molot12 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2023 Share Δημοσ. 22 Αυγούστου 2023 Πριν μερικές ημέρες η γυναίκα μου έφτιαξε ενα λογαριασμό στη Revolut, έβαλε χρήματα έκανε αγορές online, παρέλαβε και την φυσική κάρτα και την ενεργοποίησε μέσω της εφαρμογής. Τα προβλήματα ξεκίνησαν όταν θέλησε να αλλάξει τηλεφωνική συσκευή ! Δεν μπορεί να συνδεθεί στον λογαριασμό της στη Revolut με τίποτα ! Εχει δοκιμάσει τα πάντα επανεγκατάσταση εφαρμογής, updates κλπ. Δυστυχώς όταν βάζει τον αριθμό τηλ (η το email) και τον κωδικό της της βγάζει μυνημα λάθος κωδικός !!! Εαν συνεχίσει πατώντας "έχω ξεχάσει τον κωδικό μου" 1. SMS δεν ερχεται ποτέ 2. Κλήση στο τηλεφωνό της για εξαψήφιο κωδικό δεν γίνεται ποτέ 3. email έρχεται μια στις 10 προσπάθειες αλλά οταν πατάς το σύνδεσμο για επιβεβαίωση παγώνει η εφαρμογή ! 4. Selfie ενώ έχει εκχωρήσει δικαιώματα στην εφαρμογή ΔΕΝ βγάζει ! Το θέμα είναι οτι την χρειάζεται γιατί πρόκειται να ταξιδέψει σύντομα. Ακούω συμφορουμίτες πιθανές λύσεις, ή τρόπους επικοινωνίας με το support τους 😠(επαναλαμβάνω δεν μπορεί να μπει στην εφαρμογή) κάποιος τρόπος επικοινωνίας μαζί τους; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 22 Αυγούστου 2023 Share Δημοσ. 22 Αυγούστου 2023 Γράψτε στο google play. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.revolut.revolut&hl=el&gl=US Θα σας πουν να στείλετε μέιλ στο [email protected] και θα σας δώσουν ένα case ID. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikosKallithea Δημοσ. 22 Αυγούστου 2023 Share Δημοσ. 22 Αυγούστου 2023 Απο υπολογιστή δοκίμασες; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
molot12 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2023 Μέλος Share Δημοσ. 22 Αυγούστου 2023 @NikosKallithea Ναι το δοκίμασα τα ίδια αποτελέσματα, ακόμα και με σάρωση κωδικού για log in Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ukforthemoment Δημοσ. 22 Αυγούστου 2023 Share Δημοσ. 22 Αυγούστου 2023 5 ώρες πριν, molot12 είπε Πριν μερικές ημέρες η γυναίκα μου έφτιαξε ενα λογαριασμό στη Revolut, έβαλε χρήματα έκανε αγορές online, παρέλαβε και την φυσική κάρτα και την ενεργοποίησε μέσω της εφαρμογής. Τα προβλήματα ξεκίνησαν όταν θέλησε να αλλάξει τηλεφωνική συσκευή ! Δεν μπορεί να συνδεθεί στον λογαριασμό της στη Revolut με τίποτα ! Εχει δοκιμάσει τα πάντα επανεγκατάσταση εφαρμογής, updates κλπ. Δυστυχώς όταν βάζει τον αριθμό τηλ (η το email) και τον κωδικό της της βγάζει μυνημα λάθος κωδικός !!! Εαν συνεχίσει πατώντας "έχω ξεχάσει τον κωδικό μου" 1. SMS δεν ερχεται ποτέ 2. Κλήση στο τηλεφωνό της για εξαψήφιο κωδικό δεν γίνεται ποτέ 3. email έρχεται μια στις 10 προσπάθειες αλλά οταν πατάς το σύνδεσμο για επιβεβαίωση παγώνει η εφαρμογή ! 4. Selfie ενώ έχει εκχωρήσει δικαιώματα στην εφαρμογή ΔΕΝ βγάζει ! Το θέμα είναι οτι την χρειάζεται γιατί πρόκειται να ταξιδέψει σύντομα. Ακούω συμφορουμίτες πιθανές λύσεις, ή τρόπους επικοινωνίας με το support τους 😠(επαναλαμβάνω δεν μπορεί να μπει στην εφαρμογή) κάποιος τρόπος επικοινωνίας μαζί τους; Φαντάζομαι έχει βάλει την σιμ στην νέα συσκευή που είναι και η εφαρμογή . Είμαι στην τρίτη συσκευή που μεταφέρω όλες τις τραπεζικές μου εφαρμογές και σε καμία δεν είχα πρόβλημα.Ουτε στην ρεβο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
molot12 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2023 Μέλος Share Δημοσ. 22 Αυγούστου 2023 @Ukforthemoment Φυσικά και έχει τοποθετηθεί η sim στο νέο κινητό. Ειναι όντως περίεργο γιατί και εγω ως χρήστης εδω και χρόνια της Revolut ποτέ δεν είχα πρόβλημα με αλλαγή κινητού ( 4 φορές). Δεν μπορώ να καταλάβω τι μπορεί να φταίει. Αν βρεθεί λύση πάντως θα ενημερώσω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα