Προς το περιεχόμενο

Η εταιρεία CATL παρουσίασε μπαταρία για EVs που φορτίζει ταχύτατα και προσφέρει εμβέλεια 400 χλμ. με μόνο 10 λεπτά φόρτισης


Crash24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

53 λεπτά πριν, Black Demis είπε

για σενα δεν ειναι θεμα...... για την πλειοψυφια ειναι..... περρισοτεροι δεν μπορουν να βαλουν αυτοκινιτο το βραδυ να φορτισει...... απλα δεν εχουν που να το κανουν και πρεπει να πηγαινουν σε σταθμους.... οπου και θα τα σκασουν οτι αφορα λεφτα και θα περιμένουν αιωνες αν δεν πετυχουν ουρα

Δεν έχω ηλεκτρικό αυτοκίνητο για να μην παρεξηγηθώ.
Οντως αν πρέπει να το πηγαίνεις για φόρτιση ειναι μπελάς. Ακόμα και τα 10’ είναι ενοχλητικό.
Χωρίς υποδομές το θεωρώ κακή επιλογή. Δυστυχως είναι δύσκολο στα αστικά κέντρα να εφαρμοστεί. Οκ το να έχουν 5 στους εκατό θα έβγαινε ίσως και με την λυση ενοικίασης πάρκινγκ (έξτρα κόστος) αλλά με παρκάρισμα στο πεζοδρόμιο χλωμό. Δεν ξερω αν υπαρχει κάποια ιδέα στο να λυθεί πχ με δημόσιο δίκτυο σε κάθε γειτονιά όπου θα πλήρωνες με κάρτα.

Εκεί που το έχω δει και αξίζει στο τέρμα  είναι στην Αμερική με φωτοβολταϊκά όπου στην ουσία πληρώνουν μόνο τα τέλη για την εναλλαγή  στο κανονικό ηλεκτρικό δίκτυο το βράδυ ή όταν έχει συννεφιά. Συνολικά παράγουν όσο ξοδεύουν, και όσο βελτιώνεται η τεχνολογία και πέφτει το κόστος, η απόσβεση είναι σχετικά γρήγορη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 77
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
49 λεπτά πριν, Black Demis είπε

καλα το βλεπω καθυμερινα στο χωρο της τεχνολογιας δουλευω....

ειναι καθαρά οικονομικό το θεμα ναι όντος έχει κόσμο που έχει παρκινγ (πυλωτές πχ με ρεύμα) αλλά περισσότεροι παρκάρουν από εδώ και από εκεί...... τοσο απλά και δεν ειναι λίγοι ειναι πάρα μα παραααααα πολλοί

και ξέρω πάρα πολύ καλά τι ειναι είχα 3 μήνες και κατι το nissan leaf της ξαδελφης μου (έλειπε στο εξωτερικό και το πήρα καθαρά και μόνο γιατι μαρεσει το πως παει

εκανα και αρκετά χιλομετρα εκείνη την εποχη το φόρτιζα κάτω απο το σπίτι .... δλδ είχα βαλει smart camera έξω περίμενα να φύγει αυτοκίνητο που ήταν παρκαρισμένο έξω (ακομη και 3 ώρα νύχτα να ήταν) έτρεχα όπως ειμαι κάτω έβαζα διαφορα εμπόδια να μην παρκάρει άλλος πήγαινα εκεί που ειχα παρκάρει το leaf  (καμία φορά και καμία 250 μέτρα και παραπάνω μακριά) το έφερνα έβγαζα τα εμπόδια και πετούσα την μπαλαντέζα έξω για να το φορτίσω..........

ήταν τόσο ψυχοφθόρο ολο αυτό που καποια στηγμη δεν κοιμόμουν (Ασχετα που το αμάξι είχε ρεύμα μέσα και δεν ήθελε φόρτιση) για καποιο λόγο κοιτούσα την καμερα αν θεση ελευθερώθηκε.... μετά που το εδωσα επεσε ενα βάρος απο πάνω μου

προϋποθέσεις για αυτοκίνητο του λαού (δλδ να αντικαταστήσει ibiza, polo , swift, clio, κλπ)
1. ιδια τιμή αγοράς δλδ περιπου 17 20 χλιαρικα
2, η να φορτιζει σε ενα 5 με 10 λεπτα (σε ταχυφορτιστη) και να βγάζει καμία 280 χιλομετρα αυτονομία η με μια φορτιστη να βγάζει καμία 500 χιλομετρα

τα scooter ανετα θα μπορουσαν να φιγουν αν πχ βγει κατι που θα αντικαταστησει ενα 125 με ιδιες δυνατοτητες δεν θα υπαρχει λογος
δλδ
1 να κάνει κάπου στα 2,5 2,8 χιλιαρικα
2, να εχει τελική κάπου στα 100 χιλομετρα (πολλοί βγαίνουν περιφερειακο κλπ με αυτά )
3, να εχει αυτονομία κάπου στα 120 150 χιλιόμετρα (ενω πάει με την τελική του)
4. αποσπομενη μαπταρια για να φορτιζει σπιτι
χθες θα τα αλλαξουν ολα μην σου πω προχθες

Αυτό με τα σκούτερ που λες έχει γίνει ήδη εκτός από την αυτονομία που είναι κάνα 80αρι,αυτό που πήρα εγώ έτσι είναι(άμα θες βέβαια με 1300 βάζεις και δεύτερη μπαταρία μεσα.Υπάρχουν κι άλλα,απλά οι περισσότεροι ακόμα είναι επηρεασμένοι από χαζομάρες.

Δε διαφωνώ ότι είναι λίγο νωρίς,ειδικά για να αντικαταστήσεις το κανονικό σου αμάξι.Παντως το κόστος αγοράς αν βγάλεις την επιδότηση είναι 5 χιλιάρικα παραπάνω νομίζω περίπου; Ψιλοκλαιν...ειδωμεν ομως

Επεξ/σία από countass
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Volga είπε

Όλα ειναι θέμα ΚΑΙ ποιότητας μπαταρίας. Και εξηγούμαι.

Έχω κινητό iphone, εχω 2 laptop lenovo, έχω ένα Nintendo Switch

iphone: 1 έτος αρχισε βουτιά στην απόδοση
laptops lenovo: στον 1μιση χρόνο διαλύθηκε η μπαταρία. Νεκρή τέλος. Πάμε για άλλη (και στα 2).
Nintendo Switch Αγορασμένο Μάρτιο του 2017 βγάζοντάς του το μεδούλι με τη συσκευή να μένει ακόμη και μέρες πάνω σε charger του dock συνεχόμενης φόρτισης αλλά και μέρες όπου άπειρες φορές το σβήσαμε στο 0% και ξανά από την αρχή και παίζοντας ασταμάτητα λόγω 2 παιδιών και εμένα ως ένα μεγάλο παιδί. :D. Κύκλους φόρτισης; Αστο να μην το συζητήσω, τετραψήφιος μεγάλος αριθμός...
 

Ακομη το Nintendo έχει κρατήσει μια πααρα πολύ καλή απόδοση (οχι σαν την αρχική αλλά με ελάχιστη πτώση απόδοσης) μετά από 7 έτη!



 

Δεν γνωρίζω ειδικά για κάθε συσκευή.

Υπαρχουν πολλοί παράγοντες που επηρεάζουν την αντοχή μιας μπαταρίας. Δεν νομιζω ότι η Nintendo έχει κάτι τόσο ανώτερο.

Μέγεθος μπαταρίας, χώρος τοποθέτησης, ρυθμός κατανάλωσης (σταθερός ή δυναμικός) , ποσότητα κατανάλωσης (αν καίει λίγο ανεβάζει λιγότερη θερμοκρασία άρα χαλάει πιο αργά),ταχυφορτιση , περιβάλλον χρήσης (ζέστη) και αλλά 

Όλα συγκλίνουν στο ότι η θερμοκρασία είναι ο κύριος παράγοντας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, Dimitris_1981 είπε

Δεν γνωρίζω ειδικά για κάθε συσκευή.

Υπαρχουν πολλοί παράγοντες που επηρεάζουν την αντοχή μιας μπαταρίας. Δεν νομιζω ότι η Nintendo έχει κάτι τόσο ανώτερο.

Μέγεθος μπαταρίας, χώρος τοποθέτησης, ρυθμός κατανάλωσης (σταθερός ή δυναμικός) , ποσότητα κατανάλωσης (αν καίει λίγο ανεβάζει λιγότερη θερμοκρασία άρα χαλάει πιο αργά),ταχυφορτιση , περιβάλλον χρήσης (ζέστη) και αλλά 

Όλα συγκλίνουν στο ότι η θερμοκρασία είναι ο κύριος παράγοντας.

Πίστεψέ με έχει φάει πολύ χειρότερη χρήση το 7 ετών Nintendo Switch από τα Lenovo Laptop μου και το iPhone (Δεν παίζω καν παιχνίδια εκει). Και σε παραλία με 40 βαθμούς να παίζουν παιδιά, και να το ξεχάσει ο μικρός κάτω από την κουβέρτα με τους αεραγωγους να καλύπτονται και να καιει όλο το σύστημα να μην μπορείς να το ακουμπήσεις και πολλά άλλα. Μιλάμε για 7 χρονών συσκευή με την ίδια μπαταρία και κρατάει πάρα πολύ καλά ακόμη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 minutes ago, Dimitris_1981 said:

Δεν έχω ηλεκτρικό αυτοκίνητο για να μην παρεξηγηθώ.
Οντως αν πρέπει να το πηγαίνεις για φόρτιση ειναι μπελάς. Ακόμα και τα 10’ είναι ενοχλητικό.
Χωρίς υποδομές το θεωρώ κακή επιλογή. Δυστυχως είναι δύσκολο στα αστικά κέντρα να εφαρμοστεί. Οκ το να έχουν 5 στους εκατό θα έβγαινε ίσως και με την λυση ενοικίασης πάρκινγκ (έξτρα κόστος) αλλά με παρκάρισμα στο πεζοδρόμιο χλωμό. Δεν ξερω αν υπαρχει κάποια ιδέα στο να λυθεί πχ με δημόσιο δίκτυο σε κάθε γειτονιά όπου θα πλήρωνες με κάρτα.

Λύσεις υπάρχουν και για μεγάλες πόλεις όπως : Siemens converts all lamp posts on residential street to electric car chargers (thedriven.io)

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, Dimitris_1981 said:

Δεν έχω ηλεκτρικό αυτοκίνητο για να μην παρεξηγηθώ.
Οντως αν πρέπει να το πηγαίνεις για φόρτιση ειναι μπελάς. Ακόμα και τα 10’ είναι ενοχλητικό.
Χωρίς υποδομές το θεωρώ κακή επιλογή. Δυστυχως είναι δύσκολο στα αστικά κέντρα να εφαρμοστεί. Οκ το να έχουν 5 στους εκατό θα έβγαινε ίσως και με την λυση ενοικίασης πάρκινγκ (έξτρα κόστος) αλλά με παρκάρισμα στο πεζοδρόμιο χλωμό. Δεν ξερω αν υπαρχει κάποια ιδέα στο να λυθεί πχ με δημόσιο δίκτυο σε κάθε γειτονιά όπου θα πλήρωνες με κάρτα.

Εκεί που το έχω δει και αξίζει στο τέρμα  είναι στην Αμερική με φωτοβολταϊκά όπου στην ουσία πληρώνουν μόνο τα τέλη για την εναλλαγή  στο κανονικό ηλεκτρικό δίκτυο το βράδυ ή όταν έχει συννεφιά. Συνολικά παράγουν όσο ξοδεύουν, και όσο βελτιώνεται η τεχνολογία και πέφτει το κόστος, η απόσβεση είναι σχετικά γρήγορη.

αυτο... ουσιαστικά επειδι το έζησα 3 μήνες ειναι όπως το λες αν δεν εχεις υποδομή απλά δεν παιζει  αυτη την στηγμη

 

 

1 hour ago, countass said:

Αυτό με τα σκούτερ που λες έχει γίνει ήδη εκτός από την αυτονομία που είναι κάνα 80αρι,αυτό που πήρα εγώ έτσι είναι(άμα θες βέβαια με 1300 βάζεις και δεύτερη μπαταρία μεσα.Υπάρχουν κι άλλα,απλά οι περισσότεροι ακόμα είναι επηρεασμένοι από χαζομάρες.

Δε διαφωνώ ότι είναι λίγο νωρίς,ειδικά για να αντικαταστήσεις το κανονικό σου αμάξι.Παντως το κόστος αγοράς αν βγάλεις την επιδότηση είναι 5 χιλιάρικα παραπάνω νομίζω περίπου; Ψιλοκλαιν...ειδωμεν ομως

ε ακομη οχι δλδ υπαρχουν scooter και με τελικη 100 110 και αυτονομια 150 160 χιλομετρα και abs κλπ (δλδ οσο ενα 125 150 cc μηχανακι..... αλλα δυστιχος κοστίζουν όσο ένα 650cc sport touring μηχανη) οταν πανε στην τημη φαση Symphony ST 125 abs (γιατι εκει αντιστοιχούν) θα ειναι μονόδρομος μετα δλδ κάπου μεχρι 3 χιλιαρικα

 

πχ cfmoto ευγαλε ενα διαμαντι scooter  αλλα τσουζει (θα προτιμουσα με λιγοτερο εξοπλισμο πχ ποιο φτοχη οθονη κλπ) και στα 3 χιλιαρικα παρα ετσι και 5,5
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/332078736-cfmoto

 

Επεξ/σία από Black Demis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, poulinos είπε

φερτε και για τα κινητα καμια καλη μπαταρια να αντεχει 2 3 ημερες και οχι μια. 😛

Αυτό ακριβώς θέλουμε όλοι μας νομίζω είτε έχουμε EV αυτοκίνητο είτε όχι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, nikosjc είπε

 

Στην κατηγορία θερμικών 20-25χιλ+ που τα περισσότερα αξιοπρεπή αυτοκίνητα σήμερα από εκεί ξεκινάνε, η διαφορά με τα ηλεκτρικά δεν φαίνεται, με τα οφέλη της ηλεκτροκίνησης να είναι πολύ μεγαλύτερα.

Επίσης υπάρχουν και τα μεταχειρισμένα που εκεί η διαφορά εκμηδενίζεται σε πολλές περιπτώσεις! Γιατί ένα μεταχειρισμένο ηλεκτρικό πχ. 3-5ετίας είναι το ίδιο αξιόπιστο με το καινούριο με μόνη απώλεια κάποια χιλιόμετρα αυτονομίας. Μηχανολογικά δεν έχει τίποτα που να φθείρεται και να έχει θέματα λόγω χιλιομέτρων, κακής/σκληρής χρήσης, κλπ.

 

Ποιο ηλεκτρικό παίρνω αντίστοιχο με θερμικό στα 25000; ποιο ηλεκτρικό παίρνω αντίστοιχο του Clio πχ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Volga είπε

Όλα ειναι θέμα ΚΑΙ ποιότητας μπαταρίας. Και εξηγούμαι.

Έχω κινητό iphone, εχω 2 laptop lenovo, έχω ένα Nintendo Switch

iphone: 1 έτος αρχισε βουτιά στην απόδοση
laptops lenovo: στον 1μιση χρόνο διαλύθηκε η μπαταρία. Νεκρή τέλος. Πάμε για άλλη (και στα 2).
Nintendo Switch Αγορασμένο Μάρτιο του 2017 βγάζοντάς του το μεδούλι με τη συσκευή να μένει ακόμη και μέρες πάνω σε charger του dock συνεχόμενης φόρτισης αλλά και μέρες όπου άπειρες φορές το σβήσαμε στο 0% και ξανά από την αρχή και παίζοντας ασταμάτητα λόγω 2 παιδιών και εμένα ως ένα μεγάλο παιδί. :D. Κύκλους φόρτισης; Αστο να μην το συζητήσω, τετραψήφιος μεγάλος αριθμός...
 

Ακομη το Nintendo έχει κρατήσει μια πααρα πολύ καλή απόδοση (οχι σαν την αρχική αλλά με ελάχιστη πτώση απόδοσης) μετά από 7 έτη!

Αυτό που αναφέρεις για μπαταρίες σε προϊόντα της Nintendo ισχύει. Νομίζω και τα χειριστήριά της έχουν φοβερή αντοχή μπαταρίας.

Για το iphone πραγματικά παραξενεύομαι που μέσα σε ένα χρόνο άρχισε να πέφτει. Εκτός και αν έκανες πολύ βαριά χρήση λόγω δουλειάς και είχες έτσι πολλούς κύκλους φόρτισης.

Τα laptops της lenovo που έχεις είναι thinkpad ή legion;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στη θεωρια ολα ωραια ειναι.

στην πραξη ακομα και αν ερθουν τετοιες μπαταριες το κοστος χρησης του φορτιστη θα ειναι ακραιο για πολλα χρονια. η λογικη του ηλεκτρικου ειναι να βγαινει πολυ φθηνη η μετακινηση μεχρι να ερθει το μπουγιουρντι της αλλαγης μπαταριας. αν πληρωνεις ταχυΤΑΧΥφορτιστες που γεμιζουν 100kwh σε 15 λεπτά με 40 ευρω, δεν εχει κανενα νοημα η αγορα ηλεκτρικου εκτος αν εισαι ταξι/διανομη/εταιρικο κτλ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
48 minutes ago, vastegial_74 said:

Ποιο ηλεκτρικό παίρνω αντίστοιχο με θερμικό στα 25000; ποιο ηλεκτρικό παίρνω αντίστοιχο του Clio πχ;

Με τόσα ακόμα κανένα. Με 29.500€ παίζει το Volvo Ex30, είναι ένα μικρο SUV με 270 ίππους και 51κW μπαταρία η οποία ρεαλιστικά σε βγάζει 250χλμ Εθνική και κάπου 320χλμ εντός πόλης/περιφερειακούς.

Σε κάνα χρόνο θα δούμε και τιμές γύρω στα 25.000€ (μιλάμε πάντα με την επίδοση των 8.000€) 

Επίσης, το νέο Model 3 - Highland (σε κάνα 2 μήνες) λέγετε ότι θα είναι περίπου ~15% φθηνότερο, δηλαδή κάπου 28.000€ με μεγαλύτερη μπαταρία από το προηγούμενο. Εάν είναι έτσι πιστεύω θα τα σβήσει όλα. Μιλάμε για αμάξι 320 ίππων με φουλ έξτρα όπως ηλιοροφή, θερμαινόμενα, 360 κάμερες καταγραφής, αντλία θερμότητας και γενικά τα πάντα. Στα συν ότι οι φορτιστές της Τεσλα είναι πολύ γρήγοροι και αρκετά φθηνότεροι από τους άλλους. 

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
51 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

στη θεωρια ολα ωραια ειναι.

στην πραξη ακομα και αν ερθουν τετοιες μπαταριες το κοστος χρησης του φορτιστη θα ειναι ακραιο για πολλα χρονια. η λογικη του ηλεκτρικου ειναι να βγαινει πολυ φθηνη η μετακινηση μεχρι να ερθει το μπουγιουρντι της αλλαγης μπαταριας. αν πληρωνεις ταχυΤΑΧΥφορτιστες που γεμιζουν 100kwh σε 15 λεπτά με 40 ευρω, δεν εχει κανενα νοημα η αγορα ηλεκτρικου εκτος αν εισαι ταξι/διανομη/εταιρικο κτλ. 

Υπάρχουν ήδη αυτοκίνητα που φορτίζουν πολύ γρήγορα, πχ το KIA EV6 από 0 ως 50% (37 KWh - 200-210 km για γρήγορη οδήγηση στην εθνική) σε 10 λεπτά και 0-70 ή 10-80  (52 KWh - 280-290 km για γρήγορη οδήγηση στην εθνική) σε 17 λεπτά. Οι 350ρηδες φορτιστές της Ionity έχουν κόστος 0,69 euro / KWh στη Γερμανία ενώ αν έχεις Ionity Pass η τιμή είναι 0,49. Οπότε ούτε πολύ ακριβό θα είναι ούτε είναι κάτι το εκπληκτικό αυτό που παρουσιάζει η BYD CATL. Είναι απλώς η εξέλιξη, από 200-210km σε 10 λεπτά πάμε σε 400 (στη πραγματικότητα μάλλον είναι ίσως και λίγο πιο κάτω από 300 βέβαια γιατί μετράνε αλλιώς οι Κινέζοι).

Αυτά τα ποσά θα τα πληρώσεις σε μεγάλο ταξίδι, η καθημερινή χρήση είναι φόρτιση στο σπίτι.

Επεξ/σία από malakudi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σιγά μην μπει στα τέσλα αυτή η μάπα μπαταρία! LFP? σοβαρά τώρα? έχουν το 1/3 ενεργειακής πυκνότητας που έχουν οι μπαταρίες που έχουν τα κινητά μας! δηλαδη ένα τέσλα που έχει μπαταρία 500κιλά σήμερα αν βάλει LFP θα πάει στους 1.5 τόνους για να έχει την ίδια αυτονομια!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Vasilisxd said:

Με τόσα ακόμα κανένα. Με 29.500€ παίζει το Volvo Ex30, είναι ένα μικρο SUV με 270 ίππους και 51κW μπαταρία η οποία ρεαλιστικά σε βγάζει 250χλμ Εθνική και κάπου 320χλμ εντός πόλης/περιφερειακούς.

Σε κάνα χρόνο θα δούμε και τιμές γύρω στα 25.000€ (μιλάμε πάντα με την επίδοση των 8.000€) 

Επίσης, το νέο Model 3 - Highland (σε κάνα 2 μήνες) λέγετε ότι θα είναι περίπου ~15% φθηνότερο, δηλαδή κάπου 28.000€ με μεγαλύτερη μπαταρία από το προηγούμενο. Εάν είναι έτσι πιστεύω θα τα σβήσει όλα. Μιλάμε για αμάξι 320 ίππων με φουλ έξτρα όπως ηλιοροφή, θερμαινόμενα, 360 κάμερες καταγραφής, αντλία θερμότητας και γενικά τα πάντα. Στα συν ότι οι φορτιστές της Τεσλα είναι πολύ γρήγοροι και αρκετά φθηνότεροι από τους άλλους. 

btw επιδοτήσεις τελειώνουν καλο ειναι να λεμε τημες χωρις τπτ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, xenofonlive είπε

Σιγά μην μπει στα τέσλα αυτή η μάπα μπαταρία! LFP? σοβαρά τώρα? έχουν το 1/3 ενεργειακής πυκνότητας που έχουν οι μπαταρίες που έχουν τα κινητά μας! δηλαδη ένα τέσλα που έχει μπαταρία 500κιλά σήμερα αν βάλει LFP θα πάει στους 1.5 τόνους για να έχει την ίδια αυτονομια!

Κάποια Tesla έχουν ήδη LFP μπαταρία, στις standard range εκδόσεις. Και όχι δεν έχουν τριπλάσιο βάρος.

Επεξ/σία από malakudi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...