Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 136
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Από την στιγμή που είχες πίσω σου έστω και δύο μέτρα χώρου να πάρεις φόρα θα έπρεπε να τα είχες εκμεταλλευτεί από την αρχή.

Από την στιγμή που ο op λέει ότι το αμάξι έσβηνε μετά από λίγα μέτρα τότε δεν φταίει η εκκίνηση και ο συμπλέκτης. (Υποθέτω πάντα ότι μετά από 1-2 μέτρα το πολύ θα είχε αφήσει τον συμπλέκτη και θα πήγαινε κανονικά με 1η)

Αυτό που έφταιγε ήταν είτε ότι δεν πάταγες πολύ γκάζι είτε το αμάξι απλά... δεν μπορούσε να ανέβει την ανηφόρα με την ροπή που έχει ο κινητήρας του.

Βάζοντας όπισθεν έχεις πιο πολύ ροπή γιατί είναι πιο κοντή η σχέση.

Επίσης έτσι έχεις και καλύτερη πρόσφυση αν και δεν μας λες κάτι για σπινιάρισμα στο πρώτο ποστ αλλά για έλλειψη δύναμης

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το είχα πάθει και εγώ με το αυτοκίνητό μου σε τεράστια κλίση (1.4 κυβικά opel astra με 92 hp και βαρύ αμάξωμα).

Το δικό μου δεν ξεκινούσε καν με τέρμα γκάζι, έσβηνε απευθείας.


Σε τέτοιες περιπτώσεις καλύτερο είναι να κάνεις λίγο οπισθογωνία αρχικά και να φέρεις το αυτοκίνητο διαγώνια ή κάθετα στο δρόμο.

Ετσι θα μπορείς να βάλεις πιο εύκολα μπροστά, να δώσεις τέρμα γκάζι και να φύγεις προς τα πάνω.

 

Επεξ/σία από The_Judas
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, Nabuko said:

200408105238-01-steepest-street-guiness.

 

Σαν αυτη τη φωτο πες, με λιγο μεγαλυτερη κλιση απο αυτη τη φωτο, αλλα οχι ομορφη πισσα αλλα 'rough' τσιμεντο, και μαλιστα οσο ανεβαινεις εχει και ανοικτη στροφη αριστερα.

2 hours ago, Ukforthemoment said:

Και μια πέτρα που θα βάλεις στον πίσω τροχό ώστε να μην κυλάει προς τα πίσω βοηθάει στις ανηφόρες 

Αυτο, το εβλεπα συχνοτερα παλια, καλη παρατηρηση, αχρειαστη να ειναι, επομενη φορα αν τυχει θα το κανω. thanks

---

Παιδια οταν λετε οπισθεν, τωρα το πιασα, λετε να ανεβω ανηφορα με...οπισθεν;

Σιγουρα η οπισθεν ειναι ιδιαιτερα δυνατη, αλλα προσωπικα το θεωρω ιδιαιτερο κασκαντεριλικι, δεν μπορω να το κανω....θα στοκαρω πουθενα....δεν μπορω να ανεβω 100 μετρα με τετοιο δυσκολο δρομο με οπισθεν, θα εχουμε δραματα.

---

Σημειωτεον, δεν ζοριστηκε μονο το αμαξι, ζοριστηκα κι εγω. Πιεστηκα πολυ. Απο τη μια,  μου τυχε μες το χωριο, αρα αργα ή γρηγορα, μια βοηθεια, κατι τελωσπαντων, θα το ειχα καποια στιγμη. Οταν ομως, εχεις φορτωσει το αμαξι (εστω τα δυο σακβουαγιαζ, τροφιμα κλπ), εισαι ετοιμος, και...δεν φευγεις, τοτε αρχιζει η πιεση, σε παιρνει απο κατω, λες και τι θα γινει, και αμαν τι επαθα....ειμαι και υποτασικος και τα μεγαλα ζορια με χτυπανε εκει, μπορει να βγω off σε τετοιες καταστασεις, να με μαζευουν οι γειτονοι...

---

Κατι που νομιζω κανεις δεν σχολιασε ευκρινως. Οπως ειπα και στην αρχη, με το αμαξι, στη διαδρομη (ωρες μες τα βουνα), ανεβαινω τετοιες ανηφορες με τετοιες κλισεις, αρκετες. Ποτε πουθενα, δεν εχω θεμα. Αρα ειναι μαλλον οτι το αυτοκινητο ειναι εν κινησει; Αυτο σημαινει τι, σε σχεση με την σταση; Στροφες; Ροπη; Πως το λετε; Προσπαθω να καταλαβω τη διαφορα.

 

Επεξ/σία από mindreader
  • Like 2
Δημοσ.

Αλλο να ξεκινάς εν μέσω ανηφόρας και άλλο να έχεις ήδη ορμή από την κίνηση του οχήματος.

Την επόμενη φορά σκέψου να το αφήνεις λίγο πιο μακρυά και να περπατάς αν είναι τόσο απότομα κλπ.

  • Like 1
Δημοσ.

γι αυτό και χρειάζεται η ιπποδύναμη και η ροπη στα αυτοκίνητα. 

το δικό μου με 1200+ κιλα και 92hp ζορίζεται πολύ σε ανηφορικους δρόμους ειδικά αν είναι απότομοι και δεν έχω ήδη ανεβάσει στροφές από πριν.

  • Like 1
Δημοσ.

Γι'αυτό τα νέα SUV οειδή έχουν όλα hill assist. Γιατί είναι βαριά με μικρούς τουρμπάτους κινητήρες. Οι τουρμπάτοι έχουν ροπή, αλλά έχουν αρκετό lag μέχρι να στροφάρει το turbo να φέρει αυξημένη ποσότητα αέρα καύσης και να πιάσει τις ροπές του ο κινητήρας...οπότε για εκείνα τα αρχικά 1-2 sec, αν δεν υπάρχει η οδηγική εμπειρία το hill assist κάνει δουλειά.

Εν κινήσει μπορείς να περάσεις μικρές ανηφοριές που βοηθάει η ορμή, σε ανάβαση βουνού με τέτοιες κλίσεις, θα τα χρειαστεί το toyotάκι! 

Ξεκίνα δίαιτα, για του χρόνου :)

  • Like 2
Δημοσ.

Καπου πρεπει να υπαρχει ενα κουμπακι, που κατι κανει στους τροχους, νομιζω για τα χιονια. Δεν ξερω αν το περιγραφω σωστα, και δεν ξερω αν θα μπορουσε να κανει δουλεια στην προκειμενη περιπτωση.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το θεμα σου δεν ειναι η δυναμη του κινητηρα, το θεμα σου ειναι το antispin, αν το ξεκινας τερμα ,στο πρωτο σπιναρισμα επεμβαίνει το antispin η traction αναλογα τι εχει, κ του ριχνει την ιπποδύναμη για να ξαναβρει προσφυση,με το ριξιμο των στροφων βγαινεις απο την μεγιστη ροπη του οποτε χαμηλωνουν οι στροφες μεχρι που σβηνει. Αν το εκανες με την οπισθεν θα ανεβαινε γιατι σπιναρει πιο δυσκολα λόγω προφορτισης των τροχων αρα θα εχει κ καλυτερη πρόσφυση. Την επομενη φορα θα απενεργοποιεις το traction κ θα ανεβαινεις με λιγο φθορα στα λαστιχα παραπανω απο το σπιναρισμα.λογικα θα προσεξες οτι κατα την προσπάθεια να ανεβεις ,αναβοσβηνε ενα κιτρινο λαμπακι στο ταμπλώ 

Επεξ/σία από bill_zaf
  • Like 2
Δημοσ.

Δεν ξέρω αν θα βοηθούσε αν υπάρχει πρόβλημα ροπής, αλλά εγώ θα προσπαθούσα να παίξω με συμπλέκτη και γκάζι.

Βρίσκεις το σημείο συμπλεξης να μην φεύγει πίσω και σταδιακά πατάς παραπάνω γκάζι να αρχίσει να κινείται ομαλά χωρίς σπινιαρισμα, ενώ ταυτόχρονα αφήνεις περισσότερο συμπλέκτη. Αν το δεις και αρχίζει να σπινιαρει πατάς λιγο περισσότερο συμπλέκτη και αφήνεις λίγο γκάζι. Αν σε πιάσει πανικός έχεις την τάση να πατήσεις τέρμα το γκάζι και μάλλον ή θα αρχίσει να σπινιαρει ή θα σβήσει.

Έτσι σιγά σιγά ανεβάζεις ταχύτητα και στροφές

Δημοσ.
11 hours ago, mindreader said:

Δισκος πλατω: ξερω να σου πω οτι το ειχα παει σε επισημο service της toyota τον Ιουνιο. Οποτε να υποθεσουμε οτι ειναι καλα.

Πλέον να μην υποθέσεις τίποτα. Να το ξαναπάς. 🤣😈

Δημοσ.
5 minutes ago, csontheline said:

Πλέον να μην υποθέσεις τίποτα. Να το ξαναπάς. 🤣😈

η τογιότα είναι στο τέλος της ανηφόρας.... oh shift (την ταχύτητα)

Δημοσ.

Δεν έχω βρει ποτέ ανηφόρα που να έχει περισσοτερη προσφυση απο την δυναμη που έχει το αμαξι. Ειτε εχεις καποιο αντισπιν και σε εκοβε ειτε κατι εκανες λαθος (το τερμα γκαζι που λες δεν βγάζει νοημα σε ανηφόρα γιατί θα ειχες τοσες στροφες που σιγουρα θα ανέβαινε) ειτε πηγές να ανεβεις κανενα γκρεμο.

Παντως αν σπας την προσφυση θελεις φορα, τα μπαγκαζια ολα στη θέση του συνοδηγου και σταθερο γκαζι στη μεγιστη ροπη του μοτερ σου. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όλα ειναι θέμα στροφών της μηχανής, πρέπει να ξεκινήσεις απότομα σπινιάροντας τις ρόδες μέχρι να πιασει πρόσφυση και οι στροφές να είναι πάνω απο 3000. Καλύτερα να φαγωθούν ελάχιστα τα λάστιχα παρά ο συμπλέκτης. Έχω ανέβει αντίστοιχη ανηφόρα με νοικιασμένο Matiz, εκεί ήταν ακόμα χειρότερα. Μια χαρά μοτεράκι έχει το aygo απλά επιναι 12βάλβιδο και βγάζει την ροπή ψηλα οπότε εκει πρέπει να το κρατήσεις .

Επεξ/σία από lary7
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...