Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

το έχουμε τερματίσει. 

κανένας δεν είπε ότι είναι αδύνατο να ανέβει ένα μικρό αμάξι σε μια ανηφόρα, αλλά έχει διαφορά από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο η ευκολία.

άλλο αυτοκίνητο πάει με 150 σε μια μικρή ανηφόρα στην εγνατία οδό, άλλο με 60 στην ίδια ανηφόρα.

 

  • Απαντ. 136
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, phanispal είπε

Εσύ δηλαδή νομίζεις ότι το συγκεκριμένο κομμάτι στην Ηλιούπολη έχει κλίση μεγαλύτερη από 38%;

Σαρκασμος λεγεται. 

Επεξ/σία από lector
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 hours ago, toyo73 said:

Εαν ηταν ετσι, τα καθαρα εκτος δρομου οχηματα δεν ειχαν και εξτρα κοντο διαφορικο η τα ειδικα οχηματα οπως το τρακτερ που εχει πρωτη κοντη 1 χαω ανα 1000 στροφες.

Αυτόσυγκρούεσαι. Καθαρό εκτός δρόμου αμάξι δεν υπάρχει. Υπάρχουν αυτοκίνητα που κυρίως πάνε σε κανονικούς δρόμους και έχουν και κοντό για τα εκτός. Χιόνια και λάσπες.

Τα τρακτέρ που αναφέρεις είναι για να οργώνουν χωράφια όχι για να ανεβαίνουν ανηφόρες. Επίσης έχουν υπερπολαπλασιο βάρος κυβικά ροπή, και συνήθως υποπολλαπλάσια ιπποδύναμη αναλογικα τα συμβατικά ΙΧ.

 

Δεν έχουν σχέση οι ταχυτητες το συμβάν του φίλου. Εδώ καλά καλά δεν ήξερε ότι έχει αντισπιν το αυτοκίνητο του.

10 hours ago, Joshua21 said:

Δεν νομίζω ο φίλος να άνοιξε το θέμα για να βρει κάποιον να τον βοηθήσει στην εξάσκηση, για τη θεωρία το άνοιξε, οι ερωτήσεις που έκανε ήταν συγκεκριμένα για να μάθει γιατί του συνέβη αυτό.

Εσύ δλδ που έχεις οδηγήσει καμιά 10αριά αυτοκίνητα έχεις φτάσει στο συμπέρασμα ότι σε μια ανηφόρα η κλιμάκωση του κιβωτίου η δύναμη και το βάρος του αυτοκινήτου είναι "φούμαρα";

Μια και το πας έτσι, δλδ ποιος την έχει πιο μεγάλη (την εμπειρία), εγώ έχω οδηγήσει πολλά περισσότερα από 10 και σε ενημερώνω πως κάνεις μεγάλο λάθος.

Ας ελέγξουμε πρώτα ότι τα έχει κάνει όλα σωστά ο οδηγός και μετά ας ελέγξουμε τους παράγοντες όπως ροπή, αναλογία κιλά προς ίππους, μακριά ή κοντή κλιμάκωση κλπ κλπ. 

 

Αν του φύγει στην κατηφόρα και πάρει σβαρνα 2-3 αυτοκίνητα, θα λέμε έφταιγε ή μακριά κλιμάκωση; Κάπου να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους.

 

ΣΗΜΕΙΩΤΈΟΝ , μιλάμε για το μοντέλο που βρίσκεται σταθερά στην πρώτη πεντάδα των πωλησεων στην Ελλάδα.

Aygo, C1, 107-108.

Αυτοί οι κάτοχοι, δεν πάνε σε ανηφόρες γιατί έχει μακριά κλιμάκωση το κιβώτιο του αυτοκινήτου τους.

Επεξ/σία από tzotzo
  • Like 1
Δημοσ.
20 minutes ago, tzotzo said:

Ας ελέγξουμε πρώτα ότι τα έχει κάνει όλα σωστά ο οδηγός και μετά ας ελέγξουμε τους παράγοντες όπως ροπή, αναλογία κιλά προς ίππους, μακριά ή κοντή κλιμάκωση κλπ κλπ. 

Με όποια σειρά και να τα πάρεις δεν αλλάζει κάτι, γεγονός παραμένει ότι το συγκεκριμένο έχει πολύ μακριές σχέσεις στο κιβώτιο σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα με παρόμοια χαρακτηριστικά, όπως επίσης το ότι οι μακριές σχέσεις δεν βοηθάνε στην ανηφόρα, αντιθέτως βοηθάνε οι κοντές.

42 minutes ago, tzotzo said:

Αν του φύγει στην κατηφόρα και πάρει σβαρνα 2-3 αυτοκίνητα, θα λέμε έφταιγε ή μακριά κλιμάκωση; Κάπου να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους.

Μην ρωτάς εμένα, δική σου αυθαίρετη υπόθεση είναι, όχι δική μου.

43 minutes ago, tzotzo said:

ΣΗΜΕΙΩΤΈΟΝ , μιλάμε για το μοντέλο που βρίσκεται σταθερά στην πρώτη πεντάδα των πωλησεων στην Ελλάδα.

Aygo, C1, 107-108.

Αυτοί οι κάτοχοι, δεν πάνε σε ανηφόρες γιατί έχει μακριά κλιμάκωση το κιβώτιο του αυτοκινήτου τους.

Πάλι αυθαίρετες υποθέσεις κάνεις, μια χαρά τα πάνε σε ανηφόρες, αυτό όμως δεν αλλάζει το γεγονός ότι οι μακριές σχέσεις δεν βοηθάνε.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

σίγουρα όμως δεν αγοράζουν Aygo, C1, 107-108 για ανάβαση αναφοράς ή βουνού.... αλλά για αυτοκίνητα πόλης λόγω έλλειψης πάρκινγκ.

είμαι σίγουρος ότι οι περισσότεροι κάτοχοι τους αποφεύγουν τους δύσκολους δρόμους.

Επεξ/σία από The_Judas
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχει γραφτει καπου η χρονολογια του Αυγου;

 

 

 

5 ώρες πριν, tzotzo είπε

Εδώ καλά καλά δεν ήξερε ότι έχει αντισπιν το αυτοκίνητο του.

99% δεν εχει,αλλα κοντευω να ξεχασω οσα ξερω,με αυτα που διαβαζω εδω μεσα,οποτε μονο απο σποντα θα μαθω τι μοντελο ειναι.

Στις 29/8/2023 στις 6:13 ΜΜ, mindreader είπε

Εκκρεμμει να δοκιμασω ισως το traction control

Πες μου τωρα που σε βρηκα,τι χρονολογια ειναι το αμαξι;

18 ώρες πριν, mindreader είπε

Εξηγεις λιγο, τι σημαινει μακριες σχεσεις; Οτι εχει μεγαλο ευρος η καθε 'ταχυτητα'; Αρα δεν ειναι συντομες-ορθες-κοφτες και αρα πιο δυνατες; Το αντιλαμβανομαι καλα;

Οσο πιο κοντη ειναι η σχεση( μεγαλυτερο γραναζι ) τοσο πιο γρηγορα θα "σπασει" η ταχυτητα και θα χρειαστει να παμε στην επομενη.Η καθε σχεση-ταχυτητα-γραναζι βγαζει μικροτερη τελικη ταχυτητα αλλα τη βγαζει πιο γρηγορα την τελικη της.Εχουμε λοιπον μεγαλη ροπη.

Οσο πιο μακρια ειναι η σχεση( μικροτερο γραναζι ) τοσο πιο αργα θα "σπασει".

Μεγαλυτερες τελικες,αλλα αργει να τις πιασει.

Ενα παραδειγμα,ειμαι κατοχος Crypton X και το χρησιμοποιω για διανομη,οποτε το εκανα πιο "κοντο" απο οτι ηταν,για να εχω μεγαλυτερη ανεση και επιταχυνση,μιας και μεσα στην πολη ( και στο επαγγελμα και στο ειδος της μηχανης ) δε με απασχολουν οι τελικες.

 

Επεξ/σία από StamTheMan
Δημοσ.
On 29/08/2023 at 07:44, mindreader said:

Εχω το aygo 2ης γενιας, μοντελο 2014.

 

5 hours ago, StamTheMan said:

Εχει γραφτει καπου η χρονολογια του Αυγου;

 

  • Like 1
Δημοσ.
12 hours ago, The_Judas said:

σίγουρα όμως δεν αγοράζουν Aygo, C1, 107-108 για ανάβαση αναφοράς ή βουνού.... αλλά για αυτοκίνητα πόλης λόγω έλλειψης πάρκινγκ.

είμαι σίγουρος ότι οι περισσότεροι κάτοχοι τους αποφεύγουν τους δύσκολους δρόμους.

Σίγουρα, η πλειονότητα των κατόχων μικρών αυτοκινήτων κάνουν παρακάμψεις να γλιτώσουν ανηφόρες.

 

Screenshot_2023-08-31-11-09-58-720_com.google.android.apps.maps.jpg

Δημοσ.
17 minutes ago, tzotzo said:

Σίγουρα, η πλειονότητα των κατόχων μικρών αυτοκινήτων κάνουν παρακάμψεις να γλιτώσουν ανηφόρες.

 

Screenshot_2023-08-31-11-09-58-720_com.google.android.apps.maps.jpg

Ο φίλος έγραψε για "κατόχους Aygo, C1, 107-108" και εσύ κατάλαβες γενικά και αόριστα για "κατόχους μικρών αυτοκινήτων"...

Ο φίλος έγραψε για "δύσκολους δρόμους" και εσύ κατάλαβες γενικά και αόριστα για "ανηφόρες"...

Χαρακτηριστικό παράδειγμα του ότι θες καταλαβαίνεις.

Πάντως η συγκεκριμένη ανηφόρα που μας δείχνεις έχει πολύ μικρή κλίση, τα πάντα μπορούν να την ανέβουν και πολύ άνετα, κανένας δεν την αποφεύγει επειδή δεν πρόκειται να προβληματίσει κανένα αυτοκίνητο.

Δημοσ.

Παντως, ειναι τελειως διαφορετικο να ανεβεις μια ανηφορα και τελειως αλλο να ξεκινησεις στην μεση αυτης.Κανεις δεν ειπε οτι τα μικρα δεν μπορουν να ανεβουν Δομοκο-Μπραλο κτλ.Αντι για 3η- 4η θα εχουν 2η ταχυτητα.Εαν  ομως για καποιο λογο σταματησεις στην μεση μιας ανηφορας (και  εχει κατι ανηφορες!!!!! "καρφια" το γυναικοχωρι στην λιμνη Ν.Πλαστηρα) με 4 ατομα και 1-2 βαλιτσες εκει θα τα "δει" ασχημα το aygo.Kαι το παραξενο ειναι, οτι το αυτοματο εχει τις ιδιες σχεσεις  κιβωτιουμε αρκετα πιο κοντο διαφορικο.

Χαροπαλευεις να ανεβεις μια ανηφορα στα Αγραφα με το aygo φορτωμενος και ξαφνικα πεταγονται 3-4 προβατα απο το διπλα λιβαδι στον δρομο😄.Η σταματας και μετα καις δισκο-πλατο η τα πατας, η πισω και ξανα παλι.Και εαν ερχεται αλλος απο πισω;E ρε π@υστη αγχος.Εμ το αλλο.Να θελει να σε σταματησει για να σε χαιρετηση-μιλησει ο παππους-γιαγια-μπαρπας-θεια στην μεση της καρφωανηφορας.Γ@μησετα.Ανεβαινεις στην κορυφη και του  λες ελαααα μπαρμπαμητσο ολα καλα🤣

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, toyo73 είπε

Παντως, ειναι τελειως διαφορετικο να ανεβεις μια ανηφορα και τελειως αλλο να ξεκινησεις στην μεση αυτης.

+ 1

Πολύ σωστά !

  • Like 1
Δημοσ.

Μα αυτο ειπα απο την αρχη ρε παιδια. Εχει ανεβει το aygo τις ιδιες και χειροτερες ανηφορες, αλλα εν κινησει. Αλλα ειναι αλλο πραγμα αν για οποιοδηποτε λογο, απο σταση, χρειαστεις να ξεκινησεις για να φυγεις, σε ανηφορα.

Πλεον, κατα το παραρκαρισμα σε ανηφοροκατηφορα, πρεπει να σκεφτομαι και το 'καλα παρκαρω, μετα ομως θα μπορω να φυγω'; Μην παρκαρεις εκει, αν εκτιμας οτι δεν θα μπορεις να φυγεις.

Δημοσ.

Για να είμαι ειλικρινής δεν περίμενα να υπάρχει αμφισβήτηση στο ότι κάποια αυτοκίνητα δυσκολεύονται να ξεκινήσουν φορτωμένοι από θέση στάσης στην μέση μιας ανηφόρας με κλίση του τύπου 20%  (για τους μη γνωρίζοντες αυτό σημαίνει ότι για κάθε 100 μέτρα πορείας ανεβαίνουμε υψόμετρο κατά 20 μέτρα)

Ειδικά στα νησιά με έντονο ανάγλυφο του εδάφους και κίνηση στους δρόμους το μαρσάρισμα , το συμπλεκτάρισμα και η προανάφλεξη "κάνουν πάρτι" κατά την διάρκεια των διακοπών και φορτωμένοι όταν μας "κόψει" κάποιος.

Όχι για όλα τα αυτοκίνητα αλλά για κάποια ναι.

 

  • Like 1
Δημοσ.
54 λεπτά πριν, geopro είπε

Για να είμαι ειλικρινής δεν περίμενα να υπάρχει αμφισβήτηση

Οχι απλα υπαρχει αμφισβητηση,τους φαινεται αδιανοητο.

 

1 ώρα πριν, mindreader είπε

Εχει ανεβει το aygo τις ιδιες και χειροτερες ανηφορες, αλλα εν κινησει.

Οπως ειπε και αλλος παραπανω,η αρχη της αδρανειας.

  • Like 1

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...