Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

το επίπεδο που είναι η Tesla δεν το φτάνουν , τουλάχιστον τώρα ,  ειδικά το Model Y , ότι πιο premium 

Επεξ/σία από ethereum
  • Like 1
  • Απαντ. 65
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
55 λεπτά πριν, klaftop είπε

Ας πάρουν όλοι ηλεκτρικά , αυτό που είναι τεράστιο κοινωνικό έγκλημα είναι να πληρώνει ο φτωχός με τα 700€ 9000 επιδότηση για να αγοράσει ο πλούσιος αμάξι άνω των 50000€. Το γιατί δεν έχει ξεσηκωθεί ακόμα ο λαός να ξεκινήσει να σπάει ότι EV υπάρχει στο δρόμο είναι μυστηριο

Αντιστοιχα και οι κατοχοι ηλεκτρικων να σπάσουν τα αυτοκίνητα του φτωχού που ειναι ολα 15ετίας κ βάλε, και που οι μισοί βγάζουν και τους καταλύτες και ντουμανιάζουν τα πάντα λες και ειναι φουγάρα και να ξαναγυρίσουμε στα κάρα κ στα άλογα...

 

2 ώρες πριν, kotronas είπε

Καλά τα λές αλλά που είναι το BYD seagull που είναι το willing EV , ας ελευθερώσουν το εμπόριο των δύο έστω μοντέλων αυτών και θα δείς που θα πάει η αυτονομία και η αξιοπιστία των tesla.

Που κολλάει αυτο με το αρχικό σου σχόλιο. Η BYD εχει αρνηθει να πουλήσει το seagull στην ΕΕ οχι το αντίστροφο

  • Like 2
Δημοσ.

Κυκλοφορούν πλέον πάρα πολλά Tesla και στην Ελλάδα, με Ελληνικές, αλλά και ξένες πινακίδες. Στη γειτονιά μου, υπάρχουν ήδη 12 Tesla και επίσης πολλά ηλεκτρικά μικρά BMW. Με την τιμή κιλοβατώρας στην Ελλάδα, εγώ προσωπικά που κάνω 70.000χλμ τον χρόνο δεν θα το επέλεγα και έχω επενδύσει σε diesel και φυσικό αέριο, χωρίς προβλήματα. Ίσως κάποιους άλλους τους εξυπηρετεί, αν και θεωρώ ότι το αρχικό κόστος κτήσης εξακολουθεί να είναι υπέρογκο για τα οικονομικά δεδομένα του μέσου Έλληνα.

  • Like 3
Δημοσ.

Νομίζω είναι λογικό να ανεβαίνουν οι πωλήσεις. Η Tesla είναι συνώνυμο με την ηλεκτροκίνηση. Οπότε όποιος θέλει ηλεκτρικό η Tesla είναι σίγουρα στις προτιμήσεις.  Το model Y πανέμορφο αυτοκίνητο, και κάτι βασικό. Όταν στην Ευρώπη έχεις τις υποδομές να στηρίξεις την ηλεκτροκίνηση με τους φορτιστές κυριολεκτικά μέσα στην πόλη είναι λογικό ο κόσμος να στρέφεται προς τα εκεί. Για να μην μιλήσω για Αθήνα, όταν έχει γεμίσει η επαρχία της Ελλάδας με Telsa είναι λογικό να πάει πολύ καλά στην Ευρώπη  

  • Like 2
Δημοσ.

Μπράβο στην tesla της αξίζει η πρώτη θέση. Μεχρι το 2030 αν δεν αλλάξει κάτι θα έχουμε τιμη βενζίνης 3 4 ευρώ θα έχουμε αρκετά πιο φθηνά ηλεκτρικά μοντέλα τα θερμικά θα έχουν αρχίσει να εξαφανιζονται από νέα μοντέλα η μπαταρίες ελπίζω να κρατάνε περισσότερο και φορτιστές σίγουρα θα υπάρχουν παντού. Η τιμή της kw πρέπει να πέσει κάτω από τα 10 λεπτά τα 40 50 που θέλει είναι πανάκριβα σήμερα πιο φθηνά από βενζίνη αλλά πάλι πανάκριβα. Στα 10 λεπτά θα κάνει πολλούς να το σκεφτούν και μια αυτονομία 600 700χλμ θα είναι αρκετή για το 90%. Έχουμε μέλλον μέχρι το 2030 αλλά από ότι φαίνεται το μέλλον θα είναι ηλεκτρικό. Η πάμε σε υδρογόνο αλλά όχι ακόμα. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Tesla rulez!!!!

Σύντομα o Elon θα βγάλει και τον kitt στην παραγωγή και θα λύσουμε πολλά προβλήματα  της καθημερινότητας, φανταστείτε να στέλνετε το αμάξι σας να κάνει τα ψώνια και να πληρώνει και τα καύσιμα μόνο του , όλα τα λεφτά! 😁

 

KITTTT.png

Επεξ/σία από Brainkill4r
Δημοσ.
4 hours ago, BritGreek said:

Κυκλοφορούν πλέον πάρα πολλά Tesla και στην Ελλάδα, με Ελληνικές, αλλά και ξένες πινακίδες. Στη γειτονιά μου, υπάρχουν ήδη 12 Tesla και επίσης πολλά ηλεκτρικά μικρά BMW. Με την τιμή κιλοβατώρας στην Ελλάδα, εγώ προσωπικά που κάνω 70.000χλμ τον χρόνο δεν θα το επέλεγα και έχω επενδύσει σε diesel και φυσικό αέριο, χωρίς προβλήματα. Ίσως κάποιους άλλους τους εξυπηρετεί, αν και θεωρώ ότι το αρχικό κόστος κτήσης εξακολουθεί να είναι υπέρογκο για τα οικονομικά δεδομένα του μέσου Έλληνα.

Το αρχικό κόστος κτήσης δεν είναι υπέρογκο, μέσω του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά» η επιδότηση ανέρχεται στις 8.000 ευρώ, δηλαδή παίρνεις Tesla Model 3 με 34.000 ευρώ και ετοιμοπαράδοτο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, Axelq είπε

Το αρχικό κόστος κτήσης δεν είναι υπέρογκο, μέσω του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά» η επιδότηση ανέρχεται στις 8.000 ευρώ, δηλαδή παίρνεις Tesla Model 3 με 34.000 ευρώ και ετοιμοπαράδοτο.

Τα 34k δηλαδή είναι λίγα για τον μέσο Έλληνα; Το κινούμαι ηλεκτρικά 2 καπουτ. Τελείωσαν τα χρήματα. Α! Και για να πάρεις την επιδότηση πρέπει πρώτα να αγοράσεις στην κανονική τιμή δηλαδή 42k «κασέρι» και μετά όταν σε αφήσει το σύστημα να κάνεις αίτηση για να σου τα δώσουν μετά από 1 έτος και αν.....

4 ώρες πριν, Arkin είπε

Μπράβο στην tesla της αξίζει η πρώτη θέση. Μεχρι το 2030 αν δεν αλλάξει κάτι θα έχουμε τιμη βενζίνης 3 4 ευρώ θα έχουμε αρκετά πιο φθηνά ηλεκτρικά μοντέλα τα θερμικά θα έχουν αρχίσει να εξαφανιζονται από νέα μοντέλα η μπαταρίες ελπίζω να κρατάνε περισσότερο και φορτιστές σίγουρα θα υπάρχουν παντού. Η τιμή της kw πρέπει να πέσει κάτω από τα 10 λεπτά τα 40 50 που θέλει είναι πανάκριβα σήμερα πιο φθηνά από βενζίνη αλλά πάλι πανάκριβα. Στα 10 λεπτά θα κάνει πολλούς να το σκεφτούν και μια αυτονομία 600 700χλμ θα είναι αρκετή για το 90%. Έχουμε μέλλον μέχρι το 2030 αλλά από ότι φαίνεται το μέλλον θα είναι ηλεκτρικό. Η πάμε σε υδρογόνο αλλά όχι ακόμα. 

Νομίζετε ότι αν τα ηλεκτρικά γίνουν η πλειοψηφία θα κινείστε με το ίδιο κόστος; Το κράτος που παραδοσιακά αρμεγει το ΙΧ όχημα το ρωτήσατε; Να θυμίσω τι έγινε με τον κοσμακη που αγόρασε κάποτε φτηνά και χωρίς τέλη 2λιτρα; Αλλάξτε γενικώς πλευρό.

Επεξ/σία από dtk-386
  • Like 5
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Τα 34k δηλαδή είναι λίγα για τον μέσο Έλληνα; Το κινούμαι ηλεκτρικά 2 καπουτ. Τελείωσαν τα χρήματα.

Νομίζετε ότι αν τα ηλεκτρικά γίνουν η πλειοψηφία θα κινείστε με το ίδιο κόστος; Το κράτος που παραδοσιακά αρμεγει το ΙΧ όχημα το ρωτήσατε; Να θυμίσω τι έγινε με τον κοσμακη που αγόρασε κάποτε φτηνά και χωρίς τέλη 2λιτρα; Αλλάξτε γενικώς πλευρό.

Αν γινουν πλειοψηφια επειδη ειμαστε και στην απληστη ελλαδα να παει κανα ευρω το KW τα 90 λεπτα να ειναι φορος κατι σαν τη βενζινη για να ταϊσουμε τους κλασικους. Αλλα αν εχει 10-15k το αμαξι λες παει στο καλο θα τα πληρωσω μετα στο ρευμα ειδικα αν εχει κανα 3ευρω η βενζινη. Σε αχρηστες τριτοκοσμικες χωρες που δεν παραγουν τιποτα βιομηχανικα μονο ο φορος τις σωζει και εμεις ειμαστε μια απο αυτες. 

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Arkin είπε

Αν γινουν πλειοψηφια επειδη ειμαστε και στην απληστη ελλαδα να παει κανα ευρω το KW τα 90 λεπτα να ειναι φορος κατι σαν τη βενζινη για να ταϊσουμε τους κλασικους. Αλλα αν εχει 10-15k το αμαξι λες παει στο καλο θα τα πληρωσω μετα στο ρευμα ειδικα αν εχει κανα 3ευρω η βενζινη. Σε αχρηστες τριτοκοσμικες χωρες που δεν παραγουν τιποτα βιομηχανικα μονο ο φορος τις σωζει και εμεις ειμαστε μια απο αυτες. 

Στις φτωχές χώρες της Ευρώπης η μετάβαση στα ηλεκτρικά θα γίνει αν ζούμε πολύ πιο μετά από το 2035. Κυκλοφορούν στην Ελλάδα πάνω από 6.5 εκατομμύρια αυτοκίνητα με μέσο όρο ηλικίας τα 17 έτη. Γιατί άραγε; 

Επεξ/σία από dtk-386
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Στις φτωχές χώρες της Ευρώπης η μετάβαση στα ηλεκτρικά θα γίνει αν ζούμε πολύ πιο μετά από το 2035. Κυκλοφορούν στην Ελλάδα πάνω από 6.5 εκατομμύρια αυτοκίνητα με μέσο όρο ηλικίας τα 17 έτη. Γιατί άραγε; 

Λες να παει τοσο αργα η μεταβαση στην πλειοψηφια του πληθυσμου μας? Βλεπω υπαρχει κινηση βαζουν και σταθμους σε πολλα σημεια επιδοτηση απο το κρατος γενικα υπαρχει προσπαθεια. Αλλα το 90% του κοσμου δεν προκειται να παει σε νεο αν δεν πεσουν οι τιμες στο μισο. Σου λεει περνω ενα παλιο με 3-4 χιλιαρικα και κανω τη δουλεια μου. Το προβλημα θα ερθει οταν παει η βενζινη 3 4 ευρω. Εκει απλα θα ειναι τελειως ασυμφορο ενα θερμικο. Ξερουν αυτοι τι κανουν ηδη τα 2 ευρω βενζινη ειναι ασυμφορο για παρα πολυ κοσμο. 

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Arkin είπε

Λες να παει τοσο αργα η μεταβαση στην πλειοψηφια του πληθυσμου μας? Βλεπω υπαρχει κινηση βαζουν και σταθμους σε πολλα σημεια επιδοτηση απο το κρατος γενικα υπαρχει προσπαθεια. Αλλα το 90% του κοσμου δεν προκειται να παει σε νεο αν δεν πεσουν οι τιμες στο μισο. Σου λεει περνω ενα παλιο με 3-4 χιλιαρικα και κανω τη δουλεια μου. Το προβλημα θα ερθει οταν παει η βενζινη 3 4 ευρω. Εκει απλα θα ειναι τελειως ασυμφορο ενα θερμικο. Ξερουν αυτοι τι κανουν ηδη τα 2 ευρω βενζινη ειναι ασυμφορο για παρα πολυ κοσμο. 

Οι πολιτικοί υπολογίζουν το πολιτικό κόστος. Για να υπάρξει πλήρης μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση απαιτούνται δραστικές λύσεις. Παντού και σε επάρκεια σταθμοί φόρτισης, φτηνό ρεύμα, δίκτυο που να μπορεί να το υποστηρίξει και όχι κλείστε τα A/C το καλοκαίρι μην έχουμε blackout και το κυριότερο οχήματα προσιτά πχ των 20k με σοβαρή αυτονομία. Μέχρι τώρα παίζουμε τις κουμπάρες. Έχει καταντήσει το ηλεκτρικό, status symbol στην χώρα μας μιας και είναι ακριβό για τα ελληνικά εισοδήματα. Αν η τιμή της βενζίνης πάει στα 3 ευρώ χωρίς λόγο θα γίνει χαμός. Ήδη με τα 2 ευρώ ο κόσμος ζοριζεται σοβαρά. Με εκβιασμούς δεν αλλάζεις αυτοκίνητο γιατί πολύ απλά δεν μπορείς να το αλλάξεις. Θα πέσει στο ναδίρ η κατανάλωση και μετά θα ψαχνομαστε γιατί έπεσε....

  • Like 4
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Οι πολιτικοί υπολογίζουν το πολιτικό κόστος. Για να υπάρξει πλήρης μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση απαιτούνται δραστικές λύσεις. Παντού και σε επάρκεια σταθμοί φόρτισης, φτηνό ρεύμα, δίκτυο που να μπορεί να το υποστηρίξει και όχι κλείστε τα A/C το καλοκαίρι μην έχουμε blackout και το κυριότερο οχήματα προσιτά πχ των 20k με σοβαρή αυτονομία. Μέχρι τώρα παίζουμε τις κουμπάρες. Έχει καταντήσει το ηλεκτρικό, status symbol στην χώρα μας μιας και είναι ακριβό για τα ελληνικά εισοδήματα. Αν η τιμή της βενζίνης πάει στα 3 ευρώ χωρίς λόγο θα γίνει χαμός. Ήδη με τα 2 ευρώ ο κόσμος ζοριζεται σοβαρά. Με εκβιασμούς δεν αλλάζεις αυτοκίνητο γιατί πολύ απλά δεν μπορείς να το αλλάξεις. Θα πέσει στο ναδίρ η κατανάλωση και μετά θα ψαχνομαστε γιατί έπεσε....

Συμφωνω ετσι ειναι για αυτο το πηγα 2030+ οτι κατι θα εχει αλλαξει μεχρι τοτε. Εσυ το πηγες 2035 μπορει να παει και 2040 απλα επειδη βλεπω κινησεις ημουν πιο ενθουσιωδης στο ποτε ισως υπαρξει ηλετρικα>θερμικα αμαξια. Βλεπω οτι δεν υπαρχει καμια ντροπη καμια τσιπα απο την κυβερνηση πουθενα. Εχουν ανεβει ρευματα βενζινες πετρελαιο ηδη δεν μπορουμε να ανταπεξελθουμε και μας κοροιδευουν και με τις επιδοτησεις. Ειχε παει 2.40 η βενζινη επεσε τωρα παλι ειναι στο 2ευρω. Στα 2.40 ειχα φιλους που λενε δεν με συμφερει καν να πηγαινω δουλεια. Δεν μιλαμε για βολτες κτλ σε μακρινα μερη κοπηκαν αυτα εδω και καιρο. Με 2.40 εμενα προσωπικα δεν με συμφερε να κουναω το αμαξι για τη δουλεια γιατι δεν θα τα βγαλω αυτα που θα μου παρει το κρατος για το καυσιμο. Επειδη εχουν ατελειωτο θρασος μπορουν ανετα να πανε το ρευμα 1 ευρω χωρις επιδοτηση τη βενζινη κανα 3 ευρω και να μας πουν κοψτε το κεφαλι σας. Απλα δεν τους νοιαζει. Πετανε το σαπιο τυρακι με τα passes και ολα καλα. Εγω ουτε το ηλεκτρικο χαιρομαι σημερα γιατι η αυτομια πρακτικα δεν υπαρχει ουτε το θερμικο που σκεφτεσαι αν θα πας απο εδω εκει. Εχω 1800 audi και μετακινουμαι με seataki ibiza 1200 που καιει κατω απο 5 λιτρα diesel στα 100 και εχω ησυχασει. Δηλαδη η καταντια αυτης της χωρας δεν εχει ορια με τους φορους και τα τελη που πληρωνει ο πολιτης. 

  • Like 3
Δημοσ.

Νομίζω τα Γερμανικά αυτοκίνητα θα αφήσουν πολύ πίσω την Tesla γιατί όσον αφορά το μηχανικό μέρος είναι πολύ μπροστά. Τι είναι ένα Γερμανικό αμάξι χωρίς οθόνες και AI? ένα γαμάτο αμάξι. Τι είναι ένα Tesla χωρίς οθόνες και ΑΙ? μάλλον ένα όχι τόσο ενδιαφέρον αμάξι.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...