Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πέρυσι, η NVIDIA παρουσίασε το DLSS 3 με το χαρακτηριστικό «παρεμβολής καρέ» (frame interpolation), το οποίο χρησιμοποιεί τον AI-based επιταχυντή rendering για να προσθέτει επιπλέον καρέ στα παιχνίδια.

Στην έκθεση Gamescom που άνοιξε τις πύλες της αυτές τις ημέρες στην Κολωνία, στην Γερμανία, η NVIDIA παρουσίασε το DLSS 3.5, το οποίο προσθέτει ένα χαρακτηριστικό ανακατασκευής ακτίνων (Ray Reconstruction), ένα νέο χαρακτηριστικό που χρησιμοποιεί το νευρωνικό δίκτυο της εταιρείας για να βελτιώσει την ποιότητα των εικόνων στις οποίες έχει εφαρμοστεί ακτινανίχνευση (Ray Tracing). Το νέο αυτό χαρακτηριστικό θα είναι διαθέσιμο για όλη τη σειρά καρτών γραφικών GeForce RTX - σε αντίθεση με την παρεμβολή καρέ του DLSS 3 που απαιτούσε κάρτες της σειράς GeForce RTX 40.

Η NVIDIA υποστηρίζει ότι το χαρακτηριστικό Ray Reconstruction θα αντικαταστήσει «τους χειροκίνητα προσαρμοσμένους αποθορυβοποιητές (denoisers) με ένα δίκτυο Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) που είναι εκπαιδευμένο από έναν υπερυπολογιστή της NVIDIΑ και το οποίο παράγει και εφαρμόζει ψηλότερης ποιότητας εικονοστοιχεία μεταξύ των δειγματοληπτικών ακτίνων».

Η λογική είναι παρόμοια με την πρωταρχική ιδέα της NVIDIA για το DLSS -το οποίο κάνει τις υφές χαμηλής ανάλυσης να δείχνουν υψηλότερης ποιότητας με τη χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης- και θα μπορούσε ενδεχομένως να οδηγήσει και σε καλύτερες επιδόσεις ακτινανίχνευσης. Σε εικόνες που παρουσιάστηκαν, το χαρακτηριστικό ανακατασκευής ακτίνων φαίνεται να παρέχει ευκρινέστερες αντανακλάσεις και υφές στους τίτλους που υποστηρίζουν τη δυνατότητα. Παρακάτω, μπορείτε να δείτε μερικά παραδείγματα εικόνων.

dlss35_2.jpg

dlss35_3.jpg

Σύμφωνα με την εταιρεία, το Cyberpunk 2077 σε Overdrive Mode (η απαιτητικότερη και ισχυρότερη λειτουργία ray tracing) «τρέχει» στα 108 fps με DLSS 3.5 και Ray Reconstruction ενώ το ίδιο σύστημα επιτυγχάνει 100fps μόνο με DLSS 3 και 63fps με DLSS 2 (το οποίο με τη σειρά του δεν περιλαμβάνει παραγωγή/ παρεμβολή καρέ) και μόλις 20fps χωρίς τη βοήθεια μίας τεχνικής όπως είναι το DLSS.

dlss35_4.jpg

dlss35_5.jpg

Ακριβώς όπως και στις προηγούμενες εκδόσεις DLSS, οι προγραμματιστές θα πρέπει να ενσωματώσουν και να εφαρμόσουν χειροκίνητα την υποστήριξη για Ray Reconstruction στους τίτλους τους. Το Cyberpunk 2077 (καθώς και το expansion του Phantom Liberty που ανακοινώθηκε την πρώτη ημέρα της έκθεσης Gamescom μαζί με άλλους ωραίους τίτλους) θα είναι ο πρώτος τίτλος με υποστήριξη DLSS 3.5 ενώ θα ακολουθήσουν τα Portal RTX και το Alan Wake 2 που επίσης παρουσιάστηκε στην εκδήλωση για την έναρξη της έκθεσης Gamescom, στις 23 Αυγούστου.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.

Η Nvidia δήλωσε ότι δεν είναι σκοπός η αύξηση fps αλλά η βελτίωση των visual και μόνο. Σε κάποιες φορές ενδέχεται να υπάρχουν αυξημένα , στάσιμα ή και χειρότερα fps ωστόσο. Έτσι τουλάχιστον είδα σε ένα βίντεο

  • Like 2
Δημοσ.

Αν τα αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακα όπως και το βίντεο της παρουσίασης, μπράβο τους που συνεχίζουν να εξελίζουν γρήγορα και προς το καλύτερο πάντα το Dlss με Την ΑMD να έχει αφήσει τις κάρτες και τις κονσόλες στο υποδεέστερο ακόμα και από το Xess Fsr 2. 

  • Like 2
Δημοσ.

Έχουν ξεφύγει σε δυνατότητες και ισχύ οι κάρτες γραφικών της σειράς RTX 40 της Nvidia.

Μακάρι να ήταν και πιο οικονομικά προσιτές γιατί η εμπειρία παιχνιδιού που προσφέρουν στον gamer αλλά η παραγωγικότητα που προσφέρουν στον επαγγελματία είναι πλέον σε άλλο επίπεδο.

 

 

 

  • Like 2
Δημοσ.

Προς σύνταξη. Οι εικόνες δεν μας δείχνουν τη διαφορά με το προηγούμενο raytracing αλλά με raytracing off. Οπότε τι διαφορά να καταλάβουμε με πριν;

 

  • Like 7
  • Confused 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παρακολούθησα την συνέντευξη τύπου καθώς και τα παραδείγματα σε εικόνες αλλά και στιγμιότυπα από βίντεο του CP 2077 το οποίο θα ενσωματώσει το χαρακτηριστικό αυτό με το expansion Phantom Liberty, έχει πράγματι οπτική διαφορά ακόμη και από DLSS 3 --> DLSS 3,5 :)

Επεξ/σία από tsf
  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Looter είπε

Έχουν ξεφύγει σε δυνατότητες και ισχύ οι κάρτες γραφικών της σειράς RTX 40 της Nvidia.

Μακάρι να ήταν και πιο οικονομικά προσιτές γιατί η εμπειρία παιχνιδιού που προσφέρουν στον gamer αλλά η παραγωγικότητα που προσφέρουν στον επαγγελματία είναι πλέον σε άλλο επίπεδο.

Δε μπορείς να φανταστείς πόσο ικανοποιημένος είμαι looter (ωραίο nickname) με την 4070 που πήρα.. σε καλή τιμή 613 ευρώ. Πραγματικά άξιζε κάθε ευρώ. Μόνο το input latency να προσέξουν λίγο γιατί το nvidia reflex δε ξέρω αν κάνει τίποτε.

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, razorblade334 είπε

Δε μπορείς να φανταστείς πόσο ικανοποιημένος είμαι looter (ωραίο nickname) με την 4070 που πήρα.. σε καλή τιμή 613 ευρώ. Πραγματικά άξιζε κάθε ευρώ. Μόνο το input latency να προσέξουν λίγο γιατί το nvidia reflex δε ξέρω αν κάνει τίποτε.

Εγω να δεις εχω αγαπησει την 4070ti σε αυτα που μπορει να κανει με ολες τις νεες τεχνολογιες που εχει. 

Το reflex κανει τρομερη δουλεια χωρις αυτο θα ειχαμε μεγαλα latency λογο FG. Σωζει την κατασταση ομως. 

 

Screenshot_1.png

Screenshot_2.png

  • Like 2
Δημοσ.

Με όλες αυτές τις τεχνικές (Image reconstruction, frame generation, AI boosted RT), το rasterization στο κοντινό μέλλον θα δώσει την σκυτάλη στο real time path tracing. Που είμασταν πρίν απο 30 χρόνια και που φτάσαμε. What a time to be alive!  

  • Like 5
Δημοσ.

Κατα τη γνώμη μου δεν υπάρχει ακόμα τόσο μεγάλη διαφορά ποιότητας για να αξίζουν τα λεφτά που πρέπει να επενδύσεις για το RTX.

Εγώ ακόμα σε  τεσσάρων χρονών σύστημα τα παίζω όλα στο ultra σε 1080p με την απλή RX 5700, τον ryzen 5 3600  και το freesync monitor σε περίπτωση unstable FPS και αποτι βλέπω δεν είμαι και ο μόνος. Βάση του steam το 61% ακόμα παίζει σε 1080p, το 14% σε 1440p και μόλις το 3% σε 4k.

Μέχρι να πέσουν οι τιμές και να γίνει πιο προσιτό το 1440p και RTX gaming δεν θα βγουν παιχνίδια που να το επιβάλουν κατα κάποιον τρόπο. Δεν είναι χαζοί οι developers για να χάσουν την μεγαλύτερη μερίδα των πελατών τους για καλύτερα γραφικά οπότε δεν αξίζει να επενδύσουν πάνω σε αυτό.

To Cyberpunk είναι ήδη 3 χρονών παιχνίδι και ακόμα είναι μακράν το πιο όμορφο στην αγορά. Μεχρι το επόμενο console gen αυτό θα είναι το όριο στα γραφικά.

  • Like 2
  • Confused 4
  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλα όλα αυτά αλλά σε competitive παιχνίδια δεν κάνουν λογο μεγαλου delay (η εικονα που παιρνεις ειναι ψεύτικη  )βέβαια όλα τα competive παιχνίδια.εκτος του warzone τρέχουν και σε μια πατάτα με hdmi

Επεξ/σία από Eragon1996
  • Confused 2
Δημοσ.

Οφείλω να συγχαρώ τον πέτσινο όχι μόνο για την ανάπτυξη του ai, αλλά και για το ότι δίνει την τεχνολογία του dlss3.5 και του rr και στις παλιότερες κάρτες που υποστηρίζουν μόνο dlss2 χωρίς fg λόγω hardware. Ίσως για κάποιους να φένεται αυτονόητο αλλά με αυτά που έχουν δει τα ματάκια μας κατά καιρούς, εγώ δεν το είχα για σιγουράκι. Τον έχω κράξει κατά καιρούς, αλλά εδώ του αξίζουν μπράβο, να τα λέμε και αυτά.

  • Like 4

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...