Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 minutes ago, Black Demis said:

btw επιδοτήσεις τελειώνουν καλο ειναι να λεμε τημες χωρις τπτ

Είναι πολύ πιθανό να υπάρξει και νέος κύκλος για το 2024 με μεγαλύτερο προϋπολογισμό από αυτόν του 2023 και εφόσον είναι έτσι, οι τιμές υπολογίζονται με την επιδότηση.

Αποψάρα μου, όσοι έχουν θέση πάρκινγκ ή είναι επαρχία και ψάχνουν για καινούργιο αμάξι, το ηλεκτρικό είναι μονόδρομος.

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Απαντ. 77
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
50 minutes ago, Vasilisxd said:

Είναι πολύ πιθανό να υπάρξει και νέος κύκλος για το 2024 με μεγαλύτερο προϋπολογισμό από αυτόν του 2023 και εφόσον είναι έτσι, οι τιμές υπολογίζονται με την επιδότηση.

Αποψάρα μου, όσοι έχουν θέση πάρκινγκ ή είναι επαρχία και ψάχνουν για καινούργιο αμάξι, το ηλεκτρικό είναι μονόδρομος.

καλα ας βγει πρώτα..... ελλαδα ειμαστε χρήμα υπαρχει με σταγονόμετρο και βγαινει μόνο απο υπερφορολογια... μεχρι να δω με τα ματια μου δεν θα λεβ τπτ

οσο για την άποψη σου ειναι σωστη
αν μπορει καποιος να πληρώσει αυτα τα ποσα και εχει παρκινγ η μενει στο χωρίο χωρις δεύτερη σκεψη, απο την αλλη αν καποιος μενει στην πολη χωρίς δικο του Parking με δυνατότητα να μπει φορτιστής αν το παρει τα βάσανά του θα γραφτουν στο καινουργιο βιβλο

Δημοσ.
3 ώρες πριν, malakudi είπε

Υπάρχουν ήδη αυτοκίνητα που φορτίζουν πολύ γρήγορα, πχ το KIA EV6 από 0 ως 50% (37 KWh - 200-210 km για γρήγορη οδήγηση στην εθνική) σε 10 λεπτά και 0-70 ή 10-80  (52 KWh - 280-290 km για γρήγορη οδήγηση στην εθνική) σε 17 λεπτά. Οι 350ρηδες φορτιστές της Ionity έχουν κόστος 0,69 euro / KWh στη Γερμανία ενώ αν έχεις Ionity Pass η τιμή είναι 0,49. Οπότε ούτε πολύ ακριβό θα είναι ούτε είναι κάτι το εκπληκτικό αυτό που παρουσιάζει η BYD CATL. Είναι απλώς η εξέλιξη, από 200-210km σε 10 λεπτά πάμε σε 400 (στη πραγματικότητα μάλλον είναι ίσως και λίγο πιο κάτω από 300 βέβαια γιατί μετράνε αλλιώς οι Κινέζοι).

Αυτά τα ποσά θα τα πληρώσεις σε μεγάλο ταξίδι, η καθημερινή χρήση είναι φόρτιση στο σπίτι.

χωρο φορτισης σπιτι εχει ενας στους πεντε

Δημοσ.
36 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

χωρο φορτισης σπιτι εχει ενας στους πεντε

Είναι μια καλή αρχή 1 στους 5 να έχει EV.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για τα ηλεκτρικά σκουτεράκια

Γουστάρω αυτά που έχουν όπισθεν

Σκοτώνεσαι στο δευτερόλεπτο.

 

Και ψοφάω να σπρώχνω ηλεκτρικό σκουτεράκι

Και η γκόμενα να μου λέει "Πάμε μια βόλτα ?"

Και να της λέω "Δεν έχω μπαταρία¨

 

Ολοι εσείς με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ταξιδεύετε με κλιματισμό ή χωρίς (μπας και φτάσετε χωρίς επαναφόρτιση)

 

ΥΓ

Σιχαίνομαι που θα πάνε την βενζίνη στα 10€ για να αγοράσω ηλεκτρικό

 

Επεξ/σία από dimitrins
  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 ώρες πριν, Nakis93 είπε

Πολλές πετρελαϊκές έχουν επενδύσει δις στην ηλεκτρική ενέργεια με ό,τι αυτό συνεπάγεται μελλοντικά στην τιμή του ρεύματος. Προσωπικά δυσκολεύομαι να πιστέψω οτι όταν η ηλεκτροκίνηση γίνει mainstream δεν θα κοστίζει περισσότερο απ' ότι κοστίζει η μετακίνηση με ορυκτά καύσιμα αυτή τη στιγμή. Εξάλλου στην ανθρώπινη ιστορία μέχρι στιγμής η ενέργεια μόνο ακρυβαίνει (με εξαίρεση σε περιόδους ύφεσης όταν πέφτει δραματικά η ζήτηση και κατανάλωση).

Το κόστος των ορυκτών καυσίμων εδώ και πάρα πολλά χρόνια είναι κυρίως φόροι, άρα σε μεγάλο βαθμό κάτι τελείως τεχνιτό, οπότε κανείς δεν εγγυάται ότι αυτά τα έσοδα που θέλει το κάθε κράτος δεν θα προσπαθήσει να τα πάρει μελλοντικά από το ρεύμα.

15 ώρες πριν, Volga είπε

Πίστεψέ με έχει φάει πολύ χειρότερη χρήση το 7 ετών Nintendo Switch από τα Lenovo Laptop μου και το iPhone (Δεν παίζω καν παιχνίδια εκει). Και σε παραλία με 40 βαθμούς να παίζουν παιδιά, και να το ξεχάσει ο μικρός κάτω από την κουβέρτα με τους αεραγωγους να καλύπτονται και να καιει όλο το σύστημα να μην μπορείς να το ακουμπήσεις και πολλά άλλα. Μιλάμε για 7 χρονών συσκευή με την ίδια μπαταρία και κρατάει πάρα πολύ καλά ακόμη.

Το switch για κάποιο λόγο έχει πολύ ποιοτική μπαταρία κι εμένα μου έχει κάνει εντύπωση που δεν πέφτει αισθητά η απόδοση

Σε καμία περίπτωση δεν συγκρίνεται με το σκουπίδι που έχει το μέσο λάπτοπ

Όσο για τη γρήγορη φόρτιση και και τη φθορά πάλι δεν συμφωνώ, σε κινεζοκινητο που δεν έχω αφήσει σχεδόν ποτέ η μπαταρία να πέσει κάτω από 30% και η σχέση του με τη πρίζα είναι 15-20' τη μέρα η απόδοση παραμένει πολύ καλή

Επεξ/σία από logistoulis
Δημοσ.
14 ώρες πριν, vastegial_74 είπε

Ποιο ηλεκτρικό παίρνω αντίστοιχο με θερμικό στα 25000; ποιο ηλεκτρικό παίρνω αντίστοιχο του Clio πχ;

Ακριβώς αντίστοιχο με το Clio έχω το Renault Zoe. Το βρίσκεις μεταχειρισμένο 2-4 χρόνων με κάτω από 25. Εξαιρετικό και με καλή αυτονομία (250χλμ+). Και απολαυστική οδήγηση! Από κει και πέρα κάπου εκεί παίζουν τα Corsa και Peugeot 208. Αν θέλεις σε καινούριο (που δεν υπάρχει λόγος σε αυτή την κατηογρία τιμής αν το βρίσκεις μεταχειρισμένο) ανεβαίνεις λίγο αλλά η απόσβεση είναι πολύ γρήγορη. Ξανά λέω με συνθήκες που να μπορείς να έχεις ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, με σταθερό πάρκινγκ και νορμάλ απαιτήσεις για μακρινά ταξίδια.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, dimitrins είπε

Ολοι εσείς με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ταξιδεύετε με κλιματισμό ή χωρίς (μπας και φτάσετε χωρίς επαναφόρτιση)

 

Χωρίς κλιματισμό φυσικά, ούτε το ράδιο δε βάζουμε, και πάμε με 90. NOT!

Έχετε πλάκα μερικοί. Έκανα χθες Θεσσαλονίκη - Παλιούρι και πίσω αυθημερόν, 220 km, δε ξεκίνησα καν από 100% αλλά από 78% και γύρισα με 7%. Σε μεγαλύτερα ταξίδια, πχ Αθήνα, ναι θα κάνεις στάση. Έτσι κι αλλιώς θα έκανα, ποιος οδηγάει 5 ώρες σερί χωρίς στάση; Το απαιτεί και ο ΚΟΚ άλλωστε. Αν έχεις μικρή μπαταρία θα κάνεις δύο στάσεις, αν έχεις long range θα κάνεις μία.

Δημοσ.
15 ώρες πριν, svartevarg είπε

Αυτό που αναφέρεις για μπαταρίες σε προϊόντα της Nintendo ισχύει. Νομίζω και τα χειριστήριά της έχουν φοβερή αντοχή μπαταρίας.

Για το iphone πραγματικά παραξενεύομαι που μέσα σε ένα χρόνο άρχισε να πέφτει. Εκτός και αν έκανες πολύ βαριά χρήση λόγω δουλειάς και είχες έτσι πολλούς κύκλους φόρτισης.

Τα laptops της lenovo που έχεις είναι thinkpad ή legion;

Το ένα ήταν ένα Flex και το άλλο ένα IdeaPad. Για το iPhone ναι εννοείται πολλούς κύκλους φόρτισης. 
Δεν είναι κακή η μπαταρία του. Πάντα τα κινητά μου θα χάσουν ένα 10% στο χρόνο. Αυτό που θέλω να πω γενικά είναι οτι η ποιότητα της μπαταρίας παίζει μεγάλο ρόλο. Τα κινητά οι εταιρίες τα φτιάχνουν για να κρατάνε 2 χρόνια μη γελιώμαστε πέφτουν οι μπαταρίες σε όλα!

Η κονσόλα όμως που η εταιρία ξέρει οτι η ζωή της είναι 6+ χρόνια αναγκαστικά τα έσταξε εκεί για καλή μπαταρία. Σε αυτό λοιπόν πατάω για να πω οτι στα αμάξια προφανώς η μπαταρία δεν θα είναι για να κρατάει 6 χρόνια....

  • Like 1
Δημοσ.
11 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

χωρο φορτισης σπιτι εχει ενας στους πεντε

Και κλειστό χώρο φόρτισης πόσοι; Γιατί αν μιλάμε για καμιά πιλοτή είναι θέμα χρόνου να σου φάνε πράγματα οι γνωστοί φίλοι

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, logistoulis είπε

Και κλειστό χώρο φόρτισης πόσοι; Γιατί αν μιλάμε για καμιά πιλοτή είναι θέμα χρόνου να σου φάνε πράγματα οι γνωστοί φίλοι

Μια χαρά φορτίζεις σε πιλοτή, 16A πρίζα  και φορτιστής φορητός 3,6KW - δε χρειάζεσαι μεγαλύτερο για φόρτιση στο σπίτι. Όσο φορτίζει, είναι κλειδωμένος στο αμάξι, δε νομίζω να πάει κάποιος να τον κόψει γιατί δε θα κερδίσει τίποτα, 250 ευρώ κάνει ο φορτιστής και αν κόψει το καλώδιο στο βύσμα, το κόστος επισκευής είναι 100+ ευρώ.

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 24/8/2023 στις 4:34 ΜΜ, countass είπε
How much pollution does it take to make a car battery?
 
 
CO2 emissions for manufacturing that battery would range between 2400 kg (almost two and a half metric tons) and 16,000 kg (16 metric tons). Just how much is one ton of CO2? As much as a typical gas-powered car emits in about 2,500 miles of driving—just about the same weight as a great white shark!
 

Γιατί δεν γράφει όμως πόση ρύπανση προκαλεί η κατασκευή όλων των μηχανικών μερών του θερμικού ΙΧ?

Δημοσ.
On 24/08/2023 at 19:16, svartevarg said:

Αυτό ακριβώς θέλουμε όλοι μας νομίζω είτε έχουμε EV αυτοκίνητο είτε όχι.

δεν νομιζω οτι θα δουμε συντομα τιποτα τρελλες μπαταριες που θα εχουν πραγματι τρελλη αυτονομια.και στα κινητα που βελτιωνεται η κατασταση στην πραξη παλι μια μερα κραταει αφου εχουν γινει πιο αδηφαγα σε ενεργεια με 500 εξτρα πραγματα πανω αλλα και λογω οτι και εμεις τα λιωνουμε ολοι μερα.αλλα ναι θα ηταν ωραιο να ειχες πχ ενα κινητο με μπαταρια μιας εβδομαδας ή ενα αμαξι να σου βγαζε πχ 2000 km με μια φορτιση.

  • Like 2
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, poulinos είπε

δεν νομιζω οτι θα δουμε συντομα τιποτα τρελλες μπαταριες που θα εχουν πραγματι τρελλη αυτονομια.και στα κινητα που βελτιωνεται η κατασταση στην πραξη παλι μια μερα κραταει αφου εχουν γινει πιο αδηφαγα σε ενεργεια με 500 εξτρα πραγματα πανω αλλα και λογω οτι και εμεις τα λιωνουμε ολοι μερα.αλλα ναι θα ηταν ωραιο να ειχες πχ ενα κινητο με μπαταρια μιας εβδομαδας ή ενα αμαξι να σου βγαζε πχ 2000 km με μια φορτιση.

τα smartphone και 2-3 μέρες να αντέχανε ωραία θα ήταν. Μετά από 1-2 χρόνια η μπαταρία πέφτει γρήγορα σε ισχύ και να μην χρησιμοποιεί κανείς την ταχεία φόρτιση, διότι ούτως ή άλλως οι κύκλοι φόρτισης είναι αυξημένοι. Στα 5 χρόνια, βγάζει δε βγάζει τη μέρα (και με βασική ελαφριά χρήση).

Για τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα, οι μπαταρίες θα καταλήξουν να είναι μιας πλήρους φόρτισης (από 0 -100%).
Η πλειοψηφία των χρηστών πρακτικά δεν θα αδειάζει πλήρως την μπαταρία μια φορά το μήνα όπως πρέπει, γιατί ποιος ρισκάρει να ξεμείνει από μπαταρία όταν βρίσκεται καθ οδόν. 

Απλά αντί να βάζεις καύσιμο, θα βάζεις μπαταρία.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...