Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, countass είπε

Δεν μπορεί το ρεύμα να φτάσει το κόστος της βενζίνης,αν γίνει αυτό ούτε τα ψυγεία δε θα λειτουργούμε,θα ψάχνουμε κελάρια να αποθηκεύσουμε παστα κρέατα όπως παλιά,οπότε το πρόβλημα δε θα είναι μόνο η μετακίνησή μας.

edit : εγώ πήρα μηχανάκι ηλεκτρικό για την πόλη πάντως ήδη,με 5kwh κάνω 100 χλμ,όποιος ξέρει ας μας πει πόσο κοστίζουν,εγώ σας λέω πολύ χοντρικά και στρογγυλοποιημένα 1€

το θεμα ειναι και η τελικη που εχουν τα δικυκλα γιατι με 45km δεν πας πουθενα αμα βγω λ.βουλιαγμενης με εφαγαν

  • Απαντ. 77
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Μόλις τώρα, fotisdra είπε

το θεμα ειναι και η τελικη που εχουν τα δικυκλα γιατι με 45km δεν πας πουθενα αμα βγω λ.βουλιαγμενης με εφαγαν

wheelnwater mojito, θεωρητικη τελικη 100,εγώ στην εθνική αν χρειαστεί ποτέ,πάω 80-90, μια χαρά είναι.

Δημοσ.
31 minutes ago, countass said:

Δεν μπορεί το ρεύμα να φτάσει το κόστος της βενζίνης,αν γίνει αυτό ούτε τα ψυγεία δε θα λειτουργούμε,θα ψάχνουμε κελάρια να αποθηκεύσουμε παστα κρέατα όπως παλιά,οπότε το πρόβλημα δε θα είναι μόνο η μετακίνησή μας.

edit : εγώ πήρα μηχανάκι ηλεκτρικό για την πόλη πάντως ήδη,με 5kwh κάνω 100 χλμ,όποιος ξέρει ας μας πει πόσο κοστίζουν,εγώ σας λέω πολύ χοντρικά και στρογγυλοποιημένα 1€

φορτιση σε σταθμουν ηδη ειναι σε αυτο το επιπεδο τημης 😁

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, Black Demis είπε

φορτιση σε σταθμουν ηδη ειναι σε αυτο το επιπεδο τημης 😁

Είναι,και δεν είπα ότι συμφέρει να φορτίζεις εκεί,αλλά σε κάποιες περιπτώσεις συμφέρουν ήδη τα ηλεκτρικά,μην τα ισοπεδώνουμε όλα με τη μία.Επίσης μην ξεχνάς τα πολύ λιγότερα μηχανικά μέρη που έχουν τα ηλεκτρικά,κάτι που σημαίνει και πολύ λιγότερες επισκέψεις στους απατεώνες τους μηχανικούς.
Εν καιρώ θα βγουν καλύτερες τεχνολογίες,ειδικά αν ο κόσμος τις στηρίζει,πολύ περισσότερο βέβαια αν τα συμφέροντα των πετρελαικών το επιτρέψουν.Το πρόβλημα έγκειται πάντα στην εκάστοτε εξουσία και στον τρόπο που εκμεταλλεύεται την τεχνολογία,εγώ αυτό φωνάζω,να μην δαιμονοποιούμε την κάθε νέα τεχνολογία που παρουσιάζεται.

Επεξ/σία από countass
  • Like 1
Δημοσ.
49 λεπτά πριν, NickTG είπε

Τα 6 χρόνια βγήκαν από κάποια έρευνα? 

Ειναι από την στατιστική υπηρεσία "Trust me bro.." 

  • Like 3
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Volga είπε

Ειναι από την στατιστική υπηρεσία "Trust me bro.." 

Από άτομο στο χωριό,δεν τον ξέρεις.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το θέμα με τις μπαταρίες δεν είναι η γρήγορη φόρτιση. Νομιζω ότι πιο πολύ hype παρά απόλυτα  αναγκαιο είναι. 
Ας βελτίωναν την χωρητικότητα και την αντοχή (cycles) στο ίδιο μέγεθος ώστε
πχ στα κινητά να άντεχαν 24ωρες με πάνω από τον μέσο όρο χρήσης (πχ 10 ώρες σε εφαρμογές παιχνίδια ).

Αν το πετύχουν τότε ειλικρινά ακόμα και 4 ώρες να ήθελε η φόρτιση λίγο θα με ενοχλούσε. Το βράδυ θα το έβαζα στην πρίζα και όποτε γέμιζε είτε κινητό είτε αμάξι. Και αν έπρεπε να παω κάπου (πχ ελεύθερο κάμπινγκ) θα είχα powerbank. Για το αμάξι κοιτάς από πριν σημεία που μπορείς να φορτίσεις.


Τελος μην ξεχνάμε ότι οι ταχεία φόρτιση χαλάει πιο γρήγορα την μπαταρία. Στην πραγματικότητα την θες όταν δεν είσαι σπίτι ή θυμήθηκες τελευταία στιγμή ότι δεν έχεις αρκετή μπαταρία. Χρήσιμο υπό συνθήκες αλλά όχι το πιο σημαντικό σε μια μπαταρία.

Επεξ/σία από Dimitris_1981
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

το θεμα ειναι, θα το "φερουν" καποια στιγμη να κοστιζει η χρηση ηλεκτρικου σχεδον το ιδιο με τη βενζινη, οταν δε θα υπαρχει αλλη επιλογη? επισης σε περιπτωση ατυχηματος τι γινεται? και τελος, κατα ποσο ειναι οι μπαταριες ανακυκλωσιμες?

Επεξ/σία από duende
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Dimitris_1981 είπε

Το θέμα με τις μπαταρίες δεν είναι η γρήγορη φόρτιση. Νομιζω ότι πιο πολύ hype παρά απόλυτα  αναγκαιο είναι. 
Ας βελτίωναν την χωρητικότητα και την αντοχή (cycles) στο ίδιο μέγεθος ώστε
πχ στα κινητά να άντεχαν 24ωρες με πάνω από τον μέσο όρο χρήσης (πχ 10 ώρες σε εφαρμογές παιχνίδια ).

Τελος μην ξεχνάμε ότι οι ταχεία φόρτιση χαλάει πιο γρήγορα την μπαταρία. Στην πραγματικότητα την θες όταν δεν είσαι σπίτι ή θυμήθηκες τελευταία στιγμή ότι δεν έχεις αρκετή μπαταρία. Χρήσιμο υπό συνθήκες αλλά όχι το πιο σημαντικό σε μια μπαταρία.

Όλα ειναι θέμα ΚΑΙ ποιότητας μπαταρίας. Και εξηγούμαι.

Έχω κινητό iphone, εχω 2 laptop lenovo, έχω ένα Nintendo Switch

iphone: 1 έτος αρχισε βουτιά στην απόδοση
laptops lenovo: στον 1μιση χρόνο διαλύθηκε η μπαταρία. Νεκρή τέλος. Πάμε για άλλη (και στα 2).
Nintendo Switch Αγορασμένο Μάρτιο του 2017 βγάζοντάς του το μεδούλι με τη συσκευή να μένει ακόμη και μέρες πάνω σε charger του dock συνεχόμενης φόρτισης αλλά και μέρες όπου άπειρες φορές το σβήσαμε στο 0% και ξανά από την αρχή και παίζοντας ασταμάτητα λόγω 2 παιδιών και εμένα ως ένα μεγάλο παιδί. :D. Κύκλους φόρτισης; Αστο να μην το συζητήσω, τετραψήφιος μεγάλος αριθμός...
 

Ακομη το Nintendo έχει κρατήσει μια πααρα πολύ καλή απόδοση (οχι σαν την αρχική αλλά με ελάχιστη πτώση απόδοσης) μετά από 7 έτη!



 

  • Like 3
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, duende είπε

το θεμα ειναι, θα το "φερουν" καποια στιγμη να κοστιζει η χρηση ηλεκτρικου σχεδον το ιδιο με τη βενζινη, οταν δε θα υπαρχει αλλη επιλογη? επισης σε περιπτωση ατυχηματος τι γινεται? και τελος, κατα ποσο ειναι οι μπαταριες ανακυκλωσιμες?

How much pollution does it take to make a car battery?
 
 
CO2 emissions for manufacturing that battery would range between 2400 kg (almost two and a half metric tons) and 16,000 kg (16 metric tons). Just how much is one ton of CO2? As much as a typical gas-powered car emits in about 2,500 miles of driving—just about the same weight as a great white shark!
 
Η tesla,ισχυρίζεται ότι στα ειδικά διαμορφωμένα εργοστάσια ανακύκλωσης που έχει,επιτυγχάνεται το 100% ανακύκλωσης των μπαταριών.Αντίστοιχα έχουν ή θα πρέπει να φτιάξουν κι άλλοι κατασκευαστές.Όλα γίνονται,διάθεση να υπάρχει.
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, countass said:

Είναι,και δεν είπα ότι συμφέρει να φορτίζεις εκεί,αλλά σε κάποιες περιπτώσεις συμφέρουν ήδη τα ηλεκτρικά,μην τα ισοπεδώνουμε όλα με τη μία.Επίσης μην ξεχνάς τα πολύ λιγότερα μηχανικά μέρη που έχουν τα ηλεκτρικά,κάτι που σημαίνει και πολύ λιγότερες επισκέψεις στους απατεώνες τους μηχανικούς.
Εν καιρώ θα βγουν καλύτερες τεχνολογίες,ειδικά αν ο κόσμος τις στηρίζει,πολύ περισσότερο βέβαια αν τα συμφέροντα των πετρελαικών το επιτρέψουν.Το πρόβλημα έγκειται πάντα στην εκάστοτε εξουσία και στον τρόπο που εκμεταλλεύεται την τεχνολογία,εγώ αυτό φωνάζω,να μην δαιμονοποιούμε την κάθε νέα τεχνολογία που παρουσιάζεται.

στην πολη ειτε συμφερει ειτε οχι εκει πας (90+++% δεν εχουν αλλη επηλογη οπως δικο τους parking κλπ)

προφανώς και ειναι λιγοτεεη συντρισηση αλλα δεδομενη στηγμη το κόστος αγοράς ουσιαστικά καλυπτει ολο αυτο δλδ ειτε παρεις το ενα είτε το αλλο στο τελος τα ιδια θα πληρώσεις απλα στο ηλεκτρικό ολα με την μια εκει αργοτερα σιγα σιγα....

οταν ακριβύνουν και αλλο τα συμβατικά και φτάσουν τα ηλεκτρικά στο κόστος (γιατι εκει παει) μετα θα συμφέρει να πάρεις ηλεκτρικό  (αν και για την πλειοψηφία του λάου τπτ απο τα δυο καθος δεν θα ειναι σε θεση να τα πάρουν)

και κανεις δεν δαιμονοποιώ την τεχνολογια....... απλα περισσότερος κοσμος δεν ειναι σε θεση να δωσει 35 40 χιλιαρικα , αυτο που θελει κοσμος και το παιρνει δλδ ειναι αμαξια με 15 εως 20 χιλιαρικα που ειναι σε θεση να κανουν ταξιδι να πανε στην πολη η κοινος να τα κανουν ολα οχι επειδι δεν θελουν κατι αλλο αλλα δεν μπορουν
 

 

33 minutes ago, Dimitris_1981 said:

Το βράδυ θα το έβαζα στην πρίζα και όποτε γέμιζε είτε κινητό είτε αμάξι. Και αν έπρεπε να παω κάπου (πχ ελεύθερο κάμπινγκ) θα είχα powerbank. Για το αμάξι κοιτάς από πριν σημεία που μπορείς να φορτίσεις.

 

για σενα δεν ειναι θεμα...... για την πλειοψυφια ειναι..... περρισοτεροι δεν μπορουν να βαλουν αυτοκινιτο το βραδυ να φορτισει...... απλα δεν εχουν που να το κανουν και πρεπει να πηγαινουν σε σταθμους.... οπου και θα τα σκασουν οτι αφορα λεφτα και θα περιμένουν αιωνες αν δεν πετυχουν ουρα

Επεξ/σία από Black Demis
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, Black Demis είπε

στην πολη ειτε συμφερει ειτε οχι εκει πας (90+++% δεν εχουν αλλη επηλογη οπως δικο τους parking κλπ)

προφανώς και ειναι λιγοτεεη συντρισηση αλλα δεδομενη στηγμη το κόστος αγοράς ουσιαστικά καλυπτει ολο αυτο δλδ ειτε παρεις το ενα είτε το αλλο στο τελος τα ιδια θα πληρώσεις απλα στο ηλεκτρικό ολα με την μια εκει αργοτερα σιγα σιγα....

οταν ακριβύνουν και αλλο τα συμβατικά και φτάσουν τα ηλεκτρικά στο κόστος (γιατι εκει παει) μετα θα συμφέρει να πάρεις ηλεκτρικό  (αν και για την πλειοψηφία του λάου τπτ απο τα δυο καθος δεν θα ειναι σε θεση να τα πάρουν)

και κανεις δεν δαιμονοποιώ την τεχνολογια....... απλα περισσότερος κοσμος δεν ειναι σε θεση να δωσει 35 40 χιλιαρικα , αυτο που θελει κοσμος και το παιρνει δλδ ειναι αμαξια με 15 εως 20 χιλιαρικα που ειναι σε θεση να κανουν ταξιδι να πανε στην πολη η κοινος να τα κανουν ολα οχι επειδι δεν θελουν κατι αλλο αλλα δεν μπορουν
 

Πάρα πολλοι συνωμοσιολόγοι ή θύματά τους δαιμονοποιούν την τεχνολογία και όχι μόνο τα ηλεκτρικά.Να σου θυμίσω τις ουρές που έκαναν πρόσφατα κάτι γίδια για να πάρουν ταυτότητα που δεν έχει το τσιπάκι του σατανά.
Για τα ηλεκτρικά λένε ότι μολύνουν άπειρα,ότι σε λίγα χρόνια θα θες μπαταρία που κοστίζει όσο το μισό αμάξι και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο έχω ακούσει,χωρίς να έχουν σωστά επιχειρήματα.

 

Τώρα όσον αφορά την πόλη που λες,κάποιοι έχουν πιλωτή,άλλοι μονοκατοικία άλλοι τη δυνατότητα να το παρκάρουν από κάτω και να τραβήξουν ένα κρυφό καλώδιο ρεύματος,άλλος μπορεί στη δουλειά του(μεγάλη εταιρία ή ελεύθερος επαγγελματίας) όπως είπα και παραπάνω,υπό προυποθέσεις μπορεί να συμφέρουν.Πολλοί έχουν πάνω από ένα αμάξι,ας είναι το ένα από τα 2 μίνι ηλεκτρικό σαν το ecocar για να τους συμφέρει η μετακίνησή τους στην πόλη,γιατί το να πάρεις καινούριο εσωτερικής καύσης και να το έχεις κολλημένο στην κίνηση της Αθήνας πχ είναι πραγματικά κρίμα για το αμάξι.
 

Τέλος φυσικά όλα αυτά τα παπιά και σκούτερ που κάνουν φασαρία και μολύνουν τον αέρα μας,μπορουν ανετα να αντικατασταθούν με ηλεκτρικά,εκτός κι αν κάποιος είναι ταξιδιάρης.Λίγοι όμως είναι αυτοί.
Επίσης πολλές μπαταρίες των ηλεκτρικών βγαίνουν,για πιο εύκολη φόρτιση.

Επεξ/σία από countass
  • Like 2
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Black Demis είπε

στην πολη ειτε συμφερει ειτε οχι εκει πας (90+++% δεν εχουν αλλη επηλογη οπως δικο τους parking κλπ)

προφανώς και ειναι λιγοτεεη συντρισηση αλλα δεδομενη στηγμη το κόστος αγοράς ουσιαστικά καλυπτει ολο αυτο δλδ ειτε παρεις το ενα είτε το αλλο στο τελος τα ιδια θα πληρώσεις απλα στο ηλεκτρικό ολα με την μια εκει αργοτερα σιγα σιγα....

οταν ακριβύνουν και αλλο τα συμβατικά και φτάσουν τα ηλεκτρικά στο κόστος (γιατι εκει παει) μετα θα συμφέρει να πάρεις ηλεκτρικό  (αν και για την πλειοψηφία του λάου τπτ απο τα δυο καθος δεν θα ειναι σε θεση να τα πάρουν)

και κανεις δεν δαιμονοποιώ την τεχνολογια....... απλα περισσότερος κοσμος δεν ειναι σε θεση να δωσει 35 40 χιλιαρικα , αυτο που θελει κοσμος και το παιρνει δλδ ειναι αμαξια με 15 εως 20 χιλιαρικα που ειναι σε θεση να κανουν ταξιδι να πανε στην πολη η κοινος να τα κανουν ολα οχι επειδι δεν θελουν κατι αλλο αλλα δεν μπορουν
 

 

για σενα δεν ειναι θεμα...... για την πλειοψυφια ειναι..... περρισοτεροι δεν μπορουν να βαλουν αυτοκινιτο το βραδυ να φορτισει...... απλα δεν εχουν που να το κανουν και πρεπει να πηγαινουν σε σταθμους.... οπου και θα τα σκασουν οτι αφορα λεφτα και θα περιμένουν αιωνες αν δεν πετυχουν ουρα

Η διαφορά στο κόστος αγοράς δεν είναι μεγάλη και καλύπτεται εύκολα σε 1-3 χρόνια χρήσης. Οι διαφορές είναι πιο μεγάλες στα μικρά αυτοκίνητα, όπου μπορείς να πάρεις θερμικό με 15χιλ και το αντίστοιχο ηλεκτρικό μπορεί να έχει 20+ με μεγάλο αρνητικό την μικρή αυτονομία σε αυτή την κατηγορία.

Στην κατηγορία θερμικών 20-25χιλ+ που τα περισσότερα αξιοπρεπή αυτοκίνητα σήμερα από εκεί ξεκινάνε, η διαφορά με τα ηλεκτρικά δεν φαίνεται, με τα οφέλη της ηλεκτροκίνησης να είναι πολύ μεγαλύτερα.

Επίσης υπάρχουν και τα μεταχειρισμένα που εκεί η διαφορά εκμηδενίζεται σε πολλές περιπτώσεις! Γιατί ένα μεταχειρισμένο ηλεκτρικό πχ. 3-5ετίας είναι το ίδιο αξιόπιστο με το καινούριο με μόνη απώλεια κάποια χιλιόμετρα αυτονομίας. Μηχανολογικά δεν έχει τίποτα που να φθείρεται και να έχει θέματα λόγω χιλιομέτρων, κακής/σκληρής χρήσης, κλπ.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα της ηλεκτροκίνησης είναι το θέμα σταθερής φόρτισης στο σπίτι, όπου ειδικά στις μεγάλες πόλεις το σταθερό πάρκινγκ είναι αδύνατο για το μεγαλύτερο μέρους του πληθυσμού! Το να φορτίζεις συνεχώς σε κοινόχρηστους φορτιστές είναι χρονοβόρο και κοστοβόρο προς το παρόν.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 minutes ago, countass said:

Πάρα πολλοι συνωμοσιολόγοι ή θύματά τους δαιμονοποιούν την τεχνολογία και όχι μόνο τα ηλεκτρικά.Να σου θυμίσω τις ουρές που έκαναν πρόσφατα κάτι γίδια για να πάρουν ταυτότητα που δεν έχει το τσιπάκι του σατανά.
Για τα ηλεκτρικά λένε ότι μολύνουν άπειρα,ότι σε λίγα χρόνια θα θες μπαταρία που κοστίζει όσο το μισό αμάξι και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο έχω ακούσει,χωρίς να έχουν σωστά επιχειρήματα.

 

Τώρα όσον αφορά την πόλη που λες,κάποιοι έχουν πιλωτή,άλλοι μονοκατοικία άλλοι τη δυνατότητα να το παρκάρουν από κάτω και να τραβήξουν ένα κρυφό καλώδιο ρεύματος,άλλος μπορεί στη δουλειά του(μεγάλη εταιρία ή ελεύθερος επαγγελματίας) όπως είπα και παραπάνω,υπό προυποθέσεις μπορεί να συμφέρουν.Πολλοί έχουν πάνω από ένα αμάξι,ας είναι το ένα από τα 2 μίνι ηλεκτρικό σαν το ecocar για να τους συμφέρει η μετακίνησή τους στην πόλη,γιατί το να πάρεις καινούριο εσωτερικής καύσης και να το έχεις κολλημένο στην κίνηση της Αθήνας πχ είναι πραγματικά κρίμα για το αμάξι.
 

Τέλος φυσικά όλα αυτά τα παπιά και σκούτερ που κάνουν φασαρία και μολύνουν τον αέρα μας,μπορουν ανετα να αντικατασταθούν με ηλεκτρικά,εκτός κι αν κάποιος είναι ταξιδιάρης.Λίγοι όμως είναι αυτοί.
Επίσης πολλές μπαταρίες των ηλεκτρικών βγαίνουν,για πιο εύκολη φόρτιση.

καλα το βλεπω καθυμερινα στο χωρο της τεχνολογιας δουλευω....

ειναι καθαρά οικονομικό το θεμα ναι όντος έχει κόσμο που έχει παρκινγ (πυλωτές πχ με ρεύμα) αλλά περισσότεροι παρκάρουν από εδώ και από εκεί...... τοσο απλά και δεν ειναι λίγοι ειναι πάρα μα παραααααα πολλοί

και ξέρω πάρα πολύ καλά τι ειναι είχα 3 μήνες και κατι το nissan leaf της ξαδελφης μου (έλειπε στο εξωτερικό και το πήρα καθαρά και μόνο γιατι μαρεσει το πως παει

εκανα και αρκετά χιλομετρα εκείνη την εποχη το φόρτιζα κάτω απο το σπίτι .... δλδ είχα βαλει smart camera έξω περίμενα να φύγει αυτοκίνητο που ήταν παρκαρισμένο έξω (ακομη και 3 ώρα νύχτα να ήταν) έτρεχα όπως ειμαι κάτω έβαζα διαφορα εμπόδια να μην παρκάρει άλλος πήγαινα εκεί που ειχα παρκάρει το leaf  (καμία φορά και καμία 250 μέτρα και παραπάνω μακριά) το έφερνα έβγαζα τα εμπόδια και πετούσα την μπαλαντέζα έξω για να το φορτίσω..........

ήταν τόσο ψυχοφθόρο ολο αυτό που καποια στηγμη δεν κοιμόμουν (Ασχετα που το αμάξι είχε ρεύμα μέσα και δεν ήθελε φόρτιση) για καποιο λόγο κοιτούσα την καμερα αν θεση ελευθερώθηκε.... μετά που το εδωσα επεσε ενα βάρος απο πάνω μου

προϋποθέσεις για αυτοκίνητο του λαού (δλδ να αντικαταστήσει ibiza, polo , swift, clio, κλπ)
1. ιδια τιμή αγοράς δλδ περιπου 17 20 χλιαρικα
2, η να φορτιζει σε ενα 5 με 10 λεπτα (σε ταχυφορτιστη) και να βγάζει καμία 280 χιλομετρα αυτονομία η με μια φορτιστη να βγάζει καμία 500 χιλομετρα

τα scooter ανετα θα μπορουσαν να φιγουν αν πχ βγει κατι που θα αντικαταστησει ενα 125 με ιδιες δυνατοτητες δεν θα υπαρχει λογος
δλδ
1 να κάνει κάπου στα 2,5 2,8 χιλιαρικα
2, να εχει τελική κάπου στα 100 χιλομετρα (πολλοί βγαίνουν περιφερειακο κλπ με αυτά )
3, να εχει αυτονομία κάπου στα 120 150 χιλιόμετρα (ενω πάει με την τελική του)
4. αποσπομενη μαπταρια για να φορτιζει σπιτι
χθες θα τα αλλαξουν ολα μην σου πω προχθες

Επεξ/σία από Black Demis
Δημοσ.

*ασχετο. Για όσους έχουν ηλεκτρικά από Αθήνα, παίζει δωρεάν φόρτιση σε 8 ταχυφορτιστες στο Σείριος, είναι λίγο μετά την Μαλακάσα, όπου μπορείς να πας και από περιφερειακό να γλυτώσεις τα διόδια.

Γκουντις και Stock House Κωτσόβολου στα συν. 

Γενικά δεν παίρνουμε ηλεκτρικό εάν δεν έχουμε δικό μας μέρος για φόρτιση. 

  • Like 1
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...