Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Αλήθεια, το σκρουτζ επιστρέφει χρήματα χωρίς να ελέγξει τίποτα; Πχ παίρνεις μια τηλεόραση μέσω σκρουτζ, και μετά σου επιστρέφει τα χρήματα ακόμα και αν την έχεις σπάσει/κάψει;

Γιατί θα κάτσει να σκάσει το Σκρούτζ; Αυτό θα τα φορτωθεί πίσω; Όσες φορές χρειάστηκε να επιστρέψω κάτι ούτε καν περίμεναν να συννενοηθούν το μαγαζί (από ότι έχω καταλάβει) ερχόταν ο Courier το έπαιρνε και μου έκαναν επιστροφή τα λεφτά μπαμ μπαμ, οπότε αποκλείεται να γύρισε για να το ελέγξουν.

 

  • Απαντ. 45
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Αυτό που ισχύει στην Αγγλία που ο νόμος είναι λίγο πιο περιγραφικός, είναι ότι η μεταχείριση σου μπορεί να είναι εως εφάμιλλη της μεταχείρισης που θα έπραττες αν εξέταζες το προιόν στο κατάστημα. Στην περίπτωση της τηλεόρασης δηλαδή, προφανώς και μπορείς να την ανοίξεις, ξεπακετάρεις, βάλεις στην πρίζα, τεστάρεις ποιότητα εικόνας. 

Από την άλλη είναι επίσης θεμιτό το κατάστημα να σου ζητήσει να υπάρχουν άθικτα τα υλικά πακεταρίσματος ώστε το προιόν να είναι σε έτοιμη κατάσταση μεταπώλησης.

Γενικά υπάρχει μια ιεραρχία: νομοθεσία ΕΕ -> νομοθεσία Ελλάδας -> πολιτική καταστήματος, από αριστερά προς δεξιά μπορούν να θεσπιστούν παραπάνω δικαιώματα αλλά όχι παραπάνω υποχρεώσεις.

Αν πεις ποιο είναι το κατάστημα, και σε τι κατάσταση βρίσκεται η συσκευασία, θα μπορέσεις να πάρεις πιο συγκεκριμένη απάντηση

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το νόημα της δυνατότητας επιστροφής εντός 14 ημερών και το πνεύμα του νόμου είναι ότι πριν αγοράσεις κάτι έχεις το δικαίωμα της δοκιμής.

Όπως όταν πηγαίνεις σε ένα κατάστημα και βλέπεις από κοντά τις τηλεοράσεις, τα κινητά, τα ρούχα κλπ κλπ. και μετά αποφασίζεις τι θα αγοράσεις. Γι' αυτό και στις αγορές εκ του σύνεγγυς ο νόμος δεν σου δίνει το δικαίωμα της επιστροφής (άσχετο αν κάποια καταστήματα το δέχονται, δεν τους υποχρεώνει κανένας όμως).

Οπότε οι "καταστηματάρχες" που σου λένε ότι δεν δέχονται επιστροφή με ανοιγμένη συσκευασία δεν ξέρουν τι τους γίνεται ή προσπαθούν να αποφύγουν τις ευθύνες τους και την επιστροφή του προϊόντος.

Δηλαδή μας λένε οι έμποροι ότι θα παραγγείλω εγώ μια τηλεόραση των 1000 ευρώ, θα μου τη φέρουν στο σπίτι και θα αποφασίσω αν μου κάνει ή όχι, απλά κοιτώντας το κουτί χωρίς να το ανοίξω?

Όποιος έμπορος δεν μπορεί να συμβιβαστεί με τη νομοθεσία απλά σταματάει να πουλάει από απόσταση και τέλος. 

Επεξ/σία από Nabuko
  • Like 7
Δημοσ.
39 λεπτά πριν, Axelq είπε

Για αυτό και προσωπικά έχω σταματήσει να παραγγέλνω όσο μπορώ από την Ελλάδα και χρησιμοποιώ αποκλειστικά το Amazon.

Εκεί έχεις διορία 30 μέρες να επιστρέψεις το προϊόν σε οποιαδήποτε κατάσταση, και σου δίνουν πίσω και τα μεταφορικά.

Εδώ από το Amazon Ιαπωνίας είχα παραγγείλει ένα ρολόι που τελικά δε μου άρεσε, το πήγα στην DHL και πλήρωσα 90€ για την επιστροφή του, που μου τα έδωσαν πίσω σε λίγες μέρες μαζί με το κόστος του ρολογιού.

Ενταξει το amazon μπορει και το κανει αυτο που λες, δεν γινεται αυτο το πραμα με μια μεση Ελληνικη εταιρια.

"Κατσε να παρω ενα ps5, να παιζω στην αδεια μου και το παω πισω πριν βγει ο μηνας".

Δημοσ.
18 minutes ago, Nabuko said:

Το νόημα της δυνατότητας επιστροφής εντός 14 ημερών και το πνεύμα του νόμου είναι ότι πριν αγοράσεις κάτι έχεις το δικαίωμα της δοκιμής.

Όπως όταν πηγαίνεις σε ένα κατάστημα και βλέπεις από κοντά τις τηλεοράσεις, τα κινητά, τα ρούχα κλπ κλπ. και μετά αποφασίζεις τι θα αγοράσεις. Γι' αυτό και στις αγορές εκ του σύνεγγυς ο νόμος δεν σου δίνει το δικαίωμα της επιστροφής (άσχετο αν κάποια καταστήματα το δέχονται, δεν τους υποχρεώνει κανένας όμως).

Οπότε οι "καταστηματάρχες" που σου λένε ότι δεν δέχονται επιστροφή με ανοιγμένη συσκευασία δεν ξέρουν τι τους γίνεται ή προσπαθούν να αποφύγουν τις ευθύνες τους και την επιστροφή του προϊόντος.

Δηλαδή μας λένε οι έμποροι ότι θα παραγγείλω εγώ μια τηλεόραση των 1000 ευρώ, θα μου τη φέρουν στο σπίτι και θα αποφασίσω αν μου κάνει ή όχι, απλά κοιτώντας το κουτί χωρίς να το ανοίξω?

Όποιος έμπορος δεν μπορεί να συμβιβαστεί με τη νομοθεσία απλά σταματάει να πουλάει από απόσταση και τέλος. 

Οχι δεν έχει με το δικαίωμα της δοκιμής,   δεν υπάρχει δικαίωμα δοκιμής,  έκανες μια αγορά, το μετάνιωσες  μπορείς να το επιστρέψεις.

Αν θέλεις μου βρίσκεις το κομμάτι που λέει πως επιτρέπεται η δοκιμή για 14 ημέρες

Δημοσ.

το μαγαζι ειναι αυτο και εδω ειναι και τι link τους για επιστροφες

https://www.schinas-electric.gr/ell/Εγγύηση-Επιστροφές/

οπου ο τυπος λεει "Το προϊόν πρέπει να είναι στην αρχική του κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί και η συσκευασία να είναι άθικτη (κλειστή)."

παιδια μιλαμε για μια τηλεοραση των 300 ευρω (panasonic οχι καποια noname) για το εξωχικο αλλα μας βγηκε πολυ κακη η εικονα,μιλαμε για χειροτερη απο την προηγουμενη 10ετων πισω...νομιζα πως ειχα δικαιωμα επιστροφης....αλλα το εκπιζω λεει οχι και ο συνηγορος του καταναλωτη/ευρωπαικο κεντρο καταναλωτη δεν το σηκωνει καν....

απλα δεν μου μοιαζει λογικο να μην μπορω να δω την τηλεοραση, αφου δεν πηγα απο εκει να τη δω...βεβαια λογικο ειναι και ο αλλος πως θα την πουλησει μετα..

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, Apaleytos80 είπε

Ενταξει το amazon μπορει και το κανει αυτο που λες, δεν γινεται αυτο το πραμα με μια μεση Ελληνικη εταιρια.

"Κατσε να παρω ενα ps5, να παιζω στην αδεια μου και το παω πισω πριν βγει ο μηνας".

Κοίτα το εμπόριο γενικά βασίζεται στην καλή πίστη. Ήξερα περίπτωση ατόμου που δε μπορούσε να αποφασίσει ποια υλοποίηση GPU να αγοράσει, οπότε πήρε 3-4 τη μία μετά την άλλη, τις δοκίμαζε (δλδ έσκιζε στο o/c) και τις επέστρεφε μέχρι να βρει αυτή που του άρεσε περισσότερο. Η πλειοψηφία όμως δε λειτουργεί έτσι ευτυχώς.

Δημοσ.
41 minutes ago, Nabuko said:

Δηλαδή μας λένε οι έμποροι ότι θα παραγγείλω εγώ μια τηλεόραση των 1000 ευρώ, θα μου τη φέρουν στο σπίτι και θα αποφασίσω αν μου κάνει ή όχι, απλά κοιτώντας το κουτί χωρίς να το ανοίξω?

Ναι, που το βρίσκεις το παράλογο;;; Αν δεν μπορεις να αποφασίσεις, πρόβλημα σου.
 

Spoiler

και επειδή εδω μέσα κάποιοι είναι πολύ περίεργοι, 
 

Spoiler

ClassHook | The Sarcasm Sign

 

 

  • Thanks 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, sdikr είπε

Οχι δεν έχει με το δικαίωμα της δοκιμής,   δεν υπάρχει δικαίωμα δοκιμής,  έκανες μια αγορά, το μετάνιωσες  μπορείς να το επιστρέψεις.

Οκ. 

Θα επιστρέψω την τηλεόραση γιατί δεν μου άρεσε η εικόνα της και το μενού της ήταν δύσχρηστο και όλα αυτά τα κατάλαβα κοιτώντας το μη ανοιγμένο κουτί. 

Θα επιστρέψω και το κινητό γιατί δε μου άρεσε όπως καθόταν στο χέρι μου, το μενού ήταν δύσχρηστο και η οθόνη χάλια. Και όλα αυτά τα κατάλαβα έτσι όπως έπιασα το μη ανοιγμένο κουτί, χωρίς να το ανοίξω. 

19 λεπτά πριν, sdikr είπε

Αν θέλεις μου βρίσκεις το κομμάτι που λέει πως επιτρέπεται η δοκιμή για 14 ημέρες

Δεν είπα κάπου ότι πρέπει να κάνεις δοκιμή επί 14 συνεχόμενες μέρες.

Εσύ αν θέλεις μπορείς να μου βρεις το κομμάτι που λέει ότι απαγορεύεται να το βγάλεις απ' το κουτί να το δοκιμάσεις και να διαπιστώσεις ότι τα χαρακτηριστικά του ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα? 

govgr - Δικαίωμα υπαναχώρησης

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 minutes ago, panagiotis54 said:

το μαγαζι ειναι αυτο και εδω ειναι και τι link τους για επιστροφες

https://www.schinas-electric.gr/ell/Εγγύηση-Επιστροφές/

οπου ο τυπος λεει "Το προϊόν πρέπει να είναι στην αρχική του κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί και η συσκευασία να είναι άθικτη (κλειστή)."

παιδια μιλαμε για μια τηλεοραση των 300 ευρω (panasonic οχι καποια noname) για το εξωχικο αλλα μας βγηκε πολυ κακη η εικονα,μιλαμε για χειροτερη απο την προηγουμενη 10ετων πισω...νομιζα πως ειχα δικαιωμα επιστροφης....αλλα το εκπιζω λεει οχι και ο συνηγορος του καταναλωτη/ευρωπαικο κεντρο καταναλωτη δεν το σηκωνει καν....

απλα δεν μου μοιαζει λογικο να μην μπορω να δω την τηλεοραση, αφου δεν πηγα απο εκει να τη δω...βεβαια λογικο ειναι και ο αλλος πως θα την πουλησει μετα..

Σου είπα, ζήτα γραπτά την απάντηση. Έπεσες σε υπάλληλο που απλα δεν ήθελε να ασχοληθεί.

Εγώ στους όρους του eshop μου μπορώ να γράψω και το ότι , "εαν αγοράσεις μια φορά από εμένα, μετά είσαι υποχρεωμένος να αγοράζεις μόνο από εμένα." Δεν σημαίνει ότι ισχύει κ όλας.

Επεξ/σία από filip123go
  • Like 1
Δημοσ.
1 hour ago, GamingMaster424 said:

 

Επισημαίνεται ότι εάν ο καταναλωτής έχει προβεί σε διαχείριση των αγαθών άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών, τότε φέρει την ευθύνη για τυχόν μείωση της αξίας τους και ο προμηθευτής μπορεί να του επιστρέψει ποσό μικρότερο από το ποσό αγοράς.

 

Αυτό ακριβώς που ανέφερα για τα σακουλάκια (βίδες, τηλεκοντρόλ, manuals) Αν είναι σκισμένα, δε μπρορεί ο πωλητής να δώσει το προϊόν αλλού σαν καινούργιο. Φυσικά και θα υπάρξει απομείωση.

  • Sad 1
Δημοσ.
30 λεπτά πριν, panagiotis54 είπε

το μαγαζι ειναι αυτο και εδω ειναι και τι link τους για επιστροφες

https://www.schinas-electric.gr/ell/Εγγύηση-Επιστροφές/

οπου ο τυπος λεει "Το προϊόν πρέπει να είναι στην αρχική του κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί και η συσκευασία να είναι άθικτη (κλειστή)."

παιδια μιλαμε για μια τηλεοραση των 300 ευρω (panasonic οχι καποια noname) για το εξωχικο αλλα μας βγηκε πολυ κακη η εικονα,μιλαμε για χειροτερη απο την προηγουμενη 10ετων πισω...νομιζα πως ειχα δικαιωμα επιστροφης....αλλα το εκπιζω λεει οχι και ο συνηγορος του καταναλωτη/ευρωπαικο κεντρο καταναλωτη δεν το σηκωνει καν....

απλα δεν μου μοιαζει λογικο να μην μπορω να δω την τηλεοραση, αφου δεν πηγα απο εκει να τη δω...βεβαια λογικο ειναι και ο αλλος πως θα την πουλησει μετα..

Μην το πας γύρω - γύρω. Αστούς να λένε ο,τι θέλουν και στο μαγαζί, και ορισμένοι εδώ μέσα. Να τα έχεις όλα γραπτώς, στείλε την νομοθεσία και αν δεν συμμορφωθούν ετοιμάσου για εξώδικο. Να ξέρεις ότι δεν υπάρχει περίπτωση να μην συμμορφωθούν. Εχω αγοράσει από αυτό το μαγαζί. Καλά που το είπες για να μπει  black list.

  • Thanks 2
Δημοσ.
4 minutes ago, efib said:

Μην το πας γύρω - γύρω. Αστούς να λένε ο,τι θέλουν και στο μαγαζί, και ορισμένοι εδώ μέσα. Να τα έχεις όλα γραπτώς, στείλε την νομοθεσία και αν δεν συμμορφωθούν ετοιμάσου για εξώδικο. Να ξέρεις ότι δεν υπάρχει περίπτωση να μην συμμορφωθούν. Εχω αγοράσει από αυτό το μαγαζί. Καλά που το είπες για να μπει  black list.

Εξώδικο για τηλεόραση που κάνει 300 ευρώ. Εξαιρετική ιδέα/πρόταση! 

  • Like 1
Δημοσ.
20 minutes ago, Nabuko said:

Οκ. 

Θα επιστρέψω την τηλεόραση γιατί δεν μου άρεσε η εικόνα της και το μενού της ήταν δύσχρηστο και όλα αυτά τα κατάλαβα κοιτώντας το μη ανοιγμένο κουτί. 

Θα επιστρέψω και το κινητό γιατί δε μου άρεσε όπως καθόταν στο χέρι μου, το μενού ήταν δύσχρηστο και η οθόνη χάλια. Και όλα αυτά τα κατάλαβα έτσι όπως έπιασα το μη ανοιγμένο κουτί, χωρίς να το ανοίξω. 

Δεν είπα κάπου ότι πρέπει να κάνεις δοκιμή επί 14 συνεχόμενες μέρες.

Εσύ αν θέλεις μπορείς να μου βρεις το κομμάτι που λέει ότι απαγορεύεται να το βγάλεις απ' το κουτί να το δοκιμάσεις και να διαπιστώσεις ότι τα χαρακτηριστικά του ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα? 

govgr - Δικαίωμα υπαναχώρησης

Οι 14 ημέρες δεν είναι για δοκιμή

Δημοσ.

Να την πας την τηλεόραση ΤΩΡΑ πίσω!! 

Είναι υποχρέωση τους όπως σου λένε όλοι ΔΕΝ έχει καμία σημασία πού την άνοιξες και δεν σου άρεσε.

Εσύ από την πλευρά σου έπραξες σωστά!

Ξύπνησες ένα πρωί και λες δεν κάνω μια παραγγελία μια τηλεόραση έτσι κουτουρου και αν δεν μου αρέσει θα την πάω πίσω, βασικά να τους πεις να έρθουν να την πάρουν μην την πας εσύ,έχει και ζέστη έξω είναι και οι βενζίνες!

Μετά αυτοί όπως είπε κι ένας άλλος επιχειρηματίας ποιο πάνω θα την βάλουνε 20 ευρώ ποιο φτηνά και θα γίνει φασαρία ποιος άλλος θα την πάρει έτσι ανοιχτή!

Γενικός να κάνεις ότι σου λένε οι όμοιοι σου και αν τύχει και στην αλλάξουν μην διστάζεις να την κάνεις ξανά αλλαγή αν δεν σου αρέσει και η επόμενη!

Πραγματικά λατρεύω να διαβάζω τέτοια!!!

Λέω δες ρε φίλε τι υπάρχει εκεί έξω και πως μαζεύονται στον κόσμο του internet και τα βρίσκουν, απίστευτο 🤣

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...