tzotzo Δημοσ. 29 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2023 Ο κινητήρας του aygo είναι διαμάντι. Και των C1 και 108 που είναι ίδιος. 70 άλογα σε 900 κιλά αμάξωμα είναι υπεραρκετά για καθημερινή χρήση. Τα έχω οδηγήσει κατά κόρον Κω Ρόδο Μυτιλήνη που έχει μπόλικες ανηφοροκατηφορες και δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα σε καμμία συνθήκη. Ακόμα και με αυτόματο aygo έχω κάνει προσπέραση στη Ρόδου-Λινδου. Το φαινόμενο που αντιμετώπισε ο mindereader είναι ένας συνδυασμός, μπετου(που γλιστράει πολύ) οδηγικής άγνοιας και κακού συμπλέκτη ή/και ελαστικών. Το αυτοκίνητο δεν φταίει κάπου. 1 1 1
armagedwnn Δημοσ. 29 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2023 28 minutes ago, SOCRATIS1000 said: Απο την φωτο εχασε αρκετα ,την εψαξα στο youtube ,δεν ξερω και παλι πιστευω το ταπεινο πεζακι μου θα την ανεβαινε ,ειναι παντως πολυ πιο αποτομη αποτι φαινεται στην φωτο Στο κατω μερος την ανηφορας ειχε στ;αμθμευσει η στο πανω?Γιατι αν οντως ειναι στο πανω ,σιγουρα δεν φευγει με ,τεραστικα κλιση,αλλα απο κατω επρεπε να ξεκινησει και να την βγαλει αν εισαι απο αθηνα ,απο πειραια κτλ μια τετοια ανηφορα την εχεις?σταματας και στο φαναρι εκει ,αν σου σβηνει και εκει Σεε αυτο το σημειο δηλαδη με τετοια κλιση ,λογικο να μην ανεβει Νομίζω υπερβάλλεις λίγο για το pegeuot σου. Δηλαδή αν είναι κάτι σαν και αυτό με 69 άλογα https://www.auto-data.net/en/peugeot-206-facelift-2003-1.4-hdi-68hp-5251 μιλάμε για 1 τόνο αυτοκίνητο 14.5Kg/hp πολύ κακό νούμερο. Τώρα αν το βάλεις τετρακάβαλο φθάνει 20kg/hp. Δεν ξέρω δώσε μοντέλο αν είναι να δούμε και το σασμάν του μήπως είναι αρκετά κοντή η πρώτη. Αλλά το συγκεκριμένο δικάβαλος να είσαι ζορίζετε και σε ευθείες. 8 minutes ago, tzotzo said: Ο κινητήρας του aygo είναι διαμάντι. Και των C1 και 108 που είναι ίδιος. 70 άλογα σε 900 κιλά αμάξωμα είναι υπεραρκετά για καθημερινή χρήση. Τα έχω οδηγήσει κατά κόρον Κω Ρόδο Μυτιλήνη που έχει μπόλικες ανηφοροκατηφορες και δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα σε καμμία συνθήκη. Ακόμα και με αυτόματο aygo έχω κάνει προσπέραση στη Ρόδου-Λινδου. Το φαινόμενο που αντιμετώπισε ο mindereader είναι ένας συνδυασμός, μπετου(που γλιστράει πολύ) οδηγικής άγνοιας και κακού συμπλέκτη ή/και ελαστικών. Το αυτοκίνητο δεν φταίει κάπου. Εντάξει μερικοί επειδή έχετε πάρει ένα αμάξι το έχετε κάνιε θεό. Ναι είναι μια χαρά αμάξι για πόλη όχι για βουνά. Έχω δει να ανεβαίνουν την Δίρφυ κάτι aygo 4κάβαλα με πράγματα όσα μπορεί να χωρέσει. Με το ζόρι βγαίνουν με πρώτη. Μην τρελαθούμε όταν περνάς τα 20kg/hp ότι και να κάνεις όσο καλός και να είναι ο κιητήρας απλά δεν.
Klausx Δημοσ. 29 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2023 (επεξεργασμένο) Μην κάνετε σύγκριση 1999 μοντέλα με καινούρια... τα ίδια έχουν τραβήξει; Το πιο απλό, ένα αυτοκίνητο 20 χρονών δεν έχει πλέον την τέλεια αναλογία(μίγμα) καύσιμου & αέρα.... γερασμένοι αισθητήρες, βουλωμένα κολάρα ανακυκλοφορίας καυσαερίων και άλλα πολλά.... Που φαίνονται όλα αυτά; Στο φορτίο που είναι οι ανηφόρες. Π.χ. Το δικό μου 25ετιας σταμάτησα ακριβώς στην μέση της ανηφόρας λόγω κίνησης και όταν το ξεκίνησα ανέβαινε σε slow motion... 2 βδομάδες αργότερα άλλαξα την αντλία καύσιμου και από τότε δεν το ξανά έκανε. Αυτό που έχω παρατηρήσει ότι βοηθάει στα παλιά αυτοκίνητα είναι 2-3 γκαζιές με νεκρά και αμέσως μετά ομαλό άφημα συμπλέκτη και αρκετό γκάζι. Επεξ/σία 29 Αυγούστου 2023 από Klausx
ScorpioJD Δημοσ. 29 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2023 Στις 25/8/2023 στις 12:41 ΜΜ, mindreader είπε Ηταν να το ζησω κι αυτο φετος. Καθε καλοκαιρι...'πιανω τα βουνα', για λιγες μερες, που ελπιζω στο μελλον να μπορεσω να τις κανω περισσοτερες. Το αμαξι μου ειναι ενα ταπεινο toyota aygo χιλιαρι. Δεν εχει προβλημα να με παει, καθως η ασφαλτος ευτυχως φτανει μεχρι το χωριο. Οποιος ξερει απο τετοια απομακρα χωρια και αν ειναι και της αγονης γραμμης, ξερει τι ιδιαιτερη ανηφοροκατηφορα παιζει. Δεν ειναι πρωτη φορα που ανεβοκατεβαινα ραχες και πλαγιες με το αμαξι, αλλα ομως αυτο παντα συνεβαινε εν κινησει. Φετος ομως την πατησα, ή τελωσπαντων το εσωσα με δυσκολια και με τη βοηθεια συγχωριανου, τελευταια στιγμη. Ειχα παρκαρει στη τελος της ανηφορας, κοντα στο σπιτι που εμενα, ευτυχως μες το χωριο. Ηταν βεβαια...κατηφορα οταν πηγα. Οταν θα εφευγα ομως ηταν...ανηφορα. Ξεκινουσα με πρωτη, και το γκαζι τερμα πατημενο. Τσιμεντο κατω σε ολο εκεινο το σημειο του δρομου. Λοιπον, μετα απο λιγα μετρα, το αμαξι εσβηνε! Λεω παει, εδω θα μεινω. Ξανα παλι, δωστου, να εχει ξαναψει το αμαξι, να εχει μυρισει καυσαεριο, παλι σβησιμο πανω στην ανηφορα. Δωστου παλι πισω. Ηταν 7 το πρωι, ειχα ψιλοχαλασει τη γειτονια απο το θορυβο. Βγαινει ενας συγχωριανος, μου λεει 'τι προσπαθεις να κανεις;' και του απαντω 'προσπαθω να φυγω, αλλα δε το βλεπω'. Μου λεει τοτε, 'γυρνα τερμα πισω με οπισθεν και παρε φορα, και ετσι θα καταφερεις να ανεβεις'. Καλα, μη φανταστειτε οτι ειχα να παω στο δρομακι του χωριου και πολυ παραπισω απο το προηγουμενο σημειο αφετηριας μου. Γυρω στα 2 μετρα πιο πισω...τοσο ηταν. Το εκανα ομως, δεν ειχα και αλλη επιλογη. Κανω και το σταυρο μου, και βουρ, δωστου παλι. Μαρσαρισμα, αφηνω χειροφρενο, τερμα γκαζι πρωτη ταχυτητα. Και εν τελει, ετσι την ανεβηκα την ανηφορα. Δεν ξερω αν μου συνεβαινε καπου αλλου αυτο το συμβαν, αν δεν εβγαινε ο χριστιανος να με καθοδηγησει, αν και ποτε θα εφευγα. Οκ, μπορει να ακουγεται και χαζο, αλλα θελω να καταλαβω ακριβως το γιατι, γι'αυτο ανοιξα και το νημα, φυσικα δεν θελω και να το ξαναπαθω. Ειδικος δεν ειμαι, αλλα σκεφτομαι. Οταν αραγε περνω εν κινησει απο τετοιες πολυ αποτομες ανηφορες, παντα με πρωτη ταχυτητα, τις περνώ διχως προβλημα γιατι το αμαξι εχει ηδη 'στροφες' στον κινητηρα; Αυτος ειναι ο λογος, η ελλειψη στροφων, που δεν με αφηνε να την ανεβω, οταν ξεκινησα απο σταση; Ομως (χαζο;), μαρσαρισα πριν αφησω χειροφρενο. Αλλα δεν ειχα και τα δυο ωφελιμα μετρα ακομη. Αυτο βοηθησε τελικα; Εχει να κανει μηπως και με το οτι το αμαξι ειναι ενα ταπεινο χιλιαρι; Φταιει κατι αλλο; Ριξτε φως στην υποθεση! Αρχή της αδράνειας.
aromeo Δημοσ. 29 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2023 1 hour ago, Nabuko said: Αυτή είναι η Baldwin street στη Νέα Ζηλανδία και είναι στο βιβλίο Γκίνες ως η πιο απότομη ανηφόρα στον κόσμο με κλίση 38% Τρίχες κατσαρές. Ας έρθουν από το Γκίνες να ρίξουν μια ματιά στην Αμφείας στο Γκύζη και τα ξαναλέμε.
SOCRATIS1000 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2023 (επεξεργασμένο) 57 minutes ago, armagedwnn said: Νομίζω υπερβάλλεις λίγο για το pegeuot σου. Δηλαδή αν είναι κάτι σαν και αυτό με 69 άλογα https://www.auto-data.net/en/peugeot-206-facelift-2003-1.4-hdi-68hp-5251 μιλάμε για 1 τόνο αυτοκίνητο 14.5Kg/hp πολύ κακό νούμερο. Τώρα αν το βάλεις τετρακάβαλο φθάνει 20kg/hp. Δεν ξέρω δώσε μοντέλο αν είναι να δούμε και το σασμάν του μήπως είναι αρκετά κοντή η πρώτη. Αλλά το συγκεκριμένο δικάβαλος να είσαι ζορίζετε και σε ευθείες. Εντάξει μερικοί επειδή έχετε πάρει ένα αμάξι το έχετε κάνιε θεό. Ναι είναι μια χαρά αμάξι για πόλη όχι για βουνά. Έχω δει να ανεβαίνουν την Δίρφυ κάτι aygo 4κάβαλα με πράγματα όσα μπορεί να χωρέσει. Με το ζόρι βγαίνουν με πρώτη. Μην τρελαθούμε όταν περνάς τα 20kg/hp ότι και να κάνεις όσο καλός και να είναι ο κιητήρας απλά δεν. Εδω εισαι αρχηγε https://www.autodata24.com/peugeot/206/206/11-i-60-hp/details Εργαλειο ,Τι βουνα τι λαγκαδια ,μαρσαρει ,τι ανηφορες ,τι νησια ,δεν καταλαβαινει τον κωλο του😄 Επεξ/σία 29 Αυγούστου 2023 από SOCRATIS1000 1
Haldol Δημοσ. 29 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2023 3 hours ago, Doubt said: Αν έχει κάνει 300000 χλμ και η συμπίεση έχει μείνει η μισή, δεν είναι περίεργο. Ναι, αυτό ακούγεται αρκετά λογικό. Έχω οδηγήσει ξανά το συγκεκριμένο μοντέλο (και παραμένει αίσχος σε κάθε τομέα) αλλά το συγκεκριμένο χάλι που μου δώσανε τότε δεν ήταν. Θα την έβγαζε τη ρημάδα την ανηφόρα, όχι με άνεση, αλλά θα την έβγαζε, όχι να τσουλάω πίσω στα μισά για να ξαναδοκιμάσω αφού πάρω φόρα. Οπότε μάλλον το κομμάτι που μου δώσενε πήγαινε με συμπίεση επιπέδου... τζακιού!
kajwbtfe Δημοσ. 29 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2023 (επεξεργασμένο) Εγώ πάντως δεν κατάλαβα πως πάρκαρε εκεί και μετά δεν μπόρεσε να ξεκινήσει.Το παρκάρες με τη μούρη προς τα κάτω και το γύρισες μετά να φύγεις και δε μπόρεσες ή απ' την αρχή το παρκάρεις με τη μούρη προς τα πάνω ? Επεξ/σία 29 Αυγούστου 2023 από kajwbtfe 1
StamTheMan Δημοσ. 29 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2023 Μαθαμε πολλα που δεν τα ξεραμε παντως,στο συγκεκριμενο θεμα. Λεμε τωρα. 1
mindreader Δημοσ. 29 Αυγούστου 2023 Μέλος Δημοσ. 29 Αυγούστου 2023 57 minutes ago, kajwbtfe said: Εγώ πάντως δεν κατάλαβα πως πάρκαρε εκεί και μετά δεν μπόρεσε να ξεκινήσει.Το παρκάρες με τη μούρη προς τα κάτω και το γύρισες μετά να φύγεις και δε μπόρεσες ή απ' την αρχή το παρκάρεις με τη μούρη προς τα πάνω ? Κατεβηκα με τη μουρη, το γυρισα, ετοιμο να το εχω για οταν φυγω. Οπως ειπα, οταν πηγα ηταν 'κατηφορα', αλλα οταν θα εφευγα, προφανως θα ηταν πλεον 'ανηφορα'. Πρωτη φορα χρειαστηκε να τον ανεβω αυτο τον δρομο. Γιατι παντα εφευγα απο αλλου, ισιος δρομος και λιγο κατηφορικος, μια χαρα νορμαλ. Φετος ομως ειχε μισογκρεμιστει ενα 'δεμα'(για οσους ξερουν απο χωρια, η υποστηριξη με πετρες, ο δρομος απο πανω με τσιμεντο), οποτε μονη επιλογη να φτασω στο σπιτι ηταν η συγκεκριμενη ανηφοροκατηφορα. Αν δεν φτιαχτει μεχρι οταν ξαναπαω, δεν ξερω τι να κανω. Εκκρεμμει να δοκιμασω ισως το traction control, ελαχιστοι θιξατε αν μπορει να βοηθησει ή οχι, ή αλλιως να παρκαρω καμια 500αρια μετρα μακρια, και να μου πεσει η μεση και τα χερια απο το κουβαλημα των πραγματων μεχρι το σπιτι...
kajwbtfe Δημοσ. 29 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2023 Αν αντιμετωπίζεις πρόβλημα και του χρόνου πάρκαρε κάτω έτσι ώστε να παίρνεις φόρα και να την ανεβαίνεις πιο εύκολα. 1
toyo73 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2023 Το μεγαλο προβλημα και μονο του aygo, ειναι η υπερβολικα-υπερβολικα μακριες σχεσεις.Η καλυτερα το μακρυ διαφορικο του, για το κυβικα του και την ιπποδυναμη του και αυτο για την οικονομια.Σκεφτειτε οτι εχει τις ιδιες σχεσεις με το δικο μου, που ειναι 1.6, με πιο μακρυ διαφορικο.Δηλαδη τελικη σχεση μεταδοσης.Εγω εχω 4.058 διαφορικο και το aygo εχει 3.545.Ακομη και ο 4A-GZE ο κομπρεσορατος, που εχει 170 αλογα και 22 κιλα ροπη εχει ιδιες σχεσεις με 3.722 διαφορικο και το aygo 3.545.Ραδιενεργο σακε πιναν οι μηχανικοι του aygo.Kαι καποιος- καπου- καποτε ειπε για την οπισθεν.Η οπισθεν ειναι πιο μακρυα απο την πρωτη. 2 1
geopro Δημοσ. 29 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2023 3 ώρες πριν, mindreader είπε μεχρι οταν ξαναπαω, δεν ξερω τι να κανω. Εκκρεμμει να δοκιμασω ισως το traction control, ελαχιστοι θιξατε αν μπορει να βοηθησει ή οχι, ή αλλιως να παρκαρω καμια 500αρια μετρα μακρια, και να μου πεσει η μεση και τα χερια απο το κουβαλημα των πραγματων μεχρι το σπιτι... Το ζήτημα έχει αναλυθεί επαρκώς και το μόνο που θα ήθελα να επισημάνω είναι η θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα. Μιας και ο κινητήρας θα κληθεί να δώσει τα πάντα φρόντισε να είναι στην ιδανική θερμοκρασία λειτουργίας γύρω στους 90c. Να είναι σε αυτή την θερμοκρασία όταν ξεκινήσεις την ανάβαση. Προσοχή όμως ! Να μην τον αφήσεις να ζεσταθεί στο ρελαντί διότι οι χαμηλές στροφές του ρελαντί είναι μια ακραία και αφύσικη περιοχή λειτουργίας και ακατάλληλη για λειτουργία για πολύ ώρα. Κράτα τις στροφές γύρω στις 1200rpm και περίμενε να ζεσταθεί. Καλή επιτυχία! 1
Zulualert Δημοσ. 29 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2023 Διαβάσαμε με διαφορά - Με alfa 120hp που κατεβάζει 220χαω ευκολα, άλλος δεν μπορεί να ξεκινήσει σε ανηφόρα -Άλλος με ασυντηρητο αμάξι ερείπιο ότι να μη το συγκρίνουμε με νεωτερα αυτοκίνητα γιατί το μόνο service που κάνει είναι να βάζει βενζίνη -Άλλος δε μπορουσε να οδηγήσει στο"Πόρτο Κατσίκι " Whatever με μια προχειρη αναζήτηση https://lepeupleelectrique.fr/en/how-to-turn-off-traction-control-on-a-toyota-aygo/ δεχόμενος όσα γράφει το άρθρο γιατί το aygo συγκεκριμένα και κάθε μοντέλο της toyota ουτε το γνωρίζω ουτε και μα απασχολεί να μάθω το οτιδήποτε για αυτά, ενσωματώνει και λειτουργία asr (anti slip regulation) χρήσιμη από στάση μόνο σε αυτοκίνητα με ιπποδύναμη και σε καμία περιπτωση για το aygo αλλά χρήσιμη σε περιπτωσεις υδρολισθισης για παταδειγμα, γ λειτουργία είναι ουσιαστικά ένα ηλεκτρονικό διαφορικό, κόβει την ιπποδύναμη στον η στους τροχους όπου αντιλαμβάνεται ο υπολογιστής μειωμένη προσφυση η απώλεια αυτής, στην περιπτωση όπου παει κάποιος να οδηγήσει σε παγο χωρίς αλυσίδες πχ με μηδενική προσφυση δεν θα ξεκινήσει καν ασχέτως Ιπποδυναμης και κυβικών και κιβωτίου. Στην περιπτωση αυτή και το μανουαλ του αυτοκινήτου ενημερώνει για την απενεργοποιηση του. Η διαφορά του ASR με το ESP είναι ότι το τελευταίο χρησιμοποιεί ένα γυροσκοπιο όπου όταν αντιληφθεί ότι το αυτοκίνητο βγαινει απο την πορεια του χάνεται ο έλεγχος του από τον οδηγό επεμβαίνει στα φρένα κυρίως και στον κινητήρα ταυτόχρονα για να το διατηρήσει στην πορεια του. Ανηφόρες με τεράστια κλίση και ξεκίνημα σε αυτές εκαναν άνθρωποι και 50 χρόνια πισω με κινητήρες 40 ίππων και φορτωμενοι μέχρι σκασμου... τώρα αν κάποιος δεν μπορεί να ξεκινήσει ένα απλό αμάξι σε ανηφόρα όπως εδώ είτε έχει ενεργοποιημενο . ASR, είτε έχει τελειωμενα ελαστικά φθαρμένο δισκοπλατο και το έδαφος έχει είτε χώμα είτε πετρες είτε τσιμέντο, είτε θα πρεπει ένα επανεξετάσει τις οδηγίες του ικανότητες 3
lector Δημοσ. 29 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2023 9 ώρες πριν, Nabuko είπε Αυτή είναι η Baldwin street στη Νέα Ζηλανδία και είναι στο βιβλίο Γκίνες ως η πιο απότομη ανηφόρα στον κόσμο με κλίση 38% Αυτοι εκει στο γκινες εχουν δοκιμασει να πανε απο τον περιφερειακο ηλιουπολη προς καρεα;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα