Προς το περιεχόμενο

ΔΙΠΛΩΜΑ ΜΗΧΑΝΗΣ- Ερώτηση για Α κ Α2 κ Σχολή οδηγών θεσσαλονίκη?


vmaria

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα,

Είμαι κάτοχος Α1 διπλώματος (αυτόματου) και θα ήθελα να το κάνω επέκταση σε Α.

Εξ αρχής ήθελα Α αλλά επειδή δεν είχα ιδέα από οδήγηση είπα να μη το ρισκάρω.

Τώρα δεν έχει περάσει ούτε ένας χρόνος π έχω το Α1 και οδηγάω σκούτερ αλλά τρώγομαι να το κάνω επέκταση -σχεδόν έχω μετανιώσει π δεν έδωσα έστω για μηχανάκι με ταχύτητες-

 

Προβληματίζομαι για το Α λόγω κιλών, ύψους κ επειδή δε ξέρω να οδηγάω μηχανάκι με ταχύτητες. Το ύψος μου είναι 1,57 κ είμαι 47 κιλά και οδηγάω αυτοκίνητο με ταχύτητες.

Ποιά είναι η γνώμη σας? Φοβάμαι μη παω σε Α2 και σε μισό χρόνο να θέλω πάλι να κάνω επέκταση.. Απ την άλλη όσον αφορά το Α,θα μπορώ μέσα σε λίγα μαθήματα να κουμαντάρω μηχανή 200κιλά και να περάσω τις εξετάσεις?

Επίσης, Θα ήθελα να μου προτείνετε σχολή οδηγών στη Θεσσαλονίκη, κατα προτίμηση Δυτικά , που να ενδιαφέρεται πραγματικά να σου δείξει τι και πως.

 

Ευχαριστώ,

Με εκτίμηση..

 

Επεξ/σία από vmaria
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το τι δίπλωμα έχεις (προς τα πάνω εννοώ) δεν εχει σχέση με το τι μοτοσυκλέτα οδηγείς.

Δίπλωμα θα βγάλεις το μεγαλύτερο που σου επιτρέπεται, μετα ανέβα σε όποια μοτοσυκλέτα θέλεις ή μπορείς.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

τα κιλά δεν ειναι τόσο θέμα υψος ειναι (εχω μια φίλη 1,60 ύψος 55 κιλά και κουμανταρει ανετα ενα clx700 heritage και η μηχανη ειναι 195 κιλά με 200 δεν θυμαμαι ακριβός και με μπόλικη δύναμη αλλα έχει λίγο μπρατσακια να την κουνάει δεξια και αριστερά σε στατικές μετακινήσεις ) και δεν ειναι καν A2 μηχανη ειναι για απεριόριστο

οσο αφορά σχολή..... πλέον όλες ειναι..... αλλαν νταλλον διάλεξε μια που θα σου κάνει καλη πρόταση οικονομική και βουρ πχ αυτή πήγε κοντα στο σπιτι της στην λαγκαδα ειχε (Ακόμη εχει νωμιζω) απέναντι από το οαεδ περιπου)

Επεξ/σία από Black Demis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, Black Demis είπε

τα κιλά δεν ειναι τόσο θέμα υψος ειναι (εχω μια φίλη 1,60 ύψος 55 κιλά και κουμανταρει ανετα ενα clx700 heritage και η μηχανη ειναι 195 κιλά με 200 δεν θυμαμαι ακριβός και με μπόλικη δύναμη αλλα έχει λίγο μπρατσακια να την κουνάει δεξια και αριστερά σε στατικές μετακινήσεις ) και δεν ειναι καν A2 μηχανη ειναι για απεριόριστο

οσο αφορά σχολή..... πλέον όλες ειναι..... αλλαν νταλλον διάλεξε μια που θα σου κάνει καλη πρόταση οικονομική και βουρ πχ αυτή πήγε κοντα στο σπιτι της στην λαγκαδα ειχε (Ακόμη εχει νωμιζω) απέναντι από το οαεδ περιπου)

Εμένα πιο πολυ τα κιλά με προβληματίζουν για το πως θα την στρίβω χωρις να μου πέσει κλπ

Η φίλη σου πριν απ αυτή τη μηχανή οδηγούσε κάποια άλλη ή ήταν η πρώτη της εμπειριά με μηχανή?

Είναι ευχαριστημένη απ αυτή τη σχολή?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, vmaria είπε

Εμένα πιο πολυ τα κιλά με προβληματίζουν για το πως θα την στρίβω χωρις να μου πέσει κλπ

Η φίλη σου πριν απ αυτή τη μηχανή οδηγούσε κάποια άλλη ή ήταν η πρώτη της εμπειριά με μηχανή?

Είναι ευχαριστημένη απ αυτή τη σχολή?

Τώρα συγνωμη τι σχέση εχει το βάρος σου με το αν θα σου πέσει ή οχι η μοτοσυκλέτα.

Στις μοτοσυκλέτες πρέπει να δεις το κατά πόσο πατάς σωστά στο έδαφος. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 minutes ago, vmaria said:

Εμένα πιο πολυ τα κιλά με προβληματίζουν για το πως θα την στρίβω χωρις να μου πέσει κλπ

Η φίλη σου πριν απ αυτή τη μηχανή οδηγούσε κάποια άλλη ή ήταν η πρώτη της εμπειριά με μηχανή?

Είναι ευχαριστημένη απ αυτή τη σχολή?

οσο κινείσαι δεν εχει κανεναν θέμα 0 δλδ οταν ειναι σταματημένη  η μηχανη η πας με τπ τ4 5 χιλομετρα ωρα (και πολλά ειπα) εκει ειναι ζόρια και θέλει καλά μπρατσακια

3 χρονια την εκανα βόλτα δικαβαλο στο δικο μου (ειναι πάρα πολύ ψηλά σε μένα απλά έπαιρνε εμπειρία πως ειναι ) είχε κάτι μήνες ενα ηλεκτρικό scooter (ακομη το έχει) και μετα απευθείας πήγε στο απεριόριστο , ολο το ζωρι ηταν να βρει μηχανη που να παταει καλά (τελικά εγώ της βρήκα το clx καινουργιο) από εκεί και μετά έμαθε έκανε και λίγο βαρακια να βαλει δύναμη και πλέον το κουνάει όπως γουστάρει στατική (όπως ειπα ενώ κινείται δεν εχεις θέμα βάρους)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 minutes ago, vmaria said:

Εμένα πιο πολυ τα κιλά με προβληματίζουν για το πως θα την στρίβω χωρις να μου πέσει κλπ

τα κιλά στη μηχανή φαίνονται μόνο στατικά και σε ταχύτητες κάτω των 20χλμ/ω

αν τώρα ρωτάς για να στρίβεις σε δρομάκι που έχει κλίση προφανώς και δε θα το καταφέρεις. θα φτάνεις σε ίσιο σημείο με άπλετο χώρο για να κάνεις τη μανούβρα.

 

πήγαινε βγάλε απευθείας Α να ξεμπλέξεις. πάλι με την ίδια μηχανή της σχολής που έχει και για Α2 θα κάνεις μαθήματα και εξετάσεις. Συνήθως είναι 400άρια honda cb ή suzuki bandit, εκτός αν παραείναι μουράτη η σχολή οδηγών και έχει τίποτα καινούρια 600άρια ninja-cbf-mt06

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Τώρα συγνωμη τι σχέση εχει το βάρος σου με το αν θα σου πέσει ή οχι η μοτοσυκλέτα.

Στις μοτοσυκλέτες πρέπει να δεις το κατά πόσο πατάς σωστά στο έδαφος. 

Στους κώνους και στην αργή γραμμή δε πατάς τα πόδια κάτω οπότε το βάρος και όχι το ύψος παίζει ρόλο λόγω της αρχής ταχύτητας.

Και αναφέρομαι στο βάρος επίσης γιατί προβληματίζομαι για την περίπτωση π θέλω να πάρω κλειστή στροφή για το αν στο πλάγιασμα της μηχανής ,θα μπορέσω να την επαναφέρω ή θα πέσουμε μαζί με την μηχανή?

 

17 λεπτά πριν, Black Demis είπε

οσο κινείσαι δεν εχει κανεναν θέμα 0 δλδ οταν ειναι σταματημένη  η μηχανη η πας με τπ τ4 5 χιλομετρα ωρα (και πολλά ειπα) εκει ειναι ζόρια και θέλει καλά μπρατσακια

3 χρονια την εκανα βόλτα δικαβαλο στο δικο μου (ειναι πάρα πολύ ψηλά σε μένα απλά έπαιρνε εμπειρία πως ειναι ) είχε κάτι μήνες ενα ηλεκτρικό scooter (ακομη το έχει) και μετα απευθείας πήγε στο απεριόριστο , ολο το ζωρι ηταν να βρει μηχανη που να παταει καλά (τελικά εγώ της βρήκα το clx καινουργιο) από εκεί και μετά έμαθε έκανε και λίγο βαρακια να βαλει δύναμη και πλέον το κουνάει όπως γουστάρει στατική (όπως ειπα ενώ κινείται δεν εχεις θέμα βάρους)

Ναι για τις αργές ταχύτητες φοβάμαι περισσότερο..

Συγνώμη, έμαθε να οδηγεί απλά κοιτώντας σε να οδηγάς? Ή οδηγούσε το δικό σου? 

 

19 λεπτά πριν, greekfragma είπε

τα κιλά στη μηχανή φαίνονται μόνο στατικά και σε ταχύτητες κάτω των 20χλμ/ω

αν τώρα ρωτάς για να στρίβεις σε δρομάκι που έχει κλίση προφανώς και δε θα το καταφέρεις. θα φτάνεις σε ίσιο σημείο με άπλετο χώρο για να κάνεις τη μανούβρα.

 

πήγαινε βγάλε απευθείας Α να ξεμπλέξεις. πάλι με την ίδια μηχανή της σχολής που έχει και για Α2 θα κάνεις μαθήματα και εξετάσεις. Συνήθως είναι 400άρια honda cb ή suzuki bandit, εκτός αν παραείναι μουράτη η σχολή οδηγών και έχει τίποτα καινούρια 600άρια ninja-cbf-mt06

 

Ναι γι αυτές τις ταχύτητες ανησυχώ κι εγω....

Όπως είπα και πιο πάνω, οι κώνοι χρειάζονται την ικανότητα του να μπορείς να κάνεις ελιγμούς με τη μηχανή νομίζω, σ αυτό δε παίζει ρόλο το βάρος?Και η αργή γραμμη χρειάζεται ισσοροπία. Θα μπορώ να τη βρώ με μηχανή 200κιλά?Αυτό είναι το θέμα.

Έχω ρωτήσει σε δύο σχολές. Για Α η μία έχει την suzuki SV650 και η άλλη την GSR600. Για Α2 έχουν μηχανές των 300cc.

Οσο περνάει η ώρα βέβαια σκέφτομαι να πάω στο Α για να τελειώνω..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 minutes ago, vmaria said:

Στους κώνους και στην αργή γραμμή δε πατάς τα πόδια κάτω οπότε το βάρος και όχι το ύψος παίζει ρόλο λόγω της αρχής ταχύτητας.

Και αναφέρομαι στο βάρος επίσης γιατί προβληματίζομαι για την περίπτωση π θέλω να πάρω κλειστή στροφή για το αν στο πλάγιασμα της μηχανής ,θα μπορέσω να την επαναφέρω ή θα πέσουμε μαζί με την μηχανή?

Απο την στιγμή που δεν πατάς κάτω πως παίζει ρόλο το βάρος ή το ύψος; 

κρατάς ισορροπία,  αν η μοτο πάρει μεγάλη κλήση με χαμηλή ταχύτητα τότε θα το χάσεις, όχι μόνο εσύ και κάποιος που είναι 100 κιλά 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, sdikr είπε

Απο την στιγμή που δεν πατάς κάτω πως παίζει ρόλο το βάρος ή το ύψος; 

κρατάς ισορροπία,  αν η μοτο πάρει μεγάλη κλήση με χαμηλή ταχύτητα τότε θα το χάσεις, όχι μόνο εσύ και κάποιος που είναι 100 κιλά 

Δε παίζει ρόλο στο κράτημα της μηχανής ενώ πας με τόσο χαμηλή ταχύτητα?Είναι το ίδιο για κάποιο άτομο που είναι 50 και το ίδιο για κάποιο που είναι 100?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 minutes ago, vmaria said:

Δε παίζει ρόλο στο κράτημα της μηχανής ενώ πας με τόσο χαμηλή ταχύτητα?Είναι το ίδιο για κάποιο άτομο που είναι 50 και το ίδιο για κάποιο που είναι 100?

Απο την στιγμή που δεν πατάς κάτω, πως ακριβώς θα επηρεάσεις;

Μπορείς πχ να πεις οτι αλλάζει το κέντρο βάρους,  αλλά δεν θα σε ενοχλήσει αν πάρεις μια μικρή κλήση, αν τώρα θέλεις αν βάλεις γόνατο κάτω ναι θα είναι θέμα

 

Επεξ/σία από sdikr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, vmaria είπε

Στους κώνους και στην αργή γραμμή δε πατάς τα πόδια κάτω οπότε το βάρος και όχι το ύψος παίζει ρόλο λόγω της αρχής ταχύτητας.

Και αναφέρομαι στο βάρος επίσης γιατί προβληματίζομαι για την περίπτωση π θέλω να πάρω κλειστή στροφή για το αν στο πλάγιασμα της μηχανής ,θα μπορέσω να την επαναφέρω ή θα πέσουμε μαζί με την μηχανή?

Μόνο ως αστείο μπορώ να το εκλάβω αυτο ή λόγω της έλλειψης εμπειρίαε σου με τις μοτοσυκλέτες 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, sdikr είπε

Απο την στιγμή που δεν πατάς κάτω, πως ακριβώς θα επηρεάσεις;

Μπορείς πχ να πεις οτι αλλάζει το κέντρο βάρους,  αλλά δεν θα σε ενοχλήσει αν πάρεις μια μικρή κλήση, αν τώρα θέλεις αν βάλεις γόνατο κάτω ναι θα είναι θέμα

 

Όχι δεν αναφέρομαι για γόνατο κάτω κλπ. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να περάσω τους κώνουν χωρίς να πέσω,το ίδιο για την αργή γραμμή και μετέπειτα για κλειστές στροφές.

Οκ μάλλον κάνω λάθος αλλά απ τη μία σχολή μου είπαν ότι είναι πιο δύσκολη για μένα η κατηγορία Α παρά η Α2 και είμαι οριακά. Και πως το θέμα δεν είναι τόσο το ύψος αλλά το βάρος της μηχανής που θα είναι 200κιλά. 

10 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Μόνο ως αστείο μπορώ να το εκλάβω αυτο ή λόγω της έλλειψης εμπειρίαε σου με τις μοτοσυκλέτες 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, vmaria said:

Όχι δεν αναφέρομαι για γόνατο κάτω κλπ. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να περάσω τους κώνουν χωρίς να πέσω,το ίδιο για την αργή γραμμή και μετέπειτα για κλειστές στροφές.

Οκ μάλλον κάνω λάθος αλλά απ τη μία σχολή μου είπαν ότι είναι πιο δύσκολη για μένα η κατηγορία Α παρά η Α2 και είμαι οριακά. Και πως το θέμα δεν είναι τόσο το ύψος αλλά το βάρος της μηχανής που θα είναι 200κιλά. 

 

Ισορροπία θέλεις, δεν έχει να κάνει με βάρος,  αν η μηχανή πάρει κλίση και στις δυο περιπτώσεις θα βάλεις πόδι κάτω,  αν είσαι 100 κιλά, θα μπορείς να την κρατήσεις λίγο παραπάνω,  αλλά θα κοπείς. 

Πάνε στην σχολή και κάνε πρακτική, ειδικά στους κώνους πάρε λίγο πιο ανοιχτά την στροφή

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 minutes ago, vmaria said:

 

Ναι για τις αργές ταχύτητες φοβάμαι περισσότερο..

Συγνώμη, έμαθε να οδηγεί απλά κοιτώντας σε να οδηγάς? Ή οδηγούσε το δικό σου? 

 

τους κονους τους κανεις με καμια 10 15χιλομετρα ωρα  (το λιγοτερο) εκει περα ποιο πολυ αλλο πράγμα παιζει και οχι το βαρος (μην φοβάσαι τόσο πολύ εκει που την πατάνε ολοι μα ΟΛΟΙ ειναι σε στατική μετακίνηση η σε ταχύτητες 2 με 4 χιλιόμετρα (παλι στατική μετακίνηση λέγεται)

οχι πρώτα έκανε αρκετές βόλτες για να νιώσει πως ειναι μεγαλη μηχανη ειδικά σε επιθετική οδήγηση στροφές βουνο κλπ παρατηρούσε δλδ) και μετα πηρε μεγαλη μηχανη (αφου πρώτα εμαθα στο ηλεκτρικό τα βασικα το

στο δικο μου και να ήθελε να ανέβει με 1,60 ύψος μονο με σκάλα..... ειμαι 1,90 και πατάω οριακά στο δικο μου

28 minutes ago, vmaria said:

Οκ μάλλον κάνω λάθος αλλά απ τη μία σχολή μου είπαν ότι είναι πιο δύσκολη για μένα η κατηγορία Α παρά η Α2 και είμαι οριακά. Και πως το θέμα δεν είναι τόσο το ύψος αλλά το βάρος της μηχανής που θα είναι 200κιλά. 

 

Α ΚΑΙ Α2 διαφέρει καθαρά και μόνο σε δύναμη στην πολύ πολύ καλύτερη το A2 να το κάνεις με μια μηχανη που ζυγίζει καμία 185 κιλά (τα 15 κιλά δεν σε σώζουν κάπου)
και ξανά τονίζω το βάρος ειναι πρόβλημα στην στατική μετακίνηση (και ειναι σοβαρό πρόβλημα αν η μηχανη ειναι πολύ ποιο βάρια και ψηλή από τον αναβάτη) και μαλιστα όλοι εκεί ρίχνουν της μηχανές ακομη και σταματημένοι στο φανάρι στους κώνους πας με καμιά 10 15 και βάλε χιλομετρα ώρα για να ρίξεις την μηχανη εκεί θα πρέπει να κάνεις πολυυυυυυυυυυυυ χοντρη πατάτα (φαση να πατήσεις τέρμα φρένο ενώ είσαι μέσα στην στροφή σε φάση να σταματήσει η μηχανη)

 

και ναι οταν πάρεις μηχανη θα πάρεις κατι για το ύψος σου αλλιώς βλεπω να ζητάς βοήθεια στο παρακαρισμα και ξεπαρκαρισμα (ατυη την σημβουλη εδωσα στην φιλη μου και με αυτο το σκεπτικό ψάχναμε και βρήκαμε αυτό που της ταιριάζει κουτι δλδ μια μεν μεγαλη αλλα πολύ κοντή μηχανη και ας ειναι κοντα στα 200 κιλα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...