Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
23 ώρες πριν, Jiakometi είπε

Για να επανέλθουμε στο θέμα….

Φίλτατοι @markos9 και @mp123……..

Κανείς δεν είπε ότι τα ιστία αυτά θα αντικαταστήσουν, τις Sulzer ,(νυν Wartsila) και τις M.A.N.  Οι κύριες μηχανές θα συνεχίσουν να υπάρχουν.
Τα συστήματα των ιστίων θα δρουν επικουρικά ως προς τις κύριες μηχανές. Το πλοίο θα ταξιδεύει στους ίδιους κόμβους με 20 στροφές λιγότερες στη μηχανή (με την αντίστοιχη οικονομία σε καύσιμο φυσικά).  Δεν θα είναι  η κύρια μορφή πρόωσης ενός VLCC ή ενός bulk carrier, αλλά ………

Σε λίγα χρόνια ίσως δεν θα χτίζεται στο -πλοίο μιά πεντακύλινδρη  μηχανή αλλά μία τετρακύλινδρη με την αντίστοιχη οικονομία στο κόστος κτήσης και χρήσης. 

Τα συστήματα αυτά στοχεύουν σε μία οικονομία της τάξεως διψήφιου ποσοστού.  Και 15% να πετύχουν, ακόμη και 10% αυτό στα εκατομμύρια  μίλια που διανύει ένα πλοίο στην ωφέλιμη ζωή του είναι ένα πολύ σημαντικό νούμερο, και ναι οι πλοιοκτήτες / διαχειριστές θα ενδιαφερθούν. 

Και ναι, ο «άρχοντας» του Operations Room ήταν/είναι ο αρχικαπετανιος, αλλά τώρα έχει (η θα έχει) δίπλα του ανθρώπους που όπως γράφηκε παραπάνω θα κοιτάζουν την μεγαλύτερη εικόνα …….το efficiency. 
Οι δείκτες, οχι μόνο περιβαντολογικοί αλλά κυρίως οικονομικοί, θα καθορίζουν το παιχνίδι.  
Και θα εξασφαλίζουν το φιλί της ζωής σε παλαιότερα σκαριά (Μια καλύτερη κατάταξη  κατα EEXi). 

Φίλε μου το πως δρουν επικουρικά φυσικά και το καταλάβαμε. Βλέπεις το δέντρο και δεν βλέπεις το δάσος. Τώρα εξήγησε μου πως θα περάσει ένα μικρό καραβάκι 50ρι να φορτώσει στο Χιούστον η στον μισσισιπη  με το σύστημα αυτό;   Δεν έχεις πάει και δεν ξέρεις. Σου λέω μόνο ένα μικρό παράδειγμα. Ασε μην πιάσουμε τώρα το βάρος και τους περιορισμούς βυθίσματος.

Τώρα για τα υπόλοιπα πλάνασε και ζεις σε ένα κόσμο αγγελικά φτιαγμενο. Αυτά είχα να πω, αρκετά ασχολήθηκα ο καθένας το κοντό του και το μακρύ του  . Καλή συνέχεια.

Υ.γ μην μπερδευσε με το τοπικ των αυτοκινήτων που κάνανε τους τρικυλινδους 1000cc. Καμμια μα καμμια σχέση με τα καράβια.

  • Απαντ. 108
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
13 ώρες πριν, mp123 είπε

Θες να σου βγάλω τουρ όλο το μηχανοστάσιο ; και να στο βγάλω θα καταλάβεις; θα μπορείς να κάνεις επισκευή   συντήρηση σε ένα μηχάνημα. Όχι.

... 

Οπότε αφού μπορείς να κάνεις επισκευή και συντήρηση στον κινητήρα του πλοίου που είσαι και εμείς εδώ δεν ξέρουμε και δεν μπορούμε, ξέρεις τι αποφάσεις θα πάρουν τα επόμενα χρόνια με ορίζοντα το 2050 και τι είναι εφικτό να γίνει ή όχι στην ναυτιλία. Μάλιστα...

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις 24/8/2023 στις 12:53 ΠΜ, snot είπε

Οκ τα ορυκτά καύσιμα δεν θα μας πάνε μακριά, το nuclear fusion όμως;

Και το χα πει. Δεν επρεπε να κανω κοπανα στο Techno-Capital-Optimism μαθημα στο λύκειο.
Why Nuclear Fusion Won’t Solve the Climate Crisis
Nuclear fusion ‘holy grail’ is not the answer to our energy prayers
...
(παρα πολλα για να κανω λινκ)

Δημοσ.
9 hours ago, diegogarcia said:

Και το χα πει. Δεν επρεπε να κανω κοπανα στο Techno-Capital-Optimism μαθημα στο λύκειο.
Why Nuclear Fusion Won’t Solve the Climate Crisis
Nuclear fusion ‘holy grail’ is not the answer to our energy prayers
...
(παρα πολλα για να κανω λινκ)

Δεν διάβασα κάτι εκτός του ότι είναι εν δυνάμει επικίνδυνη και ότι απέχουμε αρκετά από την υλοποίηση. Κάποια στιγμή όμως θα γίνει. Αν δεν γίνει μέχρι να τελειώσουν τα ορυκτά, πιθανότατα θα υπάρξει ένας συνδυασμός πυρηνικής και ανανεώσιμης μέχρι να γίνει. 

Δεν είμαι φαν του πληθωριστικού οικονομικού μοντέλου, απλά δεν πιστεύω ότι το τέλος των ορυκτών καύσιμων θα είναι και το τέλος του.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...