Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, atypicalcoder είπε

Νομίζω τα Γερμανικά αυτοκίνητα θα αφήσουν πολύ πίσω την Tesla γιατί όσον αφορά το μηχανικό μέρος είναι πολύ μπροστά. Τι είναι ένα Γερμανικό αμάξι χωρίς οθόνες και AI? ένα γαμάτο αμάξι. Τι είναι ένα Tesla χωρίς οθόνες και ΑΙ? μάλλον ένα όχι τόσο ενδιαφέρον αμάξι.

Πουλαει τεχνολογια το Tesla οπως το λες ειναι. 

  • Απαντ. 65
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
10 ώρες πριν, klaftop είπε

Ας πάρουν όλοι ηλεκτρικά , αυτό που είναι τεράστιο κοινωνικό έγκλημα είναι να πληρώνει ο φτωχός με τα 700€ 9000 επιδότηση για να αγοράσει ο πλούσιος αμάξι άνω των 50000€. Το γιατί δεν έχει ξεσηκωθεί ακόμα ο λαός να ξεκινήσει να σπάει ότι EV υπάρχει στο δρόμο είναι μυστηριο

Σύμφωνα με το ταραγμένο σου μυαλό λοιπόν ότι δεν μας αρέσει πρέπει να βγαίνουμε έξω και να το σπάμε. Μάλιστα. 

Να υποθέσω ότι και όταν στέλνει π.χ. η Nasa ρομπότ στον Άρη λες θα μπορούσαν να ξοδέψουν αυτά τα λεφτά αλλού; 

  • Like 1
  • Thanks 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, atypicalcoder είπε

Νομίζω τα Γερμανικά αυτοκίνητα θα αφήσουν πολύ πίσω την Tesla γιατί όσον αφορά το μηχανικό μέρος είναι πολύ μπροστά. Τι είναι ένα Γερμανικό αμάξι χωρίς οθόνες και AI? ένα γαμάτο αμάξι. Τι είναι ένα Tesla χωρίς οθόνες και ΑΙ? μάλλον ένα όχι τόσο ενδιαφέρον αμάξι.

Ένα Tesla διαθέτει προηγμένη τεχνολογία και κυρίως προηγμένες μπαταρίες τις οποίες έχει αναπτύξει η ίδια και που της δίνουν πολλά πλεονεκτήματα έναντι των κλασικών μηχανικών αυτοκινήτων τόσο σε περισσότερο΄χώρο κυριολεκτικά όσο και μεταφορικά  για να αναπτύξουν περαιτέρω πολυτέλειες και καινοτομίες που δεν θα καταφέρουν ποτέ να φτάσουν τα μηχανικά αυτοκίνητα.

Τώρα εάν οι κολοσσοί της Γερμανικής βιομηχανίας αποφασίσουν να βάλουν γερά το χέρι στην τσέπη και προλάβουν την τεχνολογική υπεροχή της Tesla σε αυτό τον τομέα αλλά παράλληλα καταφέρουν να διατηρήσουν και την πολυτέλεια που μέχρι πρότινος παρείχαν στα αυτοκίνητα τους , τότε θα καταφέρουν να ξεπεράσουν την Tesla, αλλά με δυσανάλογο κόστος τόσο για τον κατασκευαστή όσο και για τον τελικό χρήστη.

Επεξ/σία από Brainkill4r
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Arkin είπε

Συμφωνω ετσι ειναι για αυτο το πηγα 2030+ οτι κατι θα εχει αλλαξει μεχρι τοτε. Εσυ το πηγες 2035 μπορει να παει και 2040 απλα επειδη βλεπω κινησεις ημουν πιο ενθουσιωδης στο ποτε ισως υπαρξει ηλετρικα>θερμικα αμαξια. 

Από το 2035 επισήμως με τα μέχρι τώρα δεδομένα η ΕΕ θα σταματήσει να πουλάει θερμικά. Να πουλάει όχι να κυκλοφορούν και να υποστηρίζονται. Για αυτό έγραψα 2035.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, Brainkill4r είπε

Ένα Tesla διαθέτει προηγμένη τεχνολογία και κυρίως προηγμένες μπαταρίες τις οποίες έχει αναπτύξει η ίδια και που της δίνουν πολλά πλεονεκτήματα έναντι των κλασικών μηχανικών αυτοκινήτων τόσο σε περισσότερο΄χώρο κυριολεκτικά όσο και μεταφορικά  για να αναπτύξουν περαιτέρω πολυτέλειες και καινοτομίες που δεν θα καταφέρουν ποτέ να φτάσουν τα μηχανικά αυτοκίνητα.

Τώρα εάν οι κολοσσοί της Γερμανικής βιομηχανίας αποφασίσουν να βάλουν γερά το χέρι στην τσέπη και προλάβουν την τεχνολογική υπεροχή της Tesla σε αυτό τον τομέα αλλά παράλληλα καταφέρουν να διατηρήσουν και την πολυτέλεια που μέχρι πρότινος παρείχαν στα αυτοκίνητα τους , τότε θα καταφέρουν να ξεπεράσουν την Tesla, αλλά με δυσανάλογο κόστος τόσο για τον κατασκευαστή όσο και για τον τελικό χρήστη.

 

Η μπαταρία δεν θεωρώ ότι είναι κάτι που δεν μπορεί να φτάσει κάποιος αν ασχοληθεί. Οτιδήποτε δεν αφορά λογισμικό/ΑΙ μπορούν να το φτάσουν και να το ξεπεράσουν άνετα. Το ερώτημα είναι: το 2030 πχ ο κόσμος θα προτιμάει αυτοκίνητα βάσει αυτονομίας ή καλύτερου ΑΙ driver?

Επεξ/σία από atypicalcoder
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 λεπτά πριν, atypicalcoder είπε

Η μπαταρία δεν θεωρώ ότι είναι κάτι που δεν μπορεί να φτάσει κάποιος αν ασχοληθεί. Οτιδήποτε δεν αφορά λογισμικό/ΑΙ μπορούν να το φτάσουν και να το ξεπεράσουν άνετα.

Βασικά για να φτάσουν στο τεχνολογικό επίπεδο της Tesla όσον αφορά τις μπαταρίες της θα πρέπει να κάνουν άλματα μιας και την τεχνολογία αυτή την αναπτύσσει και την εξελίσσει για πάνω απο 15 χρόνια και επιπρόσθετα το κόστος που πρέπει να δαπανήσουν σε development και σχεδιασμό είναι τεράστιο

Αυτό που δίνει ελπίδα στα μηχανικά αυτοκίνητα , επειδή καταλαβαίνω ότι ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν δίνει την εμπειρία της παραδοσιακής οδήγησης όπως ενός μηχανικού αυτοκινήτου (όπου πχ ο  οδηγός έχει τον απόλυτο έλεγχο κατά την οδήγηση με λιγότερους αυτοματισμούς , η όπως η απόλαυση του να ακούς τον κινητήρα του να βρυχάται κτλ κτλ)  και εν τέλει το κάνει βαρετό για τους λάτρεις της παραδοσιακής οδήγησης , είναι η  Toyota που επιμένει στον μηχανικό κινητήρα αλλά επενδύει στους κινητήρες υδρογόνου με τους οποίους πιστεύει ότι μπορεί καινοτομήσει και να καταφέρει να διατηρήσει τα μηχανικά αυτοκίνητα στο μέλλον.

Η προσωπική μου άποψη πάντως είναι ότι εαν καταφέρουν να δημιουργήσουν μια υβριδική τεχνολογία μεταξύ μπαταριών και υδρογόνου θα είναι ο δυνατότερος συνδυασμός

Επεξ/σία από Brainkill4r
Δημοσ.
13 ώρες πριν, kotronas είπε

Τελικά λεφτά υπάρχουν.

iPhone και Tesla.

Δε ζουν όλοι με pass και κουπόνια ανα τον κόσμο.

  • Like 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, BritGreek είπε

εγώ προσωπικά που κάνω 70.000χλμ τον χρόνο δεν θα το επέλεγα και έχω επενδύσει σε diesel και φυσικό αέριο, χωρίς προβλήματα.

προτάσεις;

πχ toyota yaris hybrid ;

Δημοσ.
58 λεπτά πριν, Brainkill4r είπε

Βασικά για να φτάσουν στο τεχνολογικό επίπεδο της Tesla όσον αφορά τις μπαταρίες της θα πρέπει να κάνουν άλματα μιας και την τεχνολογία αυτή την αναπτύσσει και την εξελίσσει για πάνω απο 15 χρόνια και επιπρόσθετα το κόστος που πρέπει να δαπανήσουν σε development και σχεδιασμό είναι τεράστιο

Αυτό που δίνει ελπίδα στα μηχανικά αυτοκίνητα , επειδή καταλαβαίνω ότι ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν δίνει την εμπειρία της παραδοσιακής οδήγησης όπως ενός μηχανικού αυτοκινήτου (όπου πχ ο  οδηγός έχει τον απόλυτο έλεγχο κατά την οδήγηση με λιγότερους αυτοματισμούς , η όπως η απόλαυση του να ακούς τον κινητήρα του να βρυχάται κτλ κτλ)  και εν τέλει το κάνει βαρετό για τους λάτρεις της παραδοσιακής οδήγησης , είναι η  Toyota που επιμένει στον μηχανικό κινητήρα αλλά επενδύει στους κινητήρες υδρογόνου με τους οποίους πιστεύει ότι μπορεί καινοτομήσει και να καταφέρει να διατηρήσει τα μηχανικά αυτοκίνητα στο μέλλον.

Η προσωπική μου άποψη πάντως είναι ότι εαν καταφέρουν να δημιουργήσουν μια υβριδική τεχνολογία μεταξύ μπαταριών και υδρογόνου θα είναι ο δυνατότερος συνδυασμός

Αναφέρθηκες πάλι στο κόστος. Μα. Αν το μέλλον είναι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν υπάρχει επιλογή.

Δημοσ.
11 ώρες πριν, drteo είπε

 Το προβλημα ειναι να βγει καποιος να καταστρεψει την περιουσια καποιου αλλου και οχι να κοιταξει τι μπορει να κανει για να βελτιωσει την κατασταση του? Να γιατι οι παροιμιες ειναι τοσο σοφες :

Ήταν δυο γείτονες σ’ ένα χωριό.
Ο ένας απ’ αυτούς λοιπόν όλο παραπονιόταν στον Θεό επειδή ο γείτονας του είχε κατσίκα ενώ αυτός δεν είχε. Και όσο έβλεπε τον γείτονα του να χαίρεται με την κατσίκα του, τόσο και θύμωνε και ζήλευε περισσότερο.
Εμφανίζεται λοιπόν κάποια στιγμή ο Θεός και του λέει…
- Έλα Τάκη μου, πες μου τέκνο μου κι εσύ τι θέλεις. Ότι ευχή έχεις θα σου την εκπληρώσω. Θέλεις κατσίκα, θέλεις πρόβατα, θέλεις χωράφια, τι θέλεις;
Και απαντά ο Τάκης:
Θέλω να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα μου.”

Δεν είναι ακριβώς έτσι. Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που είναι άξιοι όμως ξεκινούν με διαφορετική αφετηρία από άλλους. Πχ κάποιος που γονεις του είχαν 3 σπίτια και του έδωσαν το ένα να μείνει ειναι σε καλύτερη μοίρα από κάποιον άλλον που οι γονείς του εξαρχής έμειναν στο ενοίκιο. Μπορεί να μιλάμε για ακριβώς το ίδιο άτομο με διαφορετική εκκινηση. Μπορεί να έχουν την ίδια δουλειά. Ο ένας έχει μεγαλύτερο δρόμο να διανύσει από τον άλλον για να αγοράσουν αυτοκίνητο 50κ.

Αυτό δεν έχει σχέση με το να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα. Προφανώς η επιδότηση που δίνεται σε κάποιον που αγοράζει αυτοκίνητο 50κ μάλλον ειναξ λίγο περιττή δε νομίζεις; εγώ θα ισχυριστώ πως τα χρήματα αυτά θα μπορούσαν να δοθούν για να επιακευαστουν κάποια σχολεία που μπάζουν νερά από την οροφή ή την πρόσληψη κάποιων δασκάλων σε καποια νησιά. Όπως το βλέπει κανείς. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, atypicalcoder είπε

ή απλά όλοι ζουν για το σήμερα και δεν αποταμιεύουν.

Είναι κι αυτό μια φιλοσοφία ζωής...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, atypicalcoder είπε

Αναφέρθηκες πάλι στο κόστος. Μα. Αν το μέλλον είναι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν υπάρχει επιλογή.

Υπάρχουν μέχρι στιγμής δύο "αντίπαλα" στρατόπεδα :

1. Ηλεκτρικά αυτοκίνητα με πρωτοπόρο την Tesla και εταιρίες που την ακολουθούν με χαμηλότερου επιπέδου λύσεις

2. Μηχανικά αυτοκίνητα που ήδη κατασκευάζονται και κυκλοφορούν και με πιθανό  μελλοντικό πρωτοστάτη την Toyota που αναπτύσσει τους κινητήρες υδρογόνου

Επεξ/σία από Brainkill4r
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, atypicalcoder είπε

ή απλά όλοι ζουν για το σήμερα και δεν αποταμιεύουν.

Οι ξένοι το έχουν αυτό ως νοοτροπία κάπου το είχα διαβάσει μπορεί και να κάνω λάθος.

Μόλις τώρα, BritGreek είπε

Hyundai i30 diesel και Skoda Kamiq G-TEC.

Δεν πωλούνται i30 diesel καινούργια πλέον.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...