Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η Qualcomm ανακοίνωσε νέες πλατφόρμες ειδικά σχεδιασμένες για φορητές συσκευές και παιχνιδοκονσόλες. Η γνωστή εταιρεία ανακοίνωσε τον διάδοχο του Snapdragon G3x που βρίσκεται στο εσωτερικό της κονσόλας Razer Edge καθώς και δύο ακόμη πλατφόρμες, τις Snapdragon G1 Gen 1 και Snapdragon G2 Gen 1. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με τη σειρά.

Η πλατφόρμα Snapdragon G3x Gen 2 αποτελεί τη ναυαρχίδα και προορίζεται να αξιοποιηθεί ως βάση από τις ισχυρότερες -και ακριβότερες- φορητές παιχνιδοκονσόλες με την Qualcomm να την περιγράφει ως «ειδικά κατασκευασμένη για χαρακτηριστικά και επιδόσεις που απευθύνονται σε ενθουσιώδεις χρήστες» καθώς είναι ικανή να διαχειριστεί τους «πιο απαιτητικούς cross-platform τίτλους παιχνιδιών». Η εταιρεία δήλωσε ότι οι επιδόσεις του επεξεργαστή (CPU) του Snapdragon G3x Gen 2 είναι 30% υψηλότερες από αυτές του προκατόχου του ενώ οι επιδόσεις του επεξεργαστή γραφικών (GPU) είναι διπλάσιες. 

Σύμφωνα με την Qualcomm, η πλατφόρμα Snapdragon G3x Gen 2 είναι σε θέση να τροφοδοτήσει φορητές συσκευές με δυνατότητες cross-platform gaming καθώς και συσκευές που χρησιμοποιούνται για Android, PC και Cloud gaming καθώς και για εξ αποστάσεως gaming από κονσόλες (remote console gaming). Το Snapdragon G3x Gen 2 είναι επίσης αρκετά ισχυρό ώστε να υποστηρίζει ακτινανίχνευση (ray tracing) καθώς και να δίνει τη δυνατότητα σε έναν χρήστη να μεταδίδει ζωντανά εικόνα καθώς παίζει (game livestreaming). Για να διασφαλιστεί η ομαλή διεξαγωγή συνεδριών gaming στο Cloud καθώς και οι εξ αποστάσεως συνεδρίες, η πλατφόρμα ενσωματώνει δυνατότητες WiFi 7 και 5G mmWave.

snapg3xgen2 3.jpg

Για πιο προσιτές φορητές συσκευές και παιχνιδοκονσόλες χαμηλότερων προδιαγραφών και για λιγότερο απαιτητικό gaming, η Qualcomm ανακοίνωσε την πλατφόρμα Snapdragon G1 Gen 1. Προορίζεται για cloud gaming καθώς και για εξ αποστάσεως gaming σε κονσόλες και υπολογιστές ή ακόμα και για εξειδικευμένες φορητές συσκευές με σύστημα ψύξης χωρίς ανεμιστήρα (fanless). H πλατφόρμα Snapdragon G1 Gen 1 προσφέρει δυνατότητα στον χρήστη να παίξει παιχνίδια σε ανάλυση έως 1080p με έως και 60 fps και χρησιμοποιεί WiFi 5 για συνδεσιμότητα.

Τέλος, η σχεδιάστρια ημιαγωγών λάνσαρε και την πλατφόρμα Snapdragon G2 Gen 1 ως ενδιάμεση λύση μεταξύ των παραπάνω δύο πλατφορμών. Προορίζεται επίσης για χρήση σε φορητές συσκευές και παιχνιδοκονσόλες με σύστημα ψύξης χωρίς ανεμιστήρα αλλά ειδικότερα για εκείνες που έχουν τις προδιαγραφές για να επιτρέπουν το πλήρες χαρακτηριστικών mobile και cloud gaming. Η πλατφόρμα Snapdragon G2 Gen 1 μπορεί να τροφοδοτήσει φορητές συσκευές που χρησιμοποιούνται για παιχνίδια cloud και remote console gaming αξιοποιώντας τεχνολογίες όπως οι WiFi 6/6E και 5G mmWave καθώς και συσκευές για Android και PC gaming.

Με την ελπίδα να δει τις πρώτες high-end συσκευές παιχνιδιών που θα βασίζονται στη νέα της κορυφαία πλατφόρμα να βγαίνουν στην αγορά το συντομότερο δυνατό, η εταιρεία έδωσε σε επιλεγμένους κατασκευαστές πρόσβαση στο Snapdragon G3x Gen 2 Handheld Gaming Reference Design. Δεν αποκάλυψε τα ονόματα των εταιρειών, αλλά υποσχέθηκε ότι θα ακολουθήσουν ανακοινώσεις προϊόντων για συγκεκριμένους πελάτες, κάτι που ενδεχομένως σημαίνει ότι πρόκειται να δούμε περισσότερες συσκευές mobile και travel-friendly συσκευές gaming στο εγγύς μέλλον.

snapg3xgen2.jpg

Ο Mithun Chandrasekhar, Ανώτερος Διευθυντής Διαχείρισης Προϊόντων της Qualcomm, δήλωσε: «Οι εξειδικευμένες φορητές συσκευές για gaming είναι ο καλύτερος τρόπος για να βιώσετε την εμπειρία των mobile παιχνιδιών. Αλλά οι παίκτες θέλουν να μπορούν να παίζουν όλα τα αγαπημένα τους παιχνίδια σε όλες τις συσκευές και τα οικοσυστήματα, είτε πρόκειται για την κονσόλα τους, είτε για τον υπολογιστή τους, είτε για κάποια υπηρεσία cloud. Η νέα γενιά των Snapdragon G Series-powered συσκευών θα είναι ότι καλύτερο για να παίζουν τους αγαπημένους τους τίτλους οι παίκτες, οι οποίοι θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν να παίξουν από το cloud, την κονσόλα, το Android ή το PC καθώς βρίσκονται εν κινήσει».


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η δυνατότητα να κάνει "ακτινανίχνευση (ray tracing)" με τρέλανε... Μερικά πράγματα δεν μεταφράζονται παιδιά...

Στο θέμα: ακούγεται υποσχόμενη, αλλά έχω μερικά θέματα:

α) Να είναι για "παιχνιδοκονσόλες" με Android, τότε δε θα πάρω. Στις υπόλοιπες πλατφόρμες οι ARM απλά δεν υπάρχουν.

β) η τιμή...Υπάρχει ανταγωνισμός

Επεξ/σία από Tlykog
  • Like 4
Δημοσ.

"Οι εξειδικευμένες φορητές συσκευές για gaming είναι ο καλύτερος τρόπος για να βιώσετε την εμπειρία των mobile παιχνιδιών"
Οπότε για να καταλάβω:
Συσκευές με android και κουμπιά , οι οποίες θα τρέχουν games που είναι φτιαγμένα για touch.
Ok.....

  • Thanks 3
Δημοσ.

Παντως εγώ με αρχαίο snapdragon 855 και παιζω emulator switch 30 fps 1080p. Φαντάσου τι μπορεί να κάνει αυτό το chip σε emulation και παίρνει εξτρα πόντους που σου δίνει και τα controls.

  • Like 6
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Tlykog είπε

Η δυνατότητα να κάνει "ακτινανίχνευση (ray tracing)" με τρέλανε... Μερικά πράγματα δεν μεταφράζονται παιδιά...

Στο θέμα: ακούγεται υποσχόμενη, αλλά έχω μερικά θέματα:

α) Να είναι για "παιχνιδοκονσόλες" με Android, τότε δε θα πάρω. Στις υπόλοιπες πλατφόρμες οι ARM απλά δεν υπάρχουν.

β) η τιμή...Υπάρχει ανταγωνισμός

Όντως δεν είναι όλα για μετάφραση αλλά για το συγκεκριμένο δεν θα συμφωνήσω. Μια χαρά μεταφράζεται σε "ανίχνευση με ακτίνες".  Διαφωνώ με τη μετάφραση ακτινανιχνευση που χρησιμοποιείται εδω.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Retromaniac είπε

Όντως δεν είναι όλα για μετάφραση αλλά για το συγκεκριμένο δεν θα συμφωνήσω. Μια χαρά μεταφράζεται σε "ανίχνευση με ακτίνες".  Διαφωνώ με τη μετάφραση ακτινανιχνευση που χρησιμοποιείται εδω.

Αφού συμφωνείς ότι δεν είναι όλα για μετάφραση και στο ότι η συγκεκριμένη μετάφραση δεν σου αρέσει, όπως και εμένα, τότε που διαφωνούμε;

Μιλάω για τη συγκεκριμένη μετάφραση στο κείμενο που διαβάσαμε. Και εκεί συμφωνούμε.

Από το να το γράφει ακτινανίχνευση προτιμώ τον αγγλικό όρο.

Το ίδιο συμβαίνει και σε πολλούς άλλους τεχνικούς όρους. Σου βγαίνουν τα ματάκια. Χίλιες φορές να κρατούσαν την αγγλική ορολογία

Επεξ/σία από Tlykog
  • Like 1
Δημοσ.

"ακτινανίχνευση" το απογειώσατε παίδες....

6 ώρες πριν, agelos386 είπε

Παντως εγώ με αρχαίο snapdragon 855 και παιζω emulator switch 30 fps 1080p. Φαντάσου τι μπορεί να κάνει αυτό το chip σε emulation και παίρνει εξτρα πόντους που σου δίνει και τα controls.

φαντάζομαι σε συγκεκριμένους τίτλους με απλά γραφικά, σωστά;

Δημοσ.
9 ώρες πριν, Tlykog είπε

 

α) Να είναι για "παιχνιδοκονσόλες" με Android, τότε δε θα πάρω. Στις υπόλοιπες πλατφόρμες οι ARM απλά δεν υπάρχουν.

Να σου θυμίσω ότι οι επεξεργαστές των MacBook και των imac βασίζονται σε arm και τα πάνε μια χαρά.

  • Like 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, Exodia The Forbidden One είπε

Να σου θυμίσω ότι οι επεξεργαστές των MacBook και των imac βασίζονται σε arm και τα πάνε μια χαρά.

Το γνωρίζω μιας και έχω MacBook M1.

Μιλούσα για «ανοικτές» πλατφόρμες. Η Apple είναι για τον εαυτό της. Δε μπορεί κανένας άλλος να δημιουργήσει κάτι με το δικό της hardware ή software. Δεν τη βάζω καν στη συζήτηση.

Δημοσ.
33 minutes ago, Tlykog said:

Το γνωρίζω μιας και έχω MacBook M1.

Μιλούσα για «ανοικτές» πλατφόρμες. Η Apple είναι για τον εαυτό της. Δε μπορεί κανένας άλλος να δημιουργήσει κάτι με το δικό της hardware ή software. Δεν τη βάζω καν στη συζήτηση.

Θα μπορούσε να μπει όμως στη σύγκριση ως πλατφόρμα που βασίζεται σε custom designed ARM architecture με διαθεσιμότητα games (που παρέχουν και παραδοσιακά controls).

Δημοσ.
39 λεπτά πριν, DrFreeman είπε

Θα μπορούσε να μπει όμως στη σύγκριση ως πλατφόρμα που βασίζεται σε custom designed ARM architecture με διαθεσιμότητα games (που παρέχουν και παραδοσιακά controls).

Δεν την έβαλα, γιατί δεν επιτρέπει συναγωνισμό. Εκτός αυτού έχει παιχνίδια, αλλά σίγουρα δεν σκέφτεσαι "Apple", όταν θέλεις να μιλήσεις για παιχνίδια. Ακόμα και για mobile παιχνίδια. Τουλάχιστον όχι ο περισσότερος κόσμος.

Επειδή το άρθρο αναφέρεται σε SOC που είναι διαθέσιμο σε κάθε κατασκευαστή που θα θελήσει να φτιάξει custom φορητή κονσόλα, δε βάζω καν την Apple μέσα.

Άρα αν κάποιος θελήσει να δουλέψει με το SOC του άρθρου έχει την επιλογή να πάει σε Android, Linux και Windows. Παρόλο που στα 2 τελευταία υπάρχουν ARM εκδόσεις, το θέμα είναι η ασυμβατότητα των εφαρμογών και κυρίως των παιχνιδιών σε ARM. Ακόμα και η Valve δεν το έχει καταφέρει σε Linux... 

Απ' ότι διαβάζω υπάρχουν κάποιες λύσεις εξομοίωσης, αλλά ακόμα δεν είναι σε τέτοιο επίπεδο ώστε να το εκμεταλλευτεί κάποιος εμπορικά. 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 hours ago, Exodia The Forbidden One said:

Να σου θυμίσω ότι οι επεξεργαστές των MacBook και των imac βασίζονται σε arm και τα πάνε μια χαρά.

Ναι, ειδικά σε ότι αφορά το gaming, τι να σου πω. Κορυφή. Δεν είχε που δεν είχε τίτλους το Mac, τώρα με τους Μ, παίζουν το 1/3 απ' ότι έπαιζε σε Intel.

Επεξ/σία από filip123go
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, filip123go είπε

Ναι, ειδικά σε ότι αφορά το gaming, τι να σου πω. Κορυφή. Δεν είχε που δεν είχε τίτλους το Mac, τώρα με τους Μ, παίζουν το 1/3 απ' ότι έπαιζε σε Intel.

Όχι ακριβώς έτσι. Τα νούμερα είναι λάθος, η λογική σωστή.

Έχω δοκιμάσει πάνω από 20 παιχνίδια σε Macbook M1, αν και δεν παίζεις κάποιος παιχνίδια σε Mac γενικότερα...

Από αυτά δεν έπαιξαν τα 2. Σίγουρα μειώθηκαν οι συμβατοί τίτλοι, αλλά έχει ενσωματωμένο compatibility layer για να τρέχει εφαρμογές Χ86, ο οποίος είναι ότι καλύτερο έχω δει σε αυτό το είδος. Είναι σχεδόν τέλειος. Δουλεύει σωστά σχεδόν πάντα και μάλιστα με ελάχιστη, έως καθόλου, διαφορά στην απόδοση. 

Η απόδοση για casual gaming είναι οκ. Για ΑΑΑ τίτλους... ούτε καν δοκιμάζεις. Μόνο με Μ1/Μ2 max και εκεί με προϋποθέσεις...

Επεξ/σία από Tlykog

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...