Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημερα, εντελως ασχετος με το θεμα,
αγορασα 1 τηλεοραση απο ενα καταστημα μεσω τηλεφωνου, μου την φεραν σπιτι, την ανοιξα και δουλευει κανονικα....αλλα δεν ειμαι ευχαριστημενος απο την ποιοτητα της εικονας.
Πηρα τηλ το καταστημα για επιστροφη και μου λεει μονο αν ειναι κλειστη γινεται η επιστροφη, αλλιως μονο να την πας στο service να δουν αν δεν εχει προβλημα.
Αυτο εγινε στις 12/08. Εχω δικαιωμα να ζητησω αν οχι επιστροφη χρηματων.....πιστωτικο λιανικης? ή ζηταω κατι παραλογο?

  • Απαντ. 45
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Για αγορές μέσω Διαδικτύου σύμφωνα με το Ν. 2251/1994, όπως ισχύει, έχετε το δικαίωμα υπαναχώρησης από μια ηλεκτρονική σύμβαση αγοράς.

Ειδικότερα, εάν αγοράσατε κάποιο προϊόν/υπηρεσία, μέσω διαδικτύου, ή από απόσταση ή εκτός του καταστήματος αξίας 30 ευρώ και άνω, τότε:

Εάν το μετανιώσετε, μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν (υπαναχωρήσετε) μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία αγοράς και να σας επιστραφούν τα χρήματα σας

Εάν ο προμηθευτής δεν σας ενημέρωσε πως έχετε δικαίωμα υπαναχώρησης, τότε μπορείτε να υπαναχωρήσετε και να επιστρέψετε το προϊόν μέχρι 12 μήνες μετά το τέλος της αρχικής προθεσμίας υπαναχώρησης.

Η περίοδος υπαναχώρησης λήγει 14 ημέρες μετά την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων. Για συμβάσεις παροχής υπηρεσιών, η περίοδος υπαναχώρησης λήγει 14 ημέρες μετά την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης. Εάν η λήξη της περιόδου υπαναχώρησης συμπίπτει με αργία, η προθεσμία παρατείνεται μέχρι την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

https://www.ekpizo.gr/καταναλωτές/δικαιώματα/προϊόνταυπηρεσίες/δικαίωμα-υπαναχώρησης-για-αγορές-από-απόσταση

Δημοσ.
9 minutes ago, panagiotis54 said:

Καλημερα, εντελως ασχετος με το θεμα,
αγορασα 1 τηλεοραση απο ενα καταστημα μεσω τηλεφωνου, μου την φεραν σπιτι, την ανοιξα και δουλευει κανονικα....αλλα δεν ειμαι ευχαριστημενος απο την ποιοτητα της εικονας.
Πηρα τηλ το καταστημα για επιστροφη και μου λεει μονο αν ειναι κλειστη γινεται η επιστροφη, αλλιως μονο να την πας στο service να δουν αν δεν εχει προβλημα.
Αυτο εγινε στις 12/08. Εχω δικαιωμα να ζητησω αν οχι επιστροφη χρηματων.....πιστωτικο λιανικης? ή ζηταω κατι παραλογο?

Εσυ αν ειχες το μαγαζί τι θα έκανες….

  • Confused 10
Δημοσ.
9 minutes ago, Dinos1973 said:

Εσυ αν ειχες το μαγαζί τι θα έκανες….

Αδιάφορο αυτό. Το τι λέει η νομοθεσία μας ενδιαφέρει. 

  • Like 9
Δημοσ.
Just now, panagiotis54 said:

εε τελικα το https://www.ekpizo.gr/ λεει πως αφου την ανοιξα εχει δικιο το καταστημα.

φαινεται το σκρουτζ με εχει καλομαθει...

Κάτσε, το ερώτημα σου ποιο ακριβώς ήταν; Αν έχεις δικαίωμα επιστροφής χρημάτων, ή αν έχει δίκιο το κατάστημα που σου ζητάει να ελέγξει πρώτα το προϊόν μια και η συσκευασία έχει ανοιχτεί;

Αλήθεια, το σκρουτζ επιστρέφει χρήματα χωρίς να ελέγξει τίποτα; Πχ παίρνεις μια τηλεόραση μέσω σκρουτζ, και μετά σου επιστρέφει τα χρήματα ακόμα και αν την έχεις σπάσει/κάψει;

Δημοσ.

πηρα τηλ τους ρωτησα δουλευει την δοκιμασα....μου λεει το ekpizo, αν την ανοιξες δικιο εχει το μαγαζι 😕

απο την αλλη θυμαμαι πριν 2 χρονια ειχα αγορασει μεσω skroutz ενα logitech ποντικι των 30 ευρω και μου το πηραν πισω χωρις πολλα πολλα

Δημοσ.
2 minutes ago, panagiotis54 said:

πηρα τηλ τους ρωτησα δουλευει την δοκιμασα....μου λεει το ekpizo, αν την ανοιξες δικιο εχει το μαγαζι 😕

απο την αλλη θυμαμαι πριν 2 χρονια ειχα αγορασει μεσω skroutz ενα logitech ποντικι των 30 ευρω και μου το πηραν πισω χωρις πολλα πολλα

Άλλο το ότι το πήραν πίσω χωρίς πολλά πολλά, και άλλο το ότι σου επέστρεψαν χρήματα χωρίς κανένα απολύτως έλεγχο.

Δημοσ.
3 minutes ago, panagiotis54 said:

πηρα τηλ τους ρωτησα δουλευει την δοκιμασα....μου λεει το ekpizo, αν την ανοιξες δικιο εχει το μαγαζι 😕

απο την αλλη θυμαμαι πριν 2 χρονια ειχα αγορασει μεσω skroutz ενα logitech ποντικι των 30 ευρω και μου το πηραν πισω χωρις πολλα πολλα

Δεν φταίει το Skroutz. Η logitech σε κάτι τέτοια γ@μ@ει .  Εχουν βγει θέματα κατά καιρους εδω μέσα που η logi τους στέλνει καινούριο προϊόν, χωρίς καν να πάρει πίσω το ελαττωματικό.
 

Spoiler

Και εντάξει, να πως και για το σκρουτζ, πριν 1 μήνα που μου είχε χαλάσει ένας βραστήρας, μου επέστρεψε τα χρήματα , χωρίς πολλά πολλά. Ούτε το προιόν δεν πήρε πίσω. Ηταν στο 2ο χρόνο της εγγύησης. 

 

20 minutes ago, panagiotis54 said:

εε τελικα το https://www.ekpizo.gr/ λεει πως αφου την ανοιξα εχει δικιο το καταστημα.

Για κάνε και μια γραπτή ερώτηση, να δεις τι θα σου απαντήσουν ;) . Βάλε και τον νόμο μέσα. 

Δημοσ.
1 hour ago, panagiotis54 said:

το θεμα ειναι τι θα εκανα εγω ή τι λεει ο νομος????

Αχρησιμοποίητα λέει ο νόμος !

1 hour ago, NickTG said:

Αδιάφορο αυτό. Το τι λέει η νομοθεσία μας ενδιαφέρει. 

Αχρησιμοποίητα λέει ο νόμος, διαβάστε πρώτα πριν τον επικαλεστείτε και εκτεθείτε !

1 hour ago, Joshua21 said:

Θα τηρούσα τον νόμο...

Αχρησιμοποίητα λέει ο νόμος, διαβάστε πρώτα πριν τον επικαλεστείτε και εκτεθείτε !

Δημοσ.
9 minutes ago, Dinos1973 said:

Αχρησιμοποίητα λέει ο νόμος, διαβάστε πρώτα πριν τον επικαλεστείτε και εκτεθείτε !

Μα δεν είπα πουθενά τι γράφει. 

Είπα πως δεν έχει σημασία τι θα έκανε ο καθένας αλλά σημασία έχει μόνο το τι λέει η νομοθεσία. 

Η ερώτησή σου ήταν άστοχη. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
3 minutes ago, NickTG said:

Μα δεν είπα πουθενά τι γράφει. 

Είπα πως δεν έχει σημασία τι θα έκανε ο καθένας αλλά σημασία έχει μόνο το τι λέει η νομοθεσία. 

Η ερώτησή σου ήταν άστοχη. 

Η ερώτηση ήταν ξεκάθαρη ……εκτός και εάν δεν την διαβάσατε. Τι θα έκανες εσυ εάν κάποιος ήθελε να επιστρέψει συσκευή που έχει χρησιμοποίηση έστω και για λίγο όπως ανέφερε η ανάρτηση ! Αναφέρατε τον νόμο όπως σας συμφέρει όχι όπως πραγματικά είναι….

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...