NickTG Δημοσ. 21 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2023 1 minute ago, Dinos1973 said: Η ερώτηση ήταν ξεκάθαρη ……εκτός και εάν δεν την διαβάσατε. Τι θα έκανες εσυ εάν κάποιος ήθελε να επιστρέψει συσκευή που έχει χρησιμοποίηση έστω και για λίγο όπως ανέφερε η ανάρτηση ! Αναφέρατε τον νόμο όπως σας συμφέρει όχι όπως πραγματικά είναι…. Η ερώτηση παραμένει άστοχη. Δεν έχει καμία σημασία τι θα κάναμε εμείς. Σημασία έχει μόνο τι αναφέρει η νομοθεσία. Υπόψιν πως στα αγγλικά γράφει αυτό: You must send the goods back within 14 days of informing the trader. 1
SagoniasSlutRos Δημοσ. 21 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2023 Αν δεν μπορεις να την φερεις στα μετρα σου με ρυθμισεις εικονας να σε ικανοποιει, πουλησε την με μικρη χασουρα και παρε μια που να σε ικανοποιει.
Dinos1973 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2023 (επεξεργασμένο) 10 minutes ago, NickTG said: Η ερώτηση παραμένει άστοχη. Δεν έχει καμία σημασία τι θα κάναμε εμείς. Σημασία έχει μόνο τι αναφέρει η νομοθεσία. Υπόψιν πως στα αγγλικά γράφει αυτό: You must send the goods back within 14 days of informing the trader. Αχρησιμοποίητα! Όπως τα γράφει στα ελληνικά Επεξ/σία 21 Αυγούστου 2023 από Dinos1973
filip123go Δημοσ. 21 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2023 1 hour ago, Dinos1973 said: Εσυ αν ειχες το μαγαζί τι θα έκανες…. Θα δεχόμουν πίσω το προϊόν, και μάλιστα χωρίς μανούρα στον πελάτη και θα το πουλούσα 20 ευρώ κάτω, ως "ανοιγμένη συσκευασία". Την ίδια μέρα θα έφευγε. Γιατί ένας ευχαριστημένος πελάτης, όχι απλά θα ξανα έρθει, αλλά θα σου κάνει και διαφήμιση (όπως έκανα έγώ πιο πάνω στη logi και στον skroutz), (Δεν έχω εγώ προσωπικά μαγαζί, αλλά έχει ο πατέρας μου, και αυτή ήταν πάγια τακτική του. 40 χρόνια τώρα, δεν του βγήκε σε κακό). 4
ekrepali Δημοσ. 21 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2023 16 minutes ago, Dinos1973 said: Τι θα έκανες εσυ εάν κάποιος ήθελε να επιστρέψει συσκευή που έχει χρησιμοποίηση έστω και για λίγο όπως ανέφερε η ανάρτηση ! Την ξαναπακετάρεις όπως ακριβώς τη παρέλαβες αν είναι αυτό εφικτό. Ολίγον δύσκολο διότι στις περισσότερες συσκευές... τα παρελκόμενα (βίδες, τηλεκοντρόλ, φυλλάδια κλπ) βρίσκονται σε σφραγισμένες νάυλον συσκευασίες που αναγκαστικά πρέπει να σκιστούν, οπότε μετά δε γίνεται να πωληθεί το προϊόν σαν καινούργιο. Η αν το κουτί είχε συρραπτικά και σκίστηκε ή αν ξεφλούδισε όταν βγήκε η ταινία... τότε πάλι δε μπορούν να το πασάρουν σε άλλο πελάτη σαν καινούργιο (εκτός κι αν το βάλουν ως εκθεσιακό προϊόν).
Dinos1973 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2023 4 minutes ago, filip123go said: Θα δεχόμουν πίσω το προϊόν, και μάλιστα χωρίς μανούρα στον πελάτη και θα το πουλούσα 20 ευρώ κάτω, ως "ανοιγμένη συσκευασία". Την ίδια μέρα θα έφευγε. Γιατί ένας ευχαριστημένος πελάτης, όχι απλά θα ξανα έρθει, αλλά θα σου κάνει και διαφήμιση (όπως έκανα έγώ πιο πάνω στη logi και στον skroutz), (Δεν έχω εγώ προσωπικά μαγαζί, αλλά έχει ο πατέρας μου, και αυτή ήταν πάγια τακτική του. 40 χρόνια τώρα, δεν του βγήκε σε κακό). Φυσικά μιλάς χωρίς να έχεις επιχείρηση. 20€ ευρώ έκπτωση σε τηλεόραση που έχει ανοιχτή και χρησιμοποιηθεί !!!! Θα έψαχνες και για κορόιδο !!! 1 4
gbras Δημοσ. 21 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2023 Αν η συσκευασια ειναι αθικτη και μπορεις να την βαλεις μεσα οπως την πηρες, δηλαδη με τα αυτοκολητα και ολα τοτε μπορεις να την γυρισεις. Εγω ετσι ειχα κανει με μια τηλεοραση που αγορασα απο το eshop. Την γυρισα την 14η ημερα. Τωρα αν εχεις σκισει σακουλακια η εχεις βγαλει αυτοκολλητα τοτε οχι.
filip123go Δημοσ. 21 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2023 2 minutes ago, Dinos1973 said: Φυσικά μιλάς χωρίς να έχεις επιχείρηση. 20€ ευρώ έκπτωση σε τηλεόραση που έχει ανοιχτή και χρησιμοποιηθεί !!!! Θα έψαχνες και για κορόιδο !!! Στο eshop.gr που δουλευα χρόνια, τα "stock house" που ήταν τέτοιο στυλ , έφευγαν την ίδια μέρα. Το ίδιο και στο μαγαζί του πατέρα μου που δούλευα 20 χρόνια. Αν δεν μπορείς να τα πουλήσεις εσύ, μάλλον είναι δικό σου το πρόβλημα. 4
Nick Nickolas Δημοσ. 21 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2023 Η νομοθεσία δεν αναφέρει πουθενά για καινούργια συσκευασία όσο εψαξα. @Dinos1973αν εισαι τόσο σίγουρος τουλάχιστον δείξε μας κάπου που να το λεει! 2
Axelq Δημοσ. 21 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2023 Για αυτό και προσωπικά έχω σταματήσει να παραγγέλνω όσο μπορώ από την Ελλάδα και χρησιμοποιώ αποκλειστικά το Amazon. Εκεί έχεις διορία 30 μέρες να επιστρέψεις το προϊόν σε οποιαδήποτε κατάσταση, και σου δίνουν πίσω και τα μεταφορικά. Εδώ από το Amazon Ιαπωνίας είχα παραγγείλει ένα ρολόι που τελικά δε μου άρεσε, το πήγα στην DHL και πλήρωσα 90€ για την επιστροφή του, που μου τα έδωσαν πίσω σε λίγες μέρες μαζί με το κόστος του ρολογιού. 2
efib Δημοσ. 21 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2023 2 ώρες πριν, panagiotis54 είπε Καλημερα, εντελως ασχετος με το θεμα, αγορασα 1 τηλεοραση απο ενα καταστημα μεσω τηλεφωνου, μου την φεραν σπιτι, την ανοιξα και δουλευει κανονικα....αλλα δεν ειμαι ευχαριστημενος απο την ποιοτητα της εικονας. Πηρα τηλ το καταστημα για επιστροφη και μου λεει μονο αν ειναι κλειστη γινεται η επιστροφη, αλλιως μονο να την πας στο service να δουν αν δεν εχει προβλημα. Αυτο εγινε στις 12/08. Εχω δικαιωμα να ζητησω αν οχι επιστροφη χρηματων.....πιστωτικο λιανικης? ή ζηταω κατι παραλογο? Εφόσον η παραγγελία έγινε εξ αποστάσεως έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης 14 ημερών, ενώ σε περίπτωση που δεν σου γνωστοποίησαν το δικαίωμα σου αυτό, τότε έχεις 12 μήνες. Υπάρχουν κάποιες εξαιρέσεις όπως customised προϊόντα και κάποια άλλα. Όλη η επικοινωνία θα γίνει μέσω email για να έχεις όσα ισχυρίζονται. Μου έτυχε το ίδιο πριν 2 χρόνια με κινητό και αρχικά έλεγαν ότι πρέπει να είναι σφραγισμένο, όταν τους έστειλα την νομοθεσία και τους είπα ότι θα προχωρήσω με δικηγόρο τότε τα πήραν όλα πίσω και έγινε αμέσως η επιστροφή χρημάτων. Αστούς να λένε εδώ στην μπανανία. Εχω βαρεθεί τους ίδιους και τους ίδιους να λένε τις βλακείες τους. Απίστευτη κουτοπονηρια και κακία. 28 λεπτά πριν, ekrepali είπε Την ξαναπακετάρεις όπως ακριβώς τη παρέλαβες αν είναι αυτό εφικτό. Ολίγον δύσκολο διότι στις περισσότερες συσκευές... τα παρελκόμενα (βίδες, τηλεκοντρόλ, φυλλάδια κλπ) βρίσκονται σε σφραγισμένες νάυλον συσκευασίες που αναγκαστικά πρέπει να σκιστούν, οπότε μετά δε γίνεται να πωληθεί το προϊόν σαν καινούργιο. Η αν το κουτί είχε συρραπτικά και σκίστηκε ή αν ξεφλούδισε όταν βγήκε η ταινία... τότε πάλι δε μπορούν να το πασάρουν σε άλλο πελάτη σαν καινούργιο (εκτός κι αν το βάλουν ως εκθεσιακό προϊόν). Μας δουλεύεις; "Να την πασάρουν ως καινούργια";;; Ως ανοιγμένο κουτί/επιστροφή θα το δώσουν. Το επιχειρείν περιέχει ρίσκο. Όλα δικά τους τα θέλουν οι ΕμΠορΟι στην μπανανία. Αν δεν τους αρέσει η νομοθεσία, τότε να αλλάξουν επάγγελμα. No worries, θα αλλάξουν όμως. Θυμάμαι παλιά έδιναν 1 χρόνο στα iPhone, εγώ τώρα δίνουν 2 κανονικά. 1 1
filip123go Δημοσ. 21 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2023 5 minutes ago, efib said: όταν τους έστειλα την νομοθεσία και τους είπα ότι θα προχωρήσω με δικηγόρο τότε τα πήραν όλα πίσω και έγινε αμέσως η επιστροφή χρημάτων. Και εδώ εαν ο ts κάνει το ίδιο, την ίδια μέρα θα του τα επιστρέψουν. Το "σφραγισμένο", δεν αναφέρεται πουθενά. Και ο σωστός επιχειρηματίας στο business plan 5ετίας που κάνει, υπολογίζει ΚΑΙ αυτή τη χασούρα και πουλάει ξέρω γω 1 ευρώ πιο ακρίβα. Αλλά τι λέω και εγώ τώρα, το 90% των eshop της Ελλάδας δεν ξέρουν καν τι υπηρεσίες αγοράζουν . Αγοράζουν πλατφόρμα για να φτιάχνουν μόνοι τους διαφημισεις και μετά μανουριάζουν γιατί ο πωλητής της πλατφορμας δεν τους φτιάχνει τις διαφημίσεις. 1
GamingMaster424 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2023 "Τα ηλεκτρονικά καταστήματα υποχρεούνται να ενημερώνουν τους καταναλωτές, μεταξύ άλλων, για το κατά το Ν.2251/94 δικαίωμα υπαναχώρησης από σύμβαση από απόσταση, τις προϋποθέσεις, την προθεσμία και τις διαδικασίες άσκησής του, χωρίς να επιβάλλουν πρόσθετους περιορισμούς που δεν προβλέπονται από την κείμενη νομοθεσία, όπως η μη αποσφράγιση της συσκευασίας. Σε περίπτωση μη αναγνώρισης του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον πωλητή, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή. Επισημαίνεται ότι εάν ο καταναλωτής έχει προβεί σε διαχείριση των αγαθών άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών, τότε φέρει την ευθύνη για τυχόν μείωση της αξίας τους και ο προμηθευτής μπορεί να του επιστρέψει ποσό μικρότερο από το ποσό αγοράς. Επίσης, εξαιρούνται από το δικαίωμα υπαναχώρησης, εάν αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση, τα προϊόντα που είναι ακατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, οι σφραγισμένες ηχητικές εγγραφές, οι σφραγισμένες εγγραφές βίντεο και το σφραγισμένο λογισμικό για υπολογιστές." 1 1
efib Δημοσ. 21 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2023 4 λεπτά πριν, filip123go είπε Και εδώ εαν ο ts κάνει το ίδιο, την ίδια μέρα θα του τα επιστρέψουν. Το "σφραγισμένο", δεν αναφέρεται πουθενά. Και ο σωστός επιχειρηματίας στο business plan 5ετίας που κάνει, υπολογίζει ΚΑΙ αυτή τη χασούρα και πουλάει ξέρω γω 1 ευρώ πιο ακρίβα. Αλλά τι λέω και εγώ τώρα, το 90% των eshop της Ελλάδας δεν ξέρουν καν τι υπηρεσίες αγοράζουν . Αγοράζουν πλατφόρμα για να φτιάχνουν μόνοι τους διαφημισεις και μετά μανουριάζουν γιατί ο πωλητής της πλατφορμας δεν τους φτιάχνει τις διαφημίσεις. Ο Έλληνας εΠιχειρΗματιας ξέρει μόνο αρπαχτη και να πατάει στην άγνοια των καταναλωτών. Πάλι καλά που υπάρχουν fora όπως iph κλπ και ενημερωνόμαστε, γιατί αν περιμέναμε το χαρτάκι μέσα στην αποστολή για υπαναχώρηση, τότε καλά κρασιά. Για ηλεκτρονικά μόνο Amazon 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις