Προς το περιεχόμενο

από VDSL 100 (vodafone) σε Fiber 50 (nova)

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα, είμαι άσχετος με το θέμα.

έχω vodafone VDSL 100 αλλά λήγει το συμβόλαιο μου και μου κάνουν αύξηση.

αν πάω σε nova fiber 50 που είναι πιο οικονομικό θα έχω θέμα.

στην πολυκατοικία έχει ήδη μπει οπτική από άλλο ένοικο.

με τη vodafone παλιότερα είχα θέμα με αρκετές αποσυνδέσεις αλλά το τελευταίο διάστημα παίζει καλά.

να προχωρήσω με nova; Με οπτική πλέον φαντάζομαι δεν θα παίζουν αποσυνδέσεις και θα έχω και πιο σταθερές ταχύτητες. Υπάρχει κάποιο μειονέκτημα ή κάτι άλλο που πρέπει να προσέξω; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οι τιμες της nova ειναι πολυ ανταγωνιστικες για να μην πας σε αυτους

εγω προσωπικα ειμαι σε 50αρα nova 2 χρονια σχεδον τωρα και μεσω FTTCabin και οχι οπως εσυ FTTHome και δεν εχω κανενα απολυτως προβλημα, ειμαι πολυ ευχαριστημενος

Τις οπτικες στην οικοδομη ποιος τις εχει περασει?? Αν ειναι Voda ή ΟΤΕ, νομιζω οτι προς το παρον η Nova δεν παιρνει χονδρικη για FTTH παρα μονο VDSL, οποτε το Fiber 50 θα ειναι παλι VDSL…

Τα Ελληνικα μαρκετιστικα των Παροχων οπου εχουν ονομασει τα παντα Fiber…

Το κουτί που είναι έξω από το διαμέρισμα γράφει cosmote (είχαν τοποθετήσει σε όλους τους ορόφους πριν κάποιους μήνες). Από nova μου είπαν ότι από το κουτί της οπτικής έως στο διαμέρισμα έρχεστε χαλκός. Μόνο με το fiber 200 θα έμενε οπτική έως το σπίτι. Δεν με ενδιαφέρουν τόσο οι ταχύτητες όσο το να είναι σταθερή η σύνδεση χωρίς αποσυνδέσεις 

Τι παπατζες σου ειπανε, αν ειναι δυνατον. Απο το κουτι του οροφου, ΜΟΝΟ οπτικη μπορει να ερθει μεσα. Αν σου λενε για χαλκο, θα σου ξαναδωσουν VDSL οπως εχεις τωρα απο Voda…

Σταθερη συνδεση μονο με την οπτικη, ο χαλκος θα εχει παντα τα προβληματα του…

On 23/08/2023 at 14:15, archimidis said:

Καλησπέρα, είμαι άσχετος με το θέμα.

έχω vodafone VDSL 100 αλλά λήγει το συμβόλαιο μου και μου κάνουν αύξηση.

αν πάω σε nova fiber 50 που είναι πιο οικονομικό θα έχω θέμα.