Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μπορεί η Valve να μην έχει αγγίξει τη σειρά Half-Life εδώ και περισσότερο από μια δεκαετία, με εξαίρεση την κυκλοφορία του παιχνιδιού εικονικής πραγματικότητας Alyx ωστόσο αυτό δεν εμπόδισε ορισμένους φανατικούς της θρυλικής σειράς πρώτου προσώπου να βελτιώσουν οπτικά το εξαιρετικό σήκουελ του Half-Life.

Η NVIDIA με τη βοήθεια της κοινότητας της, αποκάλυψε πρόσφατα το Half-Life 2 RTX: An RTX Remix Project, το οποίο όπως υποδηλώνει και το όνομα αποτελεί μία βελτιωμένη επανέκδοση (remaster) του κλασικού shooter για υπολογιστές με ray traced γραφικά τύπου GeForce RTX. Η NVIDIA και η ομάδα των modders από την κοινότητα της δεν θα προσθέσουν στον τίτλο απλώς ακτινανίχνευση (ray tracing) αλλά θα επιχειρήσουν να βελτιώσουν και να εκσυγχρονίσουν συνολικά το παιχνίδι από αισθητικής άποψης και εμφάνισης. 

Μπορεί ο ray traced φωτισμός να δείχνει εξαιρετικά φυσικός και να αποτελεί την κύρια ατραξιόν του παιχνιδιού ωστόσο οι modders από την κοινότητα της NVIDIA πρόκειται να αξιοποιήσουν μία πρώιμη έκδοση του RTX Remix για την προσθήκη τρισδιάστατων μοντέλων υψηλότερης ευκρίνειας (μέσω του Hammer Editor της Valve) και να επαναπροσδιορίσουν και να επεξεργαστούν εκ νέου τη φυσική του περιβάλλοντος και των διάφορων αντικειμένων και υλικών και να αποδοθούν περισσότερο ρεαλιστικά. Το τελικό αποτέλεσμα είναι αυτό που… περιμένατε. Εκεί που τα πρωτότυπα γραφικά του Half-Life 2 μοιάζουν επίπεδα και ξεπερασμένα, στη σύγχρονη εκδοχή τους δείχνουν εξαιρετικά λεπτομερή και ατμοσφαιρικά. Δεν αποτελεί έκπληξη επίσης το γεγονός ότι στο remaster γίνεται χρήση διάφορων τεχνολογιών της NVIDIA, όπως του DLSS 3 (upscaling), της anti-lag τεχνολογίας Reflex και του GPU-accelerated αποθηκευτικού χώρου RTX IO.

1705dc20-4052-11ee-b9e2-184f80549adf.jpg

17040760-4052-11ee-b8fc-af7b3dc13f1b.jpg

Το πρότζεκτ πάντως μόλις ξεκίνησε και επί του παρόντος δεν γνωρίζουμε πότε θα γίνει διαθέσιμη. Για την ώρα δεν αποτελεί κάτι περισσότερο από τέχνασμα του μάρκετινγκ και ανακοινώθηκε παράλληλα με το DLSS 3.5 που χρησιμοποιεί Τεχνητή Νοημοσύνη για την βελτίωση των ray traced εικόνων, για ακόμα υψηλότερη ευκρίνεια και ταχύτητα. Τίτλοι όπως οι Alan Wake 2 και Cyberpunk 2077: Phantom Liberty θα υποστηρίζουν το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό με την κυκλοφορία τους.

Έστω και μία ανεπίσημη επανέκδοση του τίτλου πάντως είναι σημαντική. Τα πρόσφατα remasters των Portal και Quake II ήταν πολύ όμορφα ωστόσο περιορίζονταν από την κλίμακα ή την ηλικία τους. Το Half-Life 2 έθεσε νέα πρότυπα για τα σύγχρονα shooters πρώτου προσώπου συνδυάζοντας την καταιγιστική δράση με μία πολύ ωραία ιστορία, με γρίφους και αξιοσημείωτα ρεαλιστική φυσική περιβάλλοντος για την εποχή. Τώρα, αυτή η αναβάθμιση ενδέχεται να καταστήσει «must» για τους λάτρεις της εμβληματικής σειράς που θα θέλουν να το ξαναζήσουν βλέποντας το με… σύγχρονη ματιά.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Hetfield είπε

Μονο εμενα μου αρεσει περισσοτερο το RTX off;

σκοπός είναι τα πιο αληθοφανή γραφικά πάντως

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όταν βγήκε το Half Life 2 πολλοί από τους σημερινούς αναγνώστες του insomnia ήταν αγέννητοι. Στο αισιόδοξο σενάριο ότι το 3 τελικά κάποτε θα βγει (γιατί βλέπω να πεθαίνει πρώτα ο Highlander o Αθάνατος) οι σημερινοί 20αρηδες πιθανότατα θα έχουν εγγόνια. 

Επεξ/σία από panathatube
  • Like 6
  • Thanks 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, kgkaudi είπε

Μωρέ καλό δεν λέω, αλλά έχω μια άλλη θεότρελη ιδέα. Μήπως ήρθε η ώρα για Half Life 3; Λέω, μήπως.

Πιστεύω από 3060 και πάνω, με κάποιες παραχωρήσεις στα υπόλοιπα, θα τρέχει.

Δεν έχει νόημα να φτιάξεις κάτι εμπορικό το οποίο θα μπορούν να τρέξουν ελάχιστοι… Εκτός και αν βγει το 2025, όπου θα τρέχει σε περισσότερους υπολογιστές.

  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, geomrk said:

σκοπός είναι τα πιο αληθοφανή γραφικά πάντως

Που τα είδες; Εδώ με έναν άλλο μέλος είχαμε αυτή τη κουβέντα και άρχισε να μου βάζει τις φωτό με rtx από το Spiderman Miles Morales, ωραίο παιχνίδι ωραία γραφικά! Μπαίνω να δω το συγκριτικό βίντεο με RTX ON, OFF για τις ίδιες σκηνές, όπου περίτρανα αποδεικνύεται ότι το RTX είναι ουσιαστικά ένας καθρέφτης για διπλασιασμό των αντανακλάσεων χωρίς όμως αύξηση της ρεαλιστικότητας και μόνο επίτευγμα τη δημιουργία εντυπωσιασμού, μόνο από την εμφάνιση πολλών χρωμάτων στην οθόνη που με την κίνηση κιόλας και τη δράση του παιχνιδιού, χάνονται! Σε καμία περίπτωση οι αντανακλάσεις δεν ήταν φυσιολογικές και φυσικά πουθενά στον πραγματικό κόσμο δεν θα τις έβλεπες όλες αυτές! Η ποιότητα των textures, οι λεπτομέρειες,  οι αλληλεπιδράσεις με ότι υπάρχει στον ψηφιακό κόσμο , η φυσική κίνηση και φυσικά ο καλός φωτισμός, είναι αυτά που προσδίδουν στα παιχνίδια τη ρεαλιστικότητα που πρέπει! Αντ να δούμε την Unreal Engine 5 τι θα κάνει!

Επεξ/σία από absoluteblade
  • Like 3
  • Confused 2
Δημοσ.

Με το καλο. Το portal RTX το απολαυσα 2 φορες τερματισμο και επαιξα και ολα τα advanced chambers+τα challenges εξαιρετικη εμπειρια. Ηρθε η ωρα και για το Half Life 2 να το παιξουμε μετα απο πολλα χρονια οπως του αρμοζει. 

2 ώρες πριν, geomrk είπε

σκοπός είναι τα πιο αληθοφανή γραφικά πάντως

Μερα με τη νυχτα η διαφορα ειναι τρομερη αλλο παιχνιδι με το path tracing. 

Screenshot-2.png
Screenshot-3.png
Screenshot-4.png
Screenshot-5.png
Screenshot-6.png
Screenshot-7.png

 

  • Like 4
Δημοσ.

Μου αρέσει ότι το άρθρο αναφέρεται το Half Life Alyx, σαν να μην ήταν σημαντικό ή ολοκληρωμένο παιχνίδι. Για την VR gaming κοινότητα είναι ίσως το κορυφαίο όλων και ο μόνος λόγος που δεν έκανε πάταγο είναι ότι απευθύνεται μόνο στην σχετικά περιορισμένη κοινότητα του VR.

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το πιο ωραίο είναι τα ανανεωμένα textures παρά το ray tracing, από μόνο του δεν κάνει εντυπωσιακή διαφορά που φαίνεται στο mod για το HL1 με τα ίδια textures

23 hours ago, fast8 said:

Μου αρέσει ότι το άρθρο αναφέρεται το Half Life Alyx, σαν να μην ήταν σημαντικό ή ολοκληρωμένο παιχνίδι. Για την VR gaming κοινότητα είναι ίσως το κορυφαίο όλων και ο μόνος λόγος που δεν έκανε πάταγο είναι ότι απευθύνεται μόνο στην σχετικά περιορισμένη κοινότητα του VR.

Ε γιατί αν βγάλεις την VR εμπειρία

καθαρά σαν Half-Life παιχνίδι δεν είναι ΤΟΣΟ τρομερό, σε σενάριο είναι 2-3 chapters κανονικού HL game

Επεξ/σία από Hacker?pcs
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Hacker?pcs είπε

 

Ε γιατί αν βγάλεις την VR εμπειρία

καθαρά σαν Half-Life παιχνίδι δεν είναι ΤΟΣΟ τρομερό, σε σενάριο είναι 2-3 chapters κανονικού HL game

Υπερβολές. Δεν το είδα όλο το βίντεο, αλλά φαίνεται να το έχει παίξει αρκετές φορές. Στο κανονικό τα puzzle (που πιθανόν να μην κατάλαβες καν απο το βίντεο ότι έχει puzzles) σου τρώνε xρόνο. Επίσης είναι αρκετά πιo δύσκολο στο VR, οπως για παράδειγμα ότι δεν μπορείς να κουβαλάς περισσότερες απο 2 χειροβομβίδες ή medkits, ενώ είδα εδώ έχεις όσες θέλεις. Η οικονομία στα πυρομαχικά είναι απο τα σημαντικότερα σημεία του παιχνιδιού, ειδικά στις μεγαλύτερες δυσκολίες, ένα απο τα στοιχεία που του δίνουν το χαρακτήρα της απελπισμένης επιβίωσης. Στο VR, έχεις διαφορετική προσέγγιση απο ότι στα no-VR FPS και φυσικά διαφορετικό τρόπο και χρόνο για να αντιμετωπίζεις τους εχθρούς και να προχωράς. 

Δεν ξέρω τι έχουν κόψει στο flat mod, αλλά το παιχνίδι είναι εύκολα πάνω απο 10 ώρες και αν έχεις όρεξη για εξερεύνηση (που στο VR πίστεψε με θα έχεις), εύκολα περισσότερες απο 18. 

Eίναι σαφώς ένα απο τα καλύτερα παιχνίδια όλων των εποχών VR ή no-VR. Μην το κρίνεις απο ένα flat mod, δεν σχεδιάστηκε για αυτό.

Επεξ/σία από fast8

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...