Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 136
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 minutes ago, a_f_a said:

Το ξέρω, επειδή ειναι πιο προβλέψιμα και για το μέσο--αρχάριο οδηγό, δε τον φοβίζει. Αλλο αν πάει καρφί στο αντιθετο ρεύμα και ο άλλος που έρχεται δει ενα όχημα κατά πάνω του. Αλλά, στο ακραίο σενάριο εντονης (δε μιλάω ακραίας, εκεί δε σε σώζει τίποτα) υποστροφης/υποστροφής, προτιμώ την υπερστροφή.

Στην πραγματικότητα η υποστροφή ελέγχεται πολύ πιο εύκολα από την υπερστροφή.

  • Like 1
Δημοσ.
4 minutes ago, mindreader said:

Διαφορες σκεψεις. Σημαινει οτι το ζορι δεν ελαφρυνεται με τα κυβικα και τα περισσοτερα αλογα. Αρα δεν ειναι οτι φταιει το μικρο και αδυναμο aygo, λεω εγω τωρα.

Ε ναι, γιατί ως γνωστόν οι μοναδικές διαφορές του aygo με το avensis είναι τα κυβικά και τα άλογα... NOT.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, a_f_a είπε

ετσι στα γρήγορα

 

ποιος είναι αυτός ρε φίλε; τι είναι αυτά που λες; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καποιος συμφορουμιτης ειχε αναφερει για τo antispin και το traction control. Εχει ενα τετοιο κουμπι απενεργοποιησης στο aygo.

Δεν συζητηθηκε αρκετα αυτο νομιζω, αν οντως βοηθα ή οχι, αν και το εγχειριδιο λεει οτι ενδεικνυται για αμμο ή χιονι, αλλα εμπειρια μελη μπορουν να μου πουν για ροπη/δυναμη στους τροχους, ακομη και αν κατω εχει τσιμεντο.

Επεξ/σία από mindreader
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 minutes ago, Ukforthemoment said:

Το λάθος ήταν ότι τράβαγαν τροχόσπιτο με ακατάλληλο όχημα.

1600 κκ ήταν και βάση των χαρακτηριστικών που έδινε ο κατασευαστής του τροχόσπιτου κκ/ιπποδύναμη ήταν αρκετή. Το λάθος ήταν η επιλογή διαδρομής. Σε άλλα ταξίδια ποτέ δεν υπήρξε πρόβλημα, όταν άλλοι φίλοι/γνωστοί με πιο ελαφριά τροχόσπιτα αλλά πιο αδύναμα οχήματα, άναβαν τα αυτοκίνητά τους.

17 minutes ago, antonis35 said:

 η πίσω κίνηση είναι καλύτερη σε ανηφόρα;;;;;; 

συγνωμη, εννοώ όταν τραβάς τροχίσπιτο, λάθος το βιντεο.

Επεξ/σία από a_f_a
  • Like 1
Δημοσ.
9 hours ago, cthulhucarbide said:

Δεν μπορώ να κάτσω να ψάχνω φαντάσματα για πράγματα που γνωρίζω ήδη επειδή εσύ "βαριέσαι".

Γίνεσαι επιθετικός και χαρακτηρίζεις. Οπότε, μείνε όπως είσαι, με αυτά που ήδη "γνωρίζεις".

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 minutes ago, Joshua21 said:

Στην πραγματικότητα η υποστροφή ελέγχεται πολύ πιο εύκολα από την υπερστροφή.

Ενδεχομένως να έχεις δίκιο γιατι υπερστροφή είχα μόνο σε πίστα, που την ήλεγχα. Υπερστροφή (να φύγω απέναντι), δεν είχα ποτέ, αλλά αν έμπαινα κάπως με περισσότερα σε στροφή, με τρόμαζε περισσότερο. Ναι με ασε/πάτα το φέρνεις πάλι το αυτοκίνητο, αλλά σαν αίσθηση νομιζω οτι προτιμώ να ρυθμίζω το πίσω παρά το μπρος. Δε  μιλάω για ακραίες καταστάσεις πάντως.
Βέβαια σε γρήγορη επιτάχυνση, έχεις δίκιο, το fwd ειναι πιο προβλέψιμο και πιο άνετο σε καθημερινή χρήση.

Αλήθεια, με τα ηλεκτρονικά χειρόφρενα, δουλευει η λύση χειρόφρενο-γκάζι για ανέβασμα σε ανηφόρα ή παρκαρισμα/ξεπαρκάρισμα;

Επεξ/σία από a_f_a
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, a_f_a είπε

Ενδεχομένως να έχεις δίκιο γιατι υπερστροφή είχα μόνο σε πίστα, που την ήλεγχα. Υπερστροφή (να φύγω απέναντι), δεν είχα ποτέ, αλλά αν έμπαινα κάπως με περισσότερα σε στροφή, με τρόμαζε περισσότερο. Ναι με ασε/πάτα το φέρνεις πάλι το αυτοκίνητο, αλλά σαν αίσθηση νομιζω οτι προτιμώ να ρυθμίζω το πίσω παρά το μπρος. Δε  μιλάω για ακραίες καταστάσεις πάντως.
Βέβαια σε γρήγορη επιτάχυνση, έχεις δίκιο, το fwd ειναι πιο προβλέψιμο και πιο άνετο σε καθημερινή χρήση.

Η υποστροφή απαιτεί άφημα του γκαζιού,ενέργεια που κάνει ασυνείδητα ο οδηγος.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, a_f_a said:

Ενδεχομένως να έχεις δίκιο γιατι υπερστροφή είχα μόνο σε πίστα, που την ήλεγχα. Υπερστροφή (να φύγω απέναντι), δεν είχα ποτέ, αλλά αν έμπαινα κάπως με περισσότερα σε στροφή, με τρόμαζε περισσότερο. Ναι με ασε/πάτα το φέρνεις πάλι το αυτοκίνητο, αλλά σαν αίσθηση νομιζω οτι προτιμώ να ρυθμίζω το πίσω παρά το μπρος. Δε  μιλάω για ακραίες καταστάσεις πάντως.
Βέβαια σε γρήγορη επιτάχυνση, έχεις δίκιο, το fwd ειναι πιο προβλέψιμο και πιο άνετο σε καθημερινή χρήση.

Αλήθεια, με τα ηλεκτρονικά χειρόφρενα, δουλευει η λύση χειρόφρενο-γκάζι για ανέβασμα σε ανηφόρα ή παρκαρισμα/ξεπαρκάρισμα;

Όχι. Μένει το φρένο πατημένο για λίγο μέχρι να δώσεις γκάζι.

Φυσικά εξαρτάται τον κατασκευαστή, σε άλλα μένει κοκκαλωμένο μέχρι να δώσεις γκάζι, σε άλλα για 1-2", σε άλλα μόνο αν το αυτοκίνητο είναι σε ανηφόρα.

Επεξ/σία από csontheline
  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, mindreader είπε

Σημαινει οτι το ζορι δεν ελαφρυνεται με τα κυβικα και τα περισσοτερα αλογα. Αρα δεν ειναι οτι φταιει το μικρο και αδυναμο aygo, λεω εγω τωρα.

Δεν θα το έλεγα έτσι.

Παίζουν ρόλο πολλά πράγματα αλλά τα κυβικά, η ιπποδύναμη, η ροπή και το μικρό βάρος είναι μεγάλοι σύμμαχοι.

Έχω ένα vw golf V FSI, 1.4 90hp 1200 kgr . Στην εκκίνηση από θέση στάσης σε μεγάλη ανηφόρα πρέπει να έχω το νου μου να το διευκολύνω για να τα καταφέρει και αγχώνομαι μήπως με "κόψει" κάποιος ή κάτι.

Έχω και ένα Opel Corsa C ,1.4 90Hp αλλά 1000 kgr βάρος, Ε λοιπόν δεν μασάει τίποτα! Μπορεί να ανταπεξέλθει σε οποιαδήποτε ανηφόρα ! Δεν χρειάζεται να σκεφτώ τίποτα! Δεν "μασάει" !

  • Like 2
Δημοσ.

Εκτός και αν μιλάμε για τελείως κάθετη κλίση δεν μπορώ να φανταστώ έστω και το aygo να μην μπορεί να την ανέβει μια ανηφόρα...

 

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
46 λεπτά πριν, SinAkuma είπε

Εκτός και αν μιλάμε για τελείως κάθετη κλίση δεν μπορώ να φανταστώ έστω και το aygo να μην μπορεί να την ανέβει μια ανηφόρα...

 

βασικα δεν μπορω να φανταστω κινητήρα που με τον σωστό οδηγό, να μην μπορεί να ανέβει οποιαδήποτε ανηφόρα έστω και από στάση σε αυτή με 1η. 

τώρα με κάτι αντισπιν και χιλασσιστ χαίρω πολύ. 

Επεξ/σία από valadsk
  • Like 1
  • Thanks 2
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, valadsk είπε

βασικα δεν μπορω να φανταστω κινητήρα που με τον σωστό οδηγό, να μην μπορεί να ανέβει οποιαδήποτε ανηφόρα έστω και από στάση σε αυτή με 1η. 

Πέστα ρε πατριώτη επιτέλους.

  • Like 4
  • Thanks 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...