mindreader Δημοσ. 28 Αυγούστου 2023 Μέλος Δημοσ. 28 Αυγούστου 2023 Just now, Ukforthemoment said: Το λάθος ήταν ότι τράβαγαν τροχόσπιτο με ακατάλληλο όχημα. Renault 5 αν βλεπω καλα...
Joshua21 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2023 2 minutes ago, a_f_a said: Το ξέρω, επειδή ειναι πιο προβλέψιμα και για το μέσο--αρχάριο οδηγό, δε τον φοβίζει. Αλλο αν πάει καρφί στο αντιθετο ρεύμα και ο άλλος που έρχεται δει ενα όχημα κατά πάνω του. Αλλά, στο ακραίο σενάριο εντονης (δε μιλάω ακραίας, εκεί δε σε σώζει τίποτα) υποστροφης/υποστροφής, προτιμώ την υπερστροφή. Στην πραγματικότητα η υποστροφή ελέγχεται πολύ πιο εύκολα από την υπερστροφή. 1
a_f_a Δημοσ. 28 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2023 2 minutes ago, antonis35 said: η πίσω κίνηση είναι καλύτερη σε ανηφόρα;;;;;; ετσι στα γρήγορα 1
Joshua21 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2023 4 minutes ago, mindreader said: Διαφορες σκεψεις. Σημαινει οτι το ζορι δεν ελαφρυνεται με τα κυβικα και τα περισσοτερα αλογα. Αρα δεν ειναι οτι φταιει το μικρο και αδυναμο aygo, λεω εγω τωρα. Ε ναι, γιατί ως γνωστόν οι μοναδικές διαφορές του aygo με το avensis είναι τα κυβικά και τα άλογα... NOT.
Επισκέπτης Δημοσ. 28 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2023 2 λεπτά πριν, a_f_a είπε ετσι στα γρήγορα ποιος είναι αυτός ρε φίλε; τι είναι αυτά που λες;
mindreader Δημοσ. 28 Αυγούστου 2023 Μέλος Δημοσ. 28 Αυγούστου 2023 (επεξεργασμένο) Καποιος συμφορουμιτης ειχε αναφερει για τo antispin και το traction control. Εχει ενα τετοιο κουμπι απενεργοποιησης στο aygo. Δεν συζητηθηκε αρκετα αυτο νομιζω, αν οντως βοηθα ή οχι, αν και το εγχειριδιο λεει οτι ενδεικνυται για αμμο ή χιονι, αλλα εμπειρια μελη μπορουν να μου πουν για ροπη/δυναμη στους τροχους, ακομη και αν κατω εχει τσιμεντο. Επεξ/σία 28 Αυγούστου 2023 από mindreader
a_f_a Δημοσ. 28 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2023 (επεξεργασμένο) 12 minutes ago, Ukforthemoment said: Το λάθος ήταν ότι τράβαγαν τροχόσπιτο με ακατάλληλο όχημα. 1600 κκ ήταν και βάση των χαρακτηριστικών που έδινε ο κατασευαστής του τροχόσπιτου κκ/ιπποδύναμη ήταν αρκετή. Το λάθος ήταν η επιλογή διαδρομής. Σε άλλα ταξίδια ποτέ δεν υπήρξε πρόβλημα, όταν άλλοι φίλοι/γνωστοί με πιο ελαφριά τροχόσπιτα αλλά πιο αδύναμα οχήματα, άναβαν τα αυτοκίνητά τους. 17 minutes ago, antonis35 said: η πίσω κίνηση είναι καλύτερη σε ανηφόρα;;;;;; συγνωμη, εννοώ όταν τραβάς τροχίσπιτο, λάθος το βιντεο. Επεξ/σία 28 Αυγούστου 2023 από a_f_a 1
MauroPaltoudias Δημοσ. 28 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2023 9 hours ago, cthulhucarbide said: Δεν μπορώ να κάτσω να ψάχνω φαντάσματα για πράγματα που γνωρίζω ήδη επειδή εσύ "βαριέσαι". Γίνεσαι επιθετικός και χαρακτηρίζεις. Οπότε, μείνε όπως είσαι, με αυτά που ήδη "γνωρίζεις".
a_f_a Δημοσ. 28 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2023 (επεξεργασμένο) 41 minutes ago, Joshua21 said: Στην πραγματικότητα η υποστροφή ελέγχεται πολύ πιο εύκολα από την υπερστροφή. Ενδεχομένως να έχεις δίκιο γιατι υπερστροφή είχα μόνο σε πίστα, που την ήλεγχα. Υπερστροφή (να φύγω απέναντι), δεν είχα ποτέ, αλλά αν έμπαινα κάπως με περισσότερα σε στροφή, με τρόμαζε περισσότερο. Ναι με ασε/πάτα το φέρνεις πάλι το αυτοκίνητο, αλλά σαν αίσθηση νομιζω οτι προτιμώ να ρυθμίζω το πίσω παρά το μπρος. Δε μιλάω για ακραίες καταστάσεις πάντως. Βέβαια σε γρήγορη επιτάχυνση, έχεις δίκιο, το fwd ειναι πιο προβλέψιμο και πιο άνετο σε καθημερινή χρήση. Αλήθεια, με τα ηλεκτρονικά χειρόφρενα, δουλευει η λύση χειρόφρενο-γκάζι για ανέβασμα σε ανηφόρα ή παρκαρισμα/ξεπαρκάρισμα; Επεξ/σία 28 Αυγούστου 2023 από a_f_a
Ukforthemoment Δημοσ. 28 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2023 1 λεπτό πριν, a_f_a είπε Ενδεχομένως να έχεις δίκιο γιατι υπερστροφή είχα μόνο σε πίστα, που την ήλεγχα. Υπερστροφή (να φύγω απέναντι), δεν είχα ποτέ, αλλά αν έμπαινα κάπως με περισσότερα σε στροφή, με τρόμαζε περισσότερο. Ναι με ασε/πάτα το φέρνεις πάλι το αυτοκίνητο, αλλά σαν αίσθηση νομιζω οτι προτιμώ να ρυθμίζω το πίσω παρά το μπρος. Δε μιλάω για ακραίες καταστάσεις πάντως. Βέβαια σε γρήγορη επιτάχυνση, έχεις δίκιο, το fwd ειναι πιο προβλέψιμο και πιο άνετο σε καθημερινή χρήση. Η υποστροφή απαιτεί άφημα του γκαζιού,ενέργεια που κάνει ασυνείδητα ο οδηγος. 1
csontheline Δημοσ. 28 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2023 (επεξεργασμένο) 1 hour ago, a_f_a said: Ενδεχομένως να έχεις δίκιο γιατι υπερστροφή είχα μόνο σε πίστα, που την ήλεγχα. Υπερστροφή (να φύγω απέναντι), δεν είχα ποτέ, αλλά αν έμπαινα κάπως με περισσότερα σε στροφή, με τρόμαζε περισσότερο. Ναι με ασε/πάτα το φέρνεις πάλι το αυτοκίνητο, αλλά σαν αίσθηση νομιζω οτι προτιμώ να ρυθμίζω το πίσω παρά το μπρος. Δε μιλάω για ακραίες καταστάσεις πάντως. Βέβαια σε γρήγορη επιτάχυνση, έχεις δίκιο, το fwd ειναι πιο προβλέψιμο και πιο άνετο σε καθημερινή χρήση. Αλήθεια, με τα ηλεκτρονικά χειρόφρενα, δουλευει η λύση χειρόφρενο-γκάζι για ανέβασμα σε ανηφόρα ή παρκαρισμα/ξεπαρκάρισμα; Όχι. Μένει το φρένο πατημένο για λίγο μέχρι να δώσεις γκάζι. Φυσικά εξαρτάται τον κατασκευαστή, σε άλλα μένει κοκκαλωμένο μέχρι να δώσεις γκάζι, σε άλλα για 1-2", σε άλλα μόνο αν το αυτοκίνητο είναι σε ανηφόρα. Επεξ/σία 28 Αυγούστου 2023 από csontheline 1
geopro Δημοσ. 28 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2023 2 ώρες πριν, mindreader είπε Σημαινει οτι το ζορι δεν ελαφρυνεται με τα κυβικα και τα περισσοτερα αλογα. Αρα δεν ειναι οτι φταιει το μικρο και αδυναμο aygo, λεω εγω τωρα. Δεν θα το έλεγα έτσι. Παίζουν ρόλο πολλά πράγματα αλλά τα κυβικά, η ιπποδύναμη, η ροπή και το μικρό βάρος είναι μεγάλοι σύμμαχοι. Έχω ένα vw golf V FSI, 1.4 90hp 1200 kgr . Στην εκκίνηση από θέση στάσης σε μεγάλη ανηφόρα πρέπει να έχω το νου μου να το διευκολύνω για να τα καταφέρει και αγχώνομαι μήπως με "κόψει" κάποιος ή κάτι. Έχω και ένα Opel Corsa C ,1.4 90Hp αλλά 1000 kgr βάρος, Ε λοιπόν δεν μασάει τίποτα! Μπορεί να ανταπεξέλθει σε οποιαδήποτε ανηφόρα ! Δεν χρειάζεται να σκεφτώ τίποτα! Δεν "μασάει" ! 2
SinAkuma Δημοσ. 28 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2023 Εκτός και αν μιλάμε για τελείως κάθετη κλίση δεν μπορώ να φανταστώ έστω και το aygo να μην μπορεί να την ανέβει μια ανηφόρα... 3
valadsk Δημοσ. 28 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2023 (επεξεργασμένο) 46 λεπτά πριν, SinAkuma είπε Εκτός και αν μιλάμε για τελείως κάθετη κλίση δεν μπορώ να φανταστώ έστω και το aygo να μην μπορεί να την ανέβει μια ανηφόρα... βασικα δεν μπορω να φανταστω κινητήρα που με τον σωστό οδηγό, να μην μπορεί να ανέβει οποιαδήποτε ανηφόρα έστω και από στάση σε αυτή με 1η. τώρα με κάτι αντισπιν και χιλασσιστ χαίρω πολύ. Επεξ/σία 28 Αυγούστου 2023 από valadsk 1 2
pano Δημοσ. 28 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2023 5 λεπτά πριν, valadsk είπε βασικα δεν μπορω να φανταστω κινητήρα που με τον σωστό οδηγό, να μην μπορεί να ανέβει οποιαδήποτε ανηφόρα έστω και από στάση σε αυτή με 1η. Πέστα ρε πατριώτη επιτέλους. 4 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα