Προς το περιεχόμενο

Αγορά πρώτου αυτοκινήτου με budget €7000


kover

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, vamvakoolas είπε

suzuki swift, fiat punto, mitsubishi space star

και ανετα με χωρους ειναι, σχετικα καλο εξοπλισμο και τιμιες χρεωσεις για service και αξιοπιστα

 

σε οποιο μαντρα και να πας θα σου βρει λυση για δοσεις (μακαρι να βρεις με γραμματια) και αυτοι δουλειες θελουν να κανουν, μη κολλας σε automarin

φαίνεται ο γνώστης... θα συμφωνήσω για ολα που αναφερεις αλλα θα σταθω στο space star. δεν το γνωριζουν πολλοι αλλα ειναι αμαξαρα για τα λεφτα του, το 1200αρι βεβαια γιατι το 1000αρι με air condition παει σαν να τραβας τροχοσπιτο με ποδήλατο

Επεξ/σία από bill_zaf
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 ώρες πριν, bill_zaf είπε

φαίνεται ο γνώστης... θα συμφωνήσω για ολα που αναφερεις αλλα θα σταθω στο space star. δεν το γνωριζουν πολλοι αλλα ειναι αμαξαρα για τα λεφτα του, το 1200αρι βεβαια γιατι το 1000αρι με air condition παει σαν να τραβας τροχοσπιτο με ποδήλατο

Ειδικά τα punto αυτοκινηταρες,αξιόπιστα μέχρι αηδιας.Παλι καλά που υπάρχουν και αυτά και τρώνε ψωμί τα ανταλακτικαδικα και τα συνεργεία.Μαζι με τα vag παρέα,σώσανε κόσμο,τις δύο κατηγορίες που αναφέρω πιο πανω.

 

  • Confused 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, LouCi4er είπε

Ειδικά τα punto αυτοκινηταρες,αξιόπιστα μέχρι αηδιας.Παλι καλά που υπάρχουν και αυτά και τρώνε ψωμί τα ανταλακτικαδικα και τα συνεργεία.Μαζι με τα vag παρέα,σώσανε κόσμο,τις δύο κατηγορίες που αναφέρω πιο πανω.

 

επετρεψε μου να εχω διαφορετικη γνώμη κ.ειμαι 25 χρονια στον χώρο

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 hours ago, LouCi4er said:

Ειδικά τα punto αυτοκινηταρες,αξιόπιστα μέχρι αηδιας.Παλι καλά που υπάρχουν και αυτά και τρώνε ψωμί τα ανταλακτικαδικα και τα συνεργεία.Μαζι με τα vag παρέα,σώσανε κόσμο,τις δύο κατηγορίες που αναφέρω πιο πανω.

 

νομιζω εχεις μεινει στο 1998 στα punto πρωτης γενιας. Περνα απο Γερμανια Βελγιο και Γαλλια να βαρεθεις να βλεπεις punto

 

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, spooker είπε

Διαφωνώ για τα πολλά έξοδα. Ναι έχει ακριβό σήμα αλλά πολύ φτηνή συντηρηση, δεν βγάζει προβλήματα ειναι 4x4. Με συντηρητική οδήγηση καίει 7.7l/100km μετρημένα σε μεικτό κύκλο. Πολλά κυβικά = άνετο και ασφαλές αυτοκίνητο που μπορεί να κάνει ταξίδι σε εθνική και στα ελληνικά νησιά. Στα 7000 είναι το καλύτερο αυτοκίνητο που μπορεί να πάρει κάποιος μεταχειρισμένο. Τώρα τα περισσότερα είναι κουβάδες με φτηνό σήμα και κάθε μήνα στο συνεργείο. 

Φθηνή συντήρηση ένα Forester ΧΤ 15-20 ετών  σε σχέση με Aygo/i10 10ετίας; Εσύ το έχεις από καινούριο, οπότε να δεχτώ ότι το πρόσεχες κτλ... Αλλά ως μεταχειρισμένο 15-20 έτων, αγνώστων λοιπών στοιχείων, για κανένα λόγο δεν το λες φθηνό σε συντήρηση και σίγουρα είναι πολύ ακριβότερο στη χρήση (2 φόρες πάνω σε κατανάλωση εντός αστικού ιστού, ακριβότερα λάστιχα, σήμα κτλ).

Επίσης τα 7.7/100 δεν ξέρω πως προκύπτουν, στο δικό μου δεν είχα πέσει ποτέ κάτω από 10-11 (αυτόματο S Turbo '01) σε ανοιχτό κύκλο, με μ.ό κάπου στα 13-14 σε κύκλο 70 εντός / 30 εκτός.

@kover Αυτά που κοιτάς είναι καλή επιλογή για πρώτο αμάξι, σωστό έλεγχο να κάνεις και καλή τύχη (ένα μτχ αυτοκίνητο είναι πάντα κ λίγο λαχείο). Α και να υπολογίζεις τουλάχιστον 500-1000€ για τα πιθανά μαζέματα, τα οποία ίσως δεν είναι όλα εμφανή στον πρώτο έλεγχο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 hours ago, Zaknafein said:

Φθηνή συντήρηση ένα Forester ΧΤ 15-20 ετών  σε σχέση με Aygo/i10 10ετίας; Εσύ το έχεις από καινούριο, οπότε να δεχτώ ότι το πρόσεχες κτλ... Αλλά ως μεταχειρισμένο 15-20 έτων, αγνώστων λοιπών στοιχείων, για κανένα λόγο δεν το λες φθηνό σε συντήρηση και σίγουρα είναι πολύ ακριβότερο στη χρήση (2 φόρες πάνω σε κατανάλωση εντός αστικού ιστού, ακριβότερα λάστιχα, σήμα κτλ).

Επίσης τα 7.7/100 δεν ξέρω πως προκύπτουν, στο δικό μου δεν είχα πέσει ποτέ κάτω από 10-11 (αυτόματο S Turbo '01) σε ανοιχτό κύκλο, με μ.ό κάπου στα 13-14 σε κύκλο 70 εντός / 30 εκτός.

@kover Αυτά που κοιτάς είναι καλή επιλογή για πρώτο αμάξι, σωστό έλεγχο να κάνεις και καλή τύχη (ένα μτχ αυτοκίνητο είναι πάντα κ λίγο λαχείο). Α και να υπολογίζεις τουλάχιστον 500-1000€ για τα πιθανά μαζέματα, τα οποία ίσως δεν είναι όλα εμφανή στον πρώτο έλεγχο.

Τα 7.7/10 όπως είπα είναι μετρημένα και διασταβρωμενα και με ODBII και ταιριάζουν με αυτό που δίνει ο κατασκευαστής. Φυσικά με συντηρητική οδήγηση. Αν αρχίζεις να το πατάς θα κάψει αλλά και πάλι όχι τρελά και αδικαιολογητα νουμερα. Το μεγαλύτερο λάθος που κάνει ο περισσότερος κόσμος είναι να βάζει πιο χοντρά λάδια "γιατί έτσι είπε ο μηχανικός της γειτονιάς" και να μην έχουν τη σωστή πίεση στα ελαστικά. Τα σωστά λάδια είναι αυτά που αναφέρει το manual, τίποτα άλλο. Το αμάξι ναι το έχω πρώτο χέρι και είναι προσεγμένο, ολα πάνω είναι σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή, ακόμα και το  ψυκτικό υγρό. 

Το μεταχειρισμένο πάντα είναι ρίσκο. Σκοπός είναι η μείωση του ρίσκου και σε αυτό το αμάξι αν γινόταν συχνή αλλαγή λαδιών που αποδεικνύεται προσωπικά δεν θα το φοβόμουν. Μη συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Τι σχέση έχει ενα AWD 4X4 turbo εξελιγμένο στο WRC που ανεβαίνει τις ανηφόρες στα νησιά με τριτη με τον κουβά της hyundai που είναι για μες την πόλη μόνο. Καμία. Δεν διαφωνώ πως το κόστος συντήρησης είναι μεγαλύτερο, είναι αλλά κάποιος θα πρέπει να σκεφτεί και το κέρδος σε άνεση, χώρο, αξιοπιστία, ασφάλεια να τα ζυγίσει και να δει αν αξίζει να δίνει κάποια χρήματα παραπάνω για αυτά. 

Μεταχειρισμένο μόνο από ιδιώτη και αφού περάσει έλεγχο από αντιπροσωπεία. +2000 για μάζεμα. 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 18/8/2023 στις 1:14 ΜΜ, kover είπε

Είμαι σε αναζήτηση για το πρώτο μου αμάξι και θα ήθελα μια μικρή καθοδήγηση για το ποια μοντέλα είναι καλύτερα να κοιτάξω

Καλη τύχη εδώ μέσα.

7+ χιλιάρικα για Aygo,i10.Οκ.

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, kover είπε

δεν καθορίζω εγώ τις τιμές της αγοράς. οκ.

Fabia,Panta,Swift,Polo,Micra,Corsa,Peugeot 208,κρίμα 7-8 χιλιρικα για κουβάδες Aygo,i10.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 18/08/2023 at 15:49, kover said:

αυτά μου άρεσαν. θα κοιτάξω κι αυτά προτείνεις.

ναι έχω διαβάσει διάφορα και οι τιμές τους είναι λίγο τσιμπημενες αλλά θα με βόλευε η αγορά με δόσεις.

Για γραμματια λες η μεσω δανειου τραπεζης?

On 18/08/2023 at 18:32, kover said:

έχω το ποσό και λίγα παραπάνω. για εμπορο σκεφτόμουν μόνο σε περίπτωση που πάρω ένα ακριβότερο αμάξι με δόσεις.

Αν ειναι να το παρεις με δανειο η πιστωτικη δεν παιζει ρολο ο εμπορος, απο οπου θες το παιρνεις. Τωρα αν κανει η automarin γραμματια και θες να πας γι αυτο , απλα not....😛

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, spooker είπε

Τα 7.7/10 όπως είπα είναι μετρημένα και διασταβρωμενα και με ODBII και ταιριάζουν με αυτό που δίνει ο κατασκευαστής. Φυσικά με συντηρητική οδήγηση. Αν αρχίζεις να το πατάς θα κάψει αλλά και πάλι όχι τρελά και αδικαιολογητα νουμερα. Το μεγαλύτερο λάθος που κάνει ο περισσότερος κόσμος είναι να βάζει πιο χοντρά λάδια "γιατί έτσι είπε ο μηχανικός της γειτονιάς" και να μην έχουν τη σωστή πίεση στα ελαστικά. Τα σωστά λάδια είναι αυτά που αναφέρει το manual, τίποτα άλλο. Το αμάξι ναι το έχω πρώτο χέρι και είναι προσεγμένο, ολα πάνω είναι σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή, ακόμα και το  ψυκτικό υγρό. 

Το μεταχειρισμένο πάντα είναι ρίσκο. Σκοπός είναι η μείωση του ρίσκου και σε αυτό το αμάξι αν γινόταν συχνή αλλαγή λαδιών που αποδεικνύεται προσωπικά δεν θα το φοβόμουν. Μη συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Τι σχέση έχει ενα AWD 4X4 turbo εξελιγμένο στο WRC που ανεβαίνει τις ανηφόρες στα νησιά με τριτη με τον κουβά της hyundai που είναι για μες την πόλη μόνο. Καμία. Δεν διαφωνώ πως το κόστος συντήρησης είναι μεγαλύτερο, είναι αλλά κάποιος θα πρέπει να σκεφτεί και το κέρδος σε άνεση, χώρο, αξιοπιστία, ασφάλεια να τα ζυγίσει και να δει αν αξίζει να δίνει κάποια χρήματα παραπάνω για αυτά. 

Μεταχειρισμένο μόνο από ιδιώτη και αφού περάσει έλεγχο από αντιπροσωπεία. +2000 για μάζεμα. 

 

 

Πουλάς το δικό σου με 7000  ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 hours ago, Maurikycli said:

Πουλάς το δικό σου με 7000  ;

Με τίποτα, τέτοιο αυτοκίνητο αν θες να πάρεις αντίστοιχο καινούριο θες 60.000  αλλά δυστυχώς τόσο κάνει μεταχειρισμένο. Ακόμα και η ασφαλιστική δεν το ασφαλίζει παραπάνω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@spooker

 

https://www.spritmonitor.de/en/overview/47-Subaru/407-Forester.html?fueltype=2&constyear_s=2003&constyear_e=2007&exactmodel=Xt&powerunit=2

 

Δες λίγο αυτό που λες με την κατανάλωση....στο spritmonitor έχουν  μέση 11.32 και πιστεύω ότι μιλάμε για το ίδιο μοντέλο.

Με 7k πάρε ένα Yaris 2007 κ μετά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, spooker είπε

Τα 7.7/10 όπως είπα είναι μετρημένα και διασταβρωμενα και με ODBII και ταιριάζουν με αυτό που δίνει ο κατασκευαστής. Φυσικά με συντηρητική οδήγηση. Αν αρχίζεις να το πατάς θα κάψει αλλά και πάλι όχι τρελά και αδικαιολογητα νουμερα. Το μεγαλύτερο λάθος που κάνει ο περισσότερος κόσμος είναι να βάζει πιο χοντρά λάδια "γιατί έτσι είπε ο μηχανικός της γειτονιάς" και να μην έχουν τη σωστή πίεση στα ελαστικά. Τα σωστά λάδια είναι αυτά που αναφέρει το manual, τίποτα άλλο. Το αμάξι ναι το έχω πρώτο χέρι και είναι προσεγμένο, ολα πάνω είναι σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή, ακόμα και το  ψυκτικό υγρό. 

Το μεταχειρισμένο πάντα είναι ρίσκο. Σκοπός είναι η μείωση του ρίσκου και σε αυτό το αμάξι αν γινόταν συχνή αλλαγή λαδιών που αποδεικνύεται προσωπικά δεν θα το φοβόμουν. Μη συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Τι σχέση έχει ενα AWD 4X4 turbo εξελιγμένο στο WRC που ανεβαίνει τις ανηφόρες στα νησιά με τριτη με τον κουβά της hyundai που είναι για μες την πόλη μόνο. Καμία. Δεν διαφωνώ πως το κόστος συντήρησης είναι μεγαλύτερο, είναι αλλά κάποιος θα πρέπει να σκεφτεί και το κέρδος σε άνεση, χώρο, αξιοπιστία, ασφάλεια να τα ζυγίσει και να δει αν αξίζει να δίνει κάποια χρήματα παραπάνω για αυτά. 

Μεταχειρισμένο μόνο από ιδιώτη και αφού περάσει έλεγχο από αντιπροσωπεία. +2000 για μάζεμα. 

 

 

Αν πάρεις προσεγμένο αμάξι θεωρώ πολλά τα 2000 για μάζεμα. 

Με τόσα μαζεύεις και ένα που πήρες στην τύχη και δε σου βγήκε και καλό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 minutes ago, zio10 said:

Αν πάρεις προσεγμένο αμάξι θεωρώ πολλά τα 2000 για μάζεμα. 

Με τόσα μαζεύεις και ένα που πήρες στην τύχη και δε σου βγήκε και καλό.

Ναι είναι worse case scenario που ειναι σύνηθες φαινόμενο.

 

15 minutes ago, F117 said:

@spooker

 

https://www.spritmonitor.de/en/overview/47-Subaru/407-Forester.html?fueltype=2&constyear_s=2003&constyear_e=2007&exactmodel=Xt&powerunit=2

 

Δες λίγο αυτό που λες με την κατανάλωση....στο spritmonitor έχουν  μέση 11.32 και πιστεύω ότι μιλάμε για το ίδιο μοντέλο.

Έχω αναφέρει πως το 7.7 βγαίνει με συντηρητική οδήγηση. Μην λέμε πάλι τα ίδια. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...