Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λογικές οι απαιτήσεις για παιχνίδι τέτοιου μεγέθους,βέβαια όπως πάμε θα χρειαστεί να δίνουν και SSD δώρο σε λίγο

Αναμένεται να τα σπάει το παιχνίδι  😎

Επεξ/σία από ELMastas
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, svartevarg είπε

Ακόμα περιμένουμε τον πολυπόθητο consumer ssd των 100tb σε κάποια νορμάλ τιμή στο μέλλον.

Εφόσον υπάρχουν διαθέσιμες SATA/M.2 υποδοχές, νομίζω ότι πλέον η αύξηση αποθηκευτικού χώρου με χρήση ενός ακόμα SSD είναι αρκετά προσιτή οικονομικά.

image.png.2e53243e54055c38f6b8c9cc8f6c0193.png

  • Like 4
Δημοσ.
10 ώρες πριν, john_dr είπε

Έχει πέσει πάντως πολύ (κατευθυνόμενο) κλάμα όσον αφορά το DLSS.

 

Έτσι ακριβώς θα έχει FSR για όλους στο πισι, επίσης η amd έχει από drivers το Radeon super resolution όταν τα παιχνίδια έχουν μόνο DLSS. Ας φτιάξει και η Nvidia κάτι παρόμοιο από τους drivers

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για το μέγεθος, θα πω λογικό. 
Τόσοι πλανήτες, και με υφές άνω των 1080p ενώ το Jedi Survivor και τα CoD έχουν τα ίδια νούμερα, μην μας προκαλεί έκπληξη.
Για το αν είναι καλό παιχνίδι ή όχι θα φανεί. Στην τελική, όποιος ξυνίσει, υπάρχει το Baldur's Gate 3. 
Εναλλακτικές υπάρχουν. Μην κλαίγεστε. 

Επεξ/σία από kgkaudi
  • Like 1
  • Thanks 2
Δημοσ.

Εντάξει, δεν λέω, είναι τα γραφικά, είναι και το μέγεθος του map... Αλλά τα παιχνίδια που πάνε 100Gb δεν φτάνουν εκεί μόνο από τα παραπάνω... Κάποτε πάλευαν να χωρέσουν παιχνιδαρες σε ένα CD (για να μη μιλήσω για δισκέτες), και σε 1 DVD αργότερα. Τότε γινόταν τρελό optimization. Από τότε που αγοράζουμε αέρα, χεστηκαν οι developers για το πόσο χώρο θα πιάνει. Αφού δεν πέφτει πάνω τους το κόστος... Και τότε τελευταία λέξη της τεχνολογίας ήταν, όπως και τώρα. Όμως για μια δεκαετία τα παιχνίδια δεν ξεπερνούσαν ένα συγκεκριμένο μέγεθος... Οι προγραμματιστες έβγαζαν τα μάτια τους να χωρέσουν κώδικα και γραφικά και videos σε 640mb... Και τα παιχνίδια έπαιρναν patches μετά από κάνα χρόνο, τα οποία διορθωναν κάτι λεπτομέρειες που δεν παρατηρούσε κάνεις... 

  • Like 2
Δημοσ.
25 minutes ago, lelisjr said:

Οι προγραμματιστες έβγαζαν τα μάτια τους να χωρέσουν κώδικα και γραφικά και videos σε 640mb

Θα ήταν καλύτερα για όλους να έβγαζαν τα μάτια τους στον κώδικα του παιχνιδιού και όχι στο storage optimization. Αναγκάζονταν να το κάνουν λόγω κόστους και περιορισμού των τότε media. 

  • Like 3
Δημοσ.
22 hours ago, atypicalcoder said:

 Κανονικά τα παιχνίδια πρέπει να βγαίνουν με textures κλπ για 1080p/768p και αν θέλεις 2κ/4κ/640p κλπ να τα κατεβάζεις extra.

είναι το κέρδος μπροστά , πως θα πάρεις αλλη καρτα ενω αυτή που έχεις είναι δυνατή ακόμα ?

βλέπω στο προσεχές μέλλον να modαρουν με lower res textures με μικρή απώλεια στο φαινεσται για 8αριδες 😂

Δημοσ.
53 λεπτά πριν, hawkpilot είπε

Θα ήταν καλύτερα για όλους να έβγαζαν τα μάτια τους στον κώδικα του παιχνιδιού και όχι στο storage optimization. Αναγκάζονταν να το κάνουν λόγω κόστους και περιορισμού των τότε media. 

Μία χαρά ήταν ο κώδικας τότε. Σε παρ πολλά παιχνίδια δεν έβρισκες bug ούτε για δείγμα. Αυτό είναι το θέμα. Το να ξέρουν πλέον ότι δεν υπάρχει περιορισμός χώρου και ότι όλες τους οι μ@λ@κιες συγχωρουνται (βλέπε CD project) βγάζουν τέρατα για 60 ευρώ και τα φτιάχνουν στην πορεία, αφού πρώτα τα αρπαξουν από τους beta testers... εεε τους πρώτους παίκτες εννοώ... 😜

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...