Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λογικά, θα αναγκαστείς να ανακοινώσεις ότι πας δικαστικά, η τροχαία έχει καταγράψει το συμβάν και θα αποφανθεί όταν πρέπει, αλλά με το που προχωρήσεις νομικά η ασφαλιστική του ηλίθιου που αρνείται την υπαιτιοτητα θα τον πείσουν ότι θα χάσει και θα πληρώσει τα Μάλια της κεφαλής του και θα κάνει πίσω. Δυστυχώς υπάρχουν πολλοί δύστροποι-κακοτροποι, υπομονή

Υ.Γ

Πριν λίγο καιρό είχα αντίστοιχη περίπτωση με έναν που έβαλε όπισθεν μου έπεσε επάνω και προσπάθησε να πείσει ότι εγώ του έπεσα πίσω.

Επεξ/σία από antonis35
  • Απαντ. 310
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αν η ασφαλιστική του άλλου θέλει να παίξει καθυστερήσεις για να αποφύγει να πληρώσει τώρα είναι το ποιό εύκολο.

Σε προπέρσυνο παρόμοιο ατύχημα που είχε με ταρίφα που παραβίασε STOP η ασφαλιστική του το παίζει τρελίτσα.

Η δικάσιμος όπως με ενημέρωσε ο δικηγόρος έχει οριστεί για τον Δεκέμβρη του 2024 και βλέπουμε.
 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, dpolal είπε

Αν η ασφαλιστική του άλλου θέλει να παίξει καθυστερήσεις για να αποφύγει να πληρώσει τώρα είναι το ποιό εύκολο.

Σε προπέρσυνο παρόμοιο ατύχημα που είχε με ταρίφα που παραβίασε STOP η ασφαλιστική του το παίζει τρελίτσα.

Η δικάσιμος όπως με ενημέρωσε ο δικηγόρος έχει οριστεί για τον Δεκέμβρη του 2024 και βλέπουμε.
 

Το έχεις φτιάξει το αυτοκίνητο και έχεις κρατήσει τιμολόγια?

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, SagoniasSlutRos είπε

Το έχεις φτιάξει το αυτοκίνητο και έχεις κρατήσει τιμολόγια?

Ναί, τα έχω καταθέσει στην ασφαλιστική μου.

  • Thanks 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, SagoniasSlutRos είπε

Μου έκανες την καρδιά μου περιβόλι 😋

Για πες πως πήγε. Το έφτιαξες μόνος σου και έδωσες τιμολόγια μετά και τα πήρες?

Στο είπα απο το πρωτο ποστ. Φτιαχνεις το αυτοκίνητο πληρώνεις ολα τα έξοδα παίρνεις το τιμολόγιο και το πας στον δικηγόρο.

Προϋπόθεση για ολα αυτά είναι να εχεις νομική προστασία, αν δεν έχεις και συνεχίσει να αρνείται ο άλλος την υπαιτιότητα τότε χαιρετίσματα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, greekfragma είπε

Λοιπόν δε ξέρω πόσο θα χρησιμέψει αλλά....επειδή τον δρόμο τον ξέρω που έγινε το συμβάν, υπάρχει 1 και μοναδική φωτογραφία που δείχνει όντως ταμπέλα στο φανάρι του τυπά που έστριψε αριστερά. Δυστυχώς η απαγορευτική είναι τραβηγμένη ανάποδα και άρα δε φαίνεται τι σήμα δείχνει...εγώ το ξέρω γιατί έχω περάσει από εκεί αρκετές φορές πολλά χρόνια και είναι όντως απαγορευτικό για αριστερά προς τη Συρακουσών.

Γνώμη μου είναι να μιλήσεις με την ασφαλιστική σου να προσκομίσεις τη φωτογραφία και τις μαρτυρίες των ανθρώπων από τα καταστήματα. 

Φυσικά επειδή σε έχει ΕΚΕΙΝΟΣ από δεξιά ΟΦΕΙΛΕΙ να παραχωρήσει προτεραιότητα πριν ΚΟΨΕΙ τον κεντρικό για να στρίψει στον κάθετο.

Τρίξε τα δόντια λιγάκι και μη δεχτείς να κάνεις πίσω.

Να είσαι σίγουρος οτι θα τον συμβουλέψουν να υπογράψει την υπαιτιότητά του και να πληρωθείτε δίχως νομικές ενέργειες.

Στιγμιότυπο οθόνης 2023-08-17 171957.jpg

πάρε και το λινκ γιατί ήθελε πολύ προσπάθεια για να την εμφανίσει στη 1 και μοναδική λήψη του google car

https://www.google.gr/maps/@38.0232932,23.7478758,3a,75y,87.08h,75.35t/data=!3m6!1e1!3m4!1s34OnY9R7bMkdcq_SiFH1sQ!2e0!7i13312!8i6656?entry=ttu

 

Μήπως αυτή είναι η κανονική πλευρά? 

71 Ι. Φωκά

https://maps.app.goo.gl/AfgpGAMbofQZAz777

Είναι η δικιά σου διασταύρωση, αλλά από την αντίθετη πλευρά. Το απαγορευτικό φαίνεται να μην υπάρχει πλέον (στη δική σου φωτό φαίνεται η πίσω πλευρά του απαγορευτικού).

Υπάρχουν κίτρινα βέλη για δεξιά, αλλά όχι για αριστερά.

Αν το πράσινο ισχύει και για να στρίψεις αριστερά, τότε δεν έχεις υποχρέωση να ελέγξεις. Έχεις πράσινο φανάρι. Όμως μου φαίνεται κουλό να επιτρέπεται. Θεωρώ ότι υπάρχει έλλειψη σήμανσης, είτε απαγορευτικού, είτε κίτρινων βελών.

Αν όμως κάποιος κινείται σε αυτό το δρόμο, και έχει πράσινο, γιατί να μη στρίψει αριστερά, και αν στρίψει, γιατί να παραχωρήσει προτεραιότητα?

Επεξ/σία από johnieXoX
  • Like 2
  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, johnieXoX said:

Μήπως αυτή είναι η κανονική πλευρά? 

71 Ι. Φωκά

https://maps.app.goo.gl/AfgpGAMbofQZAz777

Είναι η δικιά σου διασταύρωση, αλλά από την αντίθετη πλευρά. Το απαγορευτικό φαίνεται να μην υπάρχει πλέον (στη δική σου φωτό φαίνεται η πίσω πλευρά του απαγορευτικού).

Υπάρχουν κίτρινα βέλη για δεξιά, αλλά όχι για αριστερά.

Αν το πράσινο ισχύει και για να στρίψεις αριστερά, τότε δεν έχεις υποχρέωση να ελέγξεις. Έχεις πράσινο φανάρι. Όμως μου φαίνεται κουλό να επιτρέπεται. Θεωρώ ότι υπάρχει έλλειψη σήμανσης, είτε απαγορευτικού, είτε κίτρινων βελών.

Αν όμως κάποιος κινείται σε αυτό το δρόμο, και έχει πράσινο, γιατί να μη στρίψει αριστερά, και αν στρίψει, γιατί να παραχωρήσει προτεραιότητα?

ΓΙΑΤΙ ΒΑΣΗ ΚΟΚ ΟΤΑΝ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΠΟΡΕΙΑ ΠΑΝΤΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΕΧΕΙ Ο ΕΚ ΔΕΞΙΩΝ ΣΟΥ ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΗΜΑΝΣΗ ΠΟΥ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΗΝ ΕΚ ΔΕΞΙΩΝ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ.

ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΑ ΤΟΥ ΚΟΚ!

ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΛΟΙΠΟΝ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΕΝΩ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΤΟ ΠΑΡΑΧΩΡΕΙΣ (ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΚ ΔΕΞΙΩΝ ΚΑΝΟΝΑ)

ΕΔΩ ΛΟΙΠΟΝ Ο ΥΠΑΙΤΙΟΣ ΠΟΥ ΣΤΡΙΒΕΙ ΤΟΝ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΤΟ ΧΑΝΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΛΕΓΞΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙ ΕΚ ΔΕΞΙΩΝ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΠΡΙΝ ΜΠΕΙ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΜΕ ΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ ΤΡΙΓΩΝΟ

https://traction.gr/k-o-k-to-idiaitero-schima-kai-i-simantiki-leptomereia-stin-diafora-ton-dyo-pinakidon/

dromosmeproteraiotita.jpg

dromosmeproteraiotita2.jpg

anadodotrigonokok.jpg

 

 

 

ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΦΤΑΙΕΙ Ο φίλος εδώ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΒΙΑΣΕ ΚΟΚΚΙΝΟ ΦΑΝΑΡΙ

Επεξ/σία από greekfragma
  • Like 7
  • Thanks 3
  • Sad 1
Δημοσ.

Επειδή υπάρχουν τετοιοι εξυπνακηδες, καλο ειναι να θυμάσαι για την επόμενη φορά (εύχομαι να μην εχεις ποτέ ) οτι καθεσαι μεσα στο αμαξι και περιμένεις την τροχαια. 

Λες συνέχεια "δεν μπορω να κουνηθω με ποναει η μεση μου", θα περιμένεις να ερθει να σε παρει το ασθενοφόρο, θα πεις και εκει με ποναει η μέση μου. Και ασε τον αλλο να σε παει δικαστικώς...

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, greekfragma είπε

ΓΙΑΤΙ ΒΑΣΗ ΚΟΚ ΟΤΑΝ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΠΟΡΕΙΑ ΠΑΝΤΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΕΧΕΙ Ο ΕΚ ΔΕΞΙΩΝ ΣΟΥ ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΗΜΑΝΣΗ ΠΟΥ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΗΝ ΕΚ ΔΕΞΙΩΝ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ.

ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΑ ΤΟΥ ΚΟΚ!

ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΛΟΙΠΟΝ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΕΝΩ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΤΟ ΠΑΡΑΧΩΡΕΙΣ (ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΚ ΔΕΞΙΩΝ ΚΑΝΟΝΑ)

ΕΔΩ ΛΟΙΠΟΝ Ο ΥΠΑΙΤΙΟΣ ΠΟΥ ΣΤΡΙΒΕΙ ΤΟΝ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΤΟ ΧΑΝΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΛΕΓΞΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙ ΕΚ ΔΕΞΙΩΝ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΠΡΙΝ ΜΠΕΙ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΜΕ ΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ ΤΡΙΓΩΝΟ

https://traction.gr/k-o-k-to-idiaitero-schima-kai-i-simantiki-leptomereia-stin-diafora-ton-dyo-pinakidon/

dromosmeproteraiotita.jpg

dromosmeproteraiotita2.jpg

anadodotrigonokok.jpg

 

 

 

ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΦΤΑΙΕΙ Ο φίλος εδώ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΒΙΑΣΕ ΚΟΚΚΙΝΟ ΦΑΝΑΡΙ

Όταν υπάρχουν σηματοδότες (φανάρια) που λειτουργούν, υπερισχύουν της σήμανσης.

Αλλά.. ακόμα και να λείπει η απαγορευτική πινακίδα, που είναι σίγουρο γιατί φαίνεται από το σχήμα του διαζώματος πως θα πρέπει να απαγορεύεται η στροφή αριστερά, δεν έχει πράσινο για στροφή αριστερά (με βέλος) αλλά πράσινο για ευθεία πορεία.

Ακόμα κι αν ισχυριστεί πως δεν ήξερε πως ο απέναντι έχει κι αυτός πράσινο, το ίδιο μπορεί να ισχυριστεί κι αυτός που κινούνταν κανονικά ευθεία. Άρα ισχύει η εκ δεξιών προτεραιότητα στην τελική.

  • Like 2
Δημοσ.
3 ώρες πριν, greekfragma είπε

ΓΙΑΤΙ ΒΑΣΗ ΚΟΚ ΟΤΑΝ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΠΟΡΕΙΑ ΠΑΝΤΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΕΧΕΙ Ο ΕΚ ΔΕΞΙΩΝ ΣΟΥ ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΗΜΑΝΣΗ ΠΟΥ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΗΝ ΕΚ ΔΕΞΙΩΝ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ.

ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΑ ΤΟΥ ΚΟΚ!

ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΛΟΙΠΟΝ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΕΝΩ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΤΟ ΠΑΡΑΧΩΡΕΙΣ (ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΚ ΔΕΞΙΩΝ ΚΑΝΟΝΑ)

ΕΔΩ ΛΟΙΠΟΝ Ο ΥΠΑΙΤΙΟΣ ΠΟΥ ΣΤΡΙΒΕΙ ΤΟΝ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΤΟ ΧΑΝΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΛΕΓΞΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙ ΕΚ ΔΕΞΙΩΝ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΠΡΙΝ ΜΠΕΙ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΜΕ ΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ ΤΡΙΓΩΝΟ

https://traction.gr/k-o-k-to-idiaitero-schima-kai-i-simantiki-leptomereia-stin-diafora-ton-dyo-pinakidon/

dromosmeproteraiotita.jpg

dromosmeproteraiotita2.jpg

anadodotrigonokok.jpg

 

 

 

ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΦΤΑΙΕΙ Ο φίλος εδώ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΒΙΑΣΕ ΚΟΚΚΙΝΟ ΦΑΝΑΡΙ

Σου παραθέτω τα άρθρα του ΚΟΚ.

ΑΡΘΡΟ 6 : Φωτεινή σηματοδότηση για την κυκλοφορία οχημάτων

1. Οι οδηγοί των οδικών οχημάτων υποχρεούνται να συμμορφώνονται με τις πιο κότω ενδείξεις των φωτεινών σηματοδοτών ρύθμισης της κυκλοφορίας, εκτός αν η ρύθμιση αυτής γίνεται από τροχονόμο κατά διάφορο τρόπο.

α) Πράσινο σταθερό φως κυκλικής μορφής : Ο οδηγός προχωρεί κατευθείαν μπροστά ή στρίβει προς τα δεξιά ή αριστερά, εκτός αν άλλο σήμα ή πινακίδα απαγορεύει την κατευθείαν κίνηση ή στροφή. Ο οδηγός υποχρεούται, και αν ακόμη ο φωτεινός σηματοδότης δείχνει πράσινο φως, κινούμενος κατευθείαν μπροστά, να παραχωρεί προτεραιότητα σε άλλο όχημα ή πεζό που κινείται ακόμη από προηγούμενη σηματοδότηση, στρίβοντας δε να παραχωρεί προτεραιότητα στους πεζούς, οι οποίοι κινούνται στην οδό στην οποία πρόκειται να εισέλθει.

Και,

ΑΡΘΡΟ 26 : Ισόπεδοι οδικοί κόμβοι και υποχρέωση παραχώρησης προτεραιότητας

1. Ο οδηγός που πλησιάζει σε ισόπεδο οδικό κόμβο υποχρεούται να καταβάλλει ιδιαίτερη προσοχή για να μην προκαλέσει επί του κόμβου κίνδυνο ή παρακώλυση της κυκλοφορίας, ρυθμίζοντας την ταχύτητα του οχήματός του, ώστε να μπορεί να διακόψει την πορεία αυτού, για να διέλθουν τα οχήματα που έχουν προτεραιότητα.

2. Ο οδηγός απαγορεύεται να εισέρχεται στον έστω και αν οι τυχόν υπάρχοντες φωτεινοί σηματοδοτες το επιτρέπουν, όταν η πυκνότητα της κυκλοφορίας είναι τέτοια ώστε να υποχρεωθεί ενδεχομένως να παραμείνει στη διασταύρωση.

3. Ο οδηγός που έχει εισέλθει στον κόμβο όπου η κυκλοφορία ρυθμίζεται με φωτεινούς σηματοδότες, μπορεί να εξέλθει αυτού και πριν δοθεί το σήμα ελεύθερης κυκλοφορίας προς την κατεύθυνση την οποία θα ακολουθήσει. αν δεν θα παρεμποδιστεί εκ τούτου η διέλευση των λοιπών οχημότων που χρησιμοποιούν την οδό και κινούνται προς την ανοικτή κατεύθυνση.

4. Στους κόμβους η προτεραιότητα ορίζεται με κατάλληλη σήμανση.

5. Στους κόμβους χωρίς τέτοια σήμανση η προτεραιότητα ανήκει οε αυτόν που έρχεται από τα δεξιά.

Κατ' εξαίρεση:

α) Αυτοί που κυκλοφορούν στους αυτοκινητόδρομους, εθνικές οδούς και οδούς ταχείας κυκλοφορίας έχουν προτεραιότητα.

β) Αυτοί που εισέρχονται σε οδό από χωματόδρομο, μονοπάτια, παρόδιο ιδιοκτησία, χώρο στάθμευσης και σταθμούς ανεφοδιασμού και εξυπηρέτησης οφείλουν να παραχωρούν προτεραιότητα σε αυτούς που κινούνται στην οδό.

γ) Αυτοί που εκκινούν ή κινούνται προς τα πίσω, όπου αυτό επιτρέπεται, οφείλουν να παραχωρούν προτεραιότητα.

δ) Τα σιδηροδρομικά ή τροχιοδρομικά οχήματα έχουν προτεραιότητα.

6. Οι ενδείξεις των φωτεινών σηματοδοτών κυκλοφορίας υπερισχύουν των ενδείξεων των πινακίδων σήμανσης, οι οποίες καθορίζουν την προτεραιότητα.

7. Ο οδηγός που παραβαίνει τις διατάξεις του άρθρου αυτού τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο τριακοσίων πενήντα (350,00) ευρώ. 

 

Σύμφωνα με το άρθρο 6, αν έχω πράσινο πάω όπου θέλω, εκτός αν απαγορεύεται, ελέγχοντας αν υπάρχει πεζός ή αυτοκίνητο στον κόμβο (αφού η σύγκρουση είναι μετωπική, δεν ήταν κανείς στον κόμβο). Δεν χρειάζομαι πράσινο βέλος για να πάω αριστερά.

 

Σύμφωνα με το άρθρο 29 περίπτωση 5 από τα παραπάνω, η προτεραιότητα απο δεξιά, ισχύει όταν δεν υπάρχει σήμανση.

Ενώ σύμφωνα με το άρθρο 29 περίπτωση 6, αν έχω πράσινο, υπερισχύει της σήμανσης.

 

Σύμφωνα με τα παραπάνω, ή κάποιο άρθρο του ΚΟΚ που μου διαφεύγει, πως μπορείς να πεις με σιγουριά ποιος φταίει και όχι ότι έχουμε περίπτωση ελλιπούς σηματοδότησης?

  • Confused 2
Δημοσ.

@johnieXoX

εσύ τώρα έχεις δίπλωμα και κυκλοφορείς κανονικά στους δρόμους και δε καταλαβαίνεις γιατί αυτός που έστριψε αριστερά στον κάθετο του κεντρικού και τράκαρε τον φίλο που ερχόταν κανονικά και πήγαινε ευθεία, χρειάζεται περαιτέρω ανάλυση και αμφισβήτηση.

μάλιστα.

εντάξει δεν είσαι ο πρώτος ούτε ο τελευταίος που έχει δίπλωμα και κανονικά θα έπρεπε να πηγαίνει με τα πόδια.

  • Like 9
  • Thanks 1
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, greekfragma είπε

@johnieXoX

εσύ τώρα έχεις δίπλωμα και κυκλοφορείς κανονικά στους δρόμους και δε καταλαβαίνεις γιατί αυτός που έστριψε αριστερά στον κάθετο του κεντρικού και τράκαρε τον φίλο που ερχόταν κανονικά και πήγαινε ευθεία, χρειάζεται περαιτέρω ανάλυση και αμφισβήτηση.

μάλιστα.

εντάξει δεν είσαι ο πρώτος ούτε ο τελευταίος που έχει δίπλωμα και κανονικά θα έπρεπε να πηγαίνει με τα πόδια.

Φίλε μου, εγώ σου παραθέτω τον ΚΟΚ. 

Με αυτόν θα πάνε στο δικαστήριο, όχι με αυτό που λες εσύ ή εγώ. 

Αντί να ειρωνεύεσαι, βάσει του ΚΟΚ, πως βγάζεις την υπαιτιότητα? Ποιο άρθρο παραβίασε αυτός που χτύπησε τον ts? 

 

Ωραίο και καλό το ότι προτεραιότητα έχει όποιος είναι απο δεξιά, αλλά ισχύει μόνο όταν δεν υπάρχει σήμανση. Άσε που και η σήμανση δεν πιάνει μια στο πράσινο φανάρι. Και έλα που εδώ έχει πράσινο φανάρι ο τύπος, που επιτρέπει να πάει αριστερά, αφού δεν υπάρχει κάτι να το απαγορεύει. Έχει την ίδια αξία με τα πράσινα βέλη.

 

Ο τύπος έστριψε αριστερά, στη πορεία που του επιτρέπει ο πράσινος σηματοδότης. Το αν είναι ο δρόμος κεντρικός είναι άσχετο. Δεν είναι σίγουρα αυτοκινητόδρομος ή κάποια από τις περιπτώσεις της παραγράφου 5 του άρθρου 29. Αφού δεν απαγορευόταν η στροφή είχε κάθε δικαίωμα να το κάνει. Θα έπρεπε ή να απαγορεύεται η στροφή (που ολόσωστα ίσχυε παλιότερα) ή να υπάρχουν βέλη που να ορίζουν την προτεραιότητα. Το ότι τα δυο πράσινα φανάρια ακυρώνουν το ένα το άλλο και πάμε σε προτεραιότητα απο δεξιά, είναι κάτι εντελώς αυθαίρετο που δεν προκύπτει απ τον ΚΟΚ.

 

Δηλαδή εσυ, σε κάθε κόμβο που στρίβεις αριστερά με πράσινα βέλη (είπαμε, άρθρο 6. Με στρογγυλό πράσινο πας και αριστερά άρα, ισάξιο με αριστερά βέλη) σταματάς μη σου έρχεται κανείς απο δεξιά?

  • Like 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, greekfragma είπε

συνέχισε να εκτίθεσαι και να επιβεβαιώνεις το γιατί είμαστε μια απέραντη Μπανανία.

Συνέχισε να πετάς μπάλα κερκίδα και να μην απαντάς. Το ερώτημα είναι σαφής, με βάση τον ΚΟΚ, που φταίει αυτός που χτύπησε τον ts?

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, johnieXoX είπε

Φίλε μου, εγώ σου παραθέτω τον ΚΟΚ. 

Με αυτόν θα πάνε στο δικαστήριο, όχι με αυτό που λες εσύ ή εγώ. 

Αντί να ειρωνεύεσαι, βάσει του ΚΟΚ, πως βγάζεις την υπαιτιότητα? Ποιο άρθρο παραβίασε αυτός που χτύπησε τον ts? 

 

Ωραίο και καλό το ότι προτεραιότητα έχει όποιος είναι απο δεξιά, αλλά ισχύει μόνο όταν δεν υπάρχει σήμανση. Άσε που και η σήμανση δεν πιάνει μια στο πράσινο φανάρι. Και έλα που εδώ έχει πράσινο φανάρι ο τύπος, που επιτρέπει να πάει αριστερά, αφού δεν υπάρχει κάτι να το απαγορεύει. Έχει την ίδια αξία με τα πράσινα βέλη.

 

Ο τύπος έστριψε αριστερά, στη πορεία που του επιτρέπει ο πράσινος σηματοδότης. Το αν είναι ο δρόμος κεντρικός είναι άσχετο. Δεν είναι σίγουρα αυτοκινητόδρομος ή κάποια από τις περιπτώσεις της παραγράφου 5 του άρθρου 29. Αφού δεν απαγορευόταν η στροφή είχε κάθε δικαίωμα να το κάνει. Θα έπρεπε ή να απαγορεύεται η στροφή (που ολόσωστα ίσχυε παλιότερα) ή να υπάρχουν βέλη που να ορίζουν την προτεραιότητα. Το ότι τα δυο πράσινα φανάρια ακυρώνουν το ένα το άλλο και πάμε σε προτεραιότητα απο δεξιά, είναι κάτι εντελώς αυθαίρετο που δεν προκύπτει απ τον ΚΟΚ.

 

Δηλαδή εσυ, σε κάθε κόμβο που στρίβεις αριστερά με πράσινα βέλη (είπαμε, άρθρο 6. Με στρογγυλό πράσινο πας και αριστερά άρα, ισάξιο με αριστερά βέλη) σταματάς μη σου έρχεται κανείς απο δεξιά?

Έγινε ατύχημα και ψάχνουμε τον υπαίτιο.

Σύμφωνα με το 6.1 δεν έδειξε τη δέουσα "ιδιαίτερη προσοχή" ο οδηγός που έστριψε.

Κανονικά ο υπαίτιος είναι αυτός που ξήλωσε την πινακίδα ή δεν φρόντισε να αντικατασταθεί, αλλά άντε να τον βρεις και να τον κάνεις να πληρώσει.

  • Like 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...