kokoviosR Δημοσ. 22 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2023 20 minutes ago, pcos said: αναρωτιεμαι γιατι δεν τα κανουν πυρηνοκινητα! σαν τα πολεμικα υποβρυχια δηλαδη Δημιουργουνται πυρηνικα αποβλητα που πρεπει καπου να πεταχτουν και θα μολυνουν ανεπενορθωτα καποια στιγμη, υπαρχει θεμα ασφαλειας απο καποιον που πιθανον να βαλει χερι ευκολοτερα στο πυρηνικο υλικο. Το θεμα μολυνση δεν ειναι μονο η υπερτονισμενη ιστορια με το CO2, τα ραδιενεργα αποβλητα ειναι πολυ πιο επικινδυνα. Καθαρα οικολογικα το θεωρω μακραν καλυτερη λυση. 1
chek2fire Δημοσ. 22 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2023 η ναυτιλιακή βιoμηχανία φυσικά και δεν προσπαθεί να μειώσει τους εκπομπές του διοξειδίου του άνθρακα(lol) αλλά το μεγαλύτερο κόστος που έχει ένα φορτηγό πλοίο και που είναι τα καύσιμα 4
dpolal Δημοσ. 22 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2023 16 λεπτά πριν, rodosf1 είπε Μην πέσει μόνο στη ζώνη νηνεμιων στον Ισημερινό, εκεί πάνε χαμένα τα ιστια. αν κ εκεί έχει προβλεφθεί κίνηση με ορυκτό καύσιμο, παραπάνω καύσιμο όμως με τόσο drag που προκαλούν αυτές οι μεγάλες κατασκευές. Μακάρι να πάει καλά πάντως και να επικρατήσει. Πτυσόμενα είναι, αν χρειαστεί να κινηθεί με κινητήρα τα κατεβάζει. Πάντως κρατάω πολύ μικρό καλάθι αν θα περπατήσει, τους εφοπλιστές τους ρώτησε πρώτα;; 1
meletis11 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2023 Ευγε, αλλα ποσο εφικτο ειναι να επισκευαστει/επιδιορθωθει αν προκυψει βλαβη εν πλω;
Just_travel_everywhere Δημοσ. 22 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2023 Ξεκινήσαμε πριν χιλιάδες χρόνια να χρησιμοποιούμε καράβια με πανιά και άνεμο μετά πήγαμε στο καύσιμο για α καταλήξουμε πάλι στον άνεμο …. Φτάνει η Δύση του ανθρώπινου πολιτισμού … όπως έφτανε πάντα όταν τελείωνε το καύσιμο που τροφοδοτούσε κάθε πολιτισμό !!! 2 1
vbeka9733 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2023 πλοιο να κινειται με τον άνεμο?? Γουαου απιστευτα πρωτοποριακο!! πως και δεν το σκεφτηκαν χιλιάδες χρονια τωρα. O wait ηταν η μονη λυση χιλιαδες χρονια τωρα 2
amigagr Δημοσ. 22 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2023 "Πρωτοποριακό αιολικό φορτηγό πλοίο" Οι αρχαιολογικές μελέτες της κεραμικής του πολιτισμού Κουκουτένι δείχνουν χρήση ιστιοπλοϊκών σκαφών από την έκτη χιλιετία π.Χ. και μετά. Οι ανασκαφές της περιόδου Ουμπαΐντ (περίπου 6000–4300 π.Χ.) στη Μεσοποταμία παρέχουν άμεσα στοιχεία για ιστιοπλοϊκά σκάφη. 1
Sorath Δημοσ. 22 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2023 (επεξεργασμένο) 1 hour ago, meletis11 said: Ευγε, αλλα ποσο εφικτο ειναι να επισκευαστει/επιδιορθωθει αν προκυψει βλαβη εν πλω; Για ποιό λόγο να χρειάζεται να επισκευαστεί εν πλω; Τα "πανιά" λειτουργούν επικουρικά της θερμικής μηχανής, ώστε να βοηθούν στην μείωση του κόστους. Αν συμβεί το οτιδήποτε, απλά δεν θα τα χρησιμοποιήσουν και θα βασιστούν αποκλειστικά στην μηχανή όπως γίνεται και σήμερα. 25 minutes ago, vbeka9733 said: πλοιο να κινειται με τον άνεμο?? Γουαου απιστευτα πρωτοποριακο!! πως και δεν το σκεφτηκαν χιλιάδες χρονια τωρα. O wait ηταν η μονη λυση χιλιαδες χρονια τωρα Με τις θεμελειώδης διαφορές ανάμεσα στα πλοία τα σημερινά σε σχέση αυτών πριν χιλιάδων χρόνων, τις ανάγκες αυτών, τις απαιτήσεις και τις διαδρομές που καλούνται να κάνουν. Εκτός και θεωρείς πως αν γεμίσεις παραδοσιακά πανιά, ένα τάνκερ χιλιάδων τόνων, αυτό θα ταξιδέψει κανονικά. Επεξ/σία 22 Αυγούστου 2023 από Sorath 3 1
ideal09 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2023 5 λεπτά πριν, Sorath είπε Εκτός και θεωρείς πως αν γεμίσεις παραδοσιακά πανιά, ένα τάνκερ χιλιάδων τόνων, αυτό θα ταξιδέψει κανονικά. Ένα καλό πανί απο κέβλαρ θες και δεν έχεις θέμα μην τρελαθούμε τελείως. Τι είναι 3000 τόνοι φορτίο; τα ιστιοπλοικά πως ταξιδεύουν; 3
diegogarcia Δημοσ. 22 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2023 Τα οποια "πανιά" ειτε ειναι πλαστικο, ειτε κατι πιο μοντερνο και χειρότερο "forever chemicals", που χρειάζεται απειρη αντληση ανθρακα για να φτιαχτει, και που δεν ανακυκλώνετε με τιποτα οσο και αν προσπαθουν να μας πεισουν για το αντιθετο. Οπως και με τις ανεμογεννήτριες. Δεν θελουν να σωσουν τον πλανητη, θελουν να σωσουν τη βιομηχανια, τωρα που βλεπουν πως το πετρέλαιο δεν εχει μελλον πια. Greenwashing. 2 1
duende Δημοσ. 22 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2023 1 ώρα πριν, chek2fire είπε η ναυτιλιακή βιoμηχανία φυσικά και δεν προσπαθεί να μειώσει τους εκπομπές του διοξειδίου του άνθρακα(lol) αλλά το μεγαλύτερο κόστος που έχει ένα φορτηγό πλοίο και που είναι τα καύσιμα ειναι 2 τα μετωπα, απο τη μια οι πλοιοκτητες προσπαθουν να μειωσουν τις καταναλωσεις με οποια τεχνολογια υπαρχει η αναπτυσεται και απο την αλλη, σωρεια κανονισμων τη τελευταια δεκαετια πιεζει για μειωση εκομπων με νεα καυσιμα, φιλτρα, τροποποιησεις και χιλια δυο αλλα που εχουν αμεση σχεση και με τα πρωτα. win-win για ολους
Sorath Δημοσ. 22 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2023 (επεξεργασμένο) 37 minutes ago, ideal09 said: Ένα καλό πανί απο κέβλαρ θες και δεν έχεις θέμα μην τρελαθούμε τελείως. Τι είναι 3000 τόνοι φορτίο; τα ιστιοπλοικά πως ταξιδεύουν; 3000; Απο 70.000 μέχρι 120.000 τόνους μπορεί να φτάσει ένα τανκερ με πετρελαίο. Και άντε πες, οτι πηγαίνει (που δεν), αν πέσεις σε άπνοια, θα περιμένει η εταιρία ένα εμπόρευμα εκατομμυρίων πότε θα φυσήξει πάλι.... Συνέλθετε.... Επεξ/σία 22 Αυγούστου 2023 από Sorath 6
Jiakometi Δημοσ. 22 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2023 4 λεπτά πριν, diegogarcia είπε Τα οποια "πανιά" ειτε ειναι πλαστικο, ειτε κατι πιο μοντερνο και χειρότερο "forever chemicals", που χρειάζεται απειρη αντληση ανθρακα για να φτιαχτει, και που δεν ανακυκλώνετε με τιποτα οσο και αν προσπαθουν να μας πεισουν για το αντιθετο. Οπως και με τις ανεμογεννήτριες. Δεν θελουν να σωσουν τον πλανητη, θελουν να σωσουν τη βιομηχανια, τωρα που βλεπουν πως το πετρέλαιο δεν εχει μελλον πια. Greenwashing. Εν μέρη συμφωνώ με το greenwashing αλλά… Έχεις να προτείνεις μιά τεχνικά και οικονομικά βιώσιμη λύση πέραν αυτής ? Το 30% μείωση του καυσίμου είναι τεράστιο νούμερο αν πάρουμε υπ όψιν την ωφέλιμη ζωή του πλοίου…. Υπάρχει και μια παραλλαγή της με περιστρεφόμενα, κατά τον κάθετο άξονα ιστία, τα οποία κινούν ηλεκτρογεννήτριες, που τροφοδοτούν ηλεκτροκινητήρες, που λειτουργούν επικουρικά, συγχρόνως με τις κύριες μηχανές του πλοίου. Και εκεί τα ιστία είναι απο συνθετικά υλικά φυσικά.
meletis11 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2023 48 λεπτά πριν, Sorath είπε Για ποιό λόγο να χρειάζεται να επισκευαστεί εν πλω; Τα "πανιά" λειτουργούν επικουρικά της θερμικής μηχανής, ώστε να βοηθούν στην μείωση του κόστους. Αν συμβεί το οτιδήποτε, απλά δεν θα τα χρησιμοποιήσουν και θα βασιστούν αποκλειστικά στην μηχανή όπως γίνεται και σήμερα. Με τις θεμελειώδης διαφορές ανάμεσα στα πλοία τα σημερινά σε σχέση αυτών πριν χιλιάδων χρόνων, τις ανάγκες αυτών, τις απαιτήσεις και τις διαδρομές που καλούνται να κάνουν. Εκτός και θεωρείς πως αν γεμίσεις παραδοσιακά πανιά, ένα τάνκερ χιλιάδων τόνων, αυτό θα ταξιδέψει κανονικά. Αν βασιζοταν μονο σε αυτο. Θα μπορουσε να συνδυαστει και με κινητηρα υδρογονου (υποθετικως).
optimus prime Δημοσ. 22 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2023 (επεξεργασμένο) 2 hours ago, xemis said: συγνώμη αλλά από την αρχαιότητα τα φορτηγά πλοία ήταν αιολικά... Ναι αλλά τα τότε βαπόρια δεν ήταν τόσο βαριά σαν τα σημερινά ούτε είχαν το ίδιο εκτόπισμα και ογκο. Επεξ/σία 22 Αυγούστου 2023 από optimus prime
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα