Προς το περιεχόμενο

Η εταιρεία CATL παρουσίασε μπαταρία για EVs που φορτίζει ταχύτατα και προσφέρει εμβέλεια 400 χλμ. με μόνο 10 λεπτά φόρτισης


Crash24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ο γίγαντας της κατασκευής μπαταριών CATL (και σημαντικός προμηθευτής της Tesla) αποκάλυψε σε μία εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα τη νέα του μπαταρία υπερταχείας φόρτισης «Shenxing Superfast Charging Battery».

Σύμφωνα με την CATL, η νέα μπαταρία LFP υπερταχείας φόρτισης είναι ικανή να προσφέρει πρόσθετη εμβέλεια έως και 400 χλμ. με μία φόρτιση 10 λεπτών. Η νέα μπαταρία LFP υπερταχείας φόρτισης της CATL κάνει χρήση μίας ιδιόκτητης τεχνολογίας, η οποία συμπεριλαμβάνει τεχνολογία δακτυλίου ταχέων ιόντων, μιας νέας σύνθεσης υπεραγώγιμου ηλεκτρολύτη και ενός εξαιρετικά λεπτού και ασφαλέστερου διαχωριστή.

Η νέα μπαταρία LFP θα επιτρέπει στα οχήματα να έχουν εμβέλεια έως και 700 χλμ. περίπου με την κατασκευάστρια εταιρεία να ισχυρίζεται επίσης ότι η νέα καινοτομία της είναι μια «μπαταρία για όλους» και η πρώτη στον κόσμο που υποστηρίζει φόρτιση 4C. Για όσους δεν γνωρίζουν, το «C» αναφέρεται στον πολλαπλασιαστή φόρτισης της μπαταρίας και ως εκ τούτου, μία μπαταρία 4C μπορεί να φορτίσει σε ένα τέταρτο της ώρας. Όπως αναφέραμε και στην εισαγωγή, η Shenxing Superfast Charging Battery είναι ικανή να προσθέσει περίπου 400 χιλιόμετρα εμβέλειας σε ένα όχημα με μία 10λεπτη φόρτιση.

CATL-fast-charging-LFP-battery.webp

Όσον αφορά στις μπαταρίες ιόντων λιθίου, υπάρχουν αρκετοί διαφορετικοί τύποι, όπως οι μπαταρίες σιδήρου φωσφορικού λιθίου (LiFePO4 ή LFP) και άλλες (τριμερείς κ.λπ.). Αν και οι μπαταρίες LFP είναι από τις πιο ανθεκτικές και συχνά οικονομικότερες, έχουν συνήθως χαμηλότερη ενεργειακή πυκνότητα και μπορεί να παρουσιάσουν προβλήματα με την απόδοση τους σε περιβάλλοντα όπου επικρατούν χαμηλές θερμοκρασίες. Η CATL πάντως υποστηρίζει ότι η νέα της μπαταρία δίνει λύση σε αυτά τα προβλήματα καθώς προσφέρει «την τέλεια ισορροπία μεταξύ μεγάλης εμβέλειας και εύκολης αναπλήρωσης».

Η νέα μπαταρία μπορεί να φορτίσει γρήγορα σε ένα ευρύ φάσμα θερμοκρασιών. Σύμφωνα με την CATL μπορεί να φορτίσει σε ποσοστό από 0% στο 80% σε 30 λεπτά ακόμα και σε θερμοκρασίες υπό του μηδενός, ακόμα και στους -10℃. Εκτός από ταχεία φόρτιση, η νέα μπαταρία LFP της CATL προσφέρει σε ένα όχημα εμβέλεια άνω των 700 χιλιομέτρων με μία φόρτιση. Η εταιρεία επέλεξε το όνομα Shenxing για τη νέα της μπαταρία (μια αρχαία κινεζική φράση που εξυμνεί την ταχύτητα) καθώς όπως ισχυρίζεται, ο στόχος είναι η μπαταρία να προσφέρει «πραγματική αξία» στους απλούς ανθρώπους και θέλει να την φέρει όσο το δυνατόν ταχύτερα στην αγορά. Η μαζική παραγωγή αναμένεται να ξεκινήσει μέχρι το τέλος του έτους και τα νέα ηλεκτρικά οχήματα που θα την ενσωματώσουν αναμένονται στην αγορά μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2024.

CATL-fast-charging-LFP-battery-1.webp

Η CATL δεν είναι άγνωστη στις καινοτομίες των μπαταριών. Το 2019 κυκλοφόρησε την πρώτη τεχνολογία Cell to Pack (CTP). Στη συνέχεια, το 2021, η CATL λάνσαρε την μπαταρία ιόντων νατρίου πρώτης γενιάς, ακολουθούμενη από την μπαταρία Qilin πέρυσι.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 77
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Και μετα σου λενε "Κινεζικα" προιοντα . Εμ δεν ειναι ολα τα ιδια , μεσα στην γενικη μετριοτητα η και τη

"σαβουρα" (basura , ιταλ-ισπ/κα) ξεχωριζουν τα διαμαντια οπως εδω . Bλεπε ομως Xiaomi και

Huawei , που αν δεν την σταματαγε ο Θειος Σαμ θα ειχε κυριαρχησει επι παντος καταναλωτικου ηλεκτρονικου.

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ε καλα αναμενόμενο catl και byd ρίχνει πολυυυυυυ ερευνα και ανάπτυξη σε αυτό το θέμα + γινεται και ερευνα και σε αλλου ειδους μπαταριες πχ byd καταφερε να κανεις μπαταριες sodium-ion και αρχισε να τα βαζει απο οτι λενε στο byd seagul (όχημα του λαού ας το πούμε)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ καλό! Μένει να το δούμε να υλοποιείται εμπορικά. Κάπου αλλού είχα διαβάσει κάτι περι υλικού με super-conductivity σε θερμοκρασία δωματίου από ένα εργαστήριο στην Κίνα που οι περισσότεροι δεν μπόρεσαν να το επιβεβαιώσουν για το εν' λόγω υλικό. Για να δούμε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

... γενικά κ ειδικά στις βαθιάς εκφόρτισης....η CATL είναι ότι καλύτερο κ ποιοτικότερο υπάρχει αυτή την στιγμή.

Οσοι ασχολούνται με φωτ/κά γνωρίζουν καλά γιατί είναι πανάκριβες κ γιατί η αγορά έχει γεμίσει απομιμήσεις τους...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

game changer μεν αλλα να θυμομαστε οτι τα νουμερα που ανακοινωνονται αφορουν παντα ιδανικες συνθηκες

Στη πραξη αναμενω μια μπαταρια που θα φορτιζει σε 30 λεπτα-μια ωρα και θα βγαζει πανω απο 300 χλμ

Και παλι ειναι πολυ καλα νουμερα 

Μενει τωρα να δουμε που θα βρεθουν αρκετα υλικα για να παρουμε ολοι ηλεκτρικα αυτοκινητα,δεν υπαρχουν αρκετα αποθεματα λιθιου κτλ

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η χρυση εποχη της ηλεκτροκινησης στη Ελλαδα και γενικοτερα στην Ευρωπη θα ξεκινησει μονο  οταν κινεζοι κατασκευαστες θα μπορουν να πωλουν μοντελα στην χωρα μας (μεσω δικων τους αντιπροσωπων) οποτε θα μπορουν να ικανοποιουν καθε γουστο και καθε βαλαντιο.........

Βεβαια μεχρι τοτε ομως θα τρεξει πολυ νερο στο αυλακι ..........

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, cosmic73 είπε

Η χρυση εποχη της ηλεκτροκινησης στη Ελλαδα και γενικοτερα στην Ευρωπη θα ξεκινησει μονο  οταν κινεζοι κατασκευαστες θα μπορουν να πωλουν μοντελα στην χωρα μας (μεσω δικων τους αντιπροσωπων) οποτε θα μπορουν να ικανοποιουν καθε γουστο και καθε βαλαντιο.........

Βεβαια μεχρι τοτε ομως θα τρεξει πολυ νερο στο αυλακι ..........

Σιγά σιγά εκεί θα παει.

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, nepomuk είπε

Και μετα σου λενε "Κινεζικα" προιοντα . Εμ δεν ειναι ολα τα ιδια , μεσα στην γενικη μετριοτητα η και τη

"σαβουρα" (basura , ιταλ-ισπ/κα) ξεχωριζουν τα διαμαντια οπως εδω . Bλεπε ομως Xiaomi και

Huawei , που αν δεν την σταματαγε ο Θειος Σαμ θα ειχε κυριαρχησει επι παντος καταναλωτικου ηλεκτρονικου.

Η κινα ειναι η πρωτοπόρος στην ηλεκτροκίνηση αυτη τη στιγμή. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η εμμονή για μια πεντελως αποτυχημένη τεχνολογία.....

Θεσσαλονίκη-Αθηνα με tesla 11 ώρες.

Σου λένε για οικονομία ενώ πρέπει να αγοράσεις το ηλεκτρικό καμμια 30.000€ και σε 6 χρονια αλλά 8.000€ για μπαταρία.....

Το τι μόλυνση παράγουν όλα αυτά δεν περιγράφεται ....

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Confused 14
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι που δεν εχουν βρει τεχνολογιες ακομα μωρεεεε......τα παντα εχουν αλλα τα λεφτα απο τα καυσιμα ειναι πολλα και θα αφαιρεσουν πολυ μεγαλο κομματι εσοδων αν βγουν στην αγοραααααααα................

 

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, cosmic73 είπε

Η χρυση εποχη της ηλεκτροκινησης στη Ελλαδα και γενικοτερα στην Ευρωπη θα ξεκινησει μονο  οταν κινεζοι κατασκευαστες θα μπορουν να πωλουν μοντελα στην χωρα μας (μεσω δικων τους αντιπροσωπων) οποτε θα μπορουν να ικανοποιουν καθε γουστο και καθε βαλαντιο.........

Βεβαια μεχρι τοτε ομως θα τρεξει πολυ νερο στο αυλακι ..........

Μάλλον τα πράγματα θα εξελιχθούν πιο γρήγορα. Με βενζίνη στα 3 ευρώ και αυτοκίνητα - κινεζιές - μπιχλιμπίδια χαμηλού κόστους, θα επιταχυνθούν. Το ξέρουν οι Κινέζοι, το κατάλαβαν και οι Γερμανοί. Μένει να δούμε μια αλλαγή που νομίζω δε θα έχει ξανασυμβει στην αυτοκίνηση. Αυτοί που θα την πληρώσουν είναι όσοι σήμερα αγοράζουν καινούρια συμβατικά.

Επεξ/σία από CyanBlue
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...