Geo-nar Δημοσ. 24 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2023 Οι λέξεις "μπαταρία" και "Κίνα" θα έπρεπε να απαγορεύεται να μπαίνουν στην ίδια πρόταση.
oldnew Δημοσ. 24 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2023 2 hours ago, cosmic73 said: Η χρυση εποχη της ηλεκτροκινησης στη Ελλαδα και γενικοτερα στην Ευρωπη θα ξεκινησει μονο οταν κινεζοι κατασκευαστες θα μπορουν να πωλουν μοντελα στην χωρα μας (μεσω δικων τους αντιπροσωπων) οποτε θα μπορουν να ικανοποιουν καθε γουστο και καθε βαλαντιο......... Βεβαια μεχρι τοτε ομως θα τρεξει πολυ νερο στο αυλακι .......... Ποτέ δηλαδή.. 51 minutes ago, CyanBlue said: Μάλλον τα πράγματα θα εξελιχθούν πιο γρήγορα. Με βενζίνη στα 3 ευρώ και αυτοκίνητα - κινεζιές - μπιχλιμπίδια χαμηλού κόστους, θα επιταχυνθούν. Το ξέρουν οι Κινέζοι, το κατάλαβαν και οι Γερμανοί. Μένει να δούμε μια αλλαγή που νομίζω δε θα έχει ξανασυμβει στην αυτοκίνηση. Αυτοί που θα την πληρώσουν είναι όσοι σήμερα αγοράζουν καινούρια συμβατικά. Αν δεν πεσει το ηλεκτρικό στα 15-18 χιλιάρικα δεν αφορά το 80% στην Ελλάδα.. Και αυτο αργει 10ετιες. Ολα τα υπόλοιπα είναι αλλά λόγια να αγαπιόμαστε. Το ντίζελ εχει 1.6 και εξακολουθεί να είναι με διαφορά οτι ποιο οικονομία και ας μη το προβάλει το μάρκετινγκ πλέον. 1 1
kasiopi Δημοσ. 24 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2023 1 ώρα πριν, alexioannou είπε Η εμμονή για μια πεντελως αποτυχημένη τεχνολογία..... Θεσσαλονίκη-Αθηνα με tesla 11 ώρες. Σου λένε για οικονομία ενώ πρέπει να αγοράσεις το ηλεκτρικό καμμια 30.000€ και σε 6 χρονια αλλά 8.000€ για μπαταρία..... Το τι μόλυνση παράγουν όλα αυτά δεν περιγράφεται .... ...και από ποια πηγή ενέργειας θα φορτίζονται όλα αυτά ταυτόχρονα.
Nakis93 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2023 50 λεπτά πριν, gurgurant είπε Ειναι που δεν εχουν βρει τεχνολογιες ακομα μωρεεεε......τα παντα εχουν αλλα τα λεφτα απο τα καυσιμα ειναι πολλα και θα αφαιρεσουν πολυ μεγαλο κομματι εσοδων αν βγουν στην αγοραααααααα................ Πολλές πετρελαϊκές έχουν επενδύσει δις στην ηλεκτρική ενέργεια με ό,τι αυτό συνεπάγεται μελλοντικά στην τιμή του ρεύματος. Προσωπικά δυσκολεύομαι να πιστέψω οτι όταν η ηλεκτροκίνηση γίνει mainstream δεν θα κοστίζει περισσότερο απ' ότι κοστίζει η μετακίνηση με ορυκτά καύσιμα αυτή τη στιγμή. Εξάλλου στην ανθρώπινη ιστορία μέχρι στιγμής η ενέργεια μόνο ακρυβαίνει (με εξαίρεση σε περιόδους ύφεσης όταν πέφτει δραματικά η ζήτηση και κατανάλωση). 1
Evangelos Anagnostou Δημοσ. 24 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2023 Προβλέπω ότι η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση θα φέρει σχεδόν ολική επικράτηση της κίνας στην αγορά αυτοκινήτου, έρχεται όλεθρος για την ευρώπη και τις παραδοσιακες αυτοκινητοβιομηχανιες της. 1
nikosjc Δημοσ. 24 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2023 1 ώρα πριν, alexioannou είπε Η εμμονή για μια πεντελως αποτυχημένη τεχνολογία..... Θεσσαλονίκη-Αθηνα με tesla 11 ώρες. Σου λένε για οικονομία ενώ πρέπει να αγοράσεις το ηλεκτρικό καμμια 30.000€ και σε 6 χρονια αλλά 8.000€ για μπαταρία..... Το τι μόλυνση παράγουν όλα αυτά δεν περιγράφεται .... Ο ορισμός της ημιμάθειας και της παραπληροφόρησης! 13
CyanBlue Δημοσ. 24 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2023 8 λεπτά πριν, oldnew είπε Ποτέ δηλαδή.. Αν δεν πεσει το ηλεκτρικό στα 15-18 χιλιάρικα δεν αφορά το 80% στην Ελλάδα.. Και αυτο αργει 10ετιες. Ολα τα υπόλοιπα είναι αλλά λόγια να αγαπιόμαστε. Το ντίζελ εχει 1.6 και εξακολουθεί να είναι με διαφορά οτι ποιο οικονομία και ας μη το προβάλει το μάρκετινγκ πλέον. Νομίζω πως θα πέσουν οι τιμές, και φυσικά αν απλοποιηθεί και επιταχυνθεί το θέμα τις επιδότησης θα δοθεί μεγάλη ώθηση. Έχε κατά νου πως η αγορά κινείται πολύ από τις αγορές εταιρικών αυτοκινήτων (προς ενοικίαση και προς leasing). Σε καμία περίπτωση δε θα πάρει 10ετίες. Μετά την οριστική παύση παραγωγής καθαρά κινητήρων εσωτερικής καύσης σε λίγα μόλις χρόνια, θα ξαναμοιραστεί η τράπουλα.
pcos Δημοσ. 24 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2023 αντε να δω τετοια μπαταιρα στο σκουτερακι μου να παει απο τα 60km στα 300km
oldnew Δημοσ. 24 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2023 (επεξεργασμένο) 13 minutes ago, CyanBlue said: Νομίζω πως θα πέσουν οι τιμές, και φυσικά αν απλοποιηθεί και επιταχυνθεί το θέμα τις επιδότησης θα δοθεί μεγάλη ώθηση. Έχε κατά νου πως η αγορά κινείται πολύ από τις αγορές εταιρικών αυτοκινήτων (προς ενοικίαση και προς leasing). Σε καμία περίπτωση δε θα πάρει 10ετίες. Μετά την οριστική παύση παραγωγής καθαρά κινητήρων εσωτερικής καύσης σε λίγα μόλις χρόνια, θα ξαναμοιραστεί η τράπουλα. Δεν υπάρχει περίπτωση να καταργηθούν το 2030 οι κινητήρες εσωτερικής καύσης. Θα παίρνει αναβολές για πολλά χρονιά. Η αγορά δεν είναι έτοιμη με τίποτα να γίνουν τα ηλεκτρικά η πλοιοψηφια. Στο θέμα, δεν γράφει κόστος της νεας μπαταρίας. Και σε 1 λεπτό να φορτίζει αμα κάνει 50. 000 δεν αφορά κανεναν. Οι ποιο απλές μπαταρίες της συγκεκριμένης εταιρείας είναι πανάκριβες, σκέψου οι πρωτοποριακες. Επεξ/σία 24 Αυγούστου 2023 από oldnew
redbullboy Δημοσ. 24 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2023 Το c rating της φόρτισης δεν είναι ακριβως αυτό που λέει το άρθρο... Για να φορτίσει μια μπαταρία σε 4c πρέπει να της δώσεις 4 φορές τα ονομαστικά ah σε ρεύμα φόρτισης. Για μια μεγάλη μπαταρία 100kwh και με ένα πολύ αισιόδοξο ποσοστό 30% απώλειες στην φόρτιση, νομίζω ότι δεν υπάρχει ακόμα φορτιστής που να μπορεί να δώσει τέτοια ισχύ. Λανθανω; 1
countass Δημοσ. 24 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2023 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, alexioannou είπε Η εμμονή για μια πεντελως αποτυχημένη τεχνολογία..... Θεσσαλονίκη-Αθηνα με tesla 11 ώρες. Σου λένε για οικονομία ενώ πρέπει να αγοράσεις το ηλεκτρικό καμμια 30.000€ και σε 6 χρονια αλλά 8.000€ για μπαταρία..... Το τι μόλυνση παράγουν όλα αυτά δεν περιγράφεται .... Γιατί παραπληροφορείτε τον κόσμο με τις ιστορίες συνομωσίας σας; τo ecocar το ξέρεις; ναι αυτόν τον κουβά που δίνει 2 χρόνια εγγύηση ακόμα και στη μπαταρία.Μίλησα με ζαχαροπλαστείο που έκανε 110.000 χλμ σε 3 χρόνια.Ακόμα του βγάζει αρκετά χιλιόμετρα,4-5 ώρες λειτουργίας μέσα στην Αθήνα και δεν έχει σκοπό να αλλάξει μπαταρία.Σημείωσε ότι μετά από 2 χρόνια,πήρε και 2ο ecocar.Ακόμα και αν αλλάξει όμως τα έχει βγάλει τα λεφτά της χρόνια τώρα. Από που τώρα εβγαλες εσύ ότι κάθε 5-6 χρόνια θα δίνουμε 8 χιλιάρικα δεν ξέρω ειλικρινά.Όσον αφορά τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο,άστο καλύτερα στους επιστήμονες,στην Ελλαδάρα όλοι έχετε την αποψάρα σας.Οι ανεμογεννήτριες και οι μπαταρίες αν λειτουργούν και απορρίπτονται σωστά,δεν υπάρχει πρόβλημα.Άλλο αν όλοι με γνώμονα τον περιορισμό του κόστους τα πετάνε στη χωματερή των άνω λιοσίων.Η εξουσία είναι το πρόβλημα όχι η τεχνολογία. Επεξ/σία 24 Αυγούστου 2023 από countass 10
xakerofxanthi Δημοσ. 24 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2023 version1 έχει πάντα προβλήματα ίσως με v3 ή v5 από αυτό το σύστημα να λειτουργήσει καλά
NickTG Δημοσ. 24 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2023 1 hour ago, alexioannou said: και σε 6 χρονια αλλά 8.000€ για μπαταρία..... Τα 6 χρόνια βγήκαν από κάποια έρευνα?
countass Δημοσ. 24 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2023 (επεξεργασμένο) 40 λεπτά πριν, Nakis93 είπε Πολλές πετρελαϊκές έχουν επενδύσει δις στην ηλεκτρική ενέργεια με ό,τι αυτό συνεπάγεται μελλοντικά στην τιμή του ρεύματος. Προσωπικά δυσκολεύομαι να πιστέψω οτι όταν η ηλεκτροκίνηση γίνει mainstream δεν θα κοστίζει περισσότερο απ' ότι κοστίζει η μετακίνηση με ορυκτά καύσιμα αυτή τη στιγμή. Εξάλλου στην ανθρώπινη ιστορία μέχρι στιγμής η ενέργεια μόνο ακρυβαίνει (με εξαίρεση σε περιόδους ύφεσης όταν πέφτει δραματικά η ζήτηση και κατανάλωση). Δεν μπορεί το ρεύμα να φτάσει το κόστος της βενζίνης,αν γίνει αυτό ούτε τα ψυγεία δε θα λειτουργούμε,θα ψάχνουμε κελάρια να αποθηκεύσουμε παστα κρέατα όπως παλιά,οπότε το πρόβλημα δε θα είναι μόνο η μετακίνησή μας. edit : εγώ πήρα μηχανάκι ηλεκτρικό για την πόλη πάντως ήδη,με 5kwh κάνω 100 χλμ,όποιος ξέρει ας μας πει πόσο κοστίζουν,εγώ σας λέω πολύ χοντρικά και στρογγυλοποιημένα 1€ Επεξ/σία 24 Αυγούστου 2023 από countass
Nakis93 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2023 2 λεπτά πριν, countass είπε Δεν μπορεί το ρεύμα να φτάσει το κόστος της βενζίνης,αν γίνει αυτό ούτε τα ψυγεία δε θα λειτουργούμε,θα ψάχνουμε κελάρια να αποθηκεύσουμε παστα κρέατα όπως παλιά,οπότε το πρόβλημα δε θα είναι μόνο η μετακίνησή μας. Αναφέρομαι στην φόρτιση σε σταθμούς φόρτισης και όχι στο οικιακό ρεύμα. Δεν το διευκρύνησα σωστά. Εξάλλου αν γίνει όντως mainstream η ηλεκτροκίνηση, η συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών δεν έχει και ούτε θα έχει ιδιωτικό πάρκινγκ για να φορτίζουν κατ ' οίκον. Αυτό θα είναι για πολλές δεκαετίες προνόμιο των λίγων.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα