Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 77
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 hours ago, cosmic73 said:

Η χρυση εποχη της ηλεκτροκινησης στη Ελλαδα και γενικοτερα στην Ευρωπη θα ξεκινησει μονο  οταν κινεζοι κατασκευαστες θα μπορουν να πωλουν μοντελα στην χωρα μας (μεσω δικων τους αντιπροσωπων) οποτε θα μπορουν να ικανοποιουν καθε γουστο και καθε βαλαντιο.........

Βεβαια μεχρι τοτε ομως θα τρεξει πολυ νερο στο αυλακι ..........

Ποτέ δηλαδή.. 

51 minutes ago, CyanBlue said:

Μάλλον τα πράγματα θα εξελιχθούν πιο γρήγορα. Με βενζίνη στα 3 ευρώ και αυτοκίνητα - κινεζιές - μπιχλιμπίδια χαμηλού κόστους, θα επιταχυνθούν. Το ξέρουν οι Κινέζοι, το κατάλαβαν και οι Γερμανοί. Μένει να δούμε μια αλλαγή που νομίζω δε θα έχει ξανασυμβει στην αυτοκίνηση. Αυτοί που θα την πληρώσουν είναι όσοι σήμερα αγοράζουν καινούρια συμβατικά.

Αν δεν πεσει το ηλεκτρικό στα 15-18 χιλιάρικα δεν αφορά το 80% στην Ελλάδα.. Και αυτο αργει 10ετιες. Ολα τα υπόλοιπα είναι αλλά λόγια να αγαπιόμαστε. Το ντίζελ εχει 1.6 και εξακολουθεί να είναι με διαφορά οτι ποιο οικονομία και ας μη το προβάλει το μάρκετινγκ πλέον. 

  • Like 1
  • Sad 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, alexioannou είπε

Η εμμονή για μια πεντελως αποτυχημένη τεχνολογία.....

Θεσσαλονίκη-Αθηνα με tesla 11 ώρες.

Σου λένε για οικονομία ενώ πρέπει να αγοράσεις το ηλεκτρικό καμμια 30.000€ και σε 6 χρονια αλλά 8.000€ για μπαταρία.....

Το τι μόλυνση παράγουν όλα αυτά δεν περιγράφεται ....

...και από ποια πηγή ενέργειας θα φορτίζονται όλα αυτά ταυτόχρονα.

Δημοσ.
50 λεπτά πριν, gurgurant είπε

Ειναι που δεν εχουν βρει τεχνολογιες ακομα μωρεεεε......τα παντα εχουν αλλα τα λεφτα απο τα καυσιμα ειναι πολλα και θα αφαιρεσουν πολυ μεγαλο κομματι εσοδων αν βγουν στην αγοραααααααα................

Πολλές πετρελαϊκές έχουν επενδύσει δις στην ηλεκτρική ενέργεια με ό,τι αυτό συνεπάγεται μελλοντικά στην τιμή του ρεύματος. Προσωπικά δυσκολεύομαι να πιστέψω οτι όταν η ηλεκτροκίνηση γίνει mainstream δεν θα κοστίζει περισσότερο απ' ότι κοστίζει η μετακίνηση με ορυκτά καύσιμα αυτή τη στιγμή. Εξάλλου στην ανθρώπινη ιστορία μέχρι στιγμής η ενέργεια μόνο ακρυβαίνει (με εξαίρεση σε περιόδους ύφεσης όταν πέφτει δραματικά η ζήτηση και κατανάλωση).

  • Like 1
Δημοσ.

Προβλέπω ότι η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση θα φέρει σχεδόν ολική επικράτηση της κίνας στην αγορά αυτοκινήτου, έρχεται όλεθρος για την ευρώπη και τις παραδοσιακες αυτοκινητοβιομηχανιες της.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, alexioannou είπε

Η εμμονή για μια πεντελως αποτυχημένη τεχνολογία.....

Θεσσαλονίκη-Αθηνα με tesla 11 ώρες.

Σου λένε για οικονομία ενώ πρέπει να αγοράσεις το ηλεκτρικό καμμια 30.000€ και σε 6 χρονια αλλά 8.000€ για μπαταρία.....

Το τι μόλυνση παράγουν όλα αυτά δεν περιγράφεται ....

Ο ορισμός της ημιμάθειας και της παραπληροφόρησης!

  • Like 13
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, oldnew είπε

Ποτέ δηλαδή.. 

Αν δεν πεσει το ηλεκτρικό στα 15-18 χιλιάρικα δεν αφορά το 80% στην Ελλάδα.. Και αυτο αργει 10ετιες. Ολα τα υπόλοιπα είναι αλλά λόγια να αγαπιόμαστε. Το ντίζελ εχει 1.6 και εξακολουθεί να είναι με διαφορά οτι ποιο οικονομία και ας μη το προβάλει το μάρκετινγκ πλέον. 

Νομίζω πως θα πέσουν οι τιμές, και φυσικά αν απλοποιηθεί και επιταχυνθεί το θέμα τις επιδότησης θα δοθεί μεγάλη ώθηση. Έχε κατά νου πως η αγορά κινείται πολύ από τις αγορές εταιρικών αυτοκινήτων (προς ενοικίαση και προς leasing). Σε καμία περίπτωση δε θα πάρει 10ετίες. Μετά την οριστική παύση παραγωγής καθαρά κινητήρων εσωτερικής καύσης σε λίγα μόλις χρόνια, θα ξαναμοιραστεί η τράπουλα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 minutes ago, CyanBlue said:

Νομίζω πως θα πέσουν οι τιμές, και φυσικά αν απλοποιηθεί και επιταχυνθεί το θέμα τις επιδότησης θα δοθεί μεγάλη ώθηση. Έχε κατά νου πως η αγορά κινείται πολύ από τις αγορές εταιρικών αυτοκινήτων (προς ενοικίαση και προς leasing). Σε καμία περίπτωση δε θα πάρει 10ετίες. Μετά την οριστική παύση παραγωγής καθαρά κινητήρων εσωτερικής καύσης σε λίγα μόλις χρόνια, θα ξαναμοιραστεί η τράπουλα.

Δεν υπάρχει περίπτωση να καταργηθούν το 2030 οι κινητήρες εσωτερικής καύσης. Θα παίρνει αναβολές για πολλά χρονιά. Η αγορά δεν είναι έτοιμη με τίποτα να γίνουν τα ηλεκτρικά η πλοιοψηφια. Στο θέμα, δεν γράφει κόστος της νεας μπαταρίας. Και σε 1 λεπτό να φορτίζει αμα κάνει 50. 000 δεν αφορά κανεναν. Οι ποιο απλές μπαταρίες της συγκεκριμένης εταιρείας είναι πανάκριβες, σκέψου οι πρωτοποριακες. 

Επεξ/σία από oldnew
Δημοσ.

Το c rating της φόρτισης δεν είναι ακριβως αυτό που λέει το άρθρο... Για να φορτίσει μια μπαταρία σε 4c πρέπει να της δώσεις 4 φορές τα ονομαστικά ah σε ρεύμα φόρτισης. Για μια μεγάλη μπαταρία 100kwh και με ένα πολύ αισιόδοξο ποσοστό 30% απώλειες στην φόρτιση, νομίζω ότι δεν υπάρχει ακόμα φορτιστής που να μπορεί να δώσει τέτοια ισχύ. Λανθανω;

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, alexioannou είπε

Η εμμονή για μια πεντελως αποτυχημένη τεχνολογία.....

Θεσσαλονίκη-Αθηνα με tesla 11 ώρες.

Σου λένε για οικονομία ενώ πρέπει να αγοράσεις το ηλεκτρικό καμμια 30.000€ και σε 6 χρονια αλλά 8.000€ για μπαταρία.....

Το τι μόλυνση παράγουν όλα αυτά δεν περιγράφεται ....

Γιατί παραπληροφορείτε τον κόσμο με τις ιστορίες συνομωσίας σας; τo ecocar το ξέρεις; ναι αυτόν τον κουβά που δίνει 2 χρόνια εγγύηση ακόμα και στη μπαταρία.Μίλησα με ζαχαροπλαστείο που έκανε 110.000 χλμ σε 3 χρόνια.Ακόμα του βγάζει αρκετά χιλιόμετρα,4-5 ώρες λειτουργίας μέσα στην Αθήνα και δεν έχει σκοπό να αλλάξει μπαταρία.Σημείωσε ότι μετά από 2 χρόνια,πήρε και 2ο ecocar.Ακόμα και αν αλλάξει όμως τα έχει βγάλει τα λεφτά της χρόνια τώρα.
Από που τώρα εβγαλες εσύ ότι κάθε 5-6 χρόνια θα δίνουμε 8 χιλιάρικα δεν ξέρω ειλικρινά.Όσον αφορά τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο,άστο καλύτερα στους επιστήμονες,στην Ελλαδάρα όλοι έχετε την αποψάρα σας.Οι ανεμογεννήτριες και οι μπαταρίες αν λειτουργούν και απορρίπτονται σωστά,δεν υπάρχει πρόβλημα.Άλλο αν όλοι με γνώμονα τον περιορισμό του κόστους τα πετάνε στη χωματερή των άνω λιοσίων.Η εξουσία είναι το πρόβλημα όχι η τεχνολογία.

Επεξ/σία από countass
  • Like 10
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, Nakis93 είπε

Πολλές πετρελαϊκές έχουν επενδύσει δις στην ηλεκτρική ενέργεια με ό,τι αυτό συνεπάγεται μελλοντικά στην τιμή του ρεύματος. Προσωπικά δυσκολεύομαι να πιστέψω οτι όταν η ηλεκτροκίνηση γίνει mainstream δεν θα κοστίζει περισσότερο απ' ότι κοστίζει η μετακίνηση με ορυκτά καύσιμα αυτή τη στιγμή. Εξάλλου στην ανθρώπινη ιστορία μέχρι στιγμής η ενέργεια μόνο ακρυβαίνει (με εξαίρεση σε περιόδους ύφεσης όταν πέφτει δραματικά η ζήτηση και κατανάλωση).

Δεν μπορεί το ρεύμα να φτάσει το κόστος της βενζίνης,αν γίνει αυτό ούτε τα ψυγεία δε θα λειτουργούμε,θα ψάχνουμε κελάρια να αποθηκεύσουμε παστα κρέατα όπως παλιά,οπότε το πρόβλημα δε θα είναι μόνο η μετακίνησή μας.

edit : εγώ πήρα μηχανάκι ηλεκτρικό για την πόλη πάντως ήδη,με 5kwh κάνω 100 χλμ,όποιος ξέρει ας μας πει πόσο κοστίζουν,εγώ σας λέω πολύ χοντρικά και στρογγυλοποιημένα 1€

Επεξ/σία από countass
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, countass είπε

Δεν μπορεί το ρεύμα να φτάσει το κόστος της βενζίνης,αν γίνει αυτό ούτε τα ψυγεία δε θα λειτουργούμε,θα ψάχνουμε κελάρια να αποθηκεύσουμε παστα κρέατα όπως παλιά,οπότε το πρόβλημα δε θα είναι μόνο η μετακίνησή μας.

Αναφέρομαι στην φόρτιση σε σταθμούς φόρτισης και όχι στο οικιακό ρεύμα. Δεν το διευκρύνησα σωστά. Εξάλλου αν γίνει όντως mainstream η ηλεκτροκίνηση, η συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών δεν έχει και ούτε θα έχει ιδιωτικό πάρκινγκ για να φορτίζουν κατ ' οίκον. Αυτό θα είναι για πολλές δεκαετίες προνόμιο των λίγων.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...