Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 65
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Aten-Ra είπε

Μερικά PC παιχνίδια με δυο η περισσότερα CD εκτός από τα Wing Commander

Αν ψάξεις στο internet θα βρεις πολλά ακόμα της δεκαετίας 1990 και 2000

Final Fantasy VII
Riven: The Sequel to Myst
Broken Sword II: The Smoking Mirror
Icewind Dale
Roberta Williams' Phantasmagoria
Vampire: The Masquerade - Redemption
EverQuest: The Ruins of Kunark
Gran Turismo 2
Planescape: Torment
The X-Files Game
Star Wars: Rebel Assault II - The Hidden Empire
The Longest Journey
Silent Hill 2

pdf_46e2b228-d49b-11e4-919a-ac71bb4bd495

f50228bf40798920f7fe9df16749

sbazar.png,10,10%7Cjpg,80,,1

m45639035342_1.jpg?width=3840&quality=75

 

Τώρα βγάλε και μια λίστα με όσα ήταν μόνο ένα CD από το 1990 - 2000... Και μετά πάρε με τηλέφωνο... 

Τι το κουράζεις ρε φίλε; Έχω κάπου λάθος για το πως γινόταν η παραγωγή και πως γίνεται τώρα; Τότε κάθε CD κόστιζε στην εταιρεία και ανέβαζε την τελική τιμή (ήταν και ο λόγος που έφυγαν τα big boxes). Οπότε έκαναν μαγικά για να κρατήσουν το μέγεθος στα όρια όσο λιγότερων CD/DVD (και δισκετών) μπορούσαν, και έβγαζαν παπάδες με νορμάλ μεγέθη. Αυτό σημαίνει optimization. (Για να μην πάω πίσω όταν με 6 δισκέτες 1.44 έπαιζες Doom2). Αυτό δεν γίνεται πλέον... δεν τους νοιάζει. Πάρε 1 SSD για κάθε 6--7 παιχνίδια που θες να παίξεις.... δώσε και 60 ευρώ για κάθε παιχνίδι, που δεν σου ανήκει και κατά μεγάλο ποσοστό θέλει όχι απλά patching... θέλει να φτιαχτεί από την αρχή.... και σε κάνα χρόνο που το παιχνίδι θα παίζεται αφού έχεις κάνει beta testing μαζί με αρκετές χιλιάδες άλλους, άρχισε και τα in game purchases... Αυτό είνα πλέον το gaming (ξαναλέω, δεν είναι όλα τα παιχνίδια έτσι, αλλά όταν οι Κολοσσοί EA, Bethesda, Activision, Cd Project κτλ. δίνουν το παράδειγμα, δεν θα πάει και πολύ καλά όλο αυτό στο μέλλον). Κι επειδή βγήκαμε εκτός θέματος, να πω εδώ ότι υπάρχουν διχασμένες απόψεις για το Starfield. Οπότε θα περιμένω αρκετά πριν κάνω κίνηση (να πέσει και η τιμή γαρ), προς το παρόν Baldur's Gate 3. Ο φάρος μέσα στο σκοτάδι όσων περιέγραψα παραπάνω.... 0 bugs, απίθανο depth, storyline και leveling.... με πήγε πολλά χρόνια πίσω.... 

Δημοσ.
1 hour ago, lelisjr said:

Αυτό σημαίνει optimization. 

Όχι, αυτό σημαίνει κόβω τα πάντα απλά για να χωρέσουν σε ένα CD. Όσο optimization και να έκαναν αν πχ χρησιμοποιούσαν 700-800MB Textures δεν θα χώραγε το παιχνίδι σε ένα CD.  

Πς. Σου απάντησα γιατί μίλησες για εξαιρέσεις ενώ αρκετά παιχνίδια τότε είχαν 2 CD η και παραπάνω. Κανείς δεν είπε ότι η πλειοψηφία των Games είχε πάνω από ένα CD, αλλά είχε αρχίσει και φαινόταν ότι με ένα CD δεν μπορείς να χωρέσεις τα πάντα και να έχεις και καλό οπτικό αποτέλεσμα, και μεγάλες πίστες και open world και και και…

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Aten-Ra είπε

Όχι, αυτό σημαίνει κόβω τα πάντα απλά για να χωρέσουν σε ένα CD. Όσο optimization και να έκαναν αν πχ χρησιμοποιούσαν 700-800MB Textures δεν θα χώραγε το παιχνίδι σε ένα CD.  

Πς. Σου απάντησα γιατί μίλησες για εξαιρέσεις ενώ αρκετά παιχνίδια τότε είχαν 2 CD η και παραπάνω. Κανείς δεν είπε ότι η πλειοψηφία των Games είχε πάνω από ένα CD, αλλά είχε αρχίσει και φαινόταν ότι με ένα CD δεν μπορείς να χωρέσεις τα πάντα και να έχεις και καλό οπτικό αποτέλεσμα, και μεγάλες πίστες και open world και και και…

Ακριβώς γι'αυτό είπα σε προηγούμενο post ότι άναλόγως την εποχή, φυσικά και είχες πιο πολλά CD/DVD. Που και πάλι, σε πολλές περιπτώσεις δεν τα χρησιμοποιούσες όλα μαζί. Πολλά παιχνίδια είχαν διαφορετικά campaigns, ενώ άλλα έκαναν ένα installation που σε κάλυπτε και το CD ήταν για να ακούς μουσική ή να παίζει τα videos (και φυσικά για authentication). Επίσης οι εταιρείες παραγωγής είχαν πολύ πιο σκληρή αντιμετώπιση αν το παράκαναν με τα CD/DVD. Και όχι, δεν έκοβαν τα πάντα για να χωρέσουν σε ένα CD, υπήρχε πολύ καλύτερος προγραμματισμός και πολύ πιο έξυπνη χρήση των textures. Εδώ έφτιαχναν δικές τους γλώσσες προγραμματισμού για να καταφέρουν να μην κόψουν το παιχνίδι και να κάνουν διαχείριση των textures.... Κανείς δεν είπε να γυρίσουμε στο 1 CD.. αλλά είμαι σίγουρος ότι τα περισσότερα παιχνίδια των 100+ Gb θα μπορούσαν να παίζονται το ίδιο καλά και να είναι 60 Gb.... Οι εταιρείες πάνε και χώνουν textures για 4 διαφορετικές αναλύσεις, από 1080 μέχρι 4k στο βασικό installation... απλά δεν τους νοιάζει... Κι αυτό γιατί πλέον προτεραιότητα έχει το PS και το Xbox, τα περισσότερα παιχνίδια φτιάχνονται για τις κονσόλες και περνάνε στο PC χωρίς πολλά πολλά.... και πάρε κόσμε bugs... 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 22/8/2023 στις 8:24 ΠΜ, Aten-Ra είπε

Μερικά PC παιχνίδια με δυο η περισσότερα CD εκτός από τα Wing Commander

Αν ψάξεις στο internet θα βρεις πολλά ακόμα της δεκαετίας 1990 και 2000

Final Fantasy VII
Riven: The Sequel to Myst
Broken Sword II: The Smoking Mirror
Icewind Dale
Roberta Williams' Phantasmagoria
Vampire: The Masquerade - Redemption
EverQuest: The Ruins of Kunark
Gran Turismo 2
Planescape: Torment
The X-Files Game
Star Wars: Rebel Assault II - The Hidden Empire
The Longest Journey
Silent Hill 2

pdf_46e2b228-d49b-11e4-919a-ac71bb4bd495

f50228bf40798920f7fe9df16749

sbazar.png,10,10%7Cjpg,80,,1

m45639035342_1.jpg?width=3840&quality=75

 

Το silent hill 2 στο PS2 ήταν ένα μόλις dvd και αυτό που δείχνεις είναι γιατί τα dvd τότε δεν ήταν διαδεδομένα στο pc και κατά την άποψη μου καλώς τα pc αποδεσμεύτηκαν από τα οπτικά μέσα ακόμα και στις κονσόλες που υπάρχει η επιλογή (και καλώς υπάρχει) εγώ ψηφίζω digital

Όταν οι devs βρήκαν την ευκαιρία να έχουν περισσότερο χώρο έβγαλαν ένα τεράστιο παιχνίδι (στο PS2) συγκριτικά με τον πρώτο τίτλο

Το θεωρώ χαζομάρα να μιλάμε για μαγικά που έκαναν με περιορισμένο χώρο, γιατί αν το πάμε έτσι τα παιχνίδια του N64 θα μπορούσαν να είναι πολύ καλύτερα αν έτρεχαν σε δίσκο.

Συμφωνώ ότι με το internet άρχισαν να βγαίνουν μισοτελειωμένα παιχνίδια, αλλά το ότι μεγάλωσε το μέγεθος δεν είναι απαραίτητα κάτι κακό, όταν θέλουμε να παίζουμε σε 4Κ αυτά τα δεδομένα πού θα χωρέσουν;

Και σήμερα ας πούμε βγαίνουν μικροσκοπικά παιχνίδια στο switch που ειναι ολόκληροι κόσμοι (βλέπε Zelda) αλλά και πάλι ακόμα και αν δεν είχαμε τα patch τα γραφικά των Zelda όσο "μαγικά" και αν είναι και από καλλιτεχνική άποψη το κάτι άλλο, δεν συγκρίνονται σε τεχνικό επίπεδο με σωστά δουλεμένα παιχνίδι με πολλαπλές φορές το μέγεθος τους

Επεξ/σία από logistoulis

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...