Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, mindreader είπε

Ψυχικό τραυμα μου εμεινε μου φαινεται. Γι'αυτο το συζητω εδω, να δω τι καλυτερο μπορει να γινει και αν καπου το χειριστηκα λαθος.

Πίστεψε με ότι δεν είσαι ο μόνος που έχει βρεθεί σε ανάλογη θέση.

Προσπάθησε να πάρεις ότι καλύτερο μπορεί να σου δώσει το όχημα.

Να "παίρνεις φόρα" στο βαθμό που γίνεται και να διατηρείς το κινητήρα στις στροφές της μέγιστης ροπής, ας πούμε 3500 rpm

Βέβαια υπάρχουν και περιπτώσεις ταλαιπωρημένων αυτοκινήτων που ξεκινούν με φόρα και σταδιακά οι στροφές μειώνονται μέχρι που σβήνουν. Εκεί σαν ύστατο μέτρο είναι, πρίν πέσουν οι στροφές χαμηλά,  το συμπλεκτάρισμα . Και ας φθαρεί, δεν πάει στο διάολο !

Υπήρξαν περιπτώσεις που ήθελα 50 μέτρα ακόμη για να "βγάλω" την ανηφόρα και το συμπλεκτάρισμα με έσωσε. Με μέτρο όμως γιατί η αλλαγή δίσκου πλατώ θα σου "κλείσει" το μάτι.

Αλλά είπαμε! Δεν πάει στο διάολο !

 

Επεξ/σία από geopro
  • Like 2
  • Απαντ. 136
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Στις 26/8/2023 στις 6:22 ΜΜ, MauroPaltoudias είπε

Δεν μπορώ να κάτσω να σου εξηγήσω τα βασικά, ειλικρινά. Μπορείς να αναζητήσεις πληροφορίες στο διαδίκτυο. Δόξα τω Θεώ, υπάρχουν άπειρες αναφορές εκεί.

Μια συμβουλή μόνο : ξεκίνα από τις διαφορές εμπρόσθιας και οπίσθιας μετάδοσης κίνησης, σε ανηφόρα (απλη φυσική του γυμνασίου είναι). Μετά προχώρα και στην αναγωγή σε τετρακίνηση....

Δεν μπορώ να κάτσω να ψάχνω φαντάσματα για πράγματα που γνωρίζω ήδη επειδή εσύ "βαριέσαι".

Η περίπτωση για την οποία κάνουμε λόγο είναι συγκεκριμένη. Άμα έχεις να προσθέσεις κάποια πληροφορία που νομίζεις ότι α) μου διαφεύγει και β) είναι on point μπορείς να το κάνεις, και αν εγώ είμαι ανεπίδεκτος μαθήσεως ίσως φανεί χρήσιμη σε κάποιον άλλο

  • Like 1
Δημοσ.

Έχει η γυναίκα μου το ίδιο αυτοκίνητο. Τέλειο αυτοκίνητο για μέσα στην πόλη, αλλά δεν έχει δύναμη. 

Δούλεψε το χειρόφρενο στις ανηφόρες. Κάνε το εξάσκηση σε κανένα άδειο χώρο αν βρείς κ ελάχιστη κλίση θα σε βοηθήσει.

Ανεβασμένο, χειρόφρενο, αρκετό γκαζι, αφήνεις το συμπλέκτη σιγα σιγα να δεις που πιάνει κ μετά κατεβάζοντας το χειρόφρενο αφήνεις τον υπόλοιπο συμπλέκτη. 

Δεν μπορώ να στο περιγράψω ακριβώς με λόγια αλλά νομίζω έχεις πάρει μία ιδέα. 

Καλή υπομονή! 

  • Like 3
Δημοσ.
Στις 25/8/2023 στις 2:30 ΜΜ, Nabuko είπε

200408105238-01-steepest-street-guiness.

baldwin-street-dunedin-new-zealand-maphe

Αν μιλάμε για τέτοια ανηφόρα, το Aygo για να ξεκινήσει από ακινησία θέλει τουλάχιστον 4.000 στροφές και έμπειρη χρήση χειρόφρενου γκαζιού και συμπλέκτη.

Δημοσ.
2 minutes ago, IoannisSM said:

Αν μιλάμε για τέτοια ανηφόρα, το Aygo για να ξεκινήσει από ακινησία θέλει τουλάχιστον 4.000 στροφές και έμπειρη χρήση χειρόφρενου γκαζιού και συμπλέκτη.

Στροφομετρο δεν εχει η εκδοση που εχω, αρα με το αυτι.

Ετυχε και μιλησα και με αλλον για αυτο που επαθα, ξερει το δρομο και το χωριο και εχει ενα νεο avensis(1600cc;), μου ειπε οτι και εγω για να ανεβω αυτη την ανηφορα, ξεκινω απο πισω και περνω φόρα!

Δημοσ.
23 minutes ago, IoannisSM said:

Αν μιλάμε για τέτοια ανηφόρα, το Aygo για να ξεκινήσει από ακινησία θέλει τουλάχιστον 4.000 στροφές και έμπειρη χρήση χειρόφρενου γκαζιού και συμπλέκτη.

Αν μιλάμε για τέτοια ανηφόρα, το Aygo δεν υπάρχει περίπτωση να ξεκινήσει από ακινησία.

Βασικά και με φόρα δεν ξέρω αν θα μπορέσει να τη βγάλει.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 26/08/2023 at 18:22, MauroPaltoudias said:

Δεν μπορώ να κάτσω να σου εξηγήσω τα βασικά, ειλικρινά. Μπορείς να αναζητήσεις πληροφορίες στο διαδίκτυο. Δόξα τω Θεώ, υπάρχουν άπειρες αναφορές εκεί.

Μια συμβουλή μόνο : ξεκίνα από τις διαφορές εμπρόσθιας και οπίσθιας μετάδοσης κίνησης, σε ανηφόρα (απλη φυσική του γυμνασίου είναι). Μετά προχώρα και στην αναγωγή σε τετρακίνηση....

80ζ, bmw 1502, να σέρνει πανβαρο τροχόσπιτο στη τρελή ανηφόρα κάπου τερμα ηλιουπολη πριν, προς καρέα. Οι γονείς μου, λένε οτι σώθηκαν από το γεγονός οτι ήταν πισωκίνητο το αυτοκίνητο αλλιώς, θα μας μαζεύανε από τον άλιμο, όπως δείχνει το βιντεο του @Ukforthemoment...
Δε το θυμάμαι, μιας και πολύ μικρός (ευτυχώς), ίδρωσα μόνο και απο τη διήγηση...
Πισωκίνητο, ειναι το πιο ασφαλές κατά τη γνώμη μου ακόμα και σε ακραίες συνθήκες. Την υπερστροφή τη μαζεύεις με ανάποδα, κατεβάσματα. Με την υποστροφή... έφυγες...

Επεξ/σία από a_f_a
  • Like 2
  • Confused 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, a_f_a είπε


Πισωκίνητο, ειναι το πιο ασφαλές κατά τη γνώμη μου ακόμα και σε ακραίες συνθήκες. Την υπερστροφή τη μαζεύεις με ανάποδα, κατεβάσματα. Με την υποστροφή... έφυγες...

ανάποδα ,για αυτό και όλα σχεδόν είναι προσθιοκίνητα,ενώ και τα πισωκίνητα φέρονται σαν προσθιοκίνητα.Πιο ευκολα μαζευεις τα μούτρα απο τον κώλο του αμαξιού .

  • Like 3
  • Sad 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, a_f_a είπε

80ζ, bmw 1502, να σέρνει πανβαρο τροχόσπιτο στη τρελή ανηφόρα κάπου τερμα ηλιουπολη πριν, προς καρέα. Οι γονείς μου, λένε οτι σώθηκαν από το γεγονός οτι ήταν πισωκίνητο το αυτοκίνητο αλλιώς, θα μας μαζεύανε από τον άλιμο...
Δε το θυμάμαι, μιας και πολύ μικρός (ευτυχώς), ίδρωσα μόνο και απο τη διήγηση...
Πισωκίνητο, ειναι το πιο ασφαλές κατά τη γνώμη μου ακόμα και σε ακραίες συνθήκες. Την υπερστροφή τη μαζεύεις με ανάποδα, κατεβάσματα. Με την υποστροφή... έφυγες...

 η πίσω κίνηση είναι καλύτερη σε ανηφόρα;;;;;; 

Δημοσ.
Just now, mindreader said:

Παντως οτι ζοριζεται ακομη και avensis στην ιδια ανηφορα, ισως βοηθα να βγουν και αλλα συμπερασματα.

Για πες, για πες...

Δημοσ.
Just now, Ukforthemoment said:

ανάποδα ,για αυτό και όλα σχεδόν είναι προσθιοκίνητα,ενώ και τα πισωκίνητα φέρονται σαν προσθιοκίνητα.Πιο ευκολα μαζευεις τα μούτρα απο τον κώλο του αμαξιού .

Το ξέρω, επειδή ειναι πιο προβλέψιμα και για το μέσο--αρχάριο οδηγό, δε τον φοβίζει. Αλλο αν πάει καρφί στο αντιθετο ρεύμα και ο άλλος που έρχεται δει ενα όχημα κατά πάνω του. Αλλά, στο ακραίο σενάριο εντονης (δε μιλάω ακραίας, εκεί δε σε σώζει τίποτα) υποστροφης/υποστροφής, προτιμώ την υπερστροφή.

Δημοσ.
Just now, Joshua21 said:

Για πες, για πες...

Διαφορες σκεψεις. Σημαινει οτι το ζορι δεν ελαφρυνεται με τα κυβικα και τα περισσοτερα αλογα. Αρα δεν ειναι οτι φταιει το μικρο και αδυναμο aygo, λεω εγω τωρα.

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, a_f_a είπε

80ζ, bmw 1502, να σέρνει πανβαρο τροχόσπιτο στη τρελή ανηφόρα κάπου τερμα ηλιουπολη πριν, προς καρέα. Οι γονείς μου, λένε οτι σώθηκαν από το γεγονός οτι ήταν πισωκίνητο το αυτοκίνητο αλλιώς, θα μας μαζεύανε από τον άλιμο, όπως δείχνει το βιντεο του @Ukforthemoment...
Δε το θυμάμαι, μιας και πολύ μικρός (ευτυχώς), ίδρωσα μόνο και απο τη διήγηση...
Πισωκίνητο, ειναι το πιο ασφαλές κατά τη γνώμη μου ακόμα και σε ακραίες συνθήκες. Την υπερστροφή τη μαζεύεις με ανάποδα, κατεβάσματα. Με την υποστροφή... έφυγες...

Το λάθος ήταν ότι τράβαγαν τροχόσπιτο με ακατάλληλο όχημα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...