχω και μόνο προβληματα.

σήμερα μου σκίστηκε το κολάρο απο το φρεον στη μηχανη. εκανε ενα μπραφ και εσταξε ολο το φρέον.
ειναι λογικο; δεν ξανα ειχα μηχανη με τοσα προβληματα.

[U][B]μια η μπαταρια. μια τα πηνία. μια τα ηλεκτρολογικά. μια αλλαξαμε κλειδαριά μηχανης.[/B][/U]

σε λιγο θα τη κανουμε και ολικο restoration στα 50Κ οπως πάμε

και τωρα αυτο.

[B][U]τελειως απογωητευμενος. τι να περιμενω σε κοστολόγιο; η μηχανη δεν εφτάσε καν 8/8 στο heat gauge της, ήταν στα 7/8 απόγευμα στη μεσωγείων αλλα το έβλεπα δεν έπεφτε. μέχρι που σε ενα φανάρι έσκασε. το βεντιλατέρ δουλευε κανονικά.[/U][/B]

δεν εχω ιδεα απο μηχανικά. απο πατέρας μου ειπε συμβαινουν αυτά και δεν ειναι κάτι αλλα εγω δεν αντεχω αλλο.

 

0hWFEn8.jpg

 

 

 

 

 

περισσότερο να σε ανησυχεί οτι η 1 σου εξαγωγή είναι καρβουνιασμένη σε σχέση με τις άλλες 2.

τα πηνία χαλάνε από υψηλές θερμοκρασίες λαδιού και βρασμένα μοτέρ.

το κολάρο που έσκασε είναι απλά το κερασάκι.

1ο χέρι το έχεις;

αν όχι με πόσα χλμ το πήρες και πόσα έχεις τώρα στο οδόμετρο;

Επεξ/σία από greekfragma
Δημοσ.

2 φιλους ρωτησα που εχουν 675 και μου ειπαν πως η ενδειξη θερμοκρασιας μενει καρφωμενη στη μεση (οπως ειναι και το λογικο δηλαδη).

Αν εσενα τακτικα σου φτανει στο θεο ,τοτε απλα πετα το στο πλησιεστερο γκρεμο.

 

ΥΓ. Και ναι ,κανονικα το συνεργειο θα επρεπε να εχει εντοπισει τετοια ζημια καθως υποτιθεται οτι κανουν και οπτικους ελεγχους στα σερβις. Φυσικα κανενας δε το εφαρμοζει. Σε αυτοκινητο ειχα σκισμενο κολαρο στο ιντερκουλερ και κανεις δε το πηρε χαμπαρι σε 2-3 σερβις που ειχα κανει.

ΥΓ2. Τσεκαρε την αριστερη κολληση στο πλαισιο σου. Σπαει, γνωστο θεμα στα 675. Οπως και τα πηνια.

Δημοσ.

Φιλαράκι συμπληρώνεις υγρά στο ψυγειο; αν λογικά κρατησε αέρα μέσα σου ανεβάζει θερμοκρασία και έσκασε

Δημοσ.

Καλησπέρα

Η μηχανή σού έχει τα χρόνια της

Για αυτό θα σου πω τι κάνω στο δικό μου CBR1000 58.000km

Αλλαγή υγρών κάθε δύο χρόνια (παραφλου, υγρά φρένων)

Λάδια ,φίλτρο λαδιού , καθαρισμός και ψεκασμό στο φίλτρο αέρα,κάθε 5000 km

Αλλαγή μπουζί στα χιλιόμετρα που λέει το βιβλίο service

Στα 40000km άλλαξα κολάρα και άλλαξα τα σωληνάκια υψηλής των φρένων

Μπαταρία είναι αναλώσιμη ,αν έχεις συναγερμό θα την αλλάζεις πιο συχνά

Βάλε νέα κολάρα,,after market,να σου κάνουν ένα καθάρισμα στο ψυγείο και δες θερμοκρασίες 

Γενικά κάποιες εργασίες τις κάνω προληπτικά.Γινε μέλος σε φόρουμ που έχουν την μηχανή σαν κεντρικό στοιχείο,δες γενικά τι προβλήματα βγαίνουν 

Δημοσ.
2 hours ago, Klausx said:

6-7 είναι οκ σε κίνηση για το συγκεκριμένο, εκεί δουλεύει. Αλλιώς θα πρέπει να δει το ψυγείο κτλ 

@lasithi12 4-5 δεν έχεις ενώ κινείτε το μηχανάκι;

Δεν είμαι σίγουρος για το συγκεκριμένο αλλά γενικότερα το φυσιολογικό είναι ο δείκτης να είναι κάπου στη μέση. Το 7 είναι πολύ υψηλό, είναι ένα βήμα πριν το 8 που σημαίνει σβήστο τώρα.

Δημοσ.
1 hour ago, Joshua21 said:

Δεν είμαι σίγουρος για το συγκεκριμένο αλλά γενικότερα το φυσιολογικό είναι ο δείκτης να είναι κάπου στη μέση. Το 7 είναι πολύ υψηλό, είναι ένα βήμα πριν το 8 που σημαίνει σβήστο τώρα.

δεν ισχιει αυτο για τα συγκεκριμενα μηχανάκια.

Δημοσ.
10 hours ago, lasithi12 said:

πατέρας μου ειπε συμβαινουν αυτά

Μια ζωή μου έλεγε ο πατέρας μου, όχι μηχανάκι. Θα έχεις αυτοκίνητο.

Αφού δεν σου έκαψε τα πόδια εν κινήσει, τυχερός είσαι.

Αν έχεις συχνά προβλήματα με τόσα λίγα χλμ, άλλαξε μηχανή. Η επένδυσε σε αυτοκίνητο και πιο οικονομική μηχανή.

 

Δημοσ.
8 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

Εκανε μπαμ και έφυγε το παραφλου😂

πούλα την και παρε Honda, Kawasaki κλπ γιαπωνέζικο δηλαδή 

Όχι που δεν θα το έλεγε κάποιος... Στα γιαπωνέζικα δηλαδή δεν χαλάνε πηνία, TPS, αντλίες βενζίνης, ρουλεμαν τιμονιου κτλ κτλ. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

αν το μηχανάκι κάθετε πολύ και κάνει και λίγα χιλομετρα ειναι λογική ζημιά ειδικα τωρα το καλοκαίρι στεγνά κολάρα σκάνε με το καλημερα καθώς μηχανάκι και αυτοκινιο δουλεύει στο τέρμα μονημα..  το πας στο συνεργειο άλλαξε και τα υπόλοιπα κολάρα άλλαξε και τα υπόλοιπα εξαρτήματα της ψύξης δλδ θερμοστάτη να γίνει ενα πλισημο του κυκλώματος και καλα χιλομετρα

προφανώς να γινει και γενικός έλεγχος γιατι μπορει να εχει σκάσει απο υπερθέρμανση η οποια προήλθε παο χ ψ λογο

 

εγω παντος στο μηχανακη μουθ παντα εχω την θερμοκρασια σε βαθμους ετσι φατσα φορα just in the case καθος παλια πολλα και διαφορα ειχα παθει με της προηγουμενες μηχανες

Επεξ/σία από Black Demis
Δημοσ.
1 ώρα πριν, thanasisxask είπε

Όχι που δεν θα το έλεγε κάποιος... Στα γιαπωνέζικα δηλαδή δεν χαλάνε πηνία, TPS, αντλίες βενζίνης, ρουλεμαν τιμονιου κτλ κτλ. 

Σε μενα μοτοσυκλέτα πέρα της συντήρησης δεν εχει χαλάσει ποτέ 

Είμαι μάλλον πολύ τυχερός 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...