Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 minute ago, MikeKata said:

Άλλος φαίνεται ότι δεν έχει ιδέα τι λέει. Επειδή προφανώς και δεν κατανοείς ΠΩΣ αποθηκεύουμε τα ραδιενεργά απόβλητα (κατασκευή ολόκληρων συγκροτημάτων αποθήκευσης), τα οποία ΜΠΟΡΟΥΝ να αναχθούν και να υπολογιστεί το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα, νομίζεις ότι τα πετάμε χύμα στο κύμα.

Συμφωνούμε. Καλό το internet και η Βικιπαίδεια που προσταρες όπου μπήκες να μάθεις τι είναι τα ραδιενεργά απόβλητα, αλλά αν δεν έχεις αγγίξει έστω μια LCA στη ζωή σου, καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς.

Μάλιστα! Αυτό τα λέει όλα για σένα! Αναγωγή του τοξικού αποβλήτου από πυρηνική σχάση σε ισοδύναμα CO2;;;

Μ' άφησες κάγκελο! Τι να σου πω;

Διάβασε πιο πάνω τι γράφτηκε για την αποθήκευση των πυρηνικών αποβλήτων και γιατί στις ΗΠΑ είναι μέγα πρόβλημα και μετά έλα να μιλήσουμε ξανά. Όσο για τα καθαρή η πυρηνική ενέργεια που παρέθεσες, ξέχασε το πυρηνικό κατάλοιπο που επ' ουδενί δεν μπορεί ν' αναχθεί σε κανένα ισοδύναμο καυσαερίων.

Εσύ δεν γνωρίζεις καν πως και που αποθηκεύονται τα απόβλητα αυτά. Κανείς δεν κατασκευάζει κανένα συγκρότημα αποθήκευσής τους. Τ' αποθηκεύουν σε παλιά ορυχεία αλατιού και συναφών ορυκτών. Στο παρελθόν μάλιστα είχαν ξεμπροστιάσει τις ΗΠΑ που τα πετούσαν σε τριτοκοσμικές αφρικανικές χώρες και σε μερικές περιπτώσεις και στον Ειρηνικό ωκεανό.
(Αυτό δεν είναι από το wikipedia και προφανώς είναι κάτι που αγνοείς. Άστο καλύτερα!)

  • Like 1
  • Απαντ. 108
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, MikeKata είπε

Κάπου εδώ να αναφέρουμε ότι η πυρηνική ενέργεια είναι η πιο καθαρή και ασφαλής μορφή ενέργειας που έχει η ανθρωπότητα αν δεις LCA αναλύσεις.

όταν εκτιμάς ότι το τσερνόμπιλ είχε ως αποτέλεσμα μόνο 433 θανάτους σου βγαίνει η ασφαλέστερη

Επεξ/σία από nvel
Δημοσ.

Πάλι σχόλια άσχετα με το θέμα , μόνο για επίδειξη γνώσεων….

Πυρηνική ενέργεια, LNG και εγώ δεν ξέρω τι άλλο σε ένα θεμα που αφορά την αρχαιότερη μορφή προωσης ενός πλοίου.

Όσο για τις ναυτιλιακές πάντα θα βρίσκονται να ακολουθούν τις ιδέες άλλων που δεν ενδιαφέρονται απαραίτητα για το κέρδος μιας και ανέκαθεν οδηγούσαν τις εξελίξεις.

Δεν θέλω να αποκαλύψω ποια ειναι η εταιρεία που έχει φέρει τις περισσότερες πρωτοποριακές ιδέες στην ναυτιλία , άσχετα αν ζημιώθηκε από αυτές, αλλά μια μικρή αναζήτησή σχετικά με το παρών θεμα , θα την ανακαλύψει εύκολα κάποιος που ξέρει.

Δεν ειναι το μόνο εμπορικό πλοίο με hard sail αυτό του θέματος , για να βοηθήσω.

Πλοια που θα συνδυάζουν υβριδικές τεχνολογίες προωσης είναι το μέλλον , είτε είναι αιολική , είτε είναι ηλιακή , είτε είναι fuel cells θα συνδυάζονται με κάποιο από τα υγρα καύσιμα τα οποία πια θα είναι συνθετικά. 
Οσο για το αποτύπωμα σε CO2 που θα περισευει, από όλη την διαδικασία  θα μεταφέρεται και θα ανακυκλώνεται στην δημιουργία των συνθετικών καυσίμων που είπαμε προηγουμένως  ή θα αποθηκεύετε υπόγειες δεξαμενές.

Μέχρι το 2050 έχουμε να δούμε και άλλες τετοιες ειδήσεις.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, MikeKata είπε

Πόσο με διασκέδαζαν πάντα κάτι τέτοιες απαντήσεις που δεν έχουν αντεπιχείρημα και καλύπτονται πίσω από ένα "είσαι ακόμα μικρός"...

Το Dunning-Kruger σε όλη του την έκταση...

Ένα ελάχιστο δείγμα του οτι κατέχω το θέμα. Αν καταλάβεις φυσικά τι είναι.

Υ.γ επειδή δεν ήξερα τι είναι το dunning Kruger έψαξα και έμαθα. Εγώ σου αποδείχνω πως έχω σχέση με το θέμα. Απόδειξέ μου τώρα εσύ πως έχεις σχέση με το θέμα. Μάλλον εσύ φίλε μου έχεις το φαινόμενο dunning Kruger.

Επανελειμενα εκτιθεσε και δεν το καταλαβαίνεις. Κρίμα.

 

Screenshot_20230823_113545_Gallery~2.jpg

Επεξ/σία από mp123
  • Like 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, mp123 είπε

Ένα ελάχιστο δείγμα του οτι κατέχω το θέμα. Αν καταλάβεις φυσικά τι είναι.

Screenshot_20230823_113545_Gallery~2.jpg

Εντάξει καταλάβαμε. Ποτέ θα ανοίξετε τα πανια ,να ξεκινήσετε δεν μας δείχνεις… εκτός και την έχεις σβηστή και ταξιδεύεις με αυτά.

Δεν είναι το θέμα μας , να αποδείξουμε στους άλλους ότι ξέρουμε απο πλοία. Το θέμα μας είναι το μέλλον των πλοίων , που σίγουρα δεν είναι ούτε τα πυρηνικά , αλλα ούτε τα ορυκτά καύσιμα και η προσωρινή κερδοφορία του εφοπλιστή. 
 

Επαναλαμβανω κάποιοι ήδη βρίσκονται στο 2050 και απλά οι άλλοι τους κοιτάνε με τα κομπιουτεράκια στα χέρια…

Δημοσ.
1 ώρα πριν, atheatos είπε

Εντάξει καταλάβαμε. Ποτέ θα ανοίξετε τα πανια ,να ξεκινήσετε δεν μας δείχνεις… εκτός και την έχεις σβηστή και ταξιδεύεις με αυτά.

Δεν είναι το θέμα μας , να αποδείξουμε στους άλλους ότι ξέρουμε απο πλοία. Το θέμα μας είναι το μέλλον των πλοίων , που σίγουρα δεν είναι ούτε τα πυρηνικά , αλλα ούτε τα ορυκτά καύσιμα και η προσωρινή κερδοφορία του εφοπλιστή. 
 

Επαναλαμβανω κάποιοι ήδη βρίσκονται στο 2050 και απλά οι άλλοι τους κοιτάνε με τα κομπιουτεράκια στα χέρια…

Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας.

Δεν έχεις ιδέα από τα βασικά τι να μιλήσουμε για 25 χρόνια μετά,  δεν ξέρεις πως δουλεύει το σύστημα τώρα πως δούλευε στο παρελθον και λες για το μέλλον.

Άμα δεν ξέρεις κάτι στην πράξη δεν μπορείς να μιλάς για θεωρία.

Όπως έλεγαν οι παλιοί με τα λόγια χτίζω άνωγια και κατωγια.

Υ.γ θα στο πω και αλλοιως στην δική μας γλώσσα της δουλειάς  : πολύ κοκο και αυγο τίποτα. Εκτιθεστε όλοι με αυτά που λέτε.

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, mp123 είπε

Ένα ελάχιστο δείγμα του οτι κατέχω το θέμα. Αν καταλάβεις φυσικά τι είναι.

Υ.γ επειδή δεν ήξερα τι είναι το dunning Kruger έψαξα και έμαθα. Εγώ σου αποδείχνω πως έχω σχέση με το θέμα. Απόδειξέ μου τώρα εσύ πως έχεις σχέση με το θέμα. Μάλλον εσύ φίλε μου έχεις το φαινόμενο dunning Kruger.

Επανελειμενα εκτιθεσε και δεν το καταλαβαίνεις. Κρίμα.

 

Screenshot_20230823_113545_Gallery~2.jpg

Ναι τι μας δείχνεις ότι είσαι μπροστά από το control panel του κινητήρα;

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, mp123 είπε

Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας.

Δεν έχεις ιδέα από τα βασικά τι να μιλήσουμε για 25 χρόνια μετά,  δεν ξέρεις πως δουλεύει το σύστημα τώρα πως δούλευε στο παρελθον και λες για το μέλλον.

Άμα δεν ξέρεις κάτι στην πράξη δεν μπορείς να μιλάς για θεωρία.

Όπως έλεγαν οι παλιοί με τα λόγια χτίζω άνωγια και κατωγια.

Υ.γ θα στο πω και αλλοιως στην δική μας γλώσσα της δουλειάς  : πολύ κοκο και αυγο τίποτα. Εκτιθεστε όλοι με αυτά που λέτε.

 

Μαστορα , ανεβασε λίγο την θερμοκρασία της jacket και άσε το ποιος εκτίθεται και γιατί. 
Σεβομαι τον αγώνα σου , αλλά δεν είναι το θέμα μας να μιλήσουμε για το ποιος την εχει μεγαλύτερη , την εμπειρία…

 

  • Thanks 1
Δημοσ.
3 hours ago, nvel said:

όταν εκτιμάς ότι το τσερνόμπιλ είχε ως αποτέλεσμα μόνο 433 θανάτους σου βγαίνει η ασφαλέστερη

43 ηθελες να γραψεις; Ειναι πρακτικα αδυνατο να γινει εκρηξη στους σημερινους αντιδραστηρες και εχουν τριπλα τοιχωματα. Ο κοσμος φοβαται τα αεροπλοια ακομα και μετα απο 100 χρονια ακομα κι αν δεν ειναι με υδρογονο κατασταση. Αμα θες, βαλε 50.000 - 100.000 θυματα, οσα νομιζεις πως ειχε, βαλε ολα τα θυματα απο την υδροηλεκτρικη (171.000 μονο απο την καταρευση του φραγματος Banqiao στην Κινα το 1975),  βαλε και ολους του εργατες και σκλαβους που πεθαινουν για την εξορυξη και την ανακυκλυση τον πρωτων υλων για τα ηλιακα και τις ανεμογενητριες και πες μας ποια ειναι η ασφαλεστερη, ή αυτο που μας ενδιαφερει πραγματικα, η φθηνοτερη.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, NT1G είπε

Ναι τι μας δείχνεις ότι είσαι μπροστά από το control panel του κινητήρα;

Θες να σου βγάλω τουρ όλο το μηχσνοστασιο ; και να στο βγάλω θα καταλάβεις; θα μπορείς να κάνεις επισκευή   συντηριση σε ενα μηχάνημα. Όχι.

 

3 ώρες πριν, atheatos είπε

Μαστορα , ανεβασε λίγο την θερμοκρασία της jacket και άσε το ποιος εκτίθεται και γιατί. 
Σεβομαι τον αγώνα σου , αλλά δεν είναι το θέμα μας να μιλήσουμε για το ποιος την εχει μεγαλύτερη , την εμπειρία…

 

Μάστορα αυτό εινσι η εισαγωγή inlet  72 η εξαγωγή  βγαίνει 82.  Το κοντρολ εινσι να βγαίνει 82 το νερό από την μηχανή .Η ένδειξη outlet είναι δίπλα δεν το έβγαλα.  Φυσικά ξέρεις γιατί βαστάει σε όλες τις μηχανές τόσο η εξαγωγη 82 με 84.Δεν είναι του αυτοκινήτου που βαστάει πιο πολύ.Παλι εκτιθεσε με το να μου λες πως είδες θερμοκρασια της jacket inlet 72 . Το outlet μας νοιάζει. Μην μπερδευεσε. 

Φυσικά το θέμα μας δεν είναι πιος την έχει μεγαλύτερη ( εγώ την έχω  ..... την εμπειρια ) .  Στο θέμα μας λοιπόν  σχεδόν κανείς εδώ δεν έχει ιδέα κσι πετάγονται κσι λένε ότι να ναι. Εγώ όλα αυτά που λέει το θέμα τα δουλεύω και εχω άποψη περί αυτού.   Ποσοι τα εχουν δουλεψει ;Αλλά είπαμε όλοι έχουν γνώμη για όλα.  

Επεξ/σία από mp123
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Shinji ikari είπε

43 ηθελες να γραψεις; Ειναι πρακτικα αδυνατο να γινει εκρηξη στους σημερινους αντιδραστηρες και εχουν τριπλα τοιχωματα. Ο κοσμος φοβαται τα αεροπλοια ακομα και μετα απο 100 χρονια ακομα κι αν δεν ειναι με υδρογονο κατασταση. Αμα θες, βαλε 50.000 - 100.000 θυματα, οσα νομιζεις πως ειχε, βαλε ολα τα θυματα απο την υδροηλεκτρικη (171.000 μονο απο την καταρευση του φραγματος Banqiao στην Κινα το 1975),  βαλε και ολους του εργατες και σκλαβους που πεθαινουν για την εξορυξη και την ανακυκλυση τον πρωτων υλων για τα ηλιακα και τις ανεμογενητριες και πες μας ποια ειναι η ασφαλεστερη, ή αυτο που μας ενδιαφερει πραγματικα, η φθηνοτερη.

η έρευνα εκτιμά ότι οι νεκροί κατά την λειτουργία των όλων πυρηνικών σταθμών παραγωγής είναι 433 του τσερνόμπιλ και 2313 της φουκοσίμα. Οι θάνατοι του προσωπικού των υπόλοιπων σταθμών λόγω αυξημένης δόσης δεν έχουν εκτιμηθεί ούτε  προστεθεί, ενώ οι θάνατοι από τις εκπομπές των σταθμών ορυκτών καυσίμων έχουν εκτιμηθεί και προστεθεί  Τα θύματα δεν γνωρίζω πόσα είναι αλλά μόνο 433 δεν είναι.

Τα θύματα των υδροηλεκτρικών έχουν εκτιμηθεί και οι 171000 έχουν προστεθεί.

Μάνο οι θάνατοι από την εξόρυξη των πρώτων υλών για τα ηλιακά και αιολικά μετράνε, οι θάνατοι από την εξόρυξη των καύσιμων για τους πυρηνικούς σταθμούς είναι μηδενικοί;

Που είδες ότι η πυρηνική ενέργεια είναι η φθηνότερη; ελπίζω ως κόστος να μην νομίζεις μόνο το κόστος παραγωγής της.

Επεξ/σία από nvel
Δημοσ.

Για να επανέλθουμε στο θέμα….

Φίλτατοι @markos9 και @mp123……..

Κανείς δεν είπε ότι τα ιστία αυτά θα αντικαταστήσουν, τις Sulzer ,(νυν Wartsila) και τις M.A.N.  Οι κύριες μηχανές θα συνεχίσουν να υπάρχουν.
Τα συστήματα των ιστίων θα δρουν επικουρικά ως προς τις κύριες μηχανές. Το πλοίο θα ταξιδεύει στους ίδιους κόμβους με 20 στροφές λιγότερες στη μηχανή (με την αντίστοιχη οικονομία σε καύσιμο φυσικά).  Δεν θα είναι  η κύρια μορφή πρόωσης ενός VLCC ή ενός bulk carrier, αλλά ………

Σε λίγα χρόνια ίσως δεν θα χτίζεται στο -πλοίο μιά πεντακύλινδρη  μηχανή αλλά μία τετρακύλινδρη με την αντίστοιχη οικονομία στο κόστος κτήσης και χρήσης. 

Τα συστήματα αυτά στοχεύουν σε μία οικονομία της τάξεως διψήφιου ποσοστού.  Και 15% να πετύχουν, ακόμη και 10% αυτό στα εκατομμύρια  μίλια που διανύει ένα πλοίο στην ωφέλιμη ζωή του είναι ένα πολύ σημαντικό νούμερο, και ναι οι πλοιοκτήτες / διαχειριστές θα ενδιαφερθούν. 

Και ναι, ο «άρχοντας» του Operations Room ήταν/είναι ο αρχικαπετανιος, αλλά τώρα έχει (η θα έχει) δίπλα του ανθρώπους που όπως γράφηκε παραπάνω θα κοιτάζουν την μεγαλύτερη εικόνα …….το efficiency. 
Οι δείκτες, οχι μόνο περιβαντολογικοί αλλά κυρίως οικονομικοί, θα καθορίζουν το παιχνίδι.  
Και θα εξασφαλίζουν το φιλί της ζωής σε παλαιότερα σκαριά (Μια καλύτερη κατάταξη  κατα EEXi). 

  • Like 1
Δημοσ.
On 22/08/2023 at 16:42, diegogarcia said:

Το είδα αλλά διαφωνώ. Οκ τα ορυκτά καύσιμα δεν θα μας πάνε μακριά, το nuclear fusion όμως;

13 hours ago, markos9 said:

Κανένα από τα υπάρχων καράβια δεν πρόκειται να το βάλει αυτό απάνω. Δεν θα κάτσει κανείς πλοιοκτήτης να δώσει λεφτά για αυτό.

ShaPoLi ή EPL θα βάλουν όλοι. Αν δεν το κάνουν δεν παίρνουν χαρτιά για να ταξιδέψουν. Εμένα μου φαίνεται αστείο που το CII ενώ έχει να κάνει με το operation του πλοίου δεν παίρνει υπόψη το φορτίο που πραγματικά μετέφερε. Πρακτικά έχεις καλύτερο CII αν γυρνάς την υφήλιο χωρίς να μεταφέρεις καθόλου φορτίο παρά αν μεταφέρεις. Ο IMO εδώ έκανε "λάθος" που βολεύει τους ναυλωτές

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...