SaFiS Δημοσ. 18 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2023 7 minutes ago, Weiss said: Το αυτόματο έχει και μεγαλύτερο κόστος συντήρησης (αλλαγή υγρών) Σχετικο και αν λεει αλλαγη ο κατασκευαστης. Στο Megane που αγορασα τον Ιανουαριο κανονικα η Renault λεει δεν αλλαζει το λαδι και παει με την διαρκεια ζωης του αυτοκινητου (υπολογιζουν τα 100k). Προσωπικα και με οτι διαβασα σε διαφορα φορα εντος κ εκτος, οταν εκανα το γενικο (ιμαντα χρονισμου, αντλια νερου, ραουλα, τεντωτηρες, λαδια, φιλτρα, κτλ.) αλλαξα και το λαδι του σασμαν. Οτι και να λενε, ηθελε αλλαγη. Κοστος 12€x4lt για λαδι σασμαν DC… @TS: αυτοματο μονο, απλα οτι καλυτερο… 9 hours ago, tilaverboy said: Βέβαια να πούμε και το κόστος επισκευής. Αν θες 700 ευρώ αντιπροσωπεία για να αλλάξεις δίσκο και πλατό στο χειροκίνητο σε αυτόματο θα θες 2500 ευρώ. Για το DC παντως που φοραει το Megane μου, το σετ των δισκων με ολα τα τσιμπραγκαλα, εχει 1100€
tutuyo Δημοσ. 18 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2023 Αν αντεχει η τσεπη σου τα εξτρα 3-4χιλιαρικα του αυτοματου, τοτε πας σε αυτοματο. Αγοραζεις βεβαια και το ρισκο μιας πιο κοστοβορας βλαβης. Απο εκει και περα, τα σημερινα 6αρια χειροκινητα ειναι στην πλειοψηφια τους ανετα και ακριβη με καλη κλιμακωση των σχεσεων φυσικα εχει να κανει και με τη χρηση που προοριζεις το αυτοκινητο. Σε μεγαλες διαδρομες εκτος, το αυτοματο δεν εχει μεγαλο πλεονεκτημα εναντι του χειροκινητου καθως βαζεις μια ταχυτητα και πας. Εκει που λαμπει το αυτοματο ειναι εντος σε συνθηκες κινησης. Προσωπικα το SUV μου το χρησιμοποιω κυριως για ταξιδια οποτε, δεν με ενδιεφερε ποτε το αυτοματο. 3
andreaspA Δημοσ. 18 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2023 9 ώρες πριν, Weiss είπε Το αυτόματο έχει και μεγαλύτερο κόστος συντήρησης (αλλαγή υγρών) Ποιων υγρων ? κανενα κοστος συντηρησης δεν εχει. Δεν υπαρχει η ερωτηση καν. Εννοειται οτι παιρνεις αυτοματο. Αν θες να ανακατευεις τον τραχανα μην σου κολλησει, παρε χειροκίνητο. 3
Sta Δημοσ. 18 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2023 Αυτόματο. Απλά αν το πάρεις μετά δε γυρνάς χειροκίνητο να ξέρεις. 2
Hk2004gr Δημοσ. 18 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2023 (επεξεργασμένο) Παλιά έλεγαν ότι αν δεν πάρεις Mercedes αυτόματη (και την πάρεις δηλαδή χειροκίνητη) δεν έχεις πάρει Mercedes. Τα αυτόματα κιβώτια όλων των εταιρειών είναι πολύ καλά πλέον ειδικά με την έλευση των σασμάν με το διπλό συμπλέκτη όπου δεν καταλαβαίνεις καν την αλλαγή. Στην Αθήνα πλέον όπου (σχεδόν) και να είσαι τα τελευταία χρόνια, ειδικά μετά την κορώνα, έχει κίνηση παντού. Πέραν απ όσα ήδη έχουν πει, εκεί που έχει πάει η τεχνολογία, το αυτόματο είναι μονόδρομος. Όσες φορές οδηγώ χειροκίνητο σκέφτομαι πως άντεχα τόσα χρόνια που "πάλευα με το αυτοκίνητο"🤔.. Το χειροκίνητο θα το σκεφτόμουν ξανά μόνο αν αποκτήσω την πολυτέλεια ενός αυτοκινήτου για το ΣΚ όπου πάντα θα φεύγω εκδρομή. Οπότε είναι σαν να λέω ότι το ξεχνάω 😁 Αναφορικά με τις βλάβες των αυτόματων κλπ. Ναι μπορεί να υπάρξουν όπως μπορεί και στο χειροκίνητο! 'Ολα έχουν να κάνουν με τη σωστή συντήρηση & χρήση πάντα. Αυτά με τα long life ή δεν αλλάζεις βαλβολίνες είναι να γελάς & για προγραμματισμένες βλάβες. Και στο δικό μου αυτοκίνητο έλεγε ο κατασκευαστής οτι δεν αλλάζονται ποτέ υγρά (στην 1η σειρά πριν το fl), το οποίο αποδείχθηκε μέγα λάθος. Εγώ στο αυτόματο σασμάν κάθε 3 χρόνια αλλάζω βαλβολίνες & πάει σαν βούτυρο. Με αλλαγές κλπ πιστέψτε με, υπάρχουν αυτόματα κιβώτια που έχουν κάνει εκατομμύρια χλμ (σε νταλίκες πχ) ή κοντεύουν το εκατομμύριο. Προσωπικά πριν 10+ χρόνια είχα μια Μercedes w202 C220 diesel αυτόματη με 680.000km η οποία δεν είχε βγάλει ποτέ ζημιά στο κιβώτιο (και μιλάμε για τεχνολογία 30+ ετών πίσω). Επεξ/σία 18 Αυγούστου 2023 από Hk2004gr 1
Black Demis Δημοσ. 18 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2023 για ταξιδια για την πολη για κάθε μερα κλπ μονοοοοοοο αυτομματο δεν υπάρχει καν σκεψη τωρα αν μου έλεγες θέλω αμάξι επιδόσεων να πάω σε καμία πιστα κλπ να σου έλεγαν όλοι πάρε η dsg η καποιο αντίστοιχο η στην χειρότερη χειροκίνητο 3
gakost Δημοσ. 19 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2023 Βασικά δες ποιο κιβώτιο φοράει. Η Nissan έχει το δικό της εργοστάσιο κατασκευής σασμάν Jatco που το πιο πιθανό φοράει. Αν έχει CVT (πιθανό να έχει σηματάκι xtronic CVT) φεύγεις χιλιόμετρα μακριά και ούτε το σκέφτεσαι. Έχουν ημερομηνία λήξης μεταξύ 60 και 80 χιλιάδες χιλιόμετρα. Μην ακούς εμένα υπάρχουν χιλιάδες άρθρα και video αν ψάξεις Nissan CVT. Αν είσαι τυχερός μπορεί να πας και 100κ ισως και λίγο παραπαν αν αλλάζεις κάθε 20χιλιαδες τα υγρα ΚΑΙ το φίλτρο , αλλά να ξέρεις είναι ακριβά γιατί μπορείς να βάλεις μόνο της Nissan που είναι πανάκριβα. Αν βάλεις οποιαδήποτε άλλη μάρκα σε τρώει η τσέπη σου για πολύ ακριβές επισκευές σε λίγα χιλιόμετρα. Εχεις οδηγήσει CVT; Δεν έχει ταχύτητες είναι σαν αυτόματο σκούτερ που κρατάει σταθερές στροφές και επιταχύνει μακραίνοντας την σχέση. Έχει πολύ παράξενη αίσθηση, αν ψαχνεις για καναπέ σε ρόδες καλό είναι και κάνει και οικονομία γιατί ο κινητήρας δουλεύει στο σωστότερο φάσμα στροφών ανάλογα με το ποσό γκάζι πατάς. Αλλιώς αν ψαχνεις κάποια ευχαρίστηση από την οδήγηση πάρε χειροκίνητο. Επίσης αν θέλεις να τραβάς και καμία βάρκα επίσης κοιτά για χειροκίνητο ειδικά στην Ελλαδα που κανένας δεν βάζει φρένα στο τρέιλερ ενώ χρειάζονται. Στην κατηφόρα θα ανάψεις τα φρένα για πλάκα. Φρενάρισμα κινητήρα 0, ακόμη και στο σπορ να το βάλεις θα το αντέξεις για 10 δευτερόλεπτα η λειτουργία είναι υπέρ άθλια. Το ίδιο και αν μένεις σε ορεινό μέρος και κατεβαίνεις κατηφόρες. Θα είσαι στο φρένο συνέχεια. Άλλο μειονέκτημα του CVT είναι το Rubber Banding που δηλαδή όταν είσαι σταματημένος με φρένο πατημένο έχει ένα ανεπαίσθητο κούνημα μπρος πίσω. Όταν το καταλάβεις θα σου σπάει τα νεύρα απίστευτα. Αν έχει κλασικό με μετατροπέα ροπής καλύτερα τα πράγματα. Σκέψου το για αυτόματο απλά μην ακούς τα δεν χρειάζεται αλλαγή υγρών ποτέ. Ακόμη και τα aisin της Toyota που είναι απροβλημάτιστα αν δεν αλλάξεις υγρά θα έχεις θέματα κάποια στιγμή. Το υγρά για πάντα είναι το ποσό υπολογίζει το εργοστάσιο να το κρατήσεις δηλαδή 5 /8 χρόνια η καμία 150 χιλιάδες χιλιόμετρα. Δεν είναι φοβερό ποσό απλά πρέπει ο μηχανικός να ενδιαφέρεται γιατί αλλιώς αν το αφήσεις πολύ και τα αλλάξεις θα κανείς κακό αντί για καλό, θα έχεις πατινάρισμα το πιο πιθανό. Ένα καλό αυτόματο με μετατροπέα πχ Aisin ή ZF αν το κανείς σέρβις θα βγάλει πολλά χιλιόμετρα αλλά δεν είναι τόσο αξιόπιστο όσο ένα χειροκίνητο που ουσιαστικά θέλει ένα σετ συμπλέκτη. Από την άλλη αν έχεις καμία δύσκολη θέση Πάρκιν με οπισθεν στην ανηφόρα … πάει ο δίσκος. Βασικα πρέπει να ξεκινήσεις με το τι θέλεις. Το συμβατικό αυτόματο είναι σίγουρα ευκολία και ξεκούραση αλλά πάλι κόβει από την ευχαρίστηση της οδήγησης. 3
GamingMaster424 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2023 Για αυτοκίνητα τέτοιας κατηγορίας, πας σε αυτόματο. Να μιλούσαμε για σπορ αυτοκίνητο, που θα ήταν της βόλτας, του ΣΚ κτλ, εκεί θα άλλαζε η ιστορία. 1
vasilllis Δημοσ. 19 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2023 27 λεπτά πριν, GamingMaster424 είπε Για αυτοκίνητα τέτοιας κατηγορίας, πας σε αυτόματο. Να μιλούσαμε για σπορ αυτοκίνητο, που θα ήταν της βόλτας, του ΣΚ κτλ, εκεί θα άλλαζε η ιστορία. τα αυτοματα δεν ειναι ταχυτερα απο τα χειροκινητα?
jimmy213 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2023 55 minutes ago, gakost said: Το συμβατικό αυτόματο είναι σίγουρα ευκολία και ξεκούραση αλλά πάλι κόβει από την ευχαρίστηση της οδήγησης. Αυτό δεν μπορώ να το καταλάβω πλήρως. Κατανοώ ότι με το χειροκίνητο έχεις μια πιο άμεση αλληλεπίδραση με το αμάξι, αλλά το κομμάτι ευχαρίστησης παίζεται. Οδηγώ αυτόν τον μήνα ένα DS3 με ΕΑΤ8 και απολαμβάνω περισσότερο την οδήγηση σε σχέση με το χειροκίνητο Megane που έχω υπό κανονικές συνθήκες. Σιγά το συγκεκριμένο χειροκίνητο θα μου πεις (και θα έχεις δίκιο), αλλά και πάλι. 2
Black Demis Δημοσ. 19 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2023 8 hours ago, vasilllis said: τα αυτοματα δεν ειναι ταχυτερα απο τα χειροκινητα? Δεν είναι από άποψης ταχύτητας καθαρά από αλληλεπιδραση, προφανος για καθημερινή οδήγηση ταξίδια πόλη κλπ αυτόματο και μόνο αυτόματο μην σου πω αυτόνομο να μην ασχολείσαι καν.. Αλλά ακόμη απέχουμε λίγο 1
GamingMaster424 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2023 10 hours ago, vasilllis said: τα αυτοματα δεν ειναι ταχυτερα απο τα χειροκινητα? Είναι, αλλά στα σπορ αυτοκίνητα η εμπειρία οδήγησης είναι πολύ πιο σημαντική από το να γλιτώσεις μερικά χιλιοστά στο 0-200. Γενικά δεν υπάρχει καθολική απάντηση στο αυτόματο vs χειροκίνητο, έχει να κάνει με το αυτοκίνητο, τις ανάγκες και τις προτιμήσεις του κάθε χρήστη.
epp Δημοσ. 19 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2023 δεν υπαρχει συγκριση, αυτοματο και δεν ξανακοιτας πισω, εκτος αν καποτε παρεις σπορτ premium αμαξι κατηγοριας 300++ αλογα και θες το χειροκινητο για την "φαση" της οδηγησης. Σε καμια αλλη περιπτωση δεν υπαρχει λογος να επιλεξεις το χειροκινητο αν εχεις την ανεση να αγορασεις αυτοματο. Ναι διαφοροι λενε οτι η χ τεχνολογια αυτοματου ειναι καλυτερη/χειροτερη απο την ψ τεχνολογια, προσωπικα 3 διαφορετικες μαρκες που εχω οδηγησει σε αυτοματο (kia, mazda, smart) δεν ειδα κατι το αρνητικο
NovaLacertae Δημοσ. 19 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2023 Στις 17/8/2023 στις 10:54 ΜΜ, ChristosVl είπε Καλησπερα, αν αυριο αγοράζατε κάποιο SUV π.χ Qashqai στα 19-21κ ,Θα το προτιμούσατε σε Χειροκίνητο ή σε Αυτόματο? Πρόσφατα (πριν 2+ μήνες) πήρα αυτόματo SUV C-segment, η ευκολία και η άνεση στην οδήγηση κυρίως μεσα στην πόλη με σταμάτα-ξεκίνα ή σε δρόμους με στροφές, ανηφόρες, κατηφόρες σε σχέση με το χειροκίνητο είναι τεράστια... κατεβαινω απο το αυτοκινητο μετα από μια διαδρομή και ειμαι πολύ πιο ξεκούραστος (αυτό μου το λένε και οι συνεπιβάτες μου ότι με βλεπουν να ειμαι σαφως πιο ξεκουραστος από ότι πριν με το χειροκινητο στις ιδιες διαδρομές) Σε ταξίδια σε αυτοκινητόδρομο χωρίς πολλή κίνηση δεν θα αισθανθείς διαφορά. Υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα με αυτόματο κιβώτιο (όπως το δικό μου) που έχουν paddles στο τιμόνι και μπορείς να αλλάζεις ταχύτητες χειροκίνητα όποτε θέλεις, και σίγουρα εχουν πολλά μοντελα της Nissan όπως το Qashqai απλά επιβεβαίωσέ το αν θέλεις με το μοντέλο που κοιτάς Από ότι έχω διαβάσει σε πολλές περιοχές του κόσμου, όπως στην Αμερική (ΗΠΑ), πρακτικά εχουν εξαφανιστεί τα χειροκίνητα, εξου και η σατιρικη γελειογραφία που ακολουθεί 1
ChristosVl Δημοσ. 19 Αυγούστου 2023 Μέλος Δημοσ. 19 Αυγούστου 2023 17 hours ago, Black Demis said: για ταξιδια για την πολη για κάθε μερα κλπ μονοοοοοοο αυτομματο δεν υπάρχει καν σκεψη τωρα αν μου έλεγες θέλω αμάξι επιδόσεων να πάω σε καμία πιστα κλπ να σου έλεγαν όλοι πάρε η dsg η καποιο αντίστοιχο η στην χειρότερη χειροκίνητο Ειχα και dsg, τελειο σασμαν για σπορτ αυτοκινητο 16 hours ago, gakost said: Βασικά δες ποιο κιβώτιο φοράει. Η Nissan έχει το δικό της εργοστάσιο κατασκευής σασμάν Jatco που το πιο πιθανό φοράει. Αν έχει CVT (πιθανό να έχει σηματάκι xtronic CVT) φεύγεις χιλιόμετρα μακριά και ούτε το σκέφτεσαι. Έχουν ημερομηνία λήξης μεταξύ 60 και 80 χιλιάδες χιλιόμετρα. Μην ακούς εμένα υπάρχουν χιλιάδες άρθρα και video αν ψάξεις Nissan CVT. Αν είσαι τυχερός μπορεί να πας και 100κ ισως και λίγο παραπαν αν αλλάζεις κάθε 20χιλιαδες τα υγρα ΚΑΙ το φίλτρο , αλλά να ξέρεις είναι ακριβά γιατί μπορείς να βάλεις μόνο της Nissan που είναι πανάκριβα. Αν βάλεις οποιαδήποτε άλλη μάρκα σε τρώει η τσέπη σου για πολύ ακριβές επισκευές σε λίγα χιλιόμετρα. Εχεις οδηγήσει CVT; Δεν έχει ταχύτητες είναι σαν αυτόματο σκούτερ που κρατάει σταθερές στροφές και επιταχύνει μακραίνοντας την σχέση. Έχει πολύ παράξενη αίσθηση, αν ψαχνεις για καναπέ σε ρόδες καλό είναι και κάνει και οικονομία γιατί ο κινητήρας δουλεύει στο σωστότερο φάσμα στροφών ανάλογα με το ποσό γκάζι πατάς. Αλλιώς αν ψαχνεις κάποια ευχαρίστηση από την οδήγηση πάρε χειροκίνητο. Επίσης αν θέλεις να τραβάς και καμία βάρκα επίσης κοιτά για χειροκίνητο ειδικά στην Ελλαδα που κανένας δεν βάζει φρένα στο τρέιλερ ενώ χρειάζονται. Στην κατηφόρα θα ανάψεις τα φρένα για πλάκα. Φρενάρισμα κινητήρα 0, ακόμη και στο σπορ να το βάλεις θα το αντέξεις για 10 δευτερόλεπτα η λειτουργία είναι υπέρ άθλια. Το ίδιο και αν μένεις σε ορεινό μέρος και κατεβαίνεις κατηφόρες. Θα είσαι στο φρένο συνέχεια. Άλλο μειονέκτημα του CVT είναι το Rubber Banding που δηλαδή όταν είσαι σταματημένος με φρένο πατημένο έχει ένα ανεπαίσθητο κούνημα μπρος πίσω. Όταν το καταλάβεις θα σου σπάει τα νεύρα απίστευτα. Αν έχει κλασικό με μετατροπέα ροπής καλύτερα τα πράγματα. Σκέψου το για αυτόματο απλά μην ακούς τα δεν χρειάζεται αλλαγή υγρών ποτέ. Ακόμη και τα aisin της Toyota που είναι απροβλημάτιστα αν δεν αλλάξεις υγρά θα έχεις θέματα κάποια στιγμή. Το υγρά για πάντα είναι το ποσό υπολογίζει το εργοστάσιο να το κρατήσεις δηλαδή 5 /8 χρόνια η καμία 150 χιλιάδες χιλιόμετρα. Δεν είναι φοβερό ποσό απλά πρέπει ο μηχανικός να ενδιαφέρεται γιατί αλλιώς αν το αφήσεις πολύ και τα αλλάξεις θα κανείς κακό αντί για καλό, θα έχεις πατινάρισμα το πιο πιθανό. Ένα καλό αυτόματο με μετατροπέα πχ Aisin ή ZF αν το κανείς σέρβις θα βγάλει πολλά χιλιόμετρα αλλά δεν είναι τόσο αξιόπιστο όσο ένα χειροκίνητο που ουσιαστικά θέλει ένα σετ συμπλέκτη. Από την άλλη αν έχεις καμία δύσκολη θέση Πάρκιν με οπισθεν στην ανηφόρα … πάει ο δίσκος. Βασικα πρέπει να ξεκινήσεις με το τι θέλεις. Το συμβατικό αυτόματο είναι σίγουρα ευκολία και ξεκούραση αλλά πάλι κόβει από την ευχαρίστηση της οδήγησης. Ναι εχω οδηγησει cvt , ειχα και γιαρις υβριδικα και qashqai αυτοματο περσυ,μια χαρα ειναι σα σασμαν,δεν ειχε ουτε καποιο προβλημα στο παρκιν οπισθεν ανηφορα ειναι η αληθεια.αν θες γκαζια οντως δεν κανει το cvt,για καθημερινα αμαξια μια χαρα ειναι ομως. 3 hours ago, epp said: δεν υπαρχει συγκριση, αυτοματο και δεν ξανακοιτας πισω, εκτος αν καποτε παρεις σπορτ premium αμαξι κατηγοριας 300++ αλογα και θες το χειροκινητο για την "φαση" της οδηγησης. Σε καμια αλλη περιπτωση δεν υπαρχει λογος να επιλεξεις το χειροκινητο αν εχεις την ανεση να αγορασεις αυτοματο. Ναι διαφοροι λενε οτι η χ τεχνολογια αυτοματου ειναι καλυτερη/χειροτερη απο την ψ τεχνολογια, προσωπικα 3 διαφορετικες μαρκες που εχω οδηγησει σε αυτοματο (kia, mazda, smart) δεν ειδα κατι το αρνητικο Εννοειται δεν εχουν αρνητικο τα αυτοματα,δεν υπαρχει ενδιασμος προς αυτο,απλα ηθελα να δω πως φαινεται σε καποιον αγοραστη η φαση suv χειρικινητο. 21 hours ago, tutuyo said: Αν αντεχει η τσεπη σου τα εξτρα 3-4χιλιαρικα του αυτοματου, τοτε πας σε αυτοματο. Αγοραζεις βεβαια και το ρισκο μιας πιο κοστοβορας βλαβης. Απο εκει και περα, τα σημερινα 6αρια χειροκινητα ειναι στην πλειοψηφια τους ανετα και ακριβη με καλη κλιμακωση των σχεσεων φυσικα εχει να κανει και με τη χρηση που προοριζεις το αυτοκινητο. Σε μεγαλες διαδρομες εκτος, το αυτοματο δεν εχει μεγαλο πλεονεκτημα εναντι του χειροκινητου καθως βαζεις μια ταχυτητα και πας. Εκει που λαμπει το αυτοματο ειναι εντος σε συνθηκες κινησης. Προσωπικα το SUV μου το χρησιμοποιω κυριως για ταξιδια οποτε, δεν με ενδιεφερε ποτε το αυτοματο. Ωραιος,καλη διατυπωση
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα