polemikos Δημοσ. 17 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2023 Τον περασμένο Απρίλιο, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tesla, Elon Musk, δήλωσε ότι η Tesla θα δώσει προτεραιότητα στη μαζική παραγωγή έναντι του κέρδους, σε μια προσπάθεια να τονώσει τη ζήτηση και να αντιμετωπίσει με επιτυχία τον ανταγωνισμό, με την τολμηρή αυτή τακτική να αποδίδει από ότι φαίνεται καρπούς. Το Model Y της Tesla ήταν το αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη σε όλες τις κατηγορίες το πρώτο εξάμηνο του 2023. Ναι, πολύ καλά διαβάσατε: το ηλεκτρικό SUV ξεπέρασε σε πωλήσεις ακόμη και αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης, όπως τα Dacia Sandero και Volkswagen T-Roc, για να κατακτήσει την πρώτη θέση (και για πρώτη φορά στην Ευρώπη για ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα ή EV). Η Tesla πούλησε 138.814 μοντέλα Model Y από τον Ιανουάριο έως τον Ιούνιο του τρέχοντος έτους. Οι πωλήσεις είναι σχεδόν διπλάσιες από αυτές που είχαν σημειωθεί κατά το ίδιο χρονικό διάστημα ένα έτος πριν (2022). Η εταιρεία του Elon Musk κατέλαβε επίσης τη δεύτερη θέση με το Model 3. Το Volvo XC40, το VW ID.4 και το VW ID.3 ήρθαν στην τρίτη, τέταρτη και πέμπτη θέση αντίστοιχα. Σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι επίσης, το μερίδιο της Tesla στην αγορά σημείωση αύξηση κατά 1,3 ποσοστιαίες μονάδες, από το 1,53% στο 2,82% σηματοδοτώντας τη μεγαλύτερη αύξηση μεταξύ όλων των αυτοκινητοβιομηχανιών που δραστηριοποιούνται στην Ευρωπαϊκή ήπειρο. Η Tesla έχει κινηθεί επιθετικά και από τον Ιανουάριο έχει μειώσει τις τιμές στην Ευρώπη και σε άλλες αγορές, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών και της Κίνας, γεγονός που έχει αναμφίβολα αυξήσει σημαντικά τις πωλήσεις. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, η εταιρεία μείωσε τις τιμές έως και κατά £8.000 λίρες ενώ στη Γερμανία, η μεγαλύτερη μείωση που παρατηρήθηκε έφτασε τα €9.100. "Η αύξηση της διαθεσιμότητας των αυτοκινήτων μετά την έναρξη της τοπικής παραγωγής στη Γερμανία καθώς και οι μειώσεις τιμών, εξηγούν την ταχεία ανάπτυξη της Tesla το τελευταίο διάστημα» σχολίασε ο Felipe Munoz, αναλυτής της Βρετανικής εταιρείας ερευνών στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας JATO Dynamics. «Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι για πολλούς στον κόσμο, η Tesla είναι η μάρκα που αντιπροσωπεύει στην ουσία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και σήμερα όλο και περισσότεροι άνθρωποι στρέφονται προς την ηλεκτροκίνηση». Στην κατάταξη, βλέπουμε επίσης το Fiat 500e να καταλαμβάνει την έκτη θέση και να απομακρύνεται από τον άμεσο ανταγωνιστή του στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης, το Dacia Spring. Το Twingo EV και το Renault Zoe δεν κατάφεραν να μπουν στην πρώτη 20άδα. Στην κατάταξη των εταιρειών αυτοκινήτων για τον μήνα Ιούνιο, η Tesla βρέθηκε άνετα μπροστά και στη πρώτη θέση με μερίδιο 13,1%, το οποίο είναι αυξημένο κατά 0,7% σε σχέση με τον αμέσως προηγούμενο μήνα (Μάιο). Η VW κατέλαβε τη δεύτερη θέση με μερίδιο 8,5%, αυξημένο κατά 0,2% σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα επίσης. Η BMW που βρέθηκε στην τρίτη θέση με ποσοστό 7,9% πήρε το προβάδισμα από τη Mercedes-Benz που είδε το μερίδιο της να μειώνεται στο 7,4%, από το 7,7%. Βεβαίως, η απόσταση μεταξύ τους είναι μικρή και πολλά μπορούν να συμβούν μέχρι το τέλος του έτους. Τέλος, η Volvo βρέθηκε άνετα στην πέμπτη θέση με ποσοστό 6,2% (που εμφανίζεται μειωμένο σε σχέση με το 6,5% ένα μήνα πριν) με την έκτη Audi (5,3%) και την έβδομη Peugeot (4,7%) να βρίσκονται σε απόσταση αναπνοής. Αν και η Tesla κυριάρχησε στην Ευρωπαϊκή αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, ο όμιλος VW -στον οποίο ανήκουν οι VW, Audi και Skoda- εξακολουθεί να είναι ο πρώτος στην κατηγορία των ομίλων αυτοκινήτων, με μερίδιο αγοράς 19,9%. Ο Όμιλος Stellantis (14,3%) -μητρική εταιρεία των Fiat, Peugeot, Alfa Romeo και άλλων- βρίσκεται στη δεύτερη θέση με την Tesla στην τρίτη θέση να ακολουθεί από κοντά με ποσοστό 13,1%. Λαμβάνοντας υπόψη πάντως το ταχέως αυξανόμενο μερίδιο αγοράς της tesla, δεν θα αποτελούσε έκπληξη αν την βλέπαμε να κατακτά τη δεύτερη θέση μέσα στο 2ο μισό του 2023. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο 1
kotronas Δημοσ. 18 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2023 Τελικά λεφτά υπάρχουν. iPhone και Tesla. 1 2
Super Moderators Thresh Δημοσ. 18 Αυγούστου 2023 Super Moderators Δημοσ. 18 Αυγούστου 2023 Δεν πάει κι άσχημα το XC40, nice... 2
basilis_k6 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2023 Λογικο ειναι. Αν βελτιωθεί στα σημεια που πονανε τα σημερινα τεσλα και φερει και το model2 θα παιζει την υπολοιπη αυτοκινηση στο 50-50 στις πωλησεις. 2
Armoral Δημοσ. 18 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2023 https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=tesla+caught+om+fore https://www.tesla-fire.com/ Με κάθε επιφύλαξη. 1
AtiX Δημοσ. 18 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2023 (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, kotronas είπε Τελικά λεφτά υπάρχουν. iPhone και Tesla. Ναι ψωμολυσσάνε σε Αγγλία, Γερμανία, Γαλλία, Ιρλανδία, Ολλανδία, Ισπανία, Βέλγιο, Αυστρία, Σουηδία, Δανία, Φινλανδία, Ιταλία, Λουξεμβούργο κλπ… Επεξ/σία 18 Αυγούστου 2023 από AtiX 21 1
Stathis85 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2023 8 λεπτά πριν, kotronas είπε Τελικά λεφτά υπάρχουν. iPhone και Tesla. Στην Ευρώπη λεει οχι στην ψωροκώσταινα. Αντικειμενικά αν θέλεις να πάρεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο ειναι value for money. Έχουν απο τις μεγαλύτερες αυτονομίες στην αγορά, καινοτόμες τεχνολογίες και ειναι αρκετα πιο φτηνα απο τα αντιστοιχα γερμανικά. 5
kotronas Δημοσ. 18 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2023 2 λεπτά πριν, Stathis85 είπε Στην Ευρώπη λεει οχι στην ψωροκώσταινα. Αντικειμενικά αν θέλεις να πάρεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο ειναι value for money. Έχουν απο τις μεγαλύτερες αυτονομίες στην αγορά, καινοτόμες τεχνολογίες και ειναι αρκετα πιο φτηνα απο τα αντιστοιχα γερμανικά. Καλά τα λές αλλά που είναι το BYD seagull που είναι το willing EV , ας ελευθερώσουν το εμπόριο των δύο έστω μοντέλων αυτών και θα δείς που θα πάει η αυτονομία και η αξιοπιστία των tesla. 2 1
JimxxZe Δημοσ. 18 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2023 (επεξεργασμένο) Και μόνο που χάνουν μερίδιο οι Γερμανοί το ευχαριστιέμαι. Τελικά αυτοι οι Αμερικάνοι στα πάντα είναι μπροστά από όλους και πάντα οδηγούν τις εξελίξεις. Respect USA. Επεξ/σία 18 Αυγούστου 2023 από JimxxZe 7
bazzil Δημοσ. 18 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2023 Στο μακρινό μέλλον θα το αγοράζουνε σε μικρο κόστος και θα πληρώνουνε υπηρεσίες 55 λεπτά πριν, JimxxZe είπε Και μόνο που χάνουν μερίδιο οι Γερμανοί το ευχαριστιέμαι. Τελικά αυτοι οι Αμερικάνοι στα πάντα είναι μπροστά από όλους και πάντα οδηγούν τις εξελίξεις. Respect USA. Σε ευρύτερο ευρωπαϊκο πλαίσιο δεν είναι καλό. Από την άποψη οτι υπάρχει ένα "κοινό" οικονομικό πλαίσιο στην ευρωπαϊκή ένωση. 2
Devil9697 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2023 Αντε να βαλουμε κανεναν super charger στην Ελλάδα τωρα! 1
jmirko15 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2023 14 minutes ago, bazzil said: Στο μακρινό μέλλον θα το αγοράζουνε σε μικρο κόστος και θα πληρώνουνε υπηρεσίες
klaftop Δημοσ. 18 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2023 Ας πάρουν όλοι ηλεκτρικά , αυτό που είναι τεράστιο κοινωνικό έγκλημα είναι να πληρώνει ο φτωχός με τα 700€ 9000 επιδότηση για να αγοράσει ο πλούσιος αμάξι άνω των 50000€. Το γιατί δεν έχει ξεσηκωθεί ακόμα ο λαός να ξεκινήσει να σπάει ότι EV υπάρχει στο δρόμο είναι μυστηριο 8 2
jimarass26 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2023 15 λεπτά πριν, klaftop είπε Ας πάρουν όλοι ηλεκτρικά , αυτό που είναι τεράστιο κοινωνικό έγκλημα είναι να πληρώνει ο φτωχός με τα 700€ 9000 επιδότηση για να αγοράσει ο πλούσιος αμάξι άνω των 50000€. Το γιατί δεν έχει ξεσηκωθεί ακόμα ο λαός να ξεκινήσει να σπάει ότι EV υπάρχει στο δρόμο είναι μυστηριο Αυτός που αγοράζει ηλεκτρικό όχημα σήμερα είναι early adopter. Αναλαμβάνει τρέλα ρίσκα και φυσικά μεγάλο ξεβόλεμα για να γίνει χρήστης του νέου. Δεν αγοράζει μπον φιλε της αυτοκίνησης. Συμβάλει στην απεξάρτηση της χώρας από ορυκτά καύσιμα. Κτλ. 9
drteo Δημοσ. 18 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2023 19 λεπτά πριν, klaftop είπε Ας πάρουν όλοι ηλεκτρικά , αυτό που είναι τεράστιο κοινωνικό έγκλημα είναι να πληρώνει ο φτωχός με τα 700€ 9000 επιδότηση για να αγοράσει ο πλούσιος αμάξι άνω των 50000€. Το γιατί δεν έχει ξεσηκωθεί ακόμα ο λαός να ξεκινήσει να σπάει ότι EV υπάρχει στο δρόμο είναι μυστηριο Το προβλημα ειναι να βγει καποιος να καταστρεψει την περιουσια καποιου αλλου και οχι να κοιταξει τι μπορει να κανει για να βελτιωσει την κατασταση του? Να γιατι οι παροιμιες ειναι τοσο σοφες : Ήταν δυο γείτονες σ’ ένα χωριό. Ο ένας απ’ αυτούς λοιπόν όλο παραπονιόταν στον Θεό επειδή ο γείτονας του είχε κατσίκα ενώ αυτός δεν είχε. Και όσο έβλεπε τον γείτονα του να χαίρεται με την κατσίκα του, τόσο και θύμωνε και ζήλευε περισσότερο. Εμφανίζεται λοιπόν κάποια στιγμή ο Θεός και του λέει… - Έλα Τάκη μου, πες μου τέκνο μου κι εσύ τι θέλεις. Ότι ευχή έχεις θα σου την εκπληρώσω. Θέλεις κατσίκα, θέλεις πρόβατα, θέλεις χωράφια, τι θέλεις; Και απαντά ο Τάκης: Θέλω να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα μου.” 9 7
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα