PLACEBO_89 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2023 1 ώρα πριν, zklimadiris είπε στο βιβλιο σερβις ειδα οτι ειναι αλλαγμενη πριν δυο χρονια εγω το εχω εναμιση χρονο το αυτοκινητο ..οταν το ειχα παρει θυμαμαι μεχρι 90 το πολυ πηγαινε αλλα ηταν κ χειμωνας αλλαξα ενα θερμοστατη εστρωσε αλλα δεν ειχε τετοιες ζεστες ακομα.μετα απο κανενα 8μηνο αλλαξα παλιθερμοστατη να δω αλλα τιποτα.μετα αλλαξα παγουρακι γιατι χαλασε εβαλα καινουριο ψηγειο κ ολα αυτα τα τελευταια πριν κανα μηνα αλλα τιποτα οταν μυριστει ανηφορα αστα Αφου πηγαινε μεχρι 90 γιατι αλλαξες θερμοστατη?
zklimadiris Δημοσ. 25 Αυγούστου 2023 Μέλος Δημοσ. 25 Αυγούστου 2023 πηγαινε μεχρι 90 αλλα καποια στιγμη ανεβασε κ μου ειπε ο μαστορας οτι ειχε κολησει γιαυτο
Επισκέπτης Δημοσ. 25 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2023 5 ώρες πριν, zklimadiris είπε Γεια σε ολους.Εχω ενα c3 του 2003 1400 αυτοματο βενζινη-υγραεριο.Εχω ενα μονιμο ELM 327 OBD 2 κ παρακολουθω στο τηλεφωνο μου θερμοκρασια,καταναλωση ,κ ολα τα υπολοιπα.Το θεμα ειναι με την θερμοκρασια αφου τα εχω αλλαξει ολα μεχρι τωρα κ απελπιστηκα.Εχω αλλαξει δυο φορες θερμοστατη εχω αλλαξει βαλβιδα θερμοκρασιας εχω αλλαξει ψυγειο εχω αλλαξει παγουρακι νερου ,εχω κανει του κοσμου τις εξαερωσεις.Αντλια νερου δεν εχω αλλαξει ακομη γιατι εχει αλλαχθει πριν 2 χρονια κ λεει ο μαστορας πως δεν υπαρχει περιπτωση να εχει χαλασει αυτη,..Τι γινεται λοιπον?? οταν πιανει ανηφορα η θερμοκρασια στο τηλεφωνο ξεκιναει κ φτανει μεχρι 110 κ στο οργανο του αυτοκινητου 4 γραμμες.Ιδιαιτερα οταν δουλευει το aircontition εχει φτασει 115 αλλα δεν το εχω αφησει να παει παραπανω διοτι το φοβαμαι μην καψω καμια φλατζα. Νερα στο παγουρακι κανονικα δεν χανει δεν βραζει στην ευθεια δουλευει 90-97 στην κατηφορα 85-87 απλα ανυσηχω γιαυτα τα πανω κατω τα σκαμπανεβασματα .Καμια ιδεα? Μηπως να αλλαξω κ την τρομπα ?Ευχαριστω εκ των προτερων.. Μέσα στην πόλη τώρα με τις ζέστες,τι θερμοκρασία δείχνει;
PLACEBO_89 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2023 7 λεπτά πριν, zklimadiris είπε πηγαινε μεχρι 90 αλλα καποια στιγμη ανεβασε κ μου ειπε ο μαστορας οτι ειχε κολησει γιαυτο Οταν ανεβαζει θερμοκρασια εχεις πιασει τα κολλαρα να δεις αν καινε το ιδιο? Το οτι σε συγκεκριμενες συνθηκες ανεβαζει θερμοκρασια σημαινει οτι δεν γινεται σωστη ροη.. Το καλοριφερ δινει φουλ ζεστο αερα?
meletis_m Δημοσ. 25 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2023 5 ώρες πριν, zklimadiris είπε Γεια σε ολους.Εχω ενα c3 του 2003 1400 αυτοματο βενζινη-υγραεριο.Εχω ενα μονιμο ELM 327 OBD 2 κ παρακολουθω στο τηλεφωνο μου θερμοκρασια,καταναλωση ,κ ολα τα υπολοιπα.Το θεμα ειναι με την θερμοκρασια αφου τα εχω αλλαξει ολα μεχρι τωρα κ απελπιστηκα.Εχω αλλαξει δυο φορες θερμοστατη εχω αλλαξει βαλβιδα θερμοκρασιας εχω αλλαξει ψυγειο εχω αλλαξει παγουρακι νερου ,εχω κανει του κοσμου τις εξαερωσεις.Αντλια νερου δεν εχω αλλαξει ακομη γιατι εχει αλλαχθει πριν 2 χρονια κ λεει ο μαστορας πως δεν υπαρχει περιπτωση να εχει χαλασει αυτη,..Τι γινεται λοιπον?? οταν πιανει ανηφορα η θερμοκρασια στο τηλεφωνο ξεκιναει κ φτανει μεχρι 110 κ στο οργανο του αυτοκινητου 4 γραμμες.Ιδιαιτερα οταν δουλευει το aircontition εχει φτασει 115 αλλα δεν το εχω αφησει να παει παραπανω διοτι το φοβαμαι μην καψω καμια φλατζα. Νερα στο παγουρακι κανονικα δεν χανει δεν βραζει στην ευθεια δουλευει 90-97 στην κατηφορα 85-87 απλα ανυσηχω γιαυτα τα πανω κατω τα σκαμπανεβασματα .Καμια ιδεα? Μηπως να αλλαξω κ την τρομπα ?Ευχαριστω εκ των προτερων.. Ποιο κωδικό μοτέρ φοράει ; Δε θυμάμαι ποια είχαν θέμα με τη φλάντζα σε αυτά , γιατί τα κοίταζα για αγορά . Επειδή αντιμετώπισα και εγώ παρόμοιο θέμα σε Opel Corsa C που είχε και τα χιλιόμετρα του . Είχαν αλλάχτει τρόμπα νερού (δακρύζε) , βαλβίδα ψυκτικού επάνω στη τρόμπα - παγούρι - ψυγείο νερού - τελικά τη όλη τη δουλειά τη έκανε η τάπα του δοχείου διαστολής δε έβρισκα γνήσια . Σε εμένα πέταγε τα νερά από το παγούρι . Δες οπωσδήποτε τη αντλία νερού και το ψυγείο του είναι το σωστό ; Μια απόκλιση obd με τη ένδειξη θερμοκρασίας εμένα είχε 2-3 βαθμούς . Αντιψυκτικό βάζεις σωστό ; Επιπλέον ο θερμοστάτης του είναι γνήσιος ή ιμιτασιον γιατί σε colorstat έμενε ανοικτός αστοχία υλικού και αλλάχτηκε .
zklimadiris Δημοσ. 25 Αυγούστου 2023 Μέλος Δημοσ. 25 Αυγούστου 2023 2 ώρες πριν, jmmys είπε Μέσα στην πόλη τώρα με τις ζέστες,τι θερμοκρασία δείχνει; Μέσα στη κίνηση πχ Αχαρνων πριν μια ώρα 197-101
zklimadiris Δημοσ. 25 Αυγούστου 2023 Μέλος Δημοσ. 25 Αυγούστου 2023 3 ώρες πριν, meletis_m είπε Ποιο κωδικό μοτέρ φοράει ; Δε θυμάμαι ποια είχαν θέμα με τη φλάντζα σε αυτά , γιατί τα κοίταζα για αγορά . Επειδή αντιμετώπισα και εγώ παρόμοιο θέμα σε Opel Corsa C που είχε και τα χιλιόμετρα του . Είχαν αλλάχτει τρόμπα νερού (δακρύζε) , βαλβίδα ψυκτικού επάνω στη τρόμπα - παγούρι - ψυγείο νερού - τελικά τη όλη τη δουλειά τη έκανε η τάπα του δοχείου διαστολής δε έβρισκα γνήσια . Σε εμένα πέταγε τα νερά από το παγούρι . Δες οπωσδήποτε τη αντλία νερού και το ψυγείο του είναι το σωστό ; Μια απόκλιση obd με τη ένδειξη θερμοκρασίας εμένα είχε 2-3 βαθμούς . Αντιψυκτικό βάζεις σωστό ; Επιπλέον ο θερμοστάτης του είναι γνήσιος ή ιμιτασιον γιατί σε colorstat έμενε ανοικτός αστοχία υλικού και αλλάχτηκε . 1.4 8V [KFV]αντιψυκτικο εχει βαλει ο μαστορας ενα κοκκινο θερμοστατης γνησιος βαλβιδα γνησια ψηγειο γνησιο 3 ώρες πριν, PLACEBO_89 είπε Οταν ανεβαζει θερμοκρασια εχεις πιασει τα κολλαρα να δεις αν καινε το ιδιο? Το οτι σε συγκεκριμενες συνθηκες ανεβαζει θερμοκρασια σημαινει οτι δεν γινεται σωστη ροη.. Το καλοριφερ δινει φουλ ζεστο αερα? ναι ολα κανονικα δουλευουν
meletis_m Δημοσ. 25 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2023 2 ώρες πριν, zklimadiris είπε 1.4 8V [KFV]αντιψυκτικο εχει βαλει ο μαστορας ενα κοκκινο θερμοστατης γνησιος βαλβιδα γνησια ψηγειο γνησιο ναι ολα κανονικα δουλευουν Έχει 2 μοτέρ ποιο από όλα έχεις ; KFV TU3A ή TU3JP ; Αντιψυκτικό παίρνει 7,0 λτ Συχνό θέμα σε αυτά τα μοτέρ αναφέρουν το ect sensor και προτείνουν για αλλαγή με το Valeo με κωδικό 96566364
zklimadiris Δημοσ. 25 Αυγούστου 2023 Μέλος Δημοσ. 25 Αυγούστου 2023 1.4 8V [KFV]αντιψυκτικο εχει βαλει ο μαστορας ενα κοκκινο θερμοστατης γνησιος βαλβιδα γνησια ψηγειο γνησιο
zklimadiris Δημοσ. 26 Αυγούστου 2023 Μέλος Δημοσ. 26 Αυγούστου 2023 22 ώρες πριν, PLACEBO_89 είπε Θεωρεις οτι τρωει πραγματικο ζορισμα ή σε φυσιολογικα πλαισια? Οταν δεχεται φορτιο το μοτερ εισαι πανω στη ροπη και μεχρι το 50% του γκαζιου,αυτο θεωρειται φυσιολογικα πλαισια Τοτε που ειχες αλλαξει την αντλια ειχες καποιο θεμα..? Ποτε ξεκινησε το προβλημα? ηταν αλλαγμενη η τρομπα απο τονπροηγουμενο ιδιοκτητη εγω δεν την εχω αλλαξει
geopro Δημοσ. 26 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2023 Κατά τά λεγόμενα έχουν ελεγχθεί τα πάντα . Πάντως 110 c είναι υψηλή θερμοκρασία κοντά στο ανώτερο όριο και δεν πρέπει να αγνοηθεί. Το μόνο που μένει είναι ένας εσωτερικός καθαρισμός του κυκλώματος ψύξης αλλά με μηχάνημα. Παρακάμπτοντας το θερμοστάτη γυρίζουμε τα νερά πολλές φορές και καθαρίζουμε το κύκλωμα σε βάθος ακόμη και το ψυγείο της θέρμανσης καλοριφέρ. Η κουτή ερώτηση της ημέρας: Τα πτερύγια των κυψελών του ψυγείου είναι καθαρά και ίσια;
zklimadiris Δημοσ. 26 Αυγούστου 2023 Μέλος Δημοσ. 26 Αυγούστου 2023 (επεξεργασμένο) καλημερα .ναι το ψυγειο ειναι κ αυτο καινουριο πριν ενα μηνα το αλλαξα.Οπως θα το καθαρισω το εσωτερικο κυκλωμα? ποιος εχει μηχανημα τετοιο που λες?Οπως εχω πει τα εχω αλλαξει ολα καινουρια κ γνησια μονο την τρομπα δεν εχω αλλαξει διοτι στο βιβλιο σερβις λεει οτι ειναι αλλαγμενη πριν δυο χρονια περιπου κ μου ειπε ο μαστορας οτι αποκλειεται να ειναι η τρομπα.Τωρα οτι ξερεις ξερω..Μαλλον ομως θα αλλαξω κ μια τρομπα να τελειωνει κ βλεπουμε Επεξ/σία 26 Αυγούστου 2023 από zklimadiris
geopro Δημοσ. 26 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2023 2 ώρες πριν, zklimadiris είπε ποιος εχει μηχανημα τετοιο που λες? Έχεις pm 1
geopro Δημοσ. 26 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2023 5 ώρες πριν, zklimadiris είπε Οπως πως θα το καθαρισω το εσωτερικο κυκλωμα? ποιος εχει μηχανημα τετοιο που λες? 1
PLACEBO_89 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2023 21 ώρες πριν, zklimadiris είπε καλημερα .ναι το ψυγειο ειναι κ αυτο καινουριο πριν ενα μηνα το αλλαξα.Οπως θα το καθαρισω το εσωτερικο κυκλωμα? ποιος εχει μηχανημα τετοιο που λες?Οπως εχω πει τα εχω αλλαξει ολα καινουρια κ γνησια μονο την τρομπα δεν εχω αλλαξει διοτι στο βιβλιο σερβις λεει οτι ειναι αλλαγμενη πριν δυο χρονια περιπου κ μου ειπε ο μαστορας οτι αποκλειεται να ειναι η τρομπα.Τωρα οτι ξερεις ξερω..Μαλλον ομως θα αλλαξω κ μια τρομπα να τελειωνει κ βλεπουμε Φτανει μην δινεις ετσι τσαμπα χρηματα εκτος αν σου περισσευουν! Παλιο αμαξι εχεις και ανεβαινουν οι θερμοκρασιες σε συγκεκριμενες συνθηκες. Πηγαινε σε εναν που φτιαχνει μονο Γαλλικα και θα το βρει! Μηπως το βεντιλατερ εχει 2 σκαλες και δεν ανοιγει η 2η? https://sinergio-van.gr/ http://www.peugeot-citroen-liokas.gr/ 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα