Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ένα φορτηγό πλοίο, εξοπλισμένο με γιγαντιαία, βρετανικής σχεδίασης ανεμοκίνητα ιστία ξεκίνησε για το παρθενικό του ταξίδι.

Η ναυτιλιακή εταιρεία Cargill, η οποία έχει ναυλώσει το πλοίο, ελπίζει ότι αυτή η τεχνολογία θα βοηθήσει τη βιομηχανία να κινηθεί προς ένα πιο πράσινο μέλλον, μειώνοντας την κατανάλωση καυσίμων και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.

Το πρώτο ταξίδι του Pyxis Ocean θα πραγματοποιηθεί από την Κίνα στη Βραζιλία, παρέχοντας την πρώτη δοκιμή της τεχνολογίας των ανεμοπτερύγων σε πραγματικές συνθήκες. Τα άκαμπτα αυτά ιστία έχουν ύψος 37,5 μέτρα και είναι κατασκευασμένα από το ίδιο υλικό με τις ανεμογεννήτριες, ώστε να είναι ανθεκτικά. Επιτρέποντας σε ένα πλοίο να παρασύρεται από τον άνεμο αντί να βασίζεται αποκλειστικά στη μηχανή του, εκτιμάται ότι αυτή η τεχνολογία θα μπορούσε τελικά να μειώσει τις εκπομπές ενός φορτηγού πλοίου κατά 30% κατά τη διάρκεια της ζωής του.

Ο Jan Dieleman, πρόεδρος της Cargill Ocean transportation, δήλωσε ότι ο κλάδος βρίσκεται σε ένα "ταξίδι για την απαλλαγή από τον άνθρακα" και ότι η τεχνολογία αυτή δείχνει πόσο γρήγορα αλλάζουν τα πράγματα. Παραδέχτηκε πάντως ότι δεν υπάρχει "καμία μαγική λύση” για το συγκεκριμένο πρόβλημα, αλλά δήλωσε ότι ως ένας από τους μεγαλύτερους παίκτες στο χώρο, η Cargill δοκιμάζει νέα πράγματα για να προχωρήσει ο κλάδος προς τα εμπρός, αναλαμβάνοντας το αντίστοιχο ρίσκο.

image.png.176ac55e491683d777800bdbef4e9e6c.png

Η τεχνολογία των ανεμοπτερύγων αναπτύχθηκε από τη βρετανική εταιρεία BAR Technologies, η οποία προέκυψε από την ομάδα του Sir Ben Ainslie για το Κύπελλο Αμερικής του 2017. Ο John Cooper, επικεφαλής της BAR Technologies και πρώην υπάλληλος της ομάδας Formula 1 της McLaren, πιστεύει ότι αυτό το ταξίδι θα αποτελέσει σημείο καμπής για τη ναυτιλιακή βιομηχανία. Προβλέπει ότι μέχρι το 2025 τα μισά από τα νεότευκτα πλοία θα παραγγέλνονται με αιολική πρόωση.

Οι ειδικοί λένε ότι η αιολική ενέργεια είναι ένας πολλά υποσχόμενος τομέας προς διερεύνηση, καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία προσπαθεί να μειώσει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Ο δρ Simon Bullock, ερευνητής ναυτιλίας στο Κέντρο Tyndall του Πανεπιστημίου του Μάντσεστερ, δήλωσε ότι ενώ τα νέα καθαρότερα καύσιμα θα χρειαστούν χρόνο για να εμφανιστούν, λειτουργικά μέτρα όπως ο εκ των υστέρων εξοπλισμός των πλοίων με ιστία και ρότορες μπορούν να κάνουν μεγάλη διαφορά στο μεταξύ.

Πρόκειται για μια συναρπαστική εξέλιξη στις προσπάθειες της ναυτιλιακής βιομηχανίας να μειώσει το αποτύπωμα άνθρακα και να κινηθεί προς ένα πιο βιώσιμο μέλλον. Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πώς θα αποδώσει αυτή η τεχνολογία στο παρθενικό της ταξίδι και πώς θα υιοθετηθεί από άλλους φορείς του κλάδου.
 


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Like 1
  • Απαντ. 108
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

According to the 5th-century-BCE Greek historian Herodotus, the king of Egypt about 600 BCE dispatched a fleet from a Red Sea port that returned to Egypt via the Mediterranean after a journey of more than two years.

Μπράβο τους.

Model-ship-Phoenician-The-Philadelphia-Civic-Center.webp

  • Like 6
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, pcos είπε

αναρωτιεμαι γιατι δεν τα κανουν πυρηνοκινητα!

σαν τα πολεμικα υποβρυχια δηλαδη

περισσότεροι πυρηνικοί αντιδραστήρες= περισσοτερα πυρηνικά ατυχήματα

  • Like 3
  • Confused 3
  • Sad 1
Δημοσ.
7 minutes ago, pcos said:

αναρωτιεμαι γιατι δεν τα κανουν πυρηνοκινητα!

σαν τα πολεμικα υποβρυχια δηλαδη

ΚΟΣΤΟΣ..............τιποτα αλλο....

  • Like 2
  • Super Moderators
Δημοσ.
7 minutes ago, xemis said:

περισσότεροι πυρηνικοί αντιδραστήρες= περισσοτερα πυρηνικά ατυχήματα

Φαντάσου αν ζητάνε Χ λεφτά οι Σομαλοί πειρατές για ένα πλοίο τώρα, τι θα ζητάνε για πυρηνοκίνητο. 😛

Στρατούς θα έχουν πάνω του τα tanker. 

  • Like 5
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, xemis είπε

περισσότεροι πυρηνικοί αντιδραστήρες= περισσοτερα πυρηνικά ατυχήματα

περισσότεροι πυρηνικοί αντιδραστήρες= περισσοτερα πυρηνικά ατυχήματα = περισσότερα πυρηνικά απόβλητα

  • Like 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παρεμπιπτόντως  η Cargill  ειναι κατα κυριο λογο παγκοσμιος κολοσσος - ηγετης στην εμπορια - διακινηση -διανομη Σιτηρων - Δημητριακων.

Η ναυτιλιακη δραστηριοτητα εξυπηρετει την κυρια .Το πλοιο που βλεπουμε ειναι τυπου Bulk Carrier , δηλ

μεταφορας ξηρου χυδην φορτιου .

 

Επεξ/σία από nepomuk
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Μην πέσει μόνο στη ζώνη νηνεμιων στον Ισημερινό, εκεί πάνε χαμένα τα ιστια. αν κ εκεί έχει προβλεφθεί κίνηση με ορυκτό καύσιμο, παραπάνω καύσιμο όμως με τόσο drag που προκαλούν αυτές οι μεγάλες κατασκευές. 

Μακάρι να πάει καλά πάντως και να επικρατήσει. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...