Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σε ολους.Εχω ενα c3 του 2003 1400 αυτοματο βενζινη-υγραεριο.Εχω ενα μονιμο ELM 327 OBD 2 κ παρακολουθω στο τηλεφωνο μου θερμοκρασια,καταναλωση ,κ ολα τα υπολοιπα.Το θεμα ειναι με την

θερμοκρασια αφου τα εχω αλλαξει ολα μεχρι τωρα κ απελπιστηκα.Εχω αλλαξει δυο φορες θερμοστατη εχω αλλαξει βαλβιδα θερμοκρασιας εχω αλλαξει ψυγειο εχω αλλαξει παγουρακι νερου ,εχω κανει του κοσμου τις εξαερωσεις.Αντλια νερου δεν εχω αλλαξει ακομη γιατι εχει αλλαχθει πριν 2 χρονια κ λεει ο μαστορας πως δεν υπαρχει περιπτωση να εχει χαλασει αυτη,..Τι γινεται λοιπον?? οταν πιανει ανηφορα η θερμοκρασια στο τηλεφωνο ξεκιναει κ φτανει μεχρι 110 κ στο οργανο του αυτοκινητου 4 γραμμες.Ιδιαιτερα οταν δουλευει το aircontition εχει φτασει 115 αλλα δεν το εχω αφησει να παει παραπανω διοτι το φοβαμαι μην καψω καμια φλατζα. Νερα στο παγουρακι κανονικα δεν χανει δεν βραζει στην ευθεια δουλευει 90-97 στην κατηφορα 85-87 απλα ανυσηχω γιαυτα τα πανω κατω τα σκαμπανεβασματα .Καμια ιδεα? Μηπως να αλλαξω κ την τρομπα ?Ευχαριστω εκ των προτερων..

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ευχαριστω για την απαντηση.Ναι και με τα δυο το εχω δοκιμασει απλα οταν μυριστει ανηφορα παει πανω απο εκατο κ κατηφορες 85-87 ευθεια 95-98 

Δημοσ.

κοιτα δεν ειναι οτι είσαι πολύ ψιλά..... είσαι απλά στο όριο..... γενικός ψλο λογικό ειναι έχει εξωπραγματική ζέστη έξω......το αυτοκίνητο δεν ειναι και οτι ποιο δυνατό στης ανηφόρες τρώει ζόρια οτι και να  κάνεις.... γιατι νωμιζεις οτι τόσα αυτοκίνητα σκάνε στους δρομους ειδικά κολάρα πολλοί βαράνε φλάντζες κλπ

Δημοσ.
1 ώρα πριν, zklimadiris είπε

Γεια σε ολους.Εχω ενα c3 του 2003 1400 αυτοματο βενζινη-υγραεριο.Εχω ενα μονιμο ELM 327 OBD 2 κ παρακολουθω στο τηλεφωνο μου θερμοκρασια,καταναλωση ,κ ολα τα υπολοιπα.Το θεμα ειναι με την

θερμοκρασια αφου τα εχω αλλαξει ολα μεχρι τωρα κ απελπιστηκα.Εχω αλλαξει δυο φορες θερμοστατη εχω αλλαξει βαλβιδα θερμοκρασιας εχω αλλαξει ψυγειο εχω αλλαξει παγουρακι νερου ,εχω κανει του κοσμου τις εξαερωσεις.Αντλια νερου δεν εχω αλλαξει ακομη γιατι εχει αλλαχθει πριν 2 χρονια κ λεει ο μαστορας πως δεν υπαρχει περιπτωση να εχει χαλασει αυτη,..Τι γινεται λοιπον?? οταν πιανει ανηφορα η θερμοκρασια στο τηλεφωνο ξεκιναει κ φτανει μεχρι 110 κ στο οργανο του αυτοκινητου 4 γραμμες.Ιδιαιτερα οταν δουλευει το aircontition εχει φτασει 115 αλλα δεν το εχω αφησει να παει παραπανω διοτι το φοβαμαι μην καψω καμια φλατζα. Νερα στο παγουρακι κανονικα δεν χανει δεν βραζει στην ευθεια δουλευει 90-97 στην κατηφορα 85-87 απλα ανυσηχω γιαυτα τα πανω κατω τα σκαμπανεβασματα .Καμια ιδεα? Μηπως να αλλαξω κ την τρομπα ?Ευχαριστω εκ των προτερων..

Απο τον κατασκευαστη ποιες ειναι οι κανονικες θερμοκρασιες? Το βεντιλατερ ανοιγει στη σωστη θερμοκρασια???

Αν η αντλια δεν ''σπρωχνει'' οπως πρεπει, σε χαμηλες ταχυτητες αρχιζει και ανεβαζει θερμοκρασια ενω με περισσοτερες στροφες,συνδιασμος περισσοτερα χιλιομετρα το βλεπεις να την ριχνει!

Παντως αν θεωρεις οτι ολα στο συστημα ψυξης δουλευουν σωστα το επομενο που πρεπει να κοιταξεις αν βλεπεις φυσαλιδες στο παγουρι!  Τα καυσαερια να περνανε στα νερα οπου και αυτο επηρεαζει την θερμοκρασια!!! ΦΛΑΝΤΖΑ!!!

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ο κατασκευαστης λεει 97 βαθμους το βεντιλατερ δουλευει κανονικα.οχι δεν περναει αερια δεν βγαζει φυσαλιδες αυτο ειναι το περιεργο την τρομπα δεν την εχω αλλαξει αλλα κ στα πολλα χιλιομετρα οταν περασω τα 100 εκει αρχιζει κ σηκωνει παλι...Μονο κατηφορα δουλευει μεχρι 87 ..Μαλλον να αλλαξω κ μια τρομπα?

12 λεπτά πριν, Black Demis είπε

κοιτα δεν ειναι οτι είσαι πολύ ψιλά..... είσαι απλά στο όριο..... γενικός ψλο λογικό ειναι έχει εξωπραγματική ζέστη έξω......το αυτοκίνητο δεν ειναι και οτι ποιο δυνατό στης ανηφόρες τρώει ζόρια οτι και να  κάνεις.... γιατι νωμιζεις οτι τόσα αυτοκίνητα σκάνε στους δρομους ειδικά κολάρα πολλοί βαράνε φλάντζες κλπ

Ναι σωστα ολα αυτα απλα το φοβαμαι οταν το βλεπω κ παει 110 στην ανηφορα βεβαια το οργανο του αυτοκινητου ειναι με γραμμες δουλευει παντα στις τρεις οταν ομως το τηλεφωνο λεει 110-115 παει στην τεταρτη ε μετα κοβω κ παω ποιο σιγα

Επεξ/σία από zklimadiris
Δημοσ.
43 minutes ago, zklimadiris said:

ο κατασκευαστης λεει 97 βαθμους το βεντιλατερ δουλευει κανονικα.οχι δεν περναει αερια δεν βγαζει φυσαλιδες αυτο ειναι το περιεργο την τρομπα δεν την εχω αλλαξει αλλα κ στα πολλα χιλιομετρα οταν περασω τα 100 εκει αρχιζει κ σηκωνει παλι...Μονο κατηφορα δουλευει μεχρι 87 ..Μαλλον να αλλαξω κ μια τρομπα?

Ναι σωστα ολα αυτα απλα το φοβαμαι οταν το βλεπω κ παει 110 στην ανηφορα βεβαια το οργανο του αυτοκινητου ειναι με γραμμες δουλευει παντα στις τρεις οταν ομως το τηλεφωνο λεει 110-115 παει στην τεταρτη ε μετα κοβω κ παω ποιο σιγα

κοιτα για αυτοκινιτο που εχεις την ηλικια του η δυναμη του η ζεστη εξω του βαζεις και κλιματιστικο ....... σαν συνδιασμος ειναι λογικο αυτο που κανει.......γενικος με τετοιες θερμοκρασιας πρεπει να εισια ποιο προσεκτικος που το πας πως το πας κλπ

Δημοσ.

ευχαριστω για τις απαντησεις να εισαι καλα..θα αλλαξω κ μια τρομπα κ θα δουμε μετα ειναι το μονο που δεν εχω αλλαξει...

Δημοσ.
47 λεπτά πριν, zklimadiris είπε

ο κατασκευαστης λεει 97 βαθμους το βεντιλατερ δουλευει κανονικα.οχι δεν περναει αερια δεν βγαζει φυσαλιδες αυτο ειναι το περιεργο την τρομπα δεν την εχω αλλαξει αλλα κ στα πολλα χιλιομετρα οταν περασω τα 100 εκει αρχιζει κ σηκωνει παλι...Μονο κατηφορα δουλευει μεχρι 87 ..Μαλλον να αλλαξω κ μια τρομπα?

Ναι σωστα ολα αυτα απλα το φοβαμαι οταν το βλεπω κ παει 110 στην ανηφορα βεβαια το οργανο του αυτοκινητου ειναι με γραμμες δουλευει παντα στις τρεις οταν ομως το τηλεφωνο λεει 110-115 παει στην τεταρτη ε μετα κοβω κ παω ποιο σιγα

Θεωρεις οτι τρωει πραγματικο ζορισμα ή σε φυσιολογικα πλαισια?  Οταν δεχεται φορτιο το μοτερ εισαι πανω στη ροπη και μεχρι το 50% του γκαζιου,αυτο θεωρειται φυσιολογικα πλαισια

7 λεπτά πριν, zklimadiris είπε

ευχαριστω για τις απαντησεις να εισαι καλα..θα αλλαξω κ μια τρομπα κ θα δουμε μετα ειναι το μονο που δεν εχω αλλαξει...

Τοτε που ειχες αλλαξει την αντλια ειχες καποιο θεμα..?  Ποτε ξεκινησε το προβλημα?

Δημοσ.

Θα βρεις σε τι θερμοκρασίες ανοίγει ο θερμοστάτης για να δεις ποιες είναι οι φυσιολογικές θερμοκρασίες του κινητήρα.Θα ψάξεις σε sites  με ανταλλακτικά να δεις στην περιγραφή ενος θερμοστάτη.

  • Thanks 1
Δημοσ.

στο βιβλιο σερβις ειδα οτι ειναι αλλαγμενη πριν δυο χρονια εγω το εχω εναμιση χρονο το αυτοκινητο ..οταν το ειχα παρει θυμαμαι μεχρι 90 το πολυ πηγαινε αλλα ηταν κ χειμωνας αλλαξα ενα θερμοστατη εστρωσε αλλα δεν ειχε τετοιες ζεστες ακομα.μετα απο κανενα 8μηνο αλλαξα παλιθερμοστατη να δω αλλα τιποτα.μετα αλλαξα παγουρακι γιατι χαλασε εβαλα καινουριο ψηγειο κ ολα αυτα τα τελευταια πριν κανα μηνα αλλα τιποτα οταν μυριστει ανηφορα αστα 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, zklimadiris είπε

στο βιβλιο σερβις ειδα οτι ειναι αλλαγμενη πριν δυο χρονια εγω το εχω εναμιση χρονο το αυτοκινητο ..οταν το ειχα παρει θυμαμαι μεχρι 90 το πολυ πηγαινε αλλα ηταν κ χειμωνας αλλαξα ενα θερμοστατη εστρωσε αλλα δεν ειχε τετοιες ζεστες ακομα.μετα απο κανενα 8μηνο αλλαξα παλιθερμοστατη να δω αλλα τιποτα.μετα αλλαξα παγουρακι γιατι χαλασε εβαλα καινουριο ψηγειο κ ολα αυτα τα τελευταια πριν κανα μηνα αλλα τιποτα οταν μυριστει ανηφορα αστα 

Αρα απο την αρχη που το πηρες ειχες θεμα με τις θερμοκρασιες..

Δημοσ.

οχι μονο φετος..σε μεγαλες ανηφορες μεχρι το πολυ 90 μετα επεφτε κ πηγαινε παλι 90 κ ξαναεπεφτε τωρα φτανει αν παω ας πουμε στο δρομο τπρος τριπολη εαν εχεις παει θα ξεπερασει τα 115 - 120 αλλά το σταματαω δεν το εχω αφησει να δω εαν θα ανεβει παραπανω η θα πεσει.

Δημοσ.

Γεια σου φίλε μου. Έχουμε ξεκαθαρίσει ότι το δοχείο πλήρωσης νερου/παραφλού δεν είναι γεμάτο αλλά μόνο ως το σημείο που πρέπει, έτσι;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...