Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, zklimadiris είπε

στο βιβλιο σερβις ειδα οτι ειναι αλλαγμενη πριν δυο χρονια εγω το εχω εναμιση χρονο το αυτοκινητο ..οταν το ειχα παρει θυμαμαι μεχρι 90 το πολυ πηγαινε αλλα ηταν κ χειμωνας αλλαξα ενα θερμοστατη εστρωσε αλλα δεν ειχε τετοιες ζεστες ακομα.μετα απο κανενα 8μηνο αλλαξα παλιθερμοστατη να δω αλλα τιποτα.μετα αλλαξα παγουρακι γιατι χαλασε εβαλα καινουριο ψηγειο κ ολα αυτα τα τελευταια πριν κανα μηνα αλλα τιποτα οταν μυριστει ανηφορα αστα 

Αφου πηγαινε μεχρι 90 γιατι αλλαξες θερμοστατη?

Δημοσ.
5 ώρες πριν, zklimadiris είπε

Γεια σε ολους.Εχω ενα c3 του 2003 1400 αυτοματο βενζινη-υγραεριο.Εχω ενα μονιμο ELM 327 OBD 2 κ παρακολουθω στο τηλεφωνο μου θερμοκρασια,καταναλωση ,κ ολα τα υπολοιπα.Το θεμα ειναι με την

θερμοκρασια αφου τα εχω αλλαξει ολα μεχρι τωρα κ απελπιστηκα.Εχω αλλαξει δυο φορες θερμοστατη εχω αλλαξει βαλβιδα θερμοκρασιας εχω αλλαξει ψυγειο εχω αλλαξει παγουρακι νερου ,εχω κανει του κοσμου τις εξαερωσεις.Αντλια νερου δεν εχω αλλαξει ακομη γιατι εχει αλλαχθει πριν 2 χρονια κ λεει ο μαστορας πως δεν υπαρχει περιπτωση να εχει χαλασει αυτη,..Τι γινεται λοιπον?? οταν πιανει ανηφορα η θερμοκρασια στο τηλεφωνο ξεκιναει κ φτανει μεχρι 110 κ στο οργανο του αυτοκινητου 4 γραμμες.Ιδιαιτερα οταν δουλευει το aircontition εχει φτασει 115 αλλα δεν το εχω αφησει να παει παραπανω διοτι το φοβαμαι μην καψω καμια φλατζα. Νερα στο παγουρακι κανονικα δεν χανει δεν βραζει στην ευθεια δουλευει 90-97 στην κατηφορα 85-87 απλα ανυσηχω γιαυτα τα πανω κατω τα σκαμπανεβασματα .Καμια ιδεα? Μηπως να αλλαξω κ την τρομπα ?Ευχαριστω εκ των προτερων..

Μέσα στην πόλη τώρα με τις ζέστες,τι θερμοκρασία δείχνει;

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, zklimadiris είπε

πηγαινε μεχρι 90 αλλα καποια στιγμη ανεβασε  κ μου ειπε ο μαστορας οτι ειχε κολησει γιαυτο

Οταν ανεβαζει θερμοκρασια εχεις πιασει τα κολλαρα να δεις αν καινε το ιδιο?

Το οτι σε συγκεκριμενες συνθηκες ανεβαζει θερμοκρασια σημαινει οτι δεν γινεται σωστη ροη.. 

Το καλοριφερ δινει φουλ ζεστο αερα?

Δημοσ.
5 ώρες πριν, zklimadiris είπε

Γεια σε ολους.Εχω ενα c3 του 2003 1400 αυτοματο βενζινη-υγραεριο.Εχω ενα μονιμο ELM 327 OBD 2 κ παρακολουθω στο τηλεφωνο μου θερμοκρασια,καταναλωση ,κ ολα τα υπολοιπα.Το θεμα ειναι με την

θερμοκρασια αφου τα εχω αλλαξει ολα μεχρι τωρα κ απελπιστηκα.Εχω αλλαξει δυο φορες θερμοστατη εχω αλλαξει βαλβιδα θερμοκρασιας εχω αλλαξει ψυγειο εχω αλλαξει παγουρακι νερου ,εχω κανει του κοσμου τις εξαερωσεις.Αντλια νερου δεν εχω αλλαξει ακομη γιατι εχει αλλαχθει πριν 2 χρονια κ λεει ο μαστορας πως δεν υπαρχει περιπτωση να εχει χαλασει αυτη,..Τι γινεται λοιπον?? οταν πιανει ανηφορα η θερμοκρασια στο τηλεφωνο ξεκιναει κ φτανει μεχρι 110 κ στο οργανο του αυτοκινητου 4 γραμμες.Ιδιαιτερα οταν δουλευει το aircontition εχει φτασει 115 αλλα δεν το εχω αφησει να παει παραπανω διοτι το φοβαμαι μην καψω καμια φλατζα. Νερα στο παγουρακι κανονικα δεν χανει δεν βραζει στην ευθεια δουλευει 90-97 στην κατηφορα 85-87 απλα ανυσηχω γιαυτα τα πανω κατω τα σκαμπανεβασματα .Καμια ιδεα? Μηπως να αλλαξω κ την τρομπα ?Ευχαριστω εκ των προτερων..

Ποιο κωδικό μοτέρ φοράει ;  Δε θυμάμαι ποια είχαν θέμα με τη φλάντζα σε αυτά , γιατί τα κοίταζα για αγορά .

Επειδή αντιμετώπισα και εγώ παρόμοιο θέμα σε Opel Corsa C που είχε και τα χιλιόμετρα του . Είχαν αλλάχτει τρόμπα νερού (δακρύζε) , βαλβίδα ψυκτικού επάνω στη τρόμπα - παγούρι - ψυγείο νερού - τελικά τη όλη τη δουλειά τη έκανε η τάπα του δοχείου διαστολής δε έβρισκα γνήσια . Σε εμένα πέταγε τα νερά από το παγούρι .

Δες οπωσδήποτε τη αντλία νερού και το ψυγείο του είναι το σωστό ; 

Μια απόκλιση obd με τη ένδειξη θερμοκρασίας εμένα είχε 2-3 βαθμούς .

Αντιψυκτικό βάζεις σωστό ;

Επιπλέον ο θερμοστάτης του είναι γνήσιος ή ιμιτασιον γιατί σε colorstat έμενε ανοικτός αστοχία υλικού και αλλάχτηκε .

Δημοσ.
2 ώρες πριν, jmmys είπε

Μέσα στην πόλη τώρα με τις ζέστες,τι θερμοκρασία δείχνει;

Μέσα στη κίνηση πχ Αχαρνων πριν μια ώρα 197-101

Δημοσ.
3 ώρες πριν, meletis_m είπε

Ποιο κωδικό μοτέρ φοράει ;  Δε θυμάμαι ποια είχαν θέμα με τη φλάντζα σε αυτά , γιατί τα κοίταζα για αγορά .

Επειδή αντιμετώπισα και εγώ παρόμοιο θέμα σε Opel Corsa C που είχε και τα χιλιόμετρα του . Είχαν αλλάχτει τρόμπα νερού (δακρύζε) , βαλβίδα ψυκτικού επάνω στη τρόμπα - παγούρι - ψυγείο νερού - τελικά τη όλη τη δουλειά τη έκανε η τάπα του δοχείου διαστολής δε έβρισκα γνήσια . Σε εμένα πέταγε τα νερά από το παγούρι .

Δες οπωσδήποτε τη αντλία νερού και το ψυγείο του είναι το σωστό ; 

Μια απόκλιση obd με τη ένδειξη θερμοκρασίας εμένα είχε 2-3 βαθμούς .

Αντιψυκτικό βάζεις σωστό ;

Επιπλέον ο θερμοστάτης του είναι γνήσιος ή ιμιτασιον γιατί σε colorstat έμενε ανοικτός αστοχία υλικού και αλλάχτηκε .

 1.4 8V [KFV]αντιψυκτικο εχει βαλει ο μαστορας ενα κοκκινο θερμοστατης γνησιος βαλβιδα γνησια ψηγειο γνησιο 

3 ώρες πριν, PLACEBO_89 είπε

Οταν ανεβαζει θερμοκρασια εχεις πιασει τα κολλαρα να δεις αν καινε το ιδιο?

Το οτι σε συγκεκριμενες συνθηκες ανεβαζει θερμοκρασια σημαινει οτι δεν γινεται σωστη ροη.. 

Το καλοριφερ δινει φουλ ζεστο αερα?

ναι ολα κανονικα δουλευουν

Δημοσ.
2 ώρες πριν, zklimadiris είπε

 1.4 8V [KFV]αντιψυκτικο εχει βαλει ο μαστορας ενα κοκκινο θερμοστατης γνησιος βαλβιδα γνησια ψηγειο γνησιο 

ναι ολα κανονικα δουλευουν

Έχει 2 μοτέρ ποιο από όλα έχεις ; 

KFV TU3A ή TU3JP ; 

Αντιψυκτικό παίρνει 7,0 λτ 

Συχνό θέμα σε αυτά τα μοτέρ αναφέρουν το ect sensor και προτείνουν για αλλαγή με το Valeo με κωδικό 96566364

Δημοσ.
22 ώρες πριν, PLACEBO_89 είπε

Θεωρεις οτι τρωει πραγματικο ζορισμα ή σε φυσιολογικα πλαισια?  Οταν δεχεται φορτιο το μοτερ εισαι πανω στη ροπη και μεχρι το 50% του γκαζιου,αυτο θεωρειται φυσιολογικα πλαισια

Τοτε που ειχες αλλαξει την αντλια ειχες καποιο θεμα..?  Ποτε ξεκινησε το προβλημα?

ηταν αλλαγμενη η τρομπα απο τονπροηγουμενο ιδιοκτητη εγω δεν την εχω αλλαξει

 

Δημοσ.

Κατά τά λεγόμενα έχουν ελεγχθεί τα πάντα .

Πάντως 110 c είναι υψηλή θερμοκρασία κοντά στο ανώτερο όριο και δεν πρέπει να αγνοηθεί.

Το μόνο που μένει είναι ένας εσωτερικός καθαρισμός του κυκλώματος ψύξης αλλά με μηχάνημα. Παρακάμπτοντας το θερμοστάτη γυρίζουμε τα νερά πολλές φορές και καθαρίζουμε το κύκλωμα σε βάθος ακόμη και το ψυγείο της θέρμανσης καλοριφέρ.

Η κουτή ερώτηση της ημέρας:

Τα πτερύγια των κυψελών του ψυγείου είναι καθαρά και ίσια;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

καλημερα .ναι το ψυγειο ειναι κ αυτο καινουριο πριν ενα μηνα το αλλαξα.Οπως θα το καθαρισω το εσωτερικο κυκλωμα? ποιος εχει μηχανημα τετοιο που λες?Οπως εχω πει τα εχω αλλαξει ολα καινουρια κ γνησια μονο την τρομπα δεν εχω αλλαξει διοτι στο βιβλιο σερβις λεει οτι ειναι αλλαγμενη πριν δυο χρονια περιπου κ μου ειπε ο μαστορας οτι αποκλειεται να ειναι η τρομπα.Τωρα οτι ξερεις ξερω..Μαλλον ομως θα αλλαξω κ μια τρομπα να τελειωνει κ βλεπουμε

 

Επεξ/σία από zklimadiris
Δημοσ.
5 ώρες πριν, zklimadiris είπε

Οπως πως θα το καθαρισω το εσωτερικο κυκλωμα? ποιος εχει μηχανημα τετοιο που λες?

2100106049_.jpg.9b68eeee7bd85577953a81804c9e9ef4.jpg

  • Thanks 1
Δημοσ.
21 ώρες πριν, zklimadiris είπε

καλημερα .ναι το ψυγειο ειναι κ αυτο καινουριο πριν ενα μηνα το αλλαξα.Οπως θα το καθαρισω το εσωτερικο κυκλωμα? ποιος εχει μηχανημα τετοιο που λες?Οπως εχω πει τα εχω αλλαξει ολα καινουρια κ γνησια μονο την τρομπα δεν εχω αλλαξει διοτι στο βιβλιο σερβις λεει οτι ειναι αλλαγμενη πριν δυο χρονια περιπου κ μου ειπε ο μαστορας οτι αποκλειεται να ειναι η τρομπα.Τωρα οτι ξερεις ξερω..Μαλλον ομως θα αλλαξω κ μια τρομπα να τελειωνει κ βλεπουμε

 

Φτανει μην δινεις ετσι τσαμπα χρηματα εκτος αν σου περισσευουν! Παλιο αμαξι εχεις και ανεβαινουν οι θερμοκρασιες σε συγκεκριμενες συνθηκες. Πηγαινε σε εναν που φτιαχνει μονο Γαλλικα και θα το βρει! Μηπως το βεντιλατερ εχει 2 σκαλες και δεν ανοιγει η 2η?

https://sinergio-van.gr/

http://www.peugeot-citroen-liokas.gr/

 

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...