Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εντάξει μπορεί να είναι πιτσιρικάς ο φίλος με το aygo και να μην έχει εμπειρία.

Μπορεί επίσης να έχει τελειωμένα ελαστικά.

Μπορεί πράγματι η κλίση να είναι υπερβολική.

Επεξ/σία από turbat0s
  • Απαντ. 136
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, valadsk είπε

βασικα δεν μπορω να φανταστω κινητήρα που με τον σωστό οδηγό, να μην μπορεί να ανέβει οποιαδήποτε ανηφόρα έστω και από στάση σε αυτή με 1η. 

τώρα με κάτι αντισπιν και χιλασσιστ χαίρω πολύ. 

προφανώς εδινε περισσοτερο γκαζι απο οσο σηκωνε η ασφαλτος και τον εκοβε το αντισπιν. επρεπε να το κλεισει και να ανέβει με τις στροφες κολλημένες στη ροπη του αμαξιου. το δυσκολο δεν ειναι να ανεβει το αμαξι, δυναμη εχει σιγουρα. το δυσκολο ειναι να μην σπασεις την προσφυση μεχρι να φτασεις την 1η στα χλμ (και αρα στις στροφες) που ειναι η ροπη του κινητηρα σου. σε αυτο σε βοηθαει η φορα που παιρνεις. 

  • Like 1
Δημοσ.

Μια χαρα γινεται να μη μπορείς να ανέβεις ανηφόρα με την 1η ακομα και τερμα εμπειρος να εισαι.

Το γιατί; Οι ρύποι.

Πλέον οι κατασκευαστές μπουκώνουν παρα πολύ τα αμάξια όταν έχουν λίγες στροφές για να είναι πιο φιλικά προς το περιβάλλον και ανοίγουν τη ροπή όσο ανεβαίνουν οι στροφές.

Χρόνια πριν, φίλη μου έχει πάρει το νέο της αμάξι (Euro6) και όλα καλά και ωραία.

Μέχρι τη στιγμή που χρειάστηκε να ανέβει ανηφόρα από σταση.

Πότε και με την καμία. Το πήρα και εγώ, και κατάφερα το απολύτως τίποτα.

Mου έκοβε την παροχή το λογισμικό με τη μία και έσβηνε.

Σημειωτέον ότι τότε οδηγούσα κοντά 8 χρόνια σε όλες τις συνθήκες.

Άρχισα να το ψάχνω μέχρι που βρήκα αναφορές στο εξωτερικό ότι η Fiat τα είχε κάνει μαντάρα στο λογισμικό του Euro6 ενώ η ίδια μηχανή ως Euro5  δεν είχε κανένα θέμα.

Αφού κυνηγήσαμε το θέμα άπειρα στην αντιπροσωπεία (όπου μεταξύ άλλων ο διευθυντής πωλήσεων κανιβάλισε το αμάξι με 5000 στροφές και το μισό συμπλέκτη κάτω για να μου δείξει οτι δεν έχει θεμα), καταφέραμε με πάρα πολύ κόπο κάποια στιγμή να περάσουμε λογισμικό που έλυσε το θέμα κατά 85%.

Για του λόγου το αληθές:

 

  • Like 3
  • Thanks 2
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, majnun είπε

Μια χαρα γινεται να μη μπορείς να ανέβεις ανηφόρα με την 1η ακομα και τερμα εμπειρος να εισαι.

Το γιατί; Οι ρύποι.

Πλέον οι κατασκευαστές μπουκώνουν παρα πολύ τα αμάξια όταν έχουν λίγες στροφές για να είναι πιο φιλικά προς το περιβάλλον και ανοίγουν τη ροπή όσο ανεβαίνουν οι στροφές.

Χρόνια πριν, φίλη μου έχει πάρει το νέο της αμάξι (Euro6) και όλα καλά και ωραία.

Μέχρι τη στιγμή που χρειάστηκε να ανέβει ανηφόρα από σταση.

Πότε και με την καμία. Το πήρα και εγώ, και κατάφερα το απολύτως τίποτα.

Mου έκοβε την παροχή το λογισμικό με τη μία και έσβηνε.

Σημειωτέον ότι τότε οδηγούσα κοντά 8 χρόνια σε όλες τις συνθήκες.

Άρχισα να το ψάχνω μέχρι που βρήκα αναφορές στο εξωτερικό ότι η Fiat τα είχε κάνει μαντάρα στο λογισμικό του Euro6 ενώ η ίδια μηχανή ως Euro5  δεν είχε κανένα θέμα.

Αφού κυνηγήσαμε το θέμα άπειρα στην αντιπροσωπεία (όπου μεταξύ άλλων ο διευθυντής πωλήσεων κανιβάλισε το αμάξι με 5000 στροφές και το μισό συμπλέκτη κάτω για να μου δείξει οτι δεν έχει θεμα), καταφέραμε με πάρα πολύ κόπο κάποια στιγμή να περάσουμε λογισμικό που έλυσε το θέμα κατά 85%.

Για του λόγου το αληθές:

 

τραγικο. δεν γνωριζα οτι μπορει να υπαρχει τετοιο θεμα. αραγε το aygo ειναι μεσα στα αυτοκινητα που εχουν αυτο το προβλημα? ανεβαινα γκρεμους και το renault 9 που με το ζορι εβγαζε 70 αλογα και να μην μπορει να ανεβει ενα αμαξι του 2023?

  • Like 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, SinAkuma είπε

Εκτός και αν μιλάμε για τελείως κάθετη κλίση δεν μπορώ να φανταστώ έστω και το aygo να μην μπορεί να την ανέβει μια ανηφόρα...

 

 

1 ώρα πριν, valadsk είπε

βασικα δεν μπορω να φανταστω κινητήρα που με τον σωστό οδηγό, να μην μπορεί να ανέβει οποιαδήποτε ανηφόρα έστω και από στάση σε αυτή με 1η. 

Εντάξει, ανεβαίνουν, αλλά πώς ανεβαίνουν;

Όχι και τόσο απροβλημάτιστα .

Και ο δίσκος θα μυρίσει (αν καταφύγουμε στο συμπλεκτάρισμα)  και η προανάφλεξη (πιράκια) θα κάνει την εμφάνιση της,λόγω ότι θα πατάμε τέρμα γκάζι, επιδεινώνοντας την ήδη δύσκολη θέση μας. Ειδικά δε η προανάφλεξη είναι πολύ άσχημη κατάσταση για ένα κινητήρα.

Ναι εντάξει, θα πούνε κάποιοι ότι το λογισμικό παύει (και) την προανάφλεξη.....

Ακούστε σίγουρα πολλά παλαιότερα αυτοκίνητα δεν βρίσκονται και στα καλύτερά τους και από τα νεότερα όμως πάλι υπάρχουν αρκετά που δυσκολεύονται.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 25/8/2023 στις 11:52 ΜΜ, bill_zaf είπε

το θεμα σου ειναι το antispin

 

6 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

τον εκοβε το αντισπιν

Δε  νομιζω οτι εχει antispin.

Οπως το περιγραφει,μαλλον ειναι το παλιο,που εβγαινε σε ενα ασχημο γκρι.

Επεξ/σία από StamTheMan
Δημοσ.

Εγώ πάλι είχα παρόμοιο θέμα με Yaris 1.0 του 1999, αλλά όχι σε βουνό. Στο γκαράζ μου. Ναι, έχει αρκετά μεγάλη κλίση η ράμπα, αλλά όλα τα αυτοκίνητα που έχουμε, ή είχαμε ποτέ, βγαίνουν «αέρα» με σχεδόν καθόλου γκάζι. Εξαίρεση ήταν το Niva του '89 που είχε κάποτε ο πατέρας μου, που ήταν αδύναμο, αλλά αυτό είχε «κοντές», οπότε πάλι έβγαινε εύκολα.

Από τα «πολιτικά» πιο εύκολα απ' όλα βγαίνει το δικό μου (T-ROC 1.0, είπε κανείς κάτι για τα EU 6; :D). Δεύτερο έρχεται το Passat B6, που αν και +20% πιο ροπάτο από 'μενα, μάλλον έχει λίγο πιο απλωτή κλιμάκωση, ή κάτι άλλο. Προφανώς και δεν έχει το παραμικρό πρόβλημα ν' ανέβει, αλλά θέλει να δώσεις ένα κλικ παραπάνω. Το αγροτικό δε το βάζω στη σύγκριση γιατί με turbodiesel με 30+ κιλά ροπή αλλά και κοντές σχέσεις, λίγο ακόμα και θα 'βγαινε και στο ρελαντί.

Όμως πέρυσι που έδωσα το δικό μου να το κάνω υγραέριο, και ήμουν για 2-3 μέρες με το χρέπ εε συγγνώμη, με το ιαπωνικό θαύμα της αυτοκίνησης... ωω, να σου. Στο τσακ ήμουν να κατεβάσω με τον όπισθεν το αγροτικό για να ανεβάσω τη βλακεία με ιμάντα. Απλά δεν ανέβαινε. Τι έδινα στροφές λες και θα'κανα εκκίνηση σε drag strip, τι πήγαινα όσο πιο πίσω γίνεται να πάρω φόρα, τις περισσότερες φορές είτε «έμενε» λίγο πριν βγει, ή τα κατάφερνε αγκομαχώντας στα τελευταία 2 μέτρα, και βάζαμε στοιχήματα για να το αν τελικά θ' ανέβει, ή θα το ξανατσουλήσω πίσω. Οπότε μάλλον το συγκεκριμένο μοτέρ (Toyota 1.0) είναι πιο κατάλληλο γι' αμαξίδιο του γκολφ, παρά γι' αμάξι.

Δημοσ.

Έχω ένα Opel Astra του 2000, 1.4L, 90hp. Ακόμα και στη μεγαλύτερη αναφορά που έχω βρεθεί ( σκεφτείτε, με δευτερα δεν τραβούσε), απλά έκοψα ταχύτατα και με πρώτη σιγά σιγά την ανέβηκα. 

Ο μόνος λόγος που μπορώ να φανταστώ όταν ανεβαίνεις μια αναφορά να μειώνεται η ταχύτητα και τελικά να σβήνει είναι να πας να την ανέβεις με τρίτη πχ. 

Δημοσ.
Στις 28/8/2023 στις 1:04 ΜΜ, mindreader είπε

Στροφομετρο δεν εχει η εκδοση που εχω, αρα με το αυτι.

Υπάρχει λύση για αυτό, obd2 Bluetooth adapter & torque android application.

3 ώρες πριν, Haldol είπε

Εγώ πάλι είχα παρόμοιο θέμα με Yaris 1.0 του 1999, αλλά όχι σε βουνό. Στο γκαράζ μου.

Αν έχει κάνει 300000 χλμ και η συμπίεση έχει μείνει η μισή, δεν είναι περίεργο.

  • Like 1
Δημοσ.

1000 αρι εχω και εγω και 1000 ταφο[peguet 206 ,65 αλογαταρια ατμοσφαιρικα κιολας]

Τα ανεβαινω ευκολα με πρωτη και μιλαμε για αποτομες ανηφορες ,χωρις ac βεβαια ,αλλα και με ac εχω ανεβει πολυ αποτομες

Για aygo κατι δεν μαρεσει,θα το κοιταζα σε εναν μηχανικο

Μηπως κανας πολαπλασιαστης εχει καει?

On 25/08/2023 at 14:30, Nabuko said:

200408105238-01-steepest-street-guiness.

baldwin-street-dunedin-new-zealand-maphe

Αυτο δεν μου φαινεται για αποτομη ανηφορα ,απιθανο να μην το ανεβαινει,που να πας σε καμια παραλια σε νησι που εχει κατι ανηφορες με στροφες κιολας να δεις εκει τι εχει να γινει

  • Like 1
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, SOCRATIS1000 είπε

Αυτο δεν μου φαινεται για αποτομη ανηφορα ,

Αυτή είναι η Baldwin street στη Νέα Ζηλανδία και είναι στο βιβλίο Γκίνες ως η πιο απότομη ανηφόρα στον κόσμο με κλίση 38%

  • Like 7
Δημοσ.
17 minutes ago, SOCRATIS1000 said:

Για aygo κατι δεν μαρεσει,θα το κοιταζα σε εναν μηχανικο

Μηπως κανας πολαπλασιαστης εχει καει?

 

Λιγα χιλιομετρα το αμαξι, προσεκτικη και λιγοστη χρηση, στα ωπα-ωπα...

Επισημο service παντα, το τελευταιο πριν 2 μηνες.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 minutes ago, Nabuko said:

Αυτή είναι η Baldwin street στη Νέα Ζηλανδία και είναι στο βιβλίο Γκίνες ως η πιο απότομη ανηφόρα στον κόσμο με κλίση 38%

Απο την φωτο εχασε αρκετα ,την εψαξα στο youtube ,δεν ξερω και παλι πιστευω το ταπεινο πεζακι μου θα την ανεβαινε ,ειναι παντως πολυ πιο αποτομη αποτι φαινεται στην φωτο

Στο κατω μερος την ανηφορας ειχε στ;αμθμευσει η στο πανω?Γιατι αν οντως ειναι στο πανω ,σιγουρα δεν φευγει με ,τεραστικα κλιση,αλλα απο κατω επρεπε να ξεκινησει και να την βγαλει

 αν εισαι απο αθηνα ,απο πειραια κτλ μια τετοια ανηφορα την εχεις?σταματας και στο φαναρι εκει ,αν σου σβηνει και εκει 

anif.png

Σεε αυτο το σημειο δηλαδη με τετοια κλιση ,λογικο να μην ανεβειimage.jpeg.90b62524c9fe0eb16a000c5fc9146966.jpeg

Επεξ/σία από SOCRATIS1000
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν νομίζω ότι υπάρχει λύση στο ερώτημα «τι μπορώ να κάνω;».

Υπάρχουν περιπτώσεις που κάποια αυτοκίνητα μικρού κυβισμού δυσκολεύονται, όπως μεγάλης κλίσης ανηφόρες, ακόμα και σε διαρκείας μπορεί να χρειαστεί να κατεβάσεις κάποια σχέση στο κιβώτιο σου για να είσαι πιο άνετος. 

οι δικές μου συμβουλές για όταν είσαι σταθμευμένος  είναι:

  • όταν παρκάρουμε σε ανηφόρες πάντα με την μούρη προς τα κάτω καθώς η όπισθεν (όπως και προαναφέρθηκε) είναι η πιο δυνατή σχέση σε όλα τα αυτοκίνητα. 
  • κλειστό aircondition (όπως και είχες).
  •  σίγουρα χρειάζεται εξάσκηση στο «κρέμασμα», νομίζω το χειρόφρενο θα βοηθούσε αρκετά σε τέτοιες περιπτώσεις.
  • καλή συντήρηση δίσκο πλατό και σωστές πιέσεις στα ελαστικά.
  • εγώ προτιμώ να έχω ίσιο τιμόνι όταν έχω την πολυτέλεια του χώρου.

όποιος έχει να προσθέσει κάτι, ευχαρίστως. 

Επεξ/σία από Stratosnis
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...